Hop til indhold
Clickfilm

Vi søger mænd til dokumentar om bi-seksualitet

Recommended Posts

Hej alle Eroguidebrugere.

Vi er et mindre filmproduktionsselskab der pt arbejder på en dokumentarfilm om mænd, der dyrker sex med andre mænd.

Vi har igennem efteråret arbejdet lidt med området og har fundet frem til, at en del mænd, der egentlig betragter sig selv om hetroseksuelle, dyrker eller har fantasier om sex med andre mænd.

Vi er nu begyndt at arbejde lidt videre og har brug for at få kontakt til mænd der i det daglige betragter sig som hetroseksuelle - men som i det skjulte dyrker sex med andre mænd. 

Formål med dokumentaren: Det er vores erfaring, at denne gruppe ofte udlever deres fantasier meget skjult. Der er ofte tale om mænd, der lever i faste forhold med kvinder, de ikke har fortalt om deres præference - og heller ikke ønsker at fortælle det. Det vi ønsker er at vide noget mere om er hvilke omkostninger det har - i det daglige - og på længere sigt. Hvilke tanker gør i jer om jeres seksualitet? Hvad er jeres frygt - jeres håb og hvordan får i det hele til at hænge sammen.

Formålet med dokumentaren er ikke at forarge den brede befolkning med at vise rastepladser, hvor mænd i hemmelighed mødes, men at se ind bag ved mennesket - de mekanismer der er i spil og de konsekvenser det har.

Og hvorfor henvender vi os netop her på Eroguide. Fordi det er vores indtryk, at her er et utrolig bredt udpluk af alle typer af mænd i den danske befolkning, og at her er højt til loftet, når der snakkes om de lidt utraditionelle emner.

Har du viden og erfaring på området - er du en af de mænd vi søger kontakt med. Så er du velkommen til at kontakte os til en helt uforpligtende og anonym snak - enten her - eller på mail.

[email protected]

www.clickfilm.dk

 

Redigeret af Clickfilm

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Clickfilm, jeg er lidt overrasket over at i går efter mænd,  der i hemmelighed har sex med andre mænd. I skriver at formålet er at undersøge omkostninger og konsekvenser ved disse møder. Men der er jo næppe specielle forhold der, i forhold til når mænd (og kvinder for den sags skyld) har hemmelige heteroseksuelle forhold. Eller?

Prøv at uddybe jeres udgangspunkt! 

En tanke: En del mænd dyrker sex med TS-er / ladyboys / shemails. Er de en del af målgruppen for undersøgelsen? 

Vh Brutus

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Buzz Light skrev, for 11 timer siden:

Hvorfor laver et reklamefirma dokumentar om mænd der boller mænd?

Som jeg skriver er vi et filmproduktionselskab. Vi har en baggrund i det journalistiske. Dvs at vi arbejder med mange forskellige former for film produktion. Her under raklamefilm, men også dokumentarfilm.

 

Brutus skrev, for 10 timer siden:

Kære Clickfilm, jeg er lidt overrasket over at i går efter mænd,  der i hemmelighed har sex med andre mænd. I skriver at formålet er at undersøge omkostninger og konsekvenser ved disse møder. Men der er jo næppe specielle forhold der, i forhold til når mænd (og kvinder for den sags skyld) har hemmelige heteroseksuelle forhold. Eller?

Prøv at uddybe jeres udgangspunkt! 

En tanke: En del mænd dyrker sex med TS-er / ladyboys / shemails. Er de en del af målgruppen for undersøgelsen? 

Vh Brutus

 

Du har ret i at omkostningerne på mange måder kan være de sammen. Risiko for at miste sin familie osv. Men der er dog en væsentlig større stigmatisering i at være mand der dyrker sex med andre mænd. 

Som jeg skriver er vi i den indledende face hvor vi egentlig bare gerne vil have info fra mænd der lever på denne måde. Jeg syntes der er flere forskellige interessante vinkler i dette emne og det du nævner omkring  TS/ladyboys osv kunne helt klart godt være en del af dokumentaren. Men den historie vi vil fortælle er jo også afhængig af hvilke kilder vi får kontakt med. Det nytter jo ikke noget vi insisterer på at lave en film om mænd der dyrker sex med TS hvis vi ikke får kontakt til en eneste kilde. Filmen skal jo bygge på den verden der er - ikke en vi gætter os til.

Vi tror der er en vigtig historie at fortælle her. Det er derfor vi ønsker at arbejde med den. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svar,
Men jeg er ikke sikker på at jeres grundpræmis er rigtig, at det er et større problem for mænd i hemmelighed at besøge andre mænd, end hvis mænd i hemmelighed besøger prostituerede. Der er to scenarier:

1. Manden er single: Her tror jeg at begge dele er lige stigmatiserende.
Måske det oven i købet er mere stigmatiserende at: "manden ikke er i stand til at finde en kæreste selv, og derfor er nødt til at betale sig fra det". End at han, i hemmelighed ganske vidst, møder en anden mand. Fangede i poenten? Altså at det i høj grad er hans "sociale inkompetance", som er stigmatiserende. For: "Han kan jo bare tage sig sammen og finde en kæreste, som vi andre gør".

2. Manden er i parforhold: Her tror jeg at det er mest stigmatiserende og ødelæggende for forholdet til partneren, hvis han besøger en prostitueret.
Hvis han besøger en prostitueret, vil partneren fortolke det til at "hun er ikke god nok", hun føler sig "kasseret".
Hvis han besøger en anden mand, så "er det ham det er galt med og ikke hende". "For hun kan jo af naturlige grunde ikke opfylde hans behov".
Jeg håber at i fangede den også. I første situation er det også hende, der bliver stigmatiseret.

Venlig hilsen
Brutus

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brutus skrev, for 3 timer siden:

Tak for svar,
Men jeg er ikke sikker på at jeres grundpræmis er rigtig, at det er et større problem for mænd i hemmelighed at besøge andre mænd, end hvis mænd i hemmelighed besøger prostituerede. Der er to scenarier:

1. Manden er single: Her tror jeg at begge dele er lige stigmatiserende.
Måske det oven i købet er mere stigmatiserende at: "manden ikke er i stand til at finde en kæreste selv, og derfor er nødt til at betale sig fra det". End at han, i hemmelighed ganske vidst, møder en anden mand. Fangede i poenten? Altså at det i høj grad er hans "sociale inkompetance", som er stigmatiserende. For: "Han kan jo bare tage sig sammen og finde en kæreste, som vi andre gør".

2. Manden er i parforhold: Her tror jeg at det er mest stigmatiserende og ødelæggende for forholdet til partneren, hvis han besøger en prostitueret.
Hvis han besøger en prostitueret, vil partneren fortolke det til at "hun er ikke god nok", hun føler sig "kasseret".
Hvis han besøger en anden mand, så "er det ham det er galt med og ikke hende". "For hun kan jo af naturlige grunde ikke opfylde hans behov".
Jeg håber at i fangede den også. I første situation er det også hende, der bliver stigmatiseret.

Venlig hilsen
Brutus

 

Aaahhhh.....det er vist en forsimpling!

Skjult biseksualitet eller sågar homoseksualitet er da et enormt tabu i langt størstedelen af alle heteroseksuelle ægteskaber!

Og kan da alvor give kvinden en følelse af 'utilstrækkelighed'....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ro på, McQueen, selvfølgelig er det en forsimpling!
Men det er skrevet som en modpol til Clickfilms "statement". Jeg har villet fortælle at der bestemt kan stilles spørgsmål ved deres forsimplede udgangspunkt. Ikke for at hævde at jeg har den fulde sandhed. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brutus skrev, for 49 minutter siden:

Ro på, McQueen, selvfølgelig er det en forsimpling!
Men det er skrevet som en modpol til Clickfilms "statement". Jeg har villet fortælle at der bestemt kan stilles spørgsmål ved deres forsimplede udgangspunkt. Ikke for at hævde at jeg har den fulde sandhed. ;-)

Jeg forstår...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...