Hop til indhold

Recommended Posts

Det er så en sandhed med modifikationer Nille, at jeg skulle kunne lide det sociale mere end at knalde.

For selvfølgelig kommer jeg primært for at knalde, som når jeg har deltaget i sexparty og gangbang.

Men jo det sociale, og det at jeg er sammen med pigerne betyder rigtig meget for mig.

Hvis jeg går på cafe, eller i byen alene som nu 50 årig, vil næppe nogle af de piger interessere sig for mig.

Men når nu præmissen for at vi møder pigerne, den er at de sælger sex til os, og at vi køber sex af dem, der får jeg lige pludselig den mulighed for at omgås, og være sammen med smukke unge piger, som jeg ikke har nogen chance for, som den enlige midaldrende mand i byen.

Ja så nyder jeg en kop kaffe, og den samtale med dem under opholdet, hvor jeg faktisk har oplevet, at interessen har været gensidig, også fra deres side, når først referencen har været FKK i Tyskland, og hvordan det måtte kunne lade sig gøre at prøve noget lignende i Danmark, også til gavn for pigerne selv.

Forhåbentlig har de samtidig fundet det hyggeligt at sludre med mig, men den der med at forestille sig, at des oftere pigerne de møder en, som 40 - 50 år gammel mand, og des flere penge man køber sex for af dem, des mere oprigtig interesse vil de nære for ens person, ja den tror jeg godt vi kan glemme alt om, og gemme langt inde i baghovedet som den illusion den er.

Støder vi på dem på cafeen, eller andet sted, er vi stadig ham den uinteressante midaldrende fremmede - herom bør vi være os bevidste, og det må vi respektere.

Og så kan jeg heller ikke præstere som du, og flere dig med kan. 

Ja jeg har heller ikke råd til at købe fra 2 - 5 sceancer pr gang, sådan som I er flere der gør i klubberne i Tyskland.

Vi får se om du/I gør det i samme grad i klubben i Rødovre, som I gør det i Tyskland?

Sex i klubben i Rødovre, koster stadig det dobbelte af prisen for sex i FKK klubberne i Tyskland.

Men i Danmark er det et godt tilbud, og jeg håber for pigernes skyld, at de også får en del kunder som har, og som vil bruge mange flere penge på at købe sex af dem, end vi de fleste vil være i stand til under vores besøg i klubben.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg

Link til indlæg

@badassbluesman

Som Nille er inde på, det kan gå fint, uden at vi stort set kan forstå hinanden i FKK klubberne i Tyskland.

Hvis altså man tager den sådan som Nille gør, for dig er det måske et større minus med kommunikationen.

I FKK klubberne taler vi et universelt sprog, som alle forstår, uden nødvendigvis at kunne forstå hinanden.

Det sprog hedder penge, har man nok af dem, og bruger man dem, så går det helt fint med at forstå hinanden :wink:

Det er nok lidt som på en egyptisk, et tyrkisk eller et thailandsk kræmmermarked, hvor det vistnok på ingen måde udgør nogen hindring, for at indgå en handel, at man ikke forstår hinanden.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetvaerk skrev, for 23 timer siden:

Måske du ingen personlige erfaringer har med de tyske FKK klubber, men kun danner dig dit indtryk ud fra hvad du læser af, hvad andre skriver her i forum?

Kender udmærket de tyske FKK klubber.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nille skrev, den 13/1/2016 at 19:04:

Bropengene er nok en forhindring for jyderne :P 

En ægte jyde tar da firmadytten, komplet med brobiz og tankkort!.

Verdens mindste forhindring. 

KF.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...