kunforsjov75 195 Skrevet 13. Januar, 2016 Hej Er der nogen der ved hvor sutteprinsessen blev af ? Det er nogen år siden at , man på den gamle annoncelight kunne møde hende. Hun var ung sprød petit. som tilbød bla et vildt blow i solcenter i Ballerup i den dyre ende. mener 1000-1500 for blæs. Hun havde en Messenger som hed [email protected] Håber nogen der ved noget . , VH Thomas Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest anders Jensen Skrevet 13. Januar, 2016 åhh ja det var dyre og gode blows fra en sød pige tror hun er stoppet og kommer igen hvis hun mangler penge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Diller 1019 Skrevet 13. Januar, 2016 Jeg mødte hende for et års tid siden i KBH. Hun har haft flere e-mailadresser siden lilllolita Samlede hende op hvor hun går (gik?) i skole, og så en tur ud i det fri til et gigantisk blow Tror ikke hun er så aktiv mere, men i guder hvor jeg gerne ville møde hende igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 13. Januar, 2016 Det lyder også spændende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jones 21 Skrevet 14. Januar, 2016 Jeg har hende på min Skype. Besøgte hende for en måneds tid siden. En gæv tøs 1.000kr for blow, 2.000kr for sex. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest anders Jensen Skrevet 14. Januar, 2016 Jones skrev, for 6 timer siden: Jeg har hende på min Skype. Besøgte hende for en måneds tid siden. En gæv tøs 1.000kr for blow, 2.000kr for sex. Ov det var ikke så dårligt - vil du evt sende en PM med hendes kontakt ? spørg hende endeligt inden du deler selvfølgeligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jones 21 Skrevet 14. Januar, 2016 Ja, det skal jeg nok lige forhøre mig om. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. Januar, 2016 Jones skrev, for 4 timer siden: Ja, det skal jeg nok lige forhøre mig om. Hej Jonas. Du må godt forhøre dig om jeg må få hendes oplysninger som pb også.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nordicguy87 0 Skrevet 15. Januar, 2016 Jones skrev, den 1/14/2016 at 06:14: Jeg har hende på min Skype. Besøgte hende for en måneds tid siden. En gæv tøs 1.000kr for blow, 2.000kr for sex. Du må også gerne sende mig en PM, hvis hun har lyst til at få lidt flere på kontakt listen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rimbaud Kbh 0 Skrevet 16. Januar, 2016 Jeg kan kun tilslutte mig andre som har prøvet hende. Noget af det frækkeste jeg har prøvet. Og så i den alder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest anders Jensen Skrevet 16. Januar, 2016 Jones skrev, den 14. jan. 2016 at 20:06: Ja, det skal jeg nok lige forhøre mig om. Perfekt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest aloha Skrevet 17. Januar, 2016 Hey kunne også godt være interesseret - har besøgt denne skønne pige flere gange, og har hendes gamle Skype, men hun forsvandt sådan lidt lige pludselig så vil meget gerne i kontakt med hende igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. Januar, 2016 Hey, Må vi ikke få nogle detaljer om, hvad der gjorde det vildt frækt og hvis i gider uddybe hendes udseende noget mere? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Diller 1019 Skrevet 18. Januar, 2016 Gæst skrev, for 3 timer siden: Gæst skrev, for 3 timer siden: Hey, Må vi ikke få nogle detaljer om, hvad der gjorde det vildt frækt og hvis i gider uddybe hendes udseende noget mere? Tjaa, hvad var det der gjorde det så frækt. Nu er det jo nogle år siden jeg mødte hende første gang, men hun er / var jo en ung pige som ville tjene lidt mønter. Altså en slags sugarbabe (tjek) Hun er / var en almindelig pæn blond pige, vel en 165 cm, 48 kg og en A-skål. Altså naboens uskyldige datter (tjek) Jeg hentede hende et aftalt sted, og vi kørte sammen til et solcenter. Altså sådan lidt frækkere end på almindelig klinik. (tjek) Hun guffede diller med største velbehag, og den gled HELT ned i halsen, og det var hende selv der pressede på for at det hele kom med inden for. Altså deep throat (tjek) Da det var tid til affyring trykkede hun den helt ned i halsen igen, og holdt den der. Altså CIM and swallow (tjek) Se det er jo ikke så tit man lige møder en ung køn oral entusiast, som gerne sluger det hele. Det er sikkert også derfor der er flere som efterlyser hende. Og personligt kunne jeg nok også afse tid til en omgang mere, hvis hun altså dukker op igen. Og så tilbyder hun også sex....... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jonasn 188 Skrevet 18. Januar, 2016 hun lyder som en tøs med talenter... håber hu stadig er aktiv, og PM mig gerne hvis hun stadig vil have kunder... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jones 21 Skrevet 19. Januar, 2016 Hun har desværre ikke svaret tilbage på hverken min Skype henvendelse eller min sms Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 19. Januar, 2016 Øv jeg sad lige og tænkte på at alle de der PM ikke var nok, næææ en annonce på Guiden....med henvisning til tidligere metier Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rimbaud Kbh 0 Skrevet 19. Marts, 2017 Nogen som har hørt noget nyt? Skriv PB Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rimbaud Kbh 0 Skrevet 2. Oktober, 2017 Nogen som stadig har hende i erindringen? Chat og udveksling af erfaringer? Har været der mange gange og hun tænder mig stadig ekstremt. Håber at høre fra jer. Smid en PB så kan vi udveksle Skype, mail eller andet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rimbaud Kbh 0 Skrevet 5. Oktober, 2017 Tile dem som siger de ikke kan tilføre min Skype...den er... [email protected] Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dick45 1 Skrevet 5. December, 2018 Sidst jeg kom i kontakt med hende for 1-2 år siden skrev hun at hun var stoppet og ikke ønsker kontakt med nogen “kunder” ... Hun har vist været ude for slem chikane fra nogen kunder og har også derfor valgt at stoppe da det gik udover hendes privatliv... Rigtig ærgerligt at nogen mænd ikke kan respektere at bevare GP’ers privatliv.. Ødelægger det for os andre... Har selv haft fornøjelsen af hende et par gange. Men respektere at hun er stoppet og er et andet sted i hendes liv nu.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cuminyourface1979 378 Skrevet 25. Marts, 2019 Jeg er også frisk på at chatte og udveksle historier og erfaringer med hende selvom det er længe siden skype: cuminyourface1979 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cuminyourface1979 378 Skrevet 23. April, 2021 Hun kommer til Kbh i næste uge. Har kontakt med hende og hvis deres nogen der er interesseret så add mig på Skype: live:cuminyourface1979_1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest CphGuy Skrevet 23. April, 2021 Hun lyder spændene Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Senor 215 Skrevet 30. April, 2021 Noget nyt? Er hun kommet? Nogen der har set hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg