Hop til indhold
Vegas

Bedste FKK i Hamborg?

Recommended Posts

Nille skrev, for 22 minutter siden:

60€ er småpenge i det store budget,

Måske for dig, men som altid glemmer du at tage hensyn til at, vi andre måske ikke har samme økonomiske eller tidsmæssige råderum og derfor må tænke mere på, hvor og hvordan vi får mest sjov for vore surt tjente penge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min kammerat og jeg besøgte Flat99 i Hamborg, i onsdags hvor de har et særligt arrangement (flatrate) som er ud over de sædvanlige tilbud. Jeg var debutant. Det var svært at finde indgangen, og man kommer direkte ind i lokalet, hvor der sad mindst 12 næsten nøgne piger. Jeg blev chokeret, da de kom i en lang række og gav hånd, og ikke mindst at det var så unge og smukke piger hvor nogle lignede teenaege piger på kun 40 kg. Vi købte flatrate til 99 euro, hvor man kan tage alle de piger man orker hele aftenen. Efter at have sundet os lidt gik vi ned og tog kontakt med to udvalgte. Min pige var kun skin og ben, lidt høj. Hun fik en nøgle, en kondom og et håndklæde i baren. Derpå førte hun mig ind i et rum ude bagved. Jeg tog et bad derude. Pigen kunne intet sprog og med fingertegn ville hun sælge ekstra ydelser som, sperm på maven, kys, slikning af fisse og anal. Jeg valgte de to første til 40 euro. Hun var ganske sød og smilende. Hun fik kommunikeret at hun var 22 år og kom fra Grækenland, men hun forstod ikke hvad Danmark var. Så var det samleje og efter nogen tid blev det klart at nu måtte det slutte og hun blev så spermet. Min kammerat havde også en god oplevelse med sin pige der var normal bygget. Efter nogen tid var vi klar igen. Min nye pige var en lille spinkel sag. Hun var fra Rumænien og også sød, men jeg fravalgte ekstra ydelser og det var direkte på efter lidt opvarmning. Da jeg ikke havde sperm spurgte hun hvorfor. Jeg fik hende gjort klart at hun var nr. 2 og det var ok. Min kammarat og jeg havde talt om at bytte piger med det blev ikke til noget. Min kammarat tog en sorthåret pige i stedet. Det blev en dårlig oplevelse for ham, da hun blev sur over at han ikke købte ekstra ydelser. Pigerne fik ikke engang udleveret glidecrem. Men vi måtte tidligt hjem. Det var en chokerende oplevelse som jeg vil huske.

venlig hilsen Peter    

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peter-6 skrev, 1 time siden:

Det var en chokerende oplevelse som jeg vil huske.

Syntes ellers jeg havde gjort det klart, at det ikke lige var der, I burde starte mht. flattrate eller FKK - men dejligt med en ny anmeldelse fra stedet. Det kunne ellers være et udmærket sted, men det er ligesom om at ejeren/bestyren ikke er rigtig fokuseret på at tjene penge :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peter-6 skrev, for 1 time siden:

Min kammerat og jeg besøgte Flat99 i Hamborg, i onsdags hvor de har et særligt arrangement (flatrate) som er ud over de sædvanlige tilbud. Jeg var debutant. Det var svært at finde indgangen, og man kommer direkte ind i lokalet, hvor der sad mindst 12 næsten nøgne piger. Jeg blev chokeret, da de kom i en lang række og gav hånd, og ikke mindst at det var så unge og smukke piger hvor nogle lignede teenaege piger på kun 40 kg. Vi købte flatrate til 99 euro, hvor man kan tage alle de piger man orker hele aftenen. Efter at have sundet os lidt gik vi ned og tog kontakt med to udvalgte. Min pige var kun skin og ben, lidt høj. Hun fik en nøgle, en kondom og et håndklæde i baren. Derpå førte hun mig ind i et rum ude bagved. Jeg tog et bad derude. Pigen kunne intet sprog og med fingertegn ville hun sælge ekstra ydelser som, sperm på maven, kys, slikning af fisse og anal. Jeg valgte de to første til 40 euro. Hun var ganske sød og smilende. Hun fik kommunikeret at hun var 22 år og kom fra Grækenland, men hun forstod ikke hvad Danmark var. Så var det samleje og efter nogen tid blev det klart at nu måtte det slutte og hun blev så spermet. Min kammerat havde også en god oplevelse med sin pige der var normal bygget. Efter nogen tid var vi klar igen. Min nye pige var en lille spinkel sag. Hun var fra Rumænien og også sød, men jeg fravalgte ekstra ydelser og det var direkte på efter lidt opvarmning. Da jeg ikke havde sperm spurgte hun hvorfor. Jeg fik hende gjort klart at hun var nr. 2 og det var ok. Min kammarat og jeg havde talt om at bytte piger med det blev ikke til noget. Min kammarat tog en sorthåret pige i stedet. Det blev en dårlig oplevelse for ham, da hun blev sur over at han ikke købte ekstra ydelser. Pigerne fik ikke engang udleveret glidecrem. Men vi måtte tidligt hjem. Det var en chokerende oplevelse som jeg vil huske.

venlig hilsen Peter    

Tak for friskt indlæg ☺

Jeg må indrømme, at jeg synes bedre om de flatrate klubber, hvor pigerne har et incitament til at have sex (udlevering af polet eller lignende) ... Således at det IKKE drejer sig om at sælge ekstra ydelser (alene).

Når man har betalt 100 euro for fri sex, er det irriterende, at en god oplevelse er betinget af ekstra køb på 40 euro.

Jeg tror jeg styrer ideen om Flat99.... I hvert fald på en onsdag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
MadDogAarhus skrev, for 35 minutter siden:

Jeg tror jeg styrer ideen om Flat99.... I hvert fald på en onsdag.

Jeg tror såmænd det kan være udmærket, bare man ved hvad man går ind til og er lidt erfaren mht. clubbesøg - bare ikke lige i Flatt99 man skal starte sin clubkarriere :roll: 

Når de har deres FKK-party om torsdagen, er priserne noget lavere end de andre steder i Hamburg og entreen kun € 5,- :-D   men hvis det så er bundet op på at lokke kunderne til at købe ekstra, klubben og pigerne ikke helt lever op til FKK-standarden, så skal man ikke forvente for meget - men jeg har da haft gode oplevelser i klubben, hvor pigerne nok kan finde ud af at danse og lave lidt sjov - og jeg kunne da godt finde på snart at besøge klubben igen, da jeg kan se Milena

http://www.flat-99.de/girls/milena-aufnahme-anal

stadig er der ;-)

Linker lige til min anmeldelse fra klubben og Milena:

 

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var sku hende jeg duskede. (19 år)???? hun sagde 22, Det er nu slet ikke alderen der, men den gamle gris udnyttede muligheden. Jeg var meget optaget af det specielle setup. Pigerne var da ganske søde, og man skal respekter dem.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp

Har besøgt Atmos et par gange, det var meget varierende med hensyn til antallet af piger, kør længere østover til Artemis i Berlin, det er en vinder hver gang, det er guf, hele EU er repræsenteret ;))

Del dette indlæg


Link til indlæg
jsp skrev, 1 time siden:

kør længere østover til Artemis i Berlin, det er en vinder hver gang, det er guf, hele EU er repræsenteret ;))

men der er langt fra Hamburg og der er jo også flere andre klubber i Hamburg - og hvis du endelig gerne vil køre langt - så er NRW altså ikke meget længere væk end Berlin, udbuddet af klubber og piger mangfoldigt, priserne noget lavere i forhold til den enlige FKK i Berlin, som de udnytter til at køre med forhøjede priser, ligesom i Hamburg, Flensburg m.fl.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Atmos er ikke godt mere. Var der sidste lørdag. Der var fyldt med tyrkere og få piger. Der var nok 30 mænd til 8 piger. Lørdag skulle ellers være den dag hvor der er mest gang i den. En del af tyrkere var fra Danmark.

Jeg fik et godt blowjob i bio'en med slug af en høj og ganske lækker tysk pige og skred videre på Harmony

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej 

jeg var på Atmos i går søndag ! Super oplevelse . Var først sammen med Line en tysk slank pige på ca 24 år , en god gang sex ! Derefter Victoria fra Ungarn på 27år - hende havde jeg i 1 time hvor alt blev prøvet , en rigtig sød pige ! Til sidst Ina fra Madrid på 23 år , en lille pige med gode bryster og rigtig villig ! Priserne er lidt dyrere end Harmony og dermed også end f eks flatt99 ! Der var ca 12 piger og måske 10- 15 gæster , så alt i alt meget fint . 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jsp skrev, den 6/2/2016 at 21:36:

Har besøgt Atmos et par gange, det var meget varierende med hensyn til antallet af piger, kør længere østover til Artemis i Berlin, det er en vinder hver gang, det er guf, hele EU er repræsenteret ;))

Det er en smagssag. Artemis er en lækker "se på club". For der er mange piger og de er nøgne. Oplevelsen på rummene fåes bedre mange andre steder. For Artemis tenderer også at være en turistfælde for de uerfarne FKK brugere. 
I Hamborg er oplevelserne bedre på Harmony.
Artemis har mange piger med silikonebryster. Jeg bryder mig ikke om silikonebryster. 

Kør heller sydpå til FKK Harem i Paderborn eller til NRW

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jørgensen skrev, for 1 time siden:

Linket fører til flere steder,

Jeg synes nu, det fungerer OK og lige til Fantasy

Jørgensen skrev, for 1 time siden:

Hvorfor er det sted godt?

1.  det ligger kun få hundrede meter fra afkørsel HH-Stellingen, så A7 går næsten lige til døren, så man kan, hvis man vil fra Jylland, køre ud og hjem inden for samme døgn.

2. der er et rimeligt udvalgt at pæne og søde piger, der sjældent siger nej - og som ofte også selv er opsøgende

3. der er ikke noget med optrækkeri eller forsøg på mersalg

4. stedet er rimeligt pænt og rent

5. Tekenfrau Moni ser også godt ud :)

6. Stedet er rimeligt prisbilligt

7. de har også rugbrød på menuen

8. man møder ofte andre danskere

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...