Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har lige mødtes med hende i går.. hold nu op! Hun sutter stadig den bedste pik! Jeg hentede hende og vi kørte ud i en skov, hun suttede mig mens jeg stod op af et træ og hun slikkede også min røv.. fuck hun er en fræk pervers tøsepige stadig, havde fornøjelsen af hende i skovlunde solcenter for mange år siden, dog er hun jo ældre nu men hun ser stadig meget ung ud, super fræk og meget charmerende. Nok det frækkeste blowjob i mit liv, hun ved virkelig hvordan man sutter en mand. Jeg havde helt glemt hvor god hun er. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sjovt, jeg var også i skoven igår, haha og har haft fornøjelsen at mødes med hende nogle gange undercover i løbet af efteråret også, efter jeg fik kontakt efter nogle års stilhed.

hun er sød, nede på jorden og ja måske kan hun ikke tage den helt i halsen men gagge gør hun fremragende og den iver hun lægger for dagen. 

men hun har en lige så beskidt tankegang som mig så hun er fræk på sin helt egen måde og er ofte frisk på mine skære ideer og fantasier 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er virkeligt en pige/kvinde der ved hvad hun laver - skønt hun er tilbage :)) 

- var det samme skov som før ? Hun skriver jo hun holder til på frb/nørrebro nu ?

har skrevet til hende i dag - håber at vi finder tid :)) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt hende flere steder og har også haft besøg, så du må spørge hende. Hun plejer at være nem at kommunikere med

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...