Hop til indhold
Vegas

Bedste FKK i Hamborg?

Recommended Posts

Jeg og 1 til 2 kammerater har tænkt os at tage en tur til hamborg, målet er at besøge en af FKK stederne eller lign.


Har prøvet at danne mig et billed af de (så hvidt jeg forstår det) 3 forskellige FKK'er i Hamborg, men mange af inputsne leder forskellige retninger, og nogle er sikkert også forældede.
Så vil gerne spørge folk der har været på et af stederne hvad de syntes, hvilket har pænest piger? bedste omgivelser? for overfyldte? bedste dage at komme på? eller hvad i ellers har af holdninger til stedet.


Vil også høre om der er noget lign, som er bedre? har læst lidt om felicitas24, men forstår ikke helt deres koncept? nogle der kan forklare?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt Atmos et par gange for et par år siden - bollerummene er dog lidt for mørke til min smag, vandet i svømmebassinet noget for koldt, men ellers OK søde og frække piger, god mad, 4 saunaer - lidt snørklet indretnig, ligger i et industrikvarter, men ellers et OK sted og man kan gå der til fra Harburg U-Bahnhof

Harmony er vist indrettet i en gammel mølle og ligger lidt ude på landet med gode udenomsarealer og et vandløb, der løber under  eller lige forbi bygningen. Pæne lokaler, lyst med udsigt over haven med nybygget wellness-afd., god mad, søde, pæne og frække piger, der gerne vil have fuld blus på i bollerumme og trækker en hen foran spejlet til stående blowjob :)

Herudover findes der mindst 2 andre FKK-klubber:

http://www.modelle-hamburg.de/swinger_fkk.html

Romeo, Babylon

Du kan også finde natklubber:

http://www.modelle-hamburg.de/nightclubs.html

+ div. swingerklubber, GB-arrangementer, Flattrates mm.

http://www.modelle-hamburg.de/sexpartys.html

Min personlige favorit er dog:

http://www.modelle-hamburg.de/sexpartys.html?data[meta_id]=9468

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej brødre.

Er det samme koncept her at man betaler for indgang og så til den første og så er der fri adgang til andre eller ?

Altså på Harmony...

 

bøje

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bøje skrev, for 9 minutter siden:

Er det samme koncept her at man betaler for indgang og så til den første og så er der fri adgang til andre eller ?

Altså på Harmony...

Nej, FKK og Flatrate er 2 forskellige koncepter - kun på Flatt99, kan du finde begge dele, afhængig af ugedag ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok.

Tak.

Så tror jeg at min debut ud i denne del bliver en time på flat99 for at se om det er noget for mig, alternativt sex vlub Hamburg ...

bøje

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bøje skrev, for 2 timer siden:

Så tror jeg at min debut ud i denne del bliver en time på flat99 for at se om det er noget for mig, alternativt sex vlub Hamburg ...

Hjælp - tag det hellere i omvendte rækkefølge - og køb hele dagen på Fantasy - og så næste gang evt. Flatt99 om onsdagen, hvor de har flattrate. De andre dage har de FKK med timepriser på € 55, der slår alle de andre FKK klubber i Hamburgs € 60,-/ ½ timepriser

http://www.flat-99.de/events

:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bøje skrev, for 33 minutter siden:

Jeg har nok kun ca 1 time på mandag så det bliver nok flat99.

Vi glæder os til at høre din beretning - for med de timepriser og hvis der ikke er for megen røg og høj musik, så er stedet og pigerne da interessante - mon de har fået lavet døren til bruseren? anbragt en stol eller knagerække på rummene, så man er fri for at smide tøjet på gulvet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 skrev, for 44 minutter siden:

Kære svin, det har de så ikke.

Undrer mig ikke - stedet og konceptet er ellers rigtig godt, men det er ofte disse små ting, der ødelægger oplevelsen - og hvor man tænker at når de ting ikke er i orden - hvad er det så for nogen "fattige" mennesker, der styrer det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bøje skrev, for 3 timer siden:

 

Er der ikke et andet sted som flat99, I kan anbefale, hvor man kan kigge forbi 30 eller 60 min... ?

bøje

Har du ikke mere tid, vil jeg nok anbefale dig at besøge et alm. bordel

søg evt. her: http://www.modelle-hamburg.com/hamburgkarte.html?data[enter]=1

spc. http://www.modelle-hamburg.com/locations.html

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bøje skrev, den 22. jan. 2016 at 18:07:

Jeg har nok kun ca 1 time på mandag så det bliver nok flat99.

 

tak for tips

 

bøje

Hvis det ikke skal være i Hamburg kan du  på P,club i Flensborg vælge en pige du går op med.

alle pigerne bliver præsenteret for dig og du vælger en.

Når du kun har en time hvorfor vil du så på en klub?

Find en pige på internettet og vær sammen med hende i en time, det er da billigere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gungner skrev, 1 time siden:

Hvis det ikke skal være i Hamburg kan du  på P,club i Flensborg vælge en pige du går op med.

alle pigerne bliver præsenteret for dig og du vælger en.

Når du kun har en time hvorfor vil du så på en klub?

Find en pige på internettet og vær sammen med hende i en time, det er da billigere.

Der er fordele ved at tage på klub, også selv om tiden er knapt, man se, snakke med pigerne og mærke kemien, inden man beslutter sig, man kan hænge ud og nyde pigerne og stemningen før og efter sex...

Hvis manden kun skal i rum i 20-30min så har han tid nok...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nille skrev, for 4 minutter siden:

Der er fordele ved at tage på klub, også selv om tiden er knapt, man se, snakke med pigerne og mærke kemien, inden man beslutter sig, man kan hænge ud og nyde pigerne og stemningen før og efter sex...

Hvis manden kun skal i rum i 20-30min så har han tid nok...

Alt efter hvor stresset/horny man er kan man også nå at snakke og slappe af med pigen ved en entimers aftale.

En klub er bedre; men hvis man kun har en time ville jeg ikke vælge det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gungner skrev, for 4 timer siden:

Alt efter hvor stresset/horny man er kan man også nå at snakke og slappe af med pigen ved en entimers aftale.

En klub er bedre; men hvis man kun har en time ville jeg ikke vælge det.

ved klub kan man komme tilbage på samme entre, hvis man skal noget fx. smutte til et møde...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem
Nille skrev, for 21 minutter siden:

ved klub kan man komme tilbage på samme entre, hvis man skal noget fx. smutte til et møde...

Nille det er ikke alle klubber der tillader at man kommer igen på samme entre. Og nogle steder er der også kun i meget kort tid du kan forlade klubben. På Acapulco må du ikke være væk mere end en times tid. Hvilket også er fint hvis man lige skal en tur forbi en bank eller skal have tjekket ind på hotellet. Men det er ikke nok tid til at tage på stadium og se en kamp.:-( 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oralis voluptatem skrev, for 24 minutter siden:

Nille det er ikke alle klubber der tillader at man kommer igen på samme entre. Og nogle steder er der også kun i meget kort tid du kan forlade klubben. På Acapulco må du ikke være væk mere end en times tid. Hvilket også er fint hvis man lige skal en tur forbi en bank eller skal have tjekket ind på hotellet. Men det er ikke nok tid til at tage på stadium og se en kamp.:-( 

Jeg har forladt Aca i 3 timer og komme tilbage uden på problemer.... måske kender de mig :P 

Langt de fleste klubber tillader man kommer tilbage efter aftale.

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nille skrev, for 5 timer siden:

Der er fordele ved at tage på klub, også selv om tiden er knapt, man se, snakke med pigerne og mærke kemien, inden man beslutter sig, man kan hænge ud og nyde pigerne og stemningen før og efter sex...

Hvis manden kun skal i rum i 20-30min så har han tid nok...

Men skal man først betale f.eks € 60,- i entre og tilsvarende for sex i en ½ times tid = ialt € 120,-, synes jeg fordelen ryger fløjten i forhold til at besøge et bordel, hvor man for de samme penge måske kunne have fået sex i en hel time - eller man kunne have planlagt det lidt bedre og så have fordelt pengene over 2 besøg :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, Lige nu:

Men skal man først betale f.eks € 60,- i entre og tilsvarende for sex i en ½ times tid = ialt € 120,-, synes jeg fordelen ryger fløjten i forhold til at besøge et bordel, hvor man for de samme penge måske kunne have fået sex i en hel time - eller man kunne have planlagt det lidt bedre og så have fordelt pengene over 2 besøg :)

60€ er småpenge i det store budget, jeg har besøgt 2-3 klubber på en dag, bare for at møde bestemte piger og så videre til den næste klub. Nogle vil nok sige det er spild af tid og penge, men der er piger som jeg gerne vil møde for enhver pris :D

Artemis koster 80€ i entre... det hænder jeg kun kan nå at være der 2-3 timer.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...