Hop til indhold

Recommended Posts

For fjerde gang afholdt Mon Cherie deres nye event koncept Men's Night Out :)

VI GØR DET IGEN!!!
MEN`S NIGHT OUT, MANDAG D. 11/1 FRA 16 TIL 23.
http://www.mon-cherie.dk/index.php

Jeg deltog også mandag den 21/12 2015, hvorom I kan læse en fyldigere anmeldelse på Eroguide.dk, end denne om nr 2 gang jeg deltog.

Følgende piger stod på deltagerlisten, og deltog i arrangementet:

Eventyrlige Alice

Alder: 35

Højde: 170

Vægt: 62

0_1452464450_evalice4.JPG
http://www.mon-cherie.dk/pige-profil.php?id=15

MICHALA (DOG KUN TIL KL 18)
- hun gik dog først kl 19 :)

Alder: 21

Højde: 175

Vægt: 55

3_1444761698_Michala-9.jpg
http://www.mon-cherie.dk/pige-profil.php?id=26

JOSEFINE ( DOG KUN TIL KL 18)

Alder: 21

Højde: 172

Vægt: 55

0_1444751119_josefine1.jpg
http://www.mon-cherie.dk/pige-profil.php?id=10


VI FÅR 3 x GÆSTEVISITER FRA CLUB EROTICA IAFTEN.

LOUISE
Alser 21 år
167cm og dejlige velfordelte 63kg

louise1.jpg

louise2.jpg

http://www.cluberotica.dk/node/18

FREJA
Alder 21 år
162 cm samt 50 velfordelte kilo.

DSC_0218~2.jpg

http://www.cluberotica.dk/node/21

DIANA
Alder 23 år
165 cm og 54 kg

IMG_5444.png

IMG_20151117_172021_0.JPG

http://www.cluberotica.dk/node/37

Jeg vil lade pigernes egen præsentation tale for sig selv, da min oplevelse var at de er meget retvisende.

Jeg tog metroen til Vanløse station, skiftede til en taxi og ankom Mon Cherie kl 17 30.

Blev genkendt, og hjerteligt modtaget af Kaffe damen, fik min pose til Tøjet, og mutter kiggede ind til mig for at byde mig velkommen.

Omklædt til egen medbragte slåbrok og badetøfler, entrerede jeg pigernes stue, hvor jeg hilste på Alice, Freja, Louise og Diana.

Lagde ud med en kop kaffe, en cola og 3 gode sandwich - så var sulten klaret :razz:

Entreen var 300 kr, som inkluderede kaffe/te, vand, sandwich, chips og frugt.

800 kr kostede 30 standard minutter med standard ydelser, dansk, fransk til hende og ham, fransk er med kondom.

Hurtigt blev samtalen livlig, særligt interesserede var de 3 friske gæstende piger fra Club Erotica, for hvem konceptet stod lidt uklart, men de var meget interesserede og nysgerrige.

Inden aftenen var omme, havde jeg gjort dem meget klogere på FKK, fået introduceret dem til, og gjort interesseret i at oprette sig på Eroguide.dk, samt ikke mindst introduceret dem til at læse op på internettet, om vores gøren og laden i det tyske, vist dem hvor de kan finde tyske FKK klubber på tyske sites, og på International Sexguide.com

For mig er det helt tydeligt fra gang til gang, at desto mere pigerne hører om konceptet til Men's Night Out, des mere tiltaler konceptet dem, som et alternativ til deres normale vagter.

Der er absolut en lydhørhed overfor, at sex godt må være lidt billigere til disse arrangementer, når de selv betaler 0 kr, og det er os mænd der betaler klubbens udgifter.

Det er meget lovende at piger og mutter, til nu mindst af alt interesserer sig for hvor meget omsætningen har været over nu 4 arrangementer, for økonomisk har det endnu ikke kunnet svare sig, målt på alt den tid de har brugt på at deltage, men de har hygget sig, og er fuld af gåpå mod.

Jeg er fuldstændig overbevist om at Mon Cherie, og pigerne i 2016 opnår et gennembrud for deres koncept, også sådan at de oplever at det kan betale sig for dem at deltage.

Bare vent og se, Mon Cherie er først lige begyndt - fortsættelse følger :cool:

Kl ca 18 kiggede Michala ind, efter at hun havde sagt farvel til hendes sidste gæst, hun blev og sludrede til kl 19, før hun drog hjem 1 time senere end annonceret, Sofie var gået, sådan som der også stod at hun ville gå kl 18.

Glæder mig fremadrettet, også til at begge de 2 unge skønmøer, forhåbentlig fremadrettet vil deltage i Mon Cheries arrangementer.

Under den livlige samtale, stødte yderligere en herre til selskabet, også han faldt hurtigt i med selskabet, interesseret i det gode tilbud Men's Night Out, er til os mænd i hovedstadsområdet.

Han var bekendt med Eroguide.dk, og Rejsenetværk samme sted, vi fik os en god sludder herom, håber at han bliver stamgæst til arrangementet i 2016, samt at jeg kommer til at se mange flere af jer, både piger og mænd hen over det nye år, vi lige er startet på.

Havde set mig godt lun på Freja, tog mig derfor kl ca 20 15 et bad, fik børstet tænder, og kl 20 30 spungte jeg den skønne, om vi kunne gå på rum sammen, hvilket blev positivt besvaret.

Betalte Freja 800 kr, hun efterlod mig kort i rummet med himmelsengen, nøgen modtog jeg hende, da hun igen stod foran mig, splitterfornøjet som vorherre havde skabt hende - en pryd og en fryd for øjet er hun.

Freja er slank, ungpige spændstig, med små faste bryster, en pircing i den ene brystvorte, og så har hun en del, men ikke efter min mening overdrevent mange tatoveringer, jeg synes at hende tatoos er smukke, og at de klæder Freja.

Hun har et langt smukt kulsort hår, og nogle meget sensuelle øjne - kig ind i dem, og se hvad der sker, bliv ikke flov hvis I kommer til at rødme :oops:

Freja spurgte hvad jeg har lyst til, kramme og holde om svarede jeg, så det gjorde vi intenst, nært og intensivt nogle minutter midt på gulvet.

Jeg kyssede hende varmt på munden, ingen tungekys, det gør hun ikke, men skøne kys var det på hendes mund, kind hals, og nedad hendes krop, til jeg selv endte helt på knæ med en finger følende i hendes, men ikke op i hendes skød, efter at have spurgt, hun sagt at det var helt ok.

Nu endte vi ovenpå håndklædet på sengen, vi lå tæt, og krammede noget mere, jeg aede hende på kinden, i nakken og bag øret, strøg hende over det smukke hår.

Undervejs havde Freja med hånden fået min pik stiv, klar til dåd, og hun kom et kondom på.

Nu fik jeg et skønt blowjob, og jeg foreslog at vi gik over til samleje, hvortil hun spurgte, hvilken stilling det skulle være i - jeg svarede, gerne skiftende stillinger, top med hende var det.

Hun lagde ud med at ride mig, altid en skøn position, med udsigt til at pigen gør arbejdet, igen kiggede vi hinanden dybt i øjnene.

Freja er meget stram, du kan som mand virkelig mærke at at du er oppe og inde, mens det går frem og tilbage.

Vi foretog et stillingsskifte, jeg tog hende nu bagfra, en rum tid kørte jeg en heftig kadance, men uden at opnå udløsning - nok igen den med den blå pille, jeg også denne gang havde indtaget, og som efter sigende skulle fremme rejsning, men hæmme udløsning.

Jeg afbrød, bad hende gøre mig færdig med en gang oliesvensk, hun tog kondomet af, smurte min pik ind i olie og gik entusiastisk til sagen, men jeg måtte bede hende lade mig gøre mig færdig.

Det gjorde jeg, der skulle en mere end normal håndspiller til, til sidst kom jeg for egen hånd, dejligt var det uanset, og Freja forsynede mig med godt med køkkenrulle, jeg fik mig tørret ren.

Der var nu gået 15 minutter, og Freja spurgte om vi skulle tage en ny krammetur, det takkede jeg pænt nej til, hvor jeg samtidig forklarede hende om min lidt mærkelige vane, med at takke af når først jeg havde fået min udløsning - hun kyssede mig derfor afslutningsvis på kinden, og vi fulgtes ad ud af rummet.

Jeg ville lade hende gå i bad først, men hun insisterede på at jeg skulle tage bad før hende, jeg tog derfor bad først, hun derfor efter mig.

Vil klart anbefale jer et besøg hos Freja, til daglig er hun på vagtplanen hos:

Cluberotica.dk

Cluberotica
http://www.cluberotica.dk/

Men nu var det jo Men's Nigth Out, på herlig tysk FKK maner kunne jeg blive en stund endnu, det gjorde jeg, i det selskab kunne man ikke få lyst til andet.

Bankede på til køkkenet, blev inviteret indenfor, fik mig en lang inspirerende samtale, om de videre planer for deres koncept med mutter og kaffedamen, Diana stødte til, og hun deltog engageret i samtalen, ikke mindst spurgte hun indtil det hersens tyske FKK land, hvilket jeg beredvilligt forklarede hende om.

Sammen gik Diana og jeg på nettet, hvor jeg fik hende guidet lidt rundt til hvor hun kunne læse mere om det alt sammmen, det ville hun klart gøre.

Men alt godt får en ende, kl ca 22 var det tid til at overveje hjemturen, fandt en bus hjem, ventede en halv times tid, kom i tøjet og kl ca 22 30 tog jeg afsked med piger, mutter og kaffedame, med et på gensyn snart.

Hold øje med hvornår Mon Cherie kommer på banen igen, kan kun opfordre alle til at deltage i Men's Night Out.

Kl 22 43 steg jeg på bus 166, skiftede til S toget på Glostrup Station, på Nørreport fandt jeg en Cocktail bar, hvor jeg nød og fordøjede dagens gode oplevelser over et glas rødvin.

Herefter tog jeg Metroen det sidste stykke hjem, kl ca 00 30 entrerede jeg privaten.

Inden jeg fandt under dynerne skrev jeg denne anmeldelse, tak fordi at du/I læste med så langt, og håber at min lille beretning, gav jer lyst til at følge i mine fodspor til Bjeringbrovej 50c.

Venlig hilsen
Rejsenetværk 

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak din anmeldelse..!!!

Det lyder jo svært hyggeligt, og bestemt fristende..

Er der nogle nye datoer på fremtidige arrangement ? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det var svært hyggeligt TTT, og du har alt mulig grund til at føle dig fristet :)

Nej, der er ikke nogle nye datoer på fremtidige arrangementer.

Det er mit indtryk at Mon Cherie nu samler op på de gjorte erfaringer, for først at vende stærkt tilbage når de mere langsigtet, og bedre planlagt kan følge op på alt den positive interesse, som de har oplevet hos både piger og mænd for Men's Night Out.

En interesse som de til nu ikke har oplevet et økonomisk udbytte af, men som det selvfølgelig på sigt er meningen, at de skal opleve som økonomisk bæredygtigt.

Jeg for min part vil blot appellere til, at vi mens vi venter på at Mon Cherie vender stærkt tilbage, bakker op bag dem, ved at vi samler os om her på Eroguide.dk, at dem som kan møder op i samlet flok til deres arrangementer, når de vender tilbage.

De som deltager må også meget gerne efterfølgende, skrive en anmeldelse i forum på Eroguide.dk

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tager for endnu en anmeldelse, Rejse. Jeg tager sgu hatten af for den energi du lægger i at få Mens-Night-Out / FKK-Light op at stå.. Jeg håber det lykkes, for det er da fedt med nogle forskellige indfaldsvinkler til det gamle koncept og jeg synes at det giver rigtig god mening at man lige har mulighed for at se hinanden an. Det må da gælde begge veje,- selvom jeg selvfølgelig kun kan snakke for den ene :) Jeg er helt klart nysgerrig på det, og den dag det passer ind i kalender, muligheder og lyster kunne jeg sagtens finde på at møde op. :-) Lysten er nok det mindste problem der ..

Redigeret af nielst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak nielst

Faktisk, så kunne jeg unde dig og jer den oplevelse, det nu har været for mig 2 gange at opleve en mutter, piger og kaffedame, der i den grad ser stort på plejer i branchen, og som mindst af alt fokuserer på, at de nu 4 gange, de har afprøvet deres koncept, på ingen måde har givet nogen af dem et økonomisk udbytte, der berettiger at de har lagt den energi i, og har brugt den tid på arrangementerne som de alle har gjort.

Mutter tror langsigtet på konceptet, og pigerne tror på mutter.

Så når Mon Cherie kommer på banen igen, med deres planer for fremtiden, så er det i virkeligheden blot for os mænd at støtte talstærkt op, for sammen at pulje vores forbrug, og lægge pengene hos pigerne, til deres arrangementer hos Mon Cherie.

Pigerne er i den grad åben for et koncept, der bryder den onde cirkel af høje omkostninger for dem til hver vagt, og er absolut villige til at støtte op om priser, der på den ene side ikke er discount, men på den anden side også er nogle priser, som langt flere mænd har råd til, eller som flere finder at de får en bedre helhedsoplevelse for, samlet set til prisen.

Hvis bare deres normale udgifter flyttes over på vi mænd, sådan at mutter får dækket udgifterne til driften af os mænd, i stedet for at det er pigerne der betaler.

Pigerne ved, mutter ved, og vi ved, at skal det kunne lade sig gøre, så skal vi mænd kunne træffe flere piger på hver vagt, og der skal flere mænd gennem svingdøren for at dække udgifterne, end der behøves til daglig på normal vis, sådan som piger og mænd er vant til det.

Men lykkes det, så kan det sætte helt nye standarder for udnyttelsen af et hus, og dermed omkostningseffektiviteten, til gavn på en og samme tid for de bruttopriser vi mænd betaler for sex, og den nettoomsætning pigerne opnår, når de selv betaler 0 kr for at besøge os mænd i klubben, efter at vi har betalt entreen for adgang til de faciliteter, den værtinde, den service, spise og drikke, som mutter stiller til rådighed for os under hvert besøg.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg undrer mig lidt at de andre gæster ikke skriver noget om deres oplevelser, jeg har fornemmelsen af at Rejse har alle pigerne for sig selv :D 

Nu har ikke haft lejlighed til prøve et dansk FKK-arrangement, så jeg er total noob i forhold til Rejse :D var der "hajer" i farvandet :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nille, jeg var ikke den eneste gæst de par gange jeg har besøgt arrangementet, men jeg så og mødte kun få andre mandlige gæster under mine ophold.

De havde også arrangeret det således, at mænd der ikke ønskede at deltage i arrangementet, de kunne modtages og slippes uset ud af døren igen, uden at blive set af os andre.

Men jo flere end jeg kunne sikkert, hvis de ville skrive en anmeldelse af eget besøg, men det har de desværre ikke gjort endnu.

Heldigvis har mutter og piger, også andre indikationer, at vurdere mænds interesse på, end blot den aktive respons i forum på Eroguide.dk

Ad de kanaler mutter får respons på den fremadrettede interesse for deres koncept, der oplever hun en interesse, som giver både hende og pigerne troen på at de i det lange løb nok skal lykkes.

Som jeg ser det, der beror mulighederne for succes, i høj grad på denne vilje til, ikke at lade de første arrangementer med kun beskeden tilslutning stå alene, for så ellers at opgive den bold de en gang har givet op, fordi resultaterne ikke viser sig med det samme.

Følger de op herfra, og året ud, skal gennembruddet nok kommer for Mon Cherie - sådan lige pludselig :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu offentliggør Mon Cherie selv, det som mutter fortalte mig under mit seneste besøg.

MEN`S NIGHT OUT 
Startet af Mon-Cherie
12 01 16
https://www.eroguide.dk/forum/topic/48982-mens-night-out/

Så nu er det officielt at de viderefører deres koncept i egne nye lokaler, nogle lokaler der er langt mere velegnede til at danne rammen om Men's Night Out.

Det er den helt rigtige rækkefølge, først har de improviseret afholdelsen af konceptet i deres eksisterende lokaler, der rigtigt nok ikke er særligt velegnede på mere permanent basis.

Næste skridt er nu, at de etablerer en egentlig klub til konceptet.

Tankevækkende er det hvordan vi mænd har lurepasset, og fulgt med fra sidelinjen.

Tænkt kan det nu betale sig for pigerne, se der kommer jo næsten ikke andre end ham der Rejsenetværk, hvilket der nu gjorde, men rigtigt nok slet ikke nok flere, til at det kunne betale sig for pigerne at bruge alt den tid på os, de enkelte dage, hvor vi kunne besøge dem til Men's Night Out.

Men med de planer Mon Cherie, nu har fremadrettet, er det økonomiske udbytte af de til nu 4 gange, de har afholdt Men's Night Out, faktisk det der betyder mindst i denne sammenhæng.

For som jeg sagde til mutter, jeres 4 arrangementer ville være spildte hvis de stoppede nu, og ikke ville afholde flere arrangementer.

Men med etableringen af klubben i egne lokaler, så har disse 4 arrangementer skabt et kendskab til deres koncept, der rækker langt ud over, de få gæster der kom, og den beskedne omsætning de lagde hos pigerne.

Den "kendtheds faktor", kan i bedste fald være med til at give klubben en stærkere start, når den åbner, end hvis de først da skulle til at bygge kendskabet til deres nye klub op helt fra bunden.

Så set i denne sammenhæng, der er de 4 afholdte arrangementer til nu, bestemt ikke spildte, når nu udsigten er til en ny klub i egne lokaler indenfor den nærmeste fremtid.

Der er 2 sider af denne sag?

Som I kan læse under linket til Mon Cheries meddelelse, der står deres koncept på pause indtil at klubben åbner i nye lokaler.

Imens venter vi andre på at klubben åbner, og jeg vil foreslå at de der mått have lyst, går sammen om at vi samler os i netværk, der aftaler indbyrdes at vi møder op i samlet trop til arrangementerne i Mon Cheries nye klub lokaler.

Vi kunne jo kalde os Mon Cherie support :)

Vi kan mødes ude i byen, eller hos mig for at samle os til formålet, eller vi kan bare være på pm, for at aftale nærmere fra gang til gang.

Dog vil jeg ikke selv have råd til at deltage hver gang, men måske vi kan organisere det fremmemøde, fra gang til gang, vores kalender og økonomi muliggør.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er helt sikkert tænd på den her, men er lidt generet. Skulle godt kunne overveje at mødes op til et lille hyggesnak sådan man lærer at kende nogen anden før man skal til at besøge GPer sammen, hvis ikke for anden grund end at kunne snakke med nogen når man nu er til sted og måske er lidt for generet til at tage kontakte med alle smukke piger der måtte vare.

Undskyld i forvejen om min dansk er lidt svær at tyde, ikke det nemmeste sprog for en svenskere ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Soothingone

Du skal være velkommen hos mig til kaffe og kage, jeg bor så det er nemt for dig at besøg mig, når du er nået over broen, i bil eller med det offentlige.

Særligt kunne det være en fordel, at du og jeg udgør kontaktpersoner på hver sin side af Øresund.

Hvis det er mere end du kan forestille dig, så er det også ok at vi bare mødes, så du kender en før du tager på dit første besøg hos Men's Night Out.

Den nye klub i nye lokaler, ligger på den ene side ikke helt så fordelagtigt for svenskere, som de centralt beliggende massageklinikker i centrum af København og Helsingør, men på den anden side kan klubben tilbyde svenske gæster, både at de kan opholde sig i flere timer, og i selskab med flere piger under opholdet, end de typisk 2 piger på vagt de træffer andre steder, og hvor de står på gaden igen efter den tid de har købt, og et hurtigt bad.

Typisk koster 30 minutters blidt 1100 kr i Helsingør, eller København.

Hvor du efter at have betalt 300 kr for entreen til Men's Night Out, får fri kaffe.te, vand og sandwich, du kan benytte faciliteterne under hele opholdet.

Sex koster så 800 kr for 30 minutters blidt, og vælger du 2 x 30 minutter, er den samlede udgift 1900 kr, hvor 60 minutter de andre steder typisk koster 2000 - 2200 kr.

Des flere sceancer du køber efter at entreen er betalt, des mere sparer du i sammenligning med de andre steder i byen.

Besparelsen kan hurtigt betale udgiften til transporten, ud og hjem for svenske gæster i klubben.

Samme burde danske gæster overveje, om ikke også det vil kunne betale for dem at besøge klubben solo, eller flere sammen i bilen?

Selvom om de måtte komme længere vejs fra, så vil det for mange kunne lade sig gøre at rejse ud og hjem samme dag, for at besøge klubben i Rødovre.

Både svenskere og Danskere, der rejser til Tyskland for at besøge FKK, kunne jo overveje om ikke Klub Mon Cherie, kunne udgøre et godt alternativ, til både at bruge penge på transport, og overnatninger i flere dage for at kunne besøge FKK.

Selvfølgelig kan klubben ikke måle sig med de tyske, på størrelse, faciliteter og antal piger, men de har noget som de tyske klubber ikke har, nemlig danske piger, og det er jo en god grund i sig selv til et besøg i klubben, hvis altså man synes det, hvis ikke det betyder noget, så får man dog under alle omstændigheder en FKK lignende oplevelse i Rødovre, uden at skulle rejse langt efter oplevelsen.

Og så er begrebet service jo i høj grad en størrelse, som der er mange forskellige meninger om.

Nok så flotte klubber og ydre rammer, kan i sidste ende ikke overtrumfe, når og hvis man personligt føler, at man får en service hos færre piger, et mindre sted, der opleves som bedre end i andre klubber man har besøgt i udlandet - selvom jeg godt ved at servicen er høj, og at den er er værd at komme igen efter i mange tyske klubber.

Men oplever du servicen som god, og som værd at komme efter hos pigerne i den nye klub i Rødovre, så har langt flere både bedre råd til, bedre tid til, og har bedre mulighed for at besøge klubben i Rødovre, langt oftere end de er i stand til at rejse til Tyskland.

Lad det komme an på en prøve - jeg er personligt overbevist om efter nu 2 besøg hos pigerne hos Mon Cherie, at det er en overvejelse værd at droppe, eller bare drosle ned på turene til Tyskland, til fordel for flere og hyppigere besøg i deres nye kommende klub :)

Klubbens adresse:

Bjerringbrovej 50
På Google maps
https://www.google.dk/maps/@55.7018149,12.436803,17z

Hvordan kommer I fra Sverige til Rødovre

Den hurtigste, nemmeste, og bedste forbindelse fra Sverige over Malmø, eller Helsingborg til Bjerringbrovej 50 i Rødovre, det er i bil.

Men det kan også være den dyreste forbindelse, alt efter hvor ofte du krydser Øresund i bil, men for dem der gør det ofte, kan det gøres noget billigere, end prisen for en enkeltbillet hver vej.

Pendle over Øresund - med bil, færge eller tog
http://www.oresunddirekt.dk/bil-bolig/bil/med-bil,-faerge-eller-tog-over-oeresund

Øresundsbroen
https://www.oresundsbron.com/da/start

Scandlines
http://www.scandlines.dk/

Des flere i bilen til og fra Bjerringbrovej 50, des billigere transport, for hver enkelt.

Des flere i bilen, des mere konkurrencedygtig er prisen, for hver af jer, med den offentlige trafik.

Det er muligt at tage med den offentlige trafik via Malmø Central Station, til og fra Berringbrovej 50 i Rødovre.

Det er også muligt at tage med den offentlige trafik via Helsingborg, over Helsingør til Bjerringbrovej 50 i Rødovre.

Som oftest er rejsetiden under 1,5 time hver vej, men den kan være længere, såvel via Malmø, som via Helsingborg.
Dog skal overfarten mellem Helsingborg og Helsingør, lægges til disse rejsetider.

 

Værktøjer til at planlægge turen

Skånetrafiken.se
https://www.skanetrafiken.se/

Rejseplanen.dk
http://www.rejseplanen.dk/

DSB.dk
http://www.dsb.dk/

Din Offentlige Transport
Hvad er DOT?
DOT står for Din Offentlige Transport.
Her på siden giver vi dig én indgang til bus, tog og metro på Sjælland og Øerne.
Her får du overblik over bl.a. trafikinformation, køreplaner og kundeservice.
http://www.dinoffentligetransport.dk/

S togs-linjekort
http://www.dsb.dk/Global/Trafikinformation/Kort/Linjef%C3%B8ringskort%20for%20S-tog%202015.pdf

Alle S togs køreplaner
http://www.dsb.dk/Global/PDF/Koereplaner/S-tog/2016/S-tog-25jan.pdf

Buslinjer og køreplaner
http://www.moviatrafik.dk/dinrejse/Pages/dinrejse.aspx

Metro i København
http://m.dk/#!/

Gråhundbus
http://www.graahundbus.dk/

Beregn hvad det koster i Taxi:

Taxipriser.dk
http://taxapriser.dk/

Google maps
https://www.google.dk/maps/@56.23008,11.5425,7z

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hel vildt meget info, tak :)

Nu arbejder jeg i Kbh, så kender godt hvordan man finder sin vej, men helt sikkert god info til andre der ikke er så vant til den slags.

Min familjesituation gør det måske ikke så læmpligt at jeg er nogen form for kontaktperson dog.

Jeg møder gerne op til en kaffe og snakker lidt sammen, og optjene nogen gode råd hen afvejen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg håber også at de noksom berømte "Jydekneppere", kan lokkes fra hovedlandet til Rødovre?

De er jo hardcore bilister, og vant til de lange stræk sammen i bil langt ned i Tyskland.

De skal bare køre i en lidt anden retning næste gang når klubben er åbnet, så håber jeg at vi ses ved lejlighed :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetvaerk skrev, for 41 minutter siden:

Jeg håber også at de noksom berømte "Jydekneppere", kan lokkes fra hovedlandet til Rødovre?

De er jo hardcore bilister, og vant til de lange stræk sammen i bil langt ned i Tyskland.

De skal bare køre i en lidt anden retning næste gang når klubben er åbnet, så håber jeg at vi ses ved lejlighed :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Bropengene er nok en forhindring for jyderne :P man kunne ansøge om samarbejdespatnersskab med Storebælt A/S.

En bro+knep 24 timersbillet :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nille du lever i din egen verden af tyske FKK klubber, i en kontekts af  mere end 130 store og mindre klubber i Tyskland, og  et udbud af relativt betragtet 4 gange så mange glædespiger, end i Danmark.

En klub som den Mon Cherie starter op med i Rødovre, ville ikke få et ben til jorden i Tyskland.

Udgangspunktet for den nye klub i Rødovre, er at tilbyde danskere, svenskere og turister, den første mulighed for en mere regelmæssig FKK lignende oplevelse i en fast klub i Danmark, og at gøre det muligt til fordelagtigere priser for sex, end prisen for samme hos pigerne hos branchens mange traditionelle massageklinikker.

Ikke mindst at give mulighed for en bedre helhedsoplevelse, under et besøg hvor gæsten kan tage sig god tid, nyde alt det han får med i entre prisen, lidt let at spise, kolde og varme drikke under opholdet.

Det handler både om at give flere mænd råd til at besøge glædespiger, og give dem som har mange penge lyst til at bruge dem i en klub, hvor også de synes bedre om rammerne om deres besøg, end sådan som det  foregår til daglig, alle andre steder, end i den klub som Mon Cherie åbner.

I et marked hvor man er den første på banen, som den eneste med et tilbud, som mange nok mænd vil gøre brug af til at det bliver en succes, der er det i første række ikke et rabatkort til fri entre der tæller, men alene overhovedet at vi mænd får det tilbud, de som de eneste tilbyder os.

Jeg er imidlertid ikke et sekund i tvivl om at Mon Cherie bliver en klub, som ikke kommer til at stå stille i sin udvikling, men som tværtimod vil tage de udfordringer op, som konkurrencen i markedet måtte afstedkomme, og sørge for at udvikle sit koncept, sin service og sine tilbud i takt med tiden.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rejse du er ikke særlig kommercielt anlagt og har ikke drevet forretning før kan jeg høre, en lille gulerod i form af rabat eller bonuskort gør at folk kommer igen og bliver stamkunder, den lille rabat som man giver er ingenting i forhold til den omsætning klubben og pigerne får, når man bliver stamkunder og lægger en masse penge.

Jeg fremlægger mit forslag om bonuskort, så må Mon Cherie tage stilling til det.

fx Samya har bonuskort og jeg besøgte dem 10 gange sidste år.    

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fint Nille, jeg har heller intet imod et bonuskort, og jeg er faktisk ret sikker på at det indgår i overvejelserne, sammen med så meget andet omkring den videre drift.

Men de tyske FKK klubber udgør godt nok inspiration, men konkurrencesituationen er ikke tysk.

Når først de har lagt ud på et basis grundlag, så får de nok også en masse gæster, som de kommer i dialog med i klubben, om deres ønsker fremadrettet.

Er sikker på at vi vil blive lyttet til, som gæster i klubben, og at vores ønsker kommer til at blive taget i betragtning.

Jeg tror personligt at hver 6 gang gratis, er for generøst, men hver 10 lyder i mine ører mere realistisk?

Entreen på 300 kr, bliver akkumuleret i så meget mindre en skala i den kommende klub i Rødovre, i sammenligning med flowet af gæster i en gennemsnitlig tysk FKK klub med 30 - 50 + antal piger, at jeg anser det for tvivlsomt om overskuddet pr entre, kan bære at hver 6 gæst kommer gratis ind?

Det vil det selvfølgelig gøre, ifald at tilstrækkeligt mange flere gæster kommer på grund af et bonus kort, hvor hver 6 entre er gratis - men vil der mon komme så mange flere i klubben i Rødovre til at det vil kunne betale sig?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pas nu på med al den her mande-socialiserings-snak; at I ikke skræmmer flere mænd væk, end I tiltrækker. For min part, så er jeg SLET ikke interesseret i at socialisere med mændene, når/hvis jeg dukker op til Men's Night Out. Min motivation for at komme, er at sidde i 'fællesstuen' og nyde synet af de skønne GP'er - også gerne konversere dem lidt (afdæmpet og 1:1!!) - for derigennem at blive tændt godt op til fræk leg med en af dem. At der også er andre mænd til stede i lokalet har for mig kun én positiv effekt, og det er, at fokus så fjernes fra mig. Mændenes tilstedeværelse i øvrigt er for mig kun en negativ sideeffekt af konceptet - uden at jeg dermed hader dem :-)

Redigeret af Jørgensen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jørgensen :)

Jeg følger hvert et skriv fra din hånd med oprigtig interesse, for jeg synes at du på en og samme tid, både er positivt interesseret og konstruktiv kritisk.

Måske du ingen personlige erfaringer har med de tyske FKK klubber, men kun danner dig dit indtryk ud fra hvad du læser af, hvad andre skriver her i forum?

I Tyskland er det sådan at der både kommer solo gæster, og gæster i samlet flok i klubberne.

Som sådan opfattes man, og som sådan holder man sig typisk for sig selv, hvis det er det man vil, og det opfattes og respekteres af de fleste.

Jeg er helt overbevist om at sådan vil vi også opleve et besøg i den nye Club Mon Cherie, og hvis du eller andre skulle opleve uønsket kontakt i klubben, så er jeg sikker på at du bare venligt skal vise det, med et samtale nej tak.

Som regel opstår samtale i klubberne mellem fremmede, kun når kropssprog og attitude opleves, som at interessen er gensidig.

Hvis en venlig afvisning ikke virker på en tungnem, så gør du bare sådan her:

thumb_COLOURBOX4830743.jpg

 

https://www.google.dk/search?q=kamphund&biw=1920&bih=908&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwjDg9mBgKjKAhVGMnIKHXwxBbYQsAQIGQ#tbm=isch&tbs=rimg%3ACWaD5eB4vkhXIgi--W19tmlLHioSCb75bX22aUseEdoABBIv-dGZ&q=snerrende%20hund&imgrc=_

Og hvis du hører en, der godt kunne lyde som en storsnakkende Rejsenetværk, så beder du også bare mig om at holde en pause i ordstrømmen - det gælder alle, og jeg bliver ikke spor fornærmet, men skal nok holde inde en stund.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Problemet er at de her er alt for småt, det vil være meget svært at holde sig for sig selv. Men hvis det bliver større lokaler bliver det interessant.

 Hvorfor har pigerne aldrig tænkt andelstanken når der drives bordel. Så sider der ikke en mutter og skummer fløden.

 

EPO

Del dette indlæg


Link til indlæg

En af de ting som for mig er tiltalende med "CPH FKK" er at der er danske piger - prisen er sekundær.

Mine erfaringer med FKK i Tyskland er at der ofte er flest piger fra lande hvor de knapt kan andet end deres eget sprog - så hjælper der ikke meget at jeg behærsker flydende tysk/fransk/engelsk. Har oplevet at sidde sammen med en lækker steg fra Dominikanske Rep. hvor "small-talk" ikke var muligt - før og efter - så det kun blev en ren bolle-session :-( 

Personligt synes jeg om at sidde en stund med hyggesnak med andre medsammensvorne og GP'er men også at der findes mulighed for at benytte faciliteter som sauna og spa hvor der også ofte sidder andre som man kan udveksle nogle ord med.

 

/The Bluesman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej badassbluesman

Der vil sikkert være dem, for hvem prisen er sekundær, og forhåbentlig bliver nogle af dem også glade stamgæster i klubben.

For gør de det, så oplever pigerne forhåbentlig en kerne af stamgæster, der vil udnytte at de har god tid under opholdet, til at købe 2, 3, eller flere omgange under et besøg.

Men med de priser sex koster, hvor vi ser at mange køber enkeltydelser, fordi de ikke har råd til halve og hele timer, og mange af dem der har råd, og som køber en halv, eller en hel time, de gør det ikke ret ofte, for de har ikke råd til at købe ofte.

Det var et skifte der skete efter finanskrisen, hvor mange piger oplevede at kundernes købekraft forsvandt som dug for solen, og de har kunnet mærke det i større eller mindre grad lige siden, bortset fra de færre piger, der har formået at holde på og tiltrække de mest købestærke gæster.

Samtidig er der kommet flere og flere udenlandske piger, der sælger sex billigere end hos de danske piger, de har fået flere og flere gæster efter finanskrisen.

Så selv om 800 kr for 30 dejlige minutter i klubben er en god pris, så er det en pris, der ikke kan være højere, når gæsten samtidig skal give, og det helt rimeligt 300 kr i entre for alt som entreen inkluderer, og alle de omkostninger klubben har, som entreen skal dække.

Det giver stadig samlet set en udgift på 1100 kr, inkluderet det obligatoriske køb under ens besøg, af en sceance med en af pigerne for 800 kr.

Da det særligt for mutter er vigtigt at der kommer gæster, i så stort et antal som muligt, for det er gæsterne der betaler klubbens drift, der er det også vigtigt at den mindst mulige samlede udgift til et besøg, ikke er større end så mange interesserede mænd som muligt kan betale prisen.

Gerne sådan at så mange som muligt har råd til at komme så ofte som muligt, blot for at købe en enkelt omgang med en pige.

Men har man råd, og vil man købe flere omgange under ens besøg, så er der penge at spare for hvert køb af 30 minutter, efter at entreen er betalt, i sammenligning med prisen for sex hos danske piger hos de danske massageklinikker - det kan nogle mænd med færre penge også vælge at prioritere, og derfor gøre det under et besøg i klubben.

Nu kommer der vistnok ikke sauna og spa i den nye klub, det er dyrt at indrette og drive, og jeg tror dels at klubben, selvom den er stor i sammenligning med de små huse rundt omkring, der er klubben for lille til de faciliteter.

Dels så starter mutter fra dag et, uden garanti for at besøgsfrekvensen udvikler sig hurtigt nok til at mange nok, og så mange som muligt besøger klubben, så der er også en naturlig grænse for hvor mange penge hun vil og kan investere i et projekt, som kun tiden kan vise hvor bæredygtigt det er.

Personligt tror jeg på at det nok skal lykkes at tiltrække gæster nok, til at klubben blive økonomisk bæredygtigt, og sker det, er der jo også rum for at tage gæsterne med på råd, om løbende forbedringer af klubben, herunder eventuelt sauna og spabad - men så skal vi også være mange nok der betaler entre over en længere periode, for at det overhovedet kan blive aktuelt at diskutere den slags forbedringer.

Ja badassbluesman, jeg tror også at klubbens helt store aktiv bliver dens danske piger.

Mon ikke mange af de mænd, der fristes af de lavere priser hos de udenlandske piger, dybest set hellere ville besøge danske piger.

Jeg tror det, og nu får de muligheden for at købe sex af danske piger i klubben, og det til priser der gør et besøg i klubben konkurrencedygtig med det det koster at besøge de udenlandske piger.

@EPO

Lokalerne er ikke små, men det er de i sammenligning med de tyske FKK klubber.

Jeg tro ikke at det bliver svært at holde sig for sig selv, hvis det er det man foretrækker, men det bliver helt klart umuligt at opholde sig i klubben i ubemærkethed.

Hvor fristet man end er af at besøge klubben, så er det den slags overvejelser man må gøre op med sig selv, inden at man vælger at besøge klubben.

Og er man mere bekymret end godt er, så er det bedste nok at lade være med at besøge klubben.

Så er alternativet fortsat at besøg de mange massageklinikker, og privat diskret steder, hvor de kan garantere dig 100 % anonymitet under et besøg.

De steder er der mange af, og min antagelse er at det stadig vil være flertallet af både piger og mænd, der ikke vil ses af andre på et bordel.

Men jeg tror på at det mindretal af piger og mænd, der godt vil ses af andre under et besøg i den nye klub, det mindretal er stort nok til at en niche FKK lignende klub, blandt ca 90 massageklinikker og privat diskret steder i hele hovedstadsområdet, denne ene klub vil kunne få stor succes med sit eget niche koncept i markedet.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg
badassbluesman skrev, for 4 timer siden:

En af de ting som for mig er tiltalende med "CPH FKK" er at der er danske piger - prisen er sekundær.

Mine erfaringer med FKK i Tyskland er at der ofte er flest piger fra lande hvor de knapt kan andet end deres eget sprog - så hjælper der ikke meget at jeg behærsker flydende tysk/fransk/engelsk. Har oplevet at sidde sammen med en lækker steg fra Dominikanske Rep. hvor "small-talk" ikke var muligt - før og efter - så det kun blev en ren bolle-session :-( 

Personligt synes jeg om at sidde en stund med hyggesnak med andre medsammensvorne og GP'er men også at der findes mulighed for at benytte faciliteter som sauna og spa hvor der også ofte sidder andre som man kan udveksle nogle ord med.

 

/The Bluesman

Jeg har ingen problemer med piger som ikke er god til engelsk, tysk eller fransk. Mit spansk er sparsomt, med de spansktalende piger jeg kender går det fint med google trans og kropssprog, vi havde det rigtigt skæg :D 

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...