Hop til indhold
Brutus

Mø dom

Recommended Posts

De fleste indvandrere fra ikke-vestlige lande er opvokset i kulturer med en meget stærk social kontrol. Kernen i den er at slægten, mandens slægt, skal videreføres for enhver pris. Og det kan han kun være sikker på, hvis kvinden er jomfru. Viser det sig at hun ikke er det, så er skammen uoverstigelig stor for både mandens og kvindens familie. Det kan føre til konflikt, vold og drab. Den kultur bringer invandrerne med til Danmark, hvor det fortsætter i et parallelsamfund, fordi det får lov til at fortsætte. Men så bring det dog til standsning!!
Oplysning og frivillighed tager århundreder, hvis det overhovedet lykkes. Men der er måske en anden måde at gøre det på. Det er ved at fjerne alle pigers mødom ved fødslen og ved indvandringen til Danmark. De, som ikke vil acceptere indgrebet, kan ikke tage ophold i landet.
Der har været skrevet og talt meget om forbud imod omskæring af drenge, men det bliver konstant "sparket til hjørne". At fjerne mødommen er derimod et ekstremt lille indgreb  (som jo alligevel sker på et tidspunkt for de fleste) som pigen ingen gener har af, men som samfundet får enormt meget gavn af.
Vel er det et overgreb på pigen, men intet at regne for det overgreb som familien, slægten og parallelsamfundet foretager, med social kontrol, mødomstest, gen-etablering af mødom, skyld og skam. For disse piger er mødommen nettop en Mø dom.

Men det vil gi' et ramaskrig i store dele af verden, også fra "menneskerettighedsorganisationer", halalhippiger og feminister (som ikke interesserer sig for problemet med mandlig omskæring, da det kun går ud over drenge og mænd, men som garanteret vil se dette som endnu et overgreb på kvinder). Og jeg vil blive nakket af en af støtterne af disse parallelsamfund, for at være ophavsmand til dette forslag.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Omend jeg godt kan lide at du vil sætte fokus på og søge at løse et kulturelt problem, går det langt udover mit menneskesyn. Staten har ingen ret til at beordre generelle indgreb på mennesker, ligegyldigt hvor små de end måtte være. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det er et meget kontroversielt forslag. Men er overgrebet ikke langt større ved bare at lade stå til? Svigt er også overgreb.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Læs lidt historiebøger ....

Støtter af den slags forslag vil så (måske) indse, at de reelt er i samme båd som en lang række "dejlige nationer" ...

"" betyder ironi!

Og nej, min tyndhudede ven, det var heller ikke nazikortet ....

 

Redigeret af McQueen

Del dette indlæg


Link til indlæg

McQueen, jeg er udmærket klar over at det ikke er et realistisk forslag. Dertil er der alt for mange negative bi-effekter. Du nævner selv nogle.

På den anden side er vi også nødt til at gøre noget (knap så drastisk), ikke bare snakke og snakke uden om. For tingene sker ikke af sig selv, og imens lider en masse mennesker under en umenneskelig kultur.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

prisen for at de yngre og lækre jomfru kvinder kan krydse grænsen til DK og søge asyl, må være at en dansk mand tager deres mødom - det bør være en samfundspligt for raske danske mænd at hjælpe de kvinder. ren win win

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Brutus skrev, for 17 timer siden:

Endelig en, det kan se mulighederne i mit geniale forslag! 

:-D:-D:-D

Vil gerne høre om dine geniale forslag til

- Folk med pædofile intentioner

- Folk med incest intentioner

- Folk som stalker

- Folk som snyder i skat

- Folk som kører for stærk, røver bank, gadevold mv mv...

 

Med dine nævnte geniale metoder må du også have løsnings forslag til ovenstående...

Nyd søndagen

/Just One

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Just One. Jeg er udmærket klar over at mit geniale forslag ikke er spor genialt. Der findes ingen snuptagsløsninger hverken på det eller på de problemer,  som du nævner. Men min provokation har da givet nogle tanker. Ikke som håbede, på selve problemet, men på at jeg vover at italesætte det. Hvad er dit forslag til at komme mødomskukturen til livs?

Også en god søndag til dig!

Del dette indlæg


Link til indlæg

"Vil gerne høre om dine geniale forslag til

- Folk med pædofile intentioner

- Folk med incest intentioner

- Folk som stalker

- Folk som snyder i skat

- Folk som kører for stærk, røver bank, gadevold mv mv...

Med dine nævnte geniale metoder må du også have løsnings forslag til ovenstående..."

----

 

jamen det må vel være noget med at når man bliver 15 år

så skal alle i landet møde ind på sin kommunen og så efter man har fået taget sin mødom

så får man lige en smart chip skudt ind i nakken, der gør man kan følge hvor personen er og har været på alle tidspunkter

og for der ikke kun er nogle der skal sidde med alt magten over dette

skal alle selvfølgelig via en computer på nettet selvfølgelig kunne se hvor alle mennesker i landet befinder sig (bliver måske udvidet til hele verden, og universet efterfølgende)

det vil så gøre at alle inkl. ens kone og børn venner osv. kan se hvis du har været på en adresse hvor der ligger et bordel,.et værthus, din ex bor osv.

dette vil så gøre der nok vil være en del mere ærlighed i landets befolkning.

og så vil det også gøre det nemmere for politiet at følge hvilke personer der var på et givent sted da der skete en forbrydelse og derved opklare sager

og du vil så også automatisk få en fartbøde da chippen jo også kan se hvor hurtigt du bevæger dig (du er selvfølgelig undtaget flyrejser og ture i tivoli forlystelser osv.

denne smarte chip kan selvfølgelig også måle hjerterytme samt de forskellige stoffer der er i hjernen når du tænker på forskellige ting 

så hvis du for.eks. er ved at få en erektion i en xxx radius af mindreårige så får du straks et kæmpe stød. og med det samme vil du blive stemplet som pædofil i et register.

og der vil blive ved med at blive givet stød x antal gange dagligt indtil du har været i behandling og er kurreret for denne syge adfærd. 

og hvis chippen forsøges at blive taget ud, har den en indbygget funktion (som man kender fra farvepatroner i banken) der gør der bliver frigivet et blåt farvestof

så du resten af dit liv kommer til at rende rundt og ligne en smølf.

 

overstående er selvfølgelig ikke seriøst ment..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Beklager Brutus, kan desværre ikke se noget som helst formildende ved dit indlæg. Skulle det være provokerende og sætte tanker i gang... desværre det er blot afskyeligt. Skulle det være en morsomhed.. desværre jeg kan ikke se morskaben i at antyde at anvende institutionaliseret voldtægt. Nej desværre, det er for langt ude og jeg væmmes.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja....mange "gode kreative" forslag har det med, hvis de bare gentages igen og igen og ekstremiseres langsomt, at danne grobund for en diskurs ændring, der for eftertiden i første omgang vil synes ufattelig....men som måske i bund og grund er meget ligetil...

Mange spurgte i årene efter krigen, da det gik op for verden, hvilke afskyelige forbrydelser, som menneskene i et af verdens dygtigste og mest kulturelle samfund havde udført .... "Hvordan kunne det gå til!?".... I første omgang svarede mange "wir haben nichts gewusst!".... Men i virkeligheden var de alle blevet fanget på "glidebanen".... En glidebanen hvis grundsten var "praktiske løsninger på tidens udfordringer"....

 

Redigeret af McQueen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtj skrev, for 12 minutter siden:

I liberale har altså nogle mærkelige debatter.

Det gælder mest om at finde noget negativt, så kan der altid bygges videre på det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vildmand skrev, for 23 minutter siden:

Det gælder mest om at finde noget negativt, så kan der altid bygges videre på det

Det anede mig. Men hvor er det negative i kulturel bestemt sexuel tilbagehold?

Vildmand skrev, for 23 minutter siden:

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtj skrev, for 7 timer siden:

I liberale har altså nogle mærkelige debatter.

Da ikke meget liberalt over trådstarters indlæg!

??

Del dette indlæg


Link til indlæg
McQueen skrev, for 7 timer siden:

Da ikke meget liberalt over trådstarters indlæg!

??

Det er vi enige om.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, den 9/1/2016 at 13:14:

prisen for at de yngre og lækre jomfru kvinder kan krydse grænsen til DK og søge asyl, må være at en dansk mand tager deres mødom - det bør være en samfundspligt for raske danske mænd at hjælpe de kvinder. ren win win

Det er en syg tanke og et vanvittigt forslag, men der er åbenbart 4 potentielle voldtægts forbrydere der skriver herinde, Alkoholikeren og de 3 skribenter (Brutus, BigDick og Arne Jensen) der pt. har "liket" forslaget. 

Skræmmende :(

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Jamen lille bjørn dog, hvis du på baggrund af drengerøvsskriv dømmer voldtægtsforbryder så er du langt ude syntes jeg, i denne sag tror jeg der er belæg for at sige der potentielt er langt flere sexkrænkere blandt de flygtninge mænd, der kommer fra arabiske lande og Afghanistan og Nordafrika, det har de seneste døgns oplysninger om Østrig, Schweiz, flere byer i tyskland, Helsinki og for et par år siden i Stockholm sidstnævnte begivenheder blev mørkelagt af svensk politi, de ville ikke give Sverigesdemokraterne ammunition. Det kunne jo blot være vi der skriver sådan har fantasier om de lækre "beduinkvinder" som vi gerne vil deflorere :)

Mere er der ikke i det, og hvis du er så højhellig og politisk korrekt som du signalerer - hvorfor benytter du dig så af prostitution?

 

,

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 13 timer siden:

Jamen lille bjørn dog, hvis du på baggrund af drengerøvsskriv dømmer voldtægtsforbryder så er du langt ude syntes jeg, i denne sag tror jeg der er belæg for at sige der potentielt er langt flere sexkrænkere blandt de flygtninge mænd, der kommer fra arabiske lande og Afghanistan og Nordafrika, det har de seneste døgns oplysninger om Østrig, Schweiz, flere byer i tyskland, Helsinki og for et par år siden i Stockholm sidstnævnte begivenheder blev mørkelagt af svensk politi, de ville ikke give Sverigesdemokraterne ammunition. Det kunne jo blot være vi der skriver sådan har fantasier om de lækre "beduinkvinder" som vi gerne vil deflorere :)

Mere er der ikke i det, og hvis du er så højhellig og politisk korrekt som du signalerer - hvorfor benytter du dig så af prostitution?

 

,

Du kan da padle baglæns så tosset du vil, tilbage står at du sidder og opfordrer til voldtægt af yngre jomfruer der søger asyl i Danmark. At du så ovenikøbet mener at det er højhelligt og politisk korrekt at være imod voldtægt, siger alt om dine holdninger og synspunkter.

Og at du sidestiller voldtægt og prostitution vil jeg undlade at kommentere, det vil jeg lade de lyserøde om at vurdere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Hej Bear

Jeg padler ikke baglæns - Hvor skriver jeg voldtægt! - jeg har på intet tidspunkt skrevet at det er højhelligt eller politisk korrekt at være mod voldtægt!  Jeg har ikke sidestillet voldtægt og prostitution!  Faktisk er jeg massivt mod voldtægt og ser gerne markant højere straframme.

Du lægger en masse fortolkninger på det der skrives og vil så gerne være politisk korrekt - og drejer og vinkler alt der skrives, til det passer i din optik, hvor efter du dæmoniserer alt og alle og stiler dig selv i et positivt lys - det er ynkeligt!! Ja og sørgeligt.

Jeg har medlidenhed med dig

Vh

Alko

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 18 timer siden:

Hej Bear

Jeg padler ikke baglæns - Hvor skriver jeg voldtægt! -

Du skriver at det skal kravet for at" yngre og lækre jomfru kvinder kan krydse grænsen til DK og søge asyl, må være at en dansk mand tager deres mødom" 

Det betyder  i min optik at de skal "defloreres" af en mand for at få lov til at få asyl i Danmark, dvs. sex under tvang, AKA voldtægt.

Alkoholikeren skrev, for 18 timer siden:

jeg har på intet tidspunkt skrevet at det er højhelligt eller politisk korrekt at være mod voldtægt!  Jeg har ikke sidestillet voldtægt og prostitution!  Faktisk er jeg massivt mod voldtægt og ser gerne markant højere straframme.

Du påstår at jeg er "politisk korrekt og højhellig" fordi jeg pointerer at dit forslag vil betyde at unge kvinder skal lade sig voldtage af danske mænd, og så spørger om hvordan jeg samtidig kan benytte mig af prostitution. Det er at sidestille det.

Alkoholikeren skrev, for 18 timer siden:

Du lægger en masse fortolkninger på det der skrives og vil så gerne være politisk korrekt - og drejer og vinkler alt der skrives, til det passer i din optik, hvor efter du dæmoniserer alt og alle og stiler dig selv i et positivt lys - det er ynkeligt!! Ja og sørgeligt.

Jeg har medlidenhed med dig

Vh

Alko

Ja, det må være trist at få masken revet af som du har fået det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris
Just One skrev, den ‎10‎-‎01‎-‎2016 at 10:44:

Vil gerne høre om dine geniale forslag til

- Folk med pædofile intentioner

- Folk med incest intentioner

- Folk som stalker

- Folk som snyder i skat

- Folk som kører for stærk, røver bank, gadevold mv mv...

 

Med dine nævnte geniale metoder må du også have løsnings forslag til ovenstående...

Nyd søndagen

/Just One

Helt typisk at den med "folk der kører for stærkt" kommer på banen og selvfølgelig i en kontekst, sammen med bankrøveri, gadevold, pædofile osv.

FY FOR HELVEDE MAND !

Kan vi da ikke snart blive fri for at blive kriminaliseret, p.g.a. vi kører for stærkt. Man er krafted... ikke kriminel p.g.a. man kører for stærkt. Men det er man edderm... når man begår et bankrøveri, slår et andet menneske ned på gaden, eller for den sags skyld knepper et barn.

Hvad er det for en sammenblanding og helt igennem uantagelig nedgørelse af folk i bil !

Må man venligst med bestemt bede om, at dialogen ikke fremadrettet afspores på denne måde ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hybris skrev, for 46 minutter siden:

Helt typisk at den med "folk der kører for stærkt" kommer på banen og selvfølgelig i en kontekst, sammen med bankrøveri, gadevold, pædofile osv.

FY FOR HELVEDE MAND !

Kan vi da ikke snart blive fri for at blive kriminaliseret, p.g.a. vi kører for stærkt. Man er krafted... ikke kriminel p.g.a. man kører for stærkt. Men det er man edderm... når man begår et bankrøveri, slår et andet menneske ned på gaden, eller for den sags skyld knepper et barn.

Hvad er det for en sammenblanding og helt igennem uantagelig nedgørelse af folk i bil !

Må man venligst med bestemt bede om, at dialogen ikke fremadrettet afspores på denne måde ?

Nej nej nej, husk nu, at farten dræber - eller noget.

Og så skæpper det jo i den slunkne statskasse, ikke? ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...