Hop til indhold
Storken

Ny og forvirret :)

Recommended Posts

Hej alle.

Som helt ny grønskolling i denne verden håber jeg på at blive taget godt imod. Jeg har siddet og kigget på diverse sider det sidste stykke tid og må indrømme at jeg synes det kan være temmelig svært at overskue. Hvilke annoncer er falske og hvilke er ægte? Selvfølgelig er nogen lettere at overskue end andre.

Har endnu ikke besøgt nogen af de mange GP'er rundt i landet. Vil gerne starte ud med en sikker succes. Tænker at starte stille ud med helt standard sex. Så derfor håber jeg på et par gode rod/muligheder/anbefalinger af nogle piger der næsten med garanti er en god oplevelse. København/Midtjylland/Østjylland foretrækkes.

Derudover vil jeg gerne have et par gode råd til at spotte falske annoncer. Er udemærket med på at sjette sans og for godt til at være sandt er vigtige faktorer er vigtigt. Men er der ellers nogle gode råd og ting man skal være opmærksomme på i udvælgelsen? Fx har jeg nedenstående link i søgeren. Men har på fornemmelsen at det kan være en falsk annonce. 

http://side6.dk/resultatside/?q=7192

På forhånd tak for hjælpen. Håber ikke jeg bliver haglet ned for at have oprettet tråd forkert sted eller ikke have kigget godt nok efter, efter lignende tråde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Storken skrev, 1 time siden:

Hej alle.

Som helt ny grønskolling i denne verden håber jeg på at blive taget godt imod. Jeg har siddet og kigget på diverse sider det sidste stykke tid og må indrømme at jeg synes det kan være temmelig svært at overskue. Hvilke annoncer er falske og hvilke er ægte? Selvfølgelig er nogen lettere at overskue end andre.

Har endnu ikke besøgt nogen af de mange GP'er rundt i landet. Vil gerne starte ud med en sikker succes. Tænker at starte stille ud med helt standard sex. Så derfor håber jeg på et par gode rod/muligheder/anbefalinger af nogle piger der næsten med garanti er en god oplevelse. København/Midtjylland/Østjylland foretrækkes.

Derudover vil jeg gerne have et par gode råd til at spotte falske annoncer. Er udemærket med på at sjette sans og for godt til at være sandt er vigtige faktorer er vigtigt. Men er der ellers nogle gode råd og ting man skal være opmærksomme på i udvælgelsen? Fx har jeg nedenstående link i søgeren. Men har på fornemmelsen at det kan være en falsk annonce. 

http://side6.dk/resultatside/?q=7192

På forhånd tak for hjælpen. Håber ikke jeg bliver haglet ned for at have oprettet tråd forkert sted eller ikke have kigget godt nok efter, efter lignende tråde.

Velkommen til på EG. Du skal såmænd blot læse anmeldelser herinde, de giver oftest en god pejling om hvorvidt et udvalgt mål er "Hot eller Not"

God vind til dig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Storken skrev, 1 time siden:

 Håber ikke jeg bliver haglet ned for at have oprettet tråd forkert sted eller ikke have kigget godt nok efter, efter lignende tråde.

Sikken et ry EG er ved at få/har..........Jeg synes det er tankevækkende!!

Redigeret af dråben

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis noget ser for godt ud til at være sandt - er det som regl fup.

Hvis du har det i tankerne og så eller bruger din sunde fornuft, og ikke tænker med din pik, så skal det nok gå.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maii Love

Velkommen til den fagre nye verden :)

Som de andre siger, så hop ikke på den første den bedste, men tag dig tid og find ud af hvad du lyster og hvad du tænder på. Søg den rigtige pige og gå efter din mavefornemmelse og læs anmeldelser.

God søgning til dig.

 

Kh Maii

Del dette indlæg


Link til indlæg

Velkommen til vores syndige hule! B)

 

Sproget og grammatikken det er skrevet på er nok det første jeg dømmer en annonce på. I min erfaring, er dårligt engelsk/dansk et typisk tegn på en pige man nok bør undgå at besøge. Undtagelser forekommer, men det er et tegn på useriøsitet for mit vedkommende.
Et lille fif til at tjekke oprigtigheden af billeder der kan virke lidt for gode at turde håbe på, er at bruge hjemmesider som: tineye.com og google.images.com

 

Består de billede-'prøven' og du vitterligt overvejer et besøg, så brug søgefunktionen herinde og se om hun har været anmeldt før :)


Som sagt, tag dig god tid - det gi'r blod på tanden hvis det første besøg er vellykket ;)

 

Best o' luck!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

moj'n...brug din sunde fornuft, og følg din mavefornemmelse vær forberedt på at det skrevne ikke altid lever op til faktums...god fornøjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du gerne vil være sikker på ikke at blive snydt på billeder første gang vil jeg anbefale at du besøger et af de anerkendte etablissementer. De snyder sjældent med billederne selvom alderen godt kan være plus moms og tatoveringer er retoucheret bort.

Del dette indlæg


Link til indlæg

"Sikker success" , "med garanti en god oplevelse".

Du er nok det forkerte sted, my friend. Det er med glædespiger som med aktier; mange gyldne løfter og mange skuffelser.

Mit tip er at ikke forvente success hver gang: Bliv glad og taknemmelig når det sker, og ikke alt for vred og bitter når det ikke gør.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja - det er lidt en jungle derude. Men det er bare at gå på med krum hals. Det er sikkert ikke en dårlig idé at starte ud med én af de piger, som traditionelt får gode anmeldelser herinde - men ellers vil jeg da sige, at du bare skal tage nogle chancer og sé, hvad der sker uden at gøre dig afhængig af anmeldelserne herinde. Husk, at hvad der er dårligt for den ene sagtens kan være godt for den anden - og du kan sagtens finde guld, der ikke er beskrevet herinde.

Da jeg startede en gang for længe siden, var det en  helt tilfældig pige, jeg endte op hos. Nu var der ganske vist kun én massageklinik i den by, hvor jeg boede dengang - men alligevel...

Og jeg tænker tit på, at min smag for branchen jo helt klart stammer fra den pige, som jeg tilfældigvis løb ind i dengang.

Min første massagepige var smuk, sindssygt flot og meget charmende - helt klart en vinder.

Men hvis de første massagepige, jeg havde mødt, havde været det stik modsatte og slet ikke min type, er der da stor chance for, at jeg havde tænkt, at den galej ikke var noget for mig og slet ikke var vendt tilbage...

Meget om ikke alt afhænger af førstegangsoplevelsen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...