Hop til indhold
exostar

Database med useriøse kunder?

Recommended Posts

Fisseslikkeren skrev, for 5 timer siden:

Mage til piveri skal man lede længe efter. Hun har været helt i sin gode ret. Tag jer nu sammen mand.

Ja naturligvis har hun været i sin gode ret - den har vi alle.. :-)

Ved bare ikke hvorhen du vil med din utrolig uintelligente kommentar

Jeg piver ikke - belyser blot fakta, deler viden på dette forum - det er vel derfor det blandt andet er her...

God dag til dig FIS, FISS, FISSS :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
exostar skrev, 1 time siden:

Ja naturligvis har hun været i sin gode ret - den har vi alle.. :-)

Ved bare ikke hvorhen du vil med din utrolig uintelligente kommentar

Jeg piver ikke - belyser blot fakta, deler viden på dette forum - det er vel derfor det blandt andet er her...

God dag til dig FIS, FISS, FISSS :-)

 

Hvor vil du hen med din temmelig idiotiske kommentar?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fisseslikkeren skrev, for 7 minutter siden:

Hvor vil du hen med din temmelig idiotiske kommentar?

Samme sted som dig - tomgangs snak - lad være at kommentere, hvis du blot vil sige - Ingenting :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

bevar  venligst den gode debattone og kom tilbage på sporet - mere personfnidder og der uddeles advarsler!

vh Qivitoq

Del dette indlæg


Link til indlæg

tjah

 

da jeg arbejdede, udvekslede jeg da tlf.nr med piger på gæster, der  - skal vi sige - fortjente det. De gæster blev kodet ind som  useriøs , 2 3 4.... pikspiller, udvidet røvhul osv osv

Det forventes at pigerne fører deres forretning topprof., så længe det prof smides overbord i sengen og hæmningerne smides, det er sgu en svær balancegang. Hvis forretningen skal køres prof., så må det også forventes, at det er prof. Hvis jeg bestiller tid hos min frisør eller kosmetolog, og melder fra kort tid før, ja så koster det enten det halve eller det hele beløb.

Hvis jeg vil bestille tid og får at vide at den og den tid er ledig og vil lige undersøge om jeg egentlig kan. Ringer op igen efter 5 min., ja så er tiden måske taget, sådan fungere tidsbestillingerne altså også hos pigerne. Først til mølle. De sidder ikke og venter på én speciel. Det er en forretning.

Og inden hylekoret om useriøse piger bla bla, ja de findes og så er det erkendt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Esglædespige skrev, for 23 minutter siden:

tjah

 

da jeg arbejdede, udvekslede jeg da tlf.nr med piger på gæster, der  - skal vi sige - fortjente det. De gæster blev kodet ind som  useriøs , 2 3 4.... pikspiller, udvidet røvhul osv osv

Det forventes at pigerne fører deres forretning topprof., så længe det prof smides overbord i sengen og hæmningerne smides, det er sgu en svær balancegang. Hvis forretningen skal køres prof., så må det også forventes, at det er prof. Hvis jeg bestiller tid hos min frisør eller kosmetolog, og melder fra kort tid før, ja så koster det enten det halve eller det hele beløb.

Hvis jeg vil bestille tid og får at vide at den og den tid er ledig og vil lige undersøge om jeg egentlig kan. Ringer op igen efter 5 min., ja så er tiden måske taget, sådan fungere tidsbestillingerne altså også hos pigerne. Først til mølle. De sidder ikke og venter på én speciel. Det er en forretning.

Og inden hylekoret om useriøse piger bla bla, ja de findes og så er det erkendt.

Ja sådan fungerer det over alt i samfundet. 

Du skal dog ikke forvente at få medhold. Der er nogen som tror solen står op udelukkende for deres skyld ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krølle Bølle skrev, for 21 timer siden:

Roland!!!

Hvorfor netop Roland?

Begrundelse mangler!

Så rent postulat!

Det  fyger jo med konspirationer begge veje.

Det er da træls læsning.

Kom dog med facts i stedet for!

:wink:

JEG HAR TO GANGE BEDT KOMMANDOBROEN OM AT SLETTE MIT SKRIV AF PRIVATE ÅRSAGER.

DER ER ÅBENBART MYTTERI DEROPPE.

FÅ NU ENDELIGT SLETTET DET FJOLLEDE SKRIV.

Please !!

Bevidst brugt store bogstaver.

Og slet efterfølgende osse dette opslag!

 

 

Aflyser brandalarmen: har fået svar fra en styrmand.

Dog uenig i begrundelsen, men skidt pyt - må så leve med det.

God weekend.

Redigeret af Krølle Bølle
fejl og ændringer og ekstra guf

Del dette indlæg


Link til indlæg
exostar skrev, for 22 timer siden:

Hej Krone

Tak for rådet, som sagt har det kun voldt problemer 1-2 gange ud de utrolig mange gange jeg har besøgt en GP - så det ser jeg nu ikke som en løsning - og i virkeligheden var det jo kun hende i Kolding, hvor jeg meldte afbud alt for sent..

Syntes stadig at du skal give dig selv et bedre udgangspunkt for dine besøg.:idea: Ved at ha sat mere tid af til besøget og ha kun ha focus på den oplevelse du skal ha med pigen:idea:. De 1-2 gange du selv siger at det har voldt problemer er måske et tegn på stress:?::?::?:  

 

Redigeret af Krone

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, den ‎07‎-‎01‎-‎2016 at 22:22:

Roland du får da hygget dig på begge boards med denne hændelse ;) 

 

http://talk2us.dk/viewtopic.php?f=33&t=869&p=6517&sid=875aeafc26e19bb9300d77ab9d5cfd60#p6517

 

Skal vi til at tage særlig hensyn til at andre følger med i denne debat eller i andre debater:?: Det kan være mening at de andre skal bestemme dagsordenen her på Eroguide vel:?: bare for at en max en håndfuld bruger et anden platform skændedes indbyrdes om skriv på Eroguide  :?:Du kan vel ikke bare sætte det skriv på www.talk2us.dk   på Ignorer og holder dem ude af tråde og indlæg på Eroguide:idea:

 

Redigeret af Krone

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
Esglædespige skrev, den ‎08‎-‎01‎-‎2016 at 11:01:

 

har hørt om at der er still billeder der florere blandt stederne taget fra overvågnings kameraer, billeder af personer der er truende eller på anden måde har karantæne fra stedet...hvilket i sig selv er bund ulovligt....diverse indlæg i denne tråd bekræfter kun mit syn på aldrig at bestille tid hos GP'ere som man ikke kender, muligheden for at ens tlf nr ligger på en liste eller lign er jo direkte skræmmende...:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Og det er så grunden til, at man skifter SIMkort og mail med jævne mellemrum.
Så kan GPerne køre med deres lister :)

Redigeret af PrinceCharming

Del dette indlæg


Link til indlæg
PrinceCharming skrev, for 2 minutter siden:

Og det er så grunden til, at man skifter SIMkort og mail med jævne mellemrum.
Så kan GPerne køre med deres lister :)

Hvis man opfører sig pænt - er det nu kun en fordel at pigerne kender en og ved at man er til at stole på - det giver af og til visse fordele :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Jernsvinet skrev, for 1 minut siden:

Hvis man opfører sig pænt - er det nu kun en fordel at pigerne kender en og ved at man er til at stole på - det giver af og til visse fordele :)

Bestemt. Og de piger jeg stoler på, har jeg også et fast nummer til.
Alle andre får et midlertidigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Opfører man sig ordentlig, så behøver man hverken købe nye midlertidige telefonnr mv. Eventuelle lister er jo for at pigen kan beskytte sig selv, hvad er problemet?

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Esglædespige skrev, for 1 minut siden:

Opfører man sig ordentlig, så behøver man hverken købe nye midlertidige telefonnr mv. Eventuelle lister er jo for at pigen kan beskytte sig selv, hvad er problemet?

Problemet er, at det er ikke alle GPer, der opfører sig ordentligt, ligesom det ikke er alle kunder, der opfører sig ordentligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må jo så erkende at jeg nok er naiv. Sender SMS fra min alm tlf og opgiver mit rigtige navn ved bestilling af besøg. Jeg er også sober i både min måde at snakke på og spørge/svare. Har også kun været med i dette "game" i 7 måneder, så har ikke oplevet noget negativt endnu.

men har en overbevisning om at hvis man opfører sig ordentligt, opfører andre sig også ordentligt over for mig. Beklager min naive indstilling til alle jer som har forfølgelsesvanvid

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Mr1time skrev, for 2 minutter siden:

Beklager min naive indstilling til alle jer som har forfølgelsesvanvid

Helt ok, min naive ven ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
Mr1time skrev, for 18 timer siden:

Må jo så erkende at jeg nok er naiv. Sender SMS fra min alm tlf og opgiver mit rigtige navn ved bestilling af besøg. Jeg er også sober i både min måde at snakke på og spørge/svare. Har også kun været med i dette "game" i 7 måneder, så har ikke oplevet noget negativt endnu.

men har en overbevisning om at hvis man opfører sig ordentligt, opfører andre sig også ordentligt over for mig. Beklager min naive indstilling til alle jer som har forfølgelsesvanvid

nu er det jo ikke et spørgsmål om forfølgelsesvanvid, eller om at være paranoia...mener at det mere er i retning af at beskytte ,og at værne om annonymiteten gældende begge parter..flere piger gør opmærksom på at deres diskretion, samt angreb på deres annonymitet...så må det jo også gælde den anden vej rundt..;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...