Hop til indhold
News

Et positivt indlæg

Recommended Posts

Gæst

... det var da et super initiativ..., bor ikke i Kbh., så jeg selv fik glæde af det, men det er da prisværdigt. Way to go...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Citat fra artiklen:

"»Formålet med det her projekt er at vise vores loyalitet over for det land, vi bor i,« siger han til TV 2."

Selvfølgelig skal det fremhæves, respekt fra mig, en af de sædvanlige kritikere.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
News skrev, for 1 time siden:

Herhjemme er unge muslimers traditionelle morgenoprydning nytårsmorgen næsten ikke nævnt i medierne.

Og da slet ikke herinde. Hvorfor mon?

Det er nok fordi du ikke oprettede en tråd om det. ;) 

News skrev, for 1 time siden:

Hvad lavede du nytårsmorgen?

Jeg nød det gode vejr og gik en tur udenfor. :)  

Redigeret af troldmanden

Del dette indlæg


Link til indlæg
News skrev, for 2 timer siden:

Fokus har været på den frygtelige hændelse i Köln nytårsaften.

Herhjemme er unge muslimers traditionelle morgenoprydning nytårsmorgen næsten ikke nævnt i medierne.

Og da slet ikke herinde. Hvorfor mon?

http://m.bt.dk/?redirect=www.bt.dk/danmark/god-stil-morgenfriske-muslimer-rydder-igen-op-paa-raadhuspladsen

Hvad lavede du nytårsmorgen?

 

Det var nu pænt ude over diverse medier nytårs morgen ;) Og gid der var flere muslimer der tog sådanne initiativer. Var det egentlig kun mænd der deltog og ved man hvor mange de var?

Hizb-ut.tahrir samler snildt 1.000 til deres møder. Der skulle efter sigende også have været 1.000 muslimer der fornøjede sig i bla Køln. Venstre fløjen er jo så glade for at sætte tal op i forhold til hinanden.......

Og ja jeg selv var også på job nytårs morgen, det kan man altså godt selv om man har fejret nytår :) (indrømmet det var lidt hårdt <_< )

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fræk Leg

Havde tømmermænd, så den startede med brunch sammen med overnattende gæster. Da de var smidt ud gik jeg mig en tur for at efterfølgende at falde om på sofaen med cola, chips og Netflix :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
News skrev, for 5 timer siden:

Hvad lavede du nytårsmorgen?

Hvad lavede du selv nytårsmorgen? ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

det er dejligt de gør det...

Skrev jeg iøvrigt også sidste år da de gjorde det. Var faktisk ikke klar over de gjorde det igen i år. Kommer ikke selv fra de egne. Her i Villakvarteret har vi fået muslimske familier… flinke dejlige mennesker som sagtens kan roses. Man er efterhånden også begyndt at se på facebook at muslimmer tager afstand fra afstumpede muslimmer. Rart at se.

Der skal ikke herske nogen tvivl om de gode og behagelige muslimmer er i klart flertal. Skrevet mange gange. Men det fjerner jo ikke problemerne med de enormt mange afstumpede der trods alt er. 

Jeg ved ikke om det er vatnisser der sidder i folketinget eller det skyldes vores medlemskab af de diverse foreninger (FN etc) Men kan ikke begribe vi ikke kan finde en løsning hvor vi kunne komme af med alle de kriminelle og ikke integrerede. Ja så ville alt sammen forhåbentlig være ganske fint. I hvert fald for mit vedkommende. Jeg er fløjtende ligeglade med om folk er muslimmer hinduister kristne ateister eller så meget andet. Jeg ønsker et fredelig og sikkert land for mig og mine børn. Hvor pengene bliver brugt på sygehuse børnehaver plejehjem handicappede etc fremfor at betale for nogle som ingen intensioner har om at integrere sig og iøvrigt kun vil modtage og ikke bidrage til samfundet. 

 

Redigeret af Liderlig-fyr

Del dette indlæg


Link til indlæg

News, du vil næppe finde nogen, der synes, at det ikke er et godt initiativ, selv om det er det, du angler efter.

Disse unge mennesker får også en klar thumbs up fra min side. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...