Hop til indhold
Guest Borntofly

Sofie og Signe fra AL. Super fræk trekant!:)

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/200029 rummer nogle fæle beskyldninger, og så undrede jeg mig især over dette: 
"i weekenden kunne ingen af dem fremvise en attest. og de gik ned i pris da jeg spurgte efter det og tilbød uden gummi med det samme. "
Man ser det for sig: "Nej, vi kan ikke dokumentere at vi er sygdomsfrie, men til gengæld kan du få lov at bolle os uden beskyttelse"?! Det hænger jo slet ikke sammen - det ligner ren chikane.

Ikke at jeg har været der, men kors for nogle lækre billeder af Sofie!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Borntofly
AntonH skrev, for 2 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/200029 rummer nogle fæle beskyldninger, og så undrede jeg mig især over dette: 
"i weekenden kunne ingen af dem fremvise en attest. og de gik ned i pris da jeg spurgte efter det og tilbød uden gummi med det samme. "
Man ser det for sig: "Nej, vi kan ikke dokumentere at vi er sygdomsfrie, men til gengæld kan du få lov at bolle os uden beskyttelse"?! Det hænger jo slet ikke sammen - det ligner ren chikane.

Ikke at jeg har været der, men kors for nogle lækre billeder af Sofie!

Det er med stor sandsynlighed oprettet af samme person som igår i denne tråd kom med nøjagtig samme beskyldninger. Skrivemåden er ihvertfald fuldstændig identisk. Heldigvis er personens indlæg blevet slettet . Ligesom AL har taget den chikane annonce ned. Men personen prøver med alt sin kraft at ødelægge det for pigerne:(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

har besøgt pigerne og kan sige SOFIE BOLLER IKKE UDEN  ... signe gør  eel gjorde så er det slået fast

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Dast74

Sofie ser väldigt smal ut på bilderna. Är hon väldigt tunn ?

Fortfarande bara positivt ??

är Sofie eller Signe hetast???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Borntofly
Dast74 skrev, for 23 minutter siden:

Sofie ser väldigt smal ut på bilderna. Är hon väldigt tunn ?

Fortfarande bara positivt ??

är Sofie eller Signe hetast???

Sofie er meget petite og super fræk synes jeg:)

Begge piger er flotte. Så det er smag og behag hvad man er til vil jeg sige. Men de er klart mine favorit piger i København;) Og selvom det er mange penge for en trekant med dem så er det alle pengene værd synes jeg. Jeg har ikke prøvet magen nogen steder. De har bare super god kemi sammen de to piger !:)

Redigeret af Borntofly

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Dast74
Borntofly skrev, for 30 minutter siden:

Sofie er meget petite og super fræk synes jeg:)

Begge piger er flotte. Så det er smag og behag hvad man er til vil jeg sige. Men de er klart mine favorit piger i København;) Og selvom det er mange penge for en trekant med dem så er det alle pengene værd synes jeg. Jeg har ikke prøvet magen nogen steder. De har bare super god kemi sammen de to piger !:)

Är det äkta lesbisk ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Borntofly
Dast74 skrev, for 10 minutter siden:

Är det äkta lesbisk ?

Ja det er MEGET ægte lesbisk. Ingen tvivl om at de to piger nyder at være sammen;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Borntofly
MortenKBH skrev, for 16 minutter siden:

Var bad før og efter inkluderet i den halve time?

Var de meget firkantede mht. overholdelse af tiden?

Ja det kan du sagtens tage:)

og nej det synes jeg ikke de er. Men altså du kan nok ikke blive en time hvis du betaler for en halv;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...