Hop til indhold
Nille

BX er i live på T2U

Recommended Posts

BX taler ud her, jeg skal ikke være dommer for om han taler sandt eller usandt.

Jeg appellerer til at denne tråd ikke ligger op til ballade. Make love not war!

Jeg vil igen understrege at Nille fra EG og Nille fra T2U ikke er samme person og at jeg tager afstand fra indlæg som skrives af Nille fra T2U

Fortsat god søndag.

http://www.talk2us.dk/viewtopic.php?f=33&t=873&sid=70446ae1a51103b8ede2cb8950254ccc

Redigeret af Nille

Del dette indlæg

Link til indlæg

Altså helt ærlig.

Who gives a shit om hvad der skrives på "det andet forum".

Redigeret af Plaskeren
Kastefejl :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Plaskeren skrev, for 1 minut siden:

Altså helt ærlig.

Who gives a shit om hvad der skrives på "det andet forum".

Jeg er enig, folk har for lidt at gå op i.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Gab - BX lavede ikke andet end at afspore indlæg - som du Nille også er ekspert i - så lad ham hygge sig på T2U og lad freden sænke sig her...:wink:

Redigeret af Ratata

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg forstår ikke, man bruger tid på en mand med 9000 fuldstændige ligegyldige indlæg. Han var altid bedre vidende over for alle. Håber bestemt ikke han kommer tilbage.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Historien har det med at gentage sig selv!

Hov, nævnte jeg Venuslogen, som fik en hadeside i Gimel, hvor alle de utilfredse forsøgte at overgå hinanden i at komme med svinere, som så blev besvaret på samme måde, som så blev besvaret på samme måde, som så blev besvaret på samme måde, som så blev besvaret på samme måde, som så blev besvaret på samme måde, som så blev besvaret på samme måde, som så blev besvaret på samme måde, som så blev besvaret på samme måde, og sluttelig blev besvaret på samme måde. :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Onslow skrev, for 5 minutter siden:

Hov, nævnte jeg Venuslogen, som fik en hadeside i Gimel, hvor alle de utilfredse forsøgte at overgå hinanden i at komme med svinere, som så blev besvaret på samme måde, som så blev besvaret på samme måde, som så blev besvaret på samme måde, som så blev besvaret på samme måde, som så blev besvaret på samme måde, som så blev besvaret på samme måde, som så blev besvaret på samme måde, som så blev besvaret på samme måde, og sluttelig blev besvaret på samme måde. :) 

Du har jo ret. Tror den her tager den tvivlsomme præmie som den værste, hvor også du nævnes

http://www.talk2us.dk/viewtopic.php?f=33&t=847&sid=c1e25aa5a8917845990088685aa77c95

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vi er åbenbart flere der er ved at blive verdensberømte på T2U. Ville ikke det bedste mon være at tige sitet ihjel??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Søren Brun
Bananas skrev, for 1 minut siden:

Vi er åbenbart flere der er ved at blive verdensberømte på T2U. Ville ikke det bedste mon være at tie sitet ihjel??

Lad dem dog hygge sig, det er måske den eneste glæde, de har.  ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der vel endelig ikke rigtig noget nyt i BX redegørelse som er en stor tilsvining af diverse Moderatorer og Administrator:evil:. BX har åben en stor lyst gentage sig selv igen og igen:evil:. Han lavede stor ballade med nogenlunde samme skriv forklaring her på Eroguide. Hvad kom der ud af det masse af ballade:evil:? at BX forklaringer ikke holdt:!:. At BX i galskab sviner ledersen:evil:.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Nu er jeg ikke særlig aktiv herinde, men når jeg en gang imellem lige er inde og kikke, så må jeg sige at Eroguide stille og roligt har udviklet sig til en flok frustrerede mænd som har mere travlt med personfnidder end med anmeldelser af GP besøg. 

Hvad går egenligt galt?

Er det fordi man sidder anonymt bag et tastatur og mener man bare kan svine andre til som det passer en? 

Dobbeltprofiler er jo også et problem som adm. burde gøre meget mere ved!!

Og disse personer som sidder og kun et ude på ballade, er det de samme som stalker GP'erne, søger efter private oplysninger, jagter dem på sociale medier som FB osv?

Jeg græmmes over den opførsel der udvises og dem der laver balladen nedlægger stille og roligt Eroguide, sørgeligt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Valdemar skrev, 1 time siden:

Nu er jeg ikke særlig aktiv herinde, men når jeg en gang imellem lige er inde og kikke, så må jeg sige at Eroguide stille og roligt har udviklet sig til en flok frustrerede mænd som har mere travlt med personfnidder end med anmeldelser af GP besøg. 

Hvad går egenligt galt?

Er det fordi man sidder anonymt bag et tastatur og mener man bare kan svine andre til som det passer en? 

Dobbeltprofiler er jo også et problem som adm. burde gøre meget mere ved!!

Og disse personer som sidder og kun et ude på ballade, er det de samme som stalker GP'erne, søger efter private oplysninger, jagter dem på sociale medier som FB osv?

Jeg græmmes over den opførsel der udvises og dem der laver balladen nedlægger stille og roligt Eroguide, sørgeligt. 

Du vil tage afstand fra dårlig debatkultur; men når i stedet at bibringe dertil med en række påstande og insinuationer!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Valdemar skrev, for 1 time siden:

Sådan har det altid været med forums som dette, Venuslogen, Hedomax, Gimel osv. Men der er et behov for et forum som dette, så der vil altid eksistere et sådant i en eller anden form. Så der er ingen grund til at være ked af det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
McQueen skrev, for 13 minutter siden:

Jeg kunne ikke lade være med at grine af den :-) 

Bare sproget...

Ja helt enig, og hvis det er niveauet så har EG da vist ikke noget at frygte.

mvh Dr X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 14 timer siden:

Kære gamle "gnavpot":)

- - , som så blev besvaret på samme måde, som så blev besvaret på samme måde, som så blev besvaret på samme måde, og sluttelig blev besvaret på samme måde.  :)     - -  og slutresultatet = den sluttelig sandhed = mudderkastning ;)

Mange hilsner

Nyder livet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej derude:)

Jeg dristede mig til at besøge T2U efter alle de ytringer der har været om dette site, og det blev tråden der er linket til i øverste indlæg af Nille. Det blev faktisk et langt kig og læsning af årgamle skeletter der vælter ud af skabene, - hvor der bedyres egen uskyld - forklares op og ned af vægge og stolper - angreb på andre - bagtale andre - osv - osv. Det være sig fra såvel nuværende som tidligere medlemmer på EG.

Efter at have læst al dette fortidige nonsens, ved jeg ikke om jeg skal le eller græde over disse voksne menneskers tidsfordriv udi fortides hændelser for flere år siden, det er bare negativt - negativt - negativt sysleri.

- at de gider   -  at I gider!!!

Vær i nutiden, og hav fokus på det positive samt fremtiden. I stedet for at beskæftige sig med det negative så find noget positivt!! - hvad? - f.eks. :  tænk på alle de nye fremmede fisser:wub::wub::wub::wub:der venter på jer derude IRL,

Eroguide er sat verden for at være et forum for : fisse - pik - knep og knald - - -  så støt op omkring EG:wub: og lad T2U med de knarvorne brokkehoveder leve sit eget hensygnende usynlige liv.

Som en længere oppe i strengen nævnte, så kan mange ting i en kontrovers faktisk ties ihjel af den ene part.

Jeg har denne ene gang været på T2U og sikke en elendig grafik - smal som en alen lang sort lokumsrulle -der kommer jeg ikke mere - - nå bare min mening.  

Mange hilsner

Nyder livet

Engelskkursus for begyndere: når i nu begynder at fokusere noget mere på det positive og leder efter udenlandsk fisse:wub: så vær lige opmærksom på denne passus i nogle GP-annoncer : A lovely slim girl  - you can stay long in the deep South -  det betyder altså :  en lovlig slem pige   -  du kan stikke langt ind i den dybe sovs  - så er I advaret!

Og kører i rundt ovre i trekantsområdet (vejle Kolding Middelfart osv) og hører dette i radioen : Somewhere a voice is calling - så er der bare sommervejr i Vojens og Kolding:)

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes dog, der er een stærk pointe:

Advarsler givet for fejltrin i "småtingsafdelingen" bør udløbe efter X-antal måneder!

Ellers risikerer akkumuleringen at straffe (og udelukke) alle (os) med lang anciennitet og stor indlægsproduktion. 

Foreslaget er hermed givet videre!

Redigeret af McQueen

Del dette indlæg

Link til indlæg
McQueen skrev, for 3 minutter siden:

Jeg synes dog, der er een stærk pointe:

Advarsler givet for fejltrin i "småtingsafdelingen" bør udløbe efter X-antal måneder!

Ellers risikerer akkumuleringen at straffe (og udelukke) alle (os) med lang anciennitet og stor indlægsproduktion. 

Foreslaget er hermed givet videre!

Var der ikke engang en som forklarede advarsels / karantæne systemet ?

Det lyder da også til at der findes en "historik", om hvad der er foregået tidligere...

Det er næppe en bot som er selvstyrende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
holstebronx skrev, for 5 minutter siden:

Var der ikke engang en som forklarede advarsels / karantæne systemet ?

Det lyder da også til at der findes en "historik", om hvad der er foregået tidligere...

Det er næppe en bot som er selvstyrende.

Jo men normalt udløber den slags efter en periode...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Stabilizer skrev, for 10 minutter siden:

nu er det ikke alt hvad der står på talk2us om jer brugere eller os grønne sataner som passer, kan jeg sige med sikkerhed (jeg er ikke nævnt ret meget men det der står om mig f.eks. passer ikke, ved jeg jo af gode grunde selv med sikkerhed)

til sagen : det du skriver har du da fuldstændig ret i, synes jeg.

det som der står internt er at man kan få direkte rødt hvis forbrydelsen er stor nok, eller rødt efter 2. eller 3. advarsel

nu er vi 4 næsten nye moderatorer, og kun en gammel, men jeg vil da gå videre med dit forslag som set med mine øjne er ret fornuftigt sagt

Kørekort-klip forældes jo også efter en fastlagt periode, så en advarsel kunne vel også ret fornuftigt forældes efter - eks. ½ år. 

Forslag: 2 aktive advarsler giver 1 mds. karantæne, dvs. har du en aktiv advarsel. ved du at hammeren falder med en måneds karantæne ved næste advarsel indenfor det halve år. 2. advarsel der udløste karantænen er stadig aktiv, så hvis man ikke holde sig i skindet i 5 mdr. efter udløbet karantæne, så er det lige i karantæne igen.

Som moderator kunne man jo lige vende et forslag til advarsel med en kollega inden man uddeler karantænen  og så når man jo også lige at "synke spyttet" inden man træder "i karakter". Jeres afgørelser bør jo være indiskutable og helst åbenlyst retfærdige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nyder livet skrev, for 5 timer siden:

Som en længere oppe i strengen nævnte, så kan mange ting i en kontrovers faktisk ties ihjel af den ene part.

Jeg har denne ene gang været på T2U og sikke en elendig grafik - smal som en alen lang sort lokumsrulle -der kommer jeg ikke mere - - nå bare min mening.  

Måske kan T2U ties ihjel, men så længe folk har fod i begge fora så tror jeg ikke T2U dør uden videre, tværimod folk har få øje på mudderkastningslegepladsen derovre. Nogle herfra synes åbenbart det er sjovt at de kan lege cowboys i det vilde western derovre uden konsekvenser. Det de ikke kan skrive herinde kan de skrive derovre.

Jeg læser indimellem med på T2U, men vil ikke blande mig med pøblen derovre. Der er en falsk Nille profil på T2U som ikke er Nille fra EG, bare I ved det.

"Roland" synes at være ret aktiv og aggressiv derover.

Redigeret af Nille

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...