Hop til indhold
exostar

Database med useriøse kunder?

Recommended Posts

Hej herinde

Havde idag booket en aftale med: https://annoncelight.dk/showad/190218

Jeg bookede aftalen kl 11.00 og skulle være der kl 14.00, hun ville sende en SMS med nærmere hus nummer angivelse mm. Kl 12.30 bliver jeg forhindret i at komme kl 14.00 og skriver straks til hende, at jeg desværre ikke kan, og undskylder, og skriver at jeg håber hun får fyldt aftalen ud med en anden. Hun svarer tilbage, at hun havde spottet at jeg nok ville melde afbud, da jeg jo havde gjort det før hos en kollega i Kolding. Det er samt, jeg har for et par måneder siden, også måtte aflyse en aftale, men i god tid. Som om det ikke var nok, fik jeg af vide, at useriøse kunder som mig, blev lagt op i en database på nettet, så "andre piger" kunne se om man var seriøs/useriøs.?!?

Kender i noget til den? Og er man useriøs, når man oveni købet melder afbud, og i rimelig god tid (så hurtigt som jeg kan)? Jeg kunne forstå hvis jeg var blevet væk uden en lyd, men meldte som skrevet afbud.

Ser frem til at høre jeres kommentarer..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har aldrig hørt om sådan en liste...

Men det giver mig da idéen til at lave en "useriøs GP liste" ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan skulle det foregå i praksis?

Jeg mener, navn, Email, ip, tlf. nr., billeder osv. er noget der kan skiftes/skjules for både GP og Kunder, så sådan en database ville ingen værdi have - hvis det er folk med et lille kendskab til IT verdenen, så kan man jo hurtigt blive 'en anden' :)

Men det er jo træls for ALLE parter, at der er nogen der ikke opføre sig som de 'burde' - men jeg kan ikke se du har gjort noget forkert exostar

Planer bliver ændret og ting opstår - du har jo givet besked og derved opfyldt dit i min verden

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. G skrev, for 8 minutter siden:

Jeg har aldrig hørt om sådan en liste...

Men det giver mig da idéen til at lave en "useriøs GP liste" ;)

Må indrømme, at jeg faktisk også blev en smule ærgerlig, da jeg fik den tilbage på SMS

MEn vi har jo en debat herinde, omkring falsk markedsføring/billeder/profiler - den skal blot bruges mere flittigt :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
sjanten skrev, for 1 minut siden:

Hvordan skulle det foregå i praksis?

Jeg mener, navn, Email, ip, tlf. nr., billeder osv. er noget der kan skiftes/skjules for både GP og Kunder

Tlf kan skjules, men så er der mange der ikke tager opkaldet ;) Man kan selvfølgelig hente et nyt nummer i kiosken, hvis man tror det gamle er blacklistet.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 3 minutter siden:

Tlf kan skjules, men så er der mange der ikke tager opkaldet ;) Man kan selvfølgelig hente et nyt nummer i kiosken, hvis man tror det gamle er blacklistet.

 

Første kontakt til de piger jeg booker, foregår altid med SMS, hvis ikke de svarer der, så er jeg heller ikke interesseret - ergo de kan se mit nummer - ringer så til dem, hvis jeg har svært ved at finde adressen ifm aftalen på den pågældende dag

Men det kan da ikke passe at vi skal til at rende rundt med en ekstra tlf med taletiden kort i - for at undgå at komme på en eller anden liste :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ikke unormalt at pigerne deler oplysninger på useriøse Eller ubehagelige gæster. Men jeg vil unikke mene at en aflysning bør få en på listen ved mindre det er sket flere gange. 

 

Og i har jo også jeres liste... den hedder eroguide.... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kvinden skrev, for 3 minutter siden:

Det er ikke unormalt at pigerne deler oplysninger på useriøse Eller ubehagelige gæster. Men jeg vil unikke mene at en aflysning bør få en på listen ved mindre det er sket flere gange. 

 

Og i har jo også jeres liste... den hedder eroguide.... 

Jamen det er for så vidt heller ikke fordi jeg har noget imod, at de har en sådan liste online/offline (ville nok gøre det samme) det handler jo om at have kalenderen fyldt som GP :-)

Men man bliver åbenbart ret hurtigt takseret som useriøs.. De burde bruge listen til typer der blev væk, var ubehagelige, eller på anden måde blot ikke var velkommen.. Det er vel ikke andet end fair!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rolig nu...

Du var lovligt undskyldt.

Og tror du "pigerne" kan organisere en liste?

Hvordan skulle de det?...de har til d.d. endnu aldrig kunne organisere noget samlet....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
McQueen skrev, Lige nu:

Rolig nu...

Du var lovligt undskyldt.

Og tror du "pigerne" kan organisere en liste?

Hvordan skulle de det?...de har til d.d. endnu aldrig kunne organisere noget samlet....

 

Nej ville også mene, at det ville de ikke kunne :-)

De kan naturligvis udveksle numre på kunder, de ikke ønsker booker tid.. Og fair nok :-)

- men en online liste/database... Arrrh :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alle kan da blive forhindret, og når man melder afbud i god tid, så er man altså undskyldt. Jeg har da også før prøvet det modsat hvor jeg kørte igen da pigen pludselig var optaget til anden side.

mon ikke de mener følgende:

der er vel altid en eller anden type bagmand, udlejer som har flere forskellige piger i årets løb, men hvor tlf nr er det samme. Så er det i deres lille sorte bog at de udlukker de tlf nr som de mener ikke er seriøse eller er typer de ikke vil have på besøg.

nægter at tro på at alle piger har et fælles register. Fedt du tager emnet op :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maria Din Gudinde

Der findes ikke nogen online lister med useriøse gæster, og hvis, så har den ikke særlig meget værdi, da gæsterne jo nemt kan skifte deres nr. 
Desuden så forsvinder vores diskretion også. Den gælder jo begge veje. Vi skal ikke udveklse noget med nogen. 

Dog har jeg oplevet et sted der lå en seddel på et nr. hvor man skulle passe på med besøg fra dette nr. da vedkommende er voldelig, og så er det en helt anden sag, så handler det om vores sikkerhed. 

Måske har du været uheldig at pigen du måtte melde afbud til kender den anden, og så er det jo det. 

Men så længe der meldt afbud, er det jo fair nok, men 3. gang det sker, så ønsker jeg ikke spilde mere tid på gæsten. 

Op på hesten, og book en aftale igen.. 3. gang må være lykkens gang :grin:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
exostar skrev, for 3 timer siden:

Hej herinde

Havde idag booket en aftale med: https://annoncelight.dk/showad/190218

Jeg bookede aftalen kl 11.00 og skulle være der kl 14.00, hun ville sende en SMS med nærmere hus nummer angivelse mm. Kl 12.30 bliver jeg forhindret i at komme kl 14.00 og skriver straks til hende, at jeg desværre ikke kan, og undskylder, og skriver at jeg håber hun får fyldt aftalen ud med en anden. Hun svarer tilbage, at hun havde spottet at jeg nok ville melde afbud, da jeg jo havde gjort det før hos en kollega i Kolding. Det er samt, jeg har for et par måneder siden, også måtte aflyse en aftale, men i god tid. Som om det ikke var nok, fik jeg af vide, at useriøse kunder som mig, blev lagt op i en database på nettet, så "andre piger" kunne se om man var seriøs/useriøs.?!?

Kender i noget til den? Og er man useriøs, når man oveni købet melder afbud, og i rimelig god tid (så hurtigt som jeg kan)? Jeg kunne forstå hvis jeg var blevet væk uden en lyd, men meldte som skrevet afbud.

Ser frem til at høre jeres kommentarer..

Hej Exostar nu hvor du har lagt vores samtale ind på eroguide så lad os da endelig komme ud med helt præcis hvad der skete, for det er jo altid pigens skyld...

Du har booket en tid hos en kollega i Kolding, hun havde 5 billeder på hendes profil, det var ikke nok for dig og KRÆVEDE et ansigtsbillede, fair nok hvilket normalt ikke bliver sent, du booker en tid hos hende og aflyser 15min FØR du skal møde!!! og ja idag du skrev kl 11 jeg sendte dig en sms med adressen og spurgte dig om det var en aftale endda med spørgsmålstegn du vælger ikke at svare, så sender jeg dig en sms i tilfælde at du ikke har forstået at du skal svare og at du ikke skal kører forgæves at tiden er givet videre til en anden, den besked skriver jeg så kl 1112 og først kl 1143 svare du på den besked at du var optaget, men før du fik adressen skrev du med 1-2min varsel!! du får så at vide at kl 1330 som du havde booket til er givet væk og spørger om du kan kl 14 det siger jeg ja til... også aflyser du kl 1230 det er fint du gør det... men når dit nummer/dig ikke laver andet end at booke og aflyse så bliver du ikke taget som en seriøs kunde og bliver blokeret... nu er jeg sikker på at du vil komme med indsigelser om at det ikke var sådan det skete men så er det godt jeg har et printscreen af vores sms-samtale den kan jeg ligge op her?! så måske burde du kigge lidt indad istedet for at føle dig krænket... i den sidste ende så er det mænd min forretning kører på og ingen grund til at skræmme mænd eller blokere dem for ingenting så havde jeg/vi ikke noget at lave ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Såfremt sådan en liste skulle eksistere, så ville det da være helt fint. Opfører man sig ordentligt, havner man jo aldrig på denne liste :) 

Har man svært ved at holde aftaler, så kan jeg selvfølgelig godt se at sådan en liste er træls ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ung pige skrev, for 3 timer siden:

Hej Exostar nu hvor du har lagt vores samtale ind på eroguide så lad os da endelig komme ud med helt præcis hvad der skete, for det er jo altid pigens skyld...

Du har booket en tid hos en kollega i Kolding, hun havde 5 billeder på hendes profil, det var ikke nok for dig og KRÆVEDE et ansigtsbillede, fair nok hvilket normalt ikke bliver sent, du booker en tid hos hende og aflyser 15min FØR du skal møde!!! og ja idag du skrev kl 11 jeg sendte dig en sms med adressen og spurgte dig om det var en aftale endda med spørgsmålstegn du vælger ikke at svare, så sender jeg dig en sms i tilfælde at du ikke har forstået at du skal svare og at du ikke skal kører forgæves at tiden er givet videre til en anden, den besked skriver jeg så kl 1112 og først kl 1143 svare du på den besked at du var optaget, men før du fik adressen skrev du med 1-2min varsel!! du får så at vide at kl 1330 som du havde booket til er givet væk og spørger om du kan kl 14 det siger jeg ja til... også aflyser du kl 1230 det er fint du gør det... men når dit nummer/dig ikke laver andet end at booke og aflyse så bliver du ikke taget som en seriøs kunde og bliver blokeret... nu er jeg sikker på at du vil komme med indsigelser om at det ikke var sådan det skete men så er det godt jeg har et printscreen af vores sms-samtale den kan jeg ligge op her?! så måske burde du kigge lidt indad istedet for at føle dig krænket... i den sidste ende så er det mænd min forretning kører på og ingen grund til at skræmme mænd eller blokere dem for ingenting så havde jeg/vi ikke noget at lave ;)

Kære kære unge pige :-)

Nu må den da vist stoppe.. Men selvfølgelig dårlig omtale er bedre end ingen omtale..

Det er korrekt, at jeg kontaktede en GP i Kolding, som havde X-antal billeder på hendes profil, og intet ansigtsbillede - spurgte efter dette, da der er ufattelig mange fake GP'er, selv på de sider man skulle tro var seriøse. Det er også korrekt at jeg meldte afbud til hende, det var af flere grunde, som jeg ikke vil komme ind på her, men jeg meldte afbud.. Og undskylder igen igen for det sene afbud...

Så til den lille "situation" idag der fik bægeret til at tippe hos dig.. Alt hvad angår tidspunkter du skriver er korrekt. Men nu du skrev at du jo havde hele korrespondancen og kunne offentliggøre dette, har jeg lige gjort dig denne tjeneste

Mig: 10.47 Hey kan du besøges idag? Og hvor i Odense? :-) Mvh xxxxxx

10.49 Hej. Ja fra kl 12.30 og tæt på Rosengårdscenter

Mig: 10.51 Okay :) Kan vi sige 13.30?

10.52 Det kan vi godt aftale.. Ved du evt hvor lang tid du gerne vil have?

Mig: 10.55 30 min :)

10.56 Okay du kører til (xxxxx adresse nr xx-xx, postnummer / by) når du holder der, kan du så ikke skrive, så sender jeg det rigtige huser samt hvilken etage det er, en aftale?

11.08 Du har ikke bekræftet så tiden er givet til en anden

Mig: 11.43 Jeg var lige optaget :(

Mig: 11.43 Vil, stadig gerne komme

Mig: 11.43 Hvis du har tid

11.43 Hvad tid?

Mig: 11.44 Hvad tider har du? ;)

11.44 kl 12 eller kl 13 eller 14?

Mig: 11.45 kl 14 :)

11.45 så booker jeg dig ind kl 14, har vi så en aftale?

Mig: 11.47 ja :)

11.49 Super så ses vi :)

Mig: 12.29 Må desværre aflyse - et kundemøde kom i vejen, lidt adhoc i Odense. Sorry, håber det er tidsnok til at få min tid afsat til en anden :-)

12.31 Nej bare rolig den havde jeg set komme.. Du har booket og aflyst i Kolding hos en kollega.. Svarede ikke i første omgang på en bekræftelse også aflyser du nu.. Nu bliver dit nummer bare lagt op på nettet hvor andre piger også kan se det..

Mig: 12.33 A Hvad?

Mig: 12.33 Plejer ikke at løbe fra aftaler, skriver hvis det ikke kan lykkedes. Skal man straffes for det?

12.34 Lad nu være med at spilde uskyldig.. Træls for dig at vi har et system hvor folk som er useriøse ryger i og dit nummer gentager sig så bare stop

Mig: 12.35 Jeg er ikke useriøs. Men hav en en god dag

12.37 Når man har booket og aflyst flere gange så er det sku ikke seriøs! Det burde sku være logisk for enhver og nok også dem på nettet!

Mig: 12.43 Hvad er det sket? En gang hos dig, og en gang i Kolding? Det er jo midt på arbejdsdagen, og når jeg kontakter dig/jer, kan jeg godt, det kan så ske der komme arbejde i vejen, og derfor må aflyse. Mig bekendt er det sket de par gange, og ellers har jeg overholdt mine aftaler. Måske gået igen nogle steder fordi billeder ikke matchede det man så i døren - men det er der mange der gør på Eroguide.dk

 

Og sådan endte SMS tråden idag - så nu er den offentliggjort som du beskrev du kunne. Det er et gap på 35 min mellem kl 11.08 og 11.43, hvor du venter på min bekræftelse - jeg sad i møde, og kunne derfor ikke svare dig, og fair nok, du giver min tid til en anden. Jeg blev ikke sur over dette, spurgte blot om en ny tid. Hvis du allerede på det tidspunkt kunne se jeg var på "jeres liste" hvorfor overhovedet arbejde videre med mig?

Du bliver ved med at omtale nettet, og et sted hvor i har en database eller lign der gemmer de numre på folk der er useriøse og lign - og du skriver også at jeg gør det her mange gange.. For mig at se, så har jeg gjort det hos dig, og en fra Kolding, samt at jeg er drejet om på hælen et utal af steder, hvor det var fake fotos - tæller de med i jeres statistik?

Jeg er ikke ude på mudderkast med dette indlæg - men jeg vil K.... E..... Ikke svines til, så forsvarer jeg mig - det er en menneskeret. Lad os lukke den her, og glemme at vi nogensinde har skrevet sms'er sammen. Aftale?

 

Og til Admins/Moderatorer - i er velkommen til at slette/lukke indlægget og give mig straf point - jeg skulle bare ud med det, og belyse fakta

Fortsat god aften til alle herinde. :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er min erfaring, at flere steder - hvor der er flere forskellige piger der arbejder - har en liste hvor de noterer telefonnummer på kunder der (i deres øjne) ikke har 'opført' sig ordentligt, ned.

Jeg kan ikke se noget odiøst at de deler deres subjektive erfaringer på denne måde, så længe de bruger den forstandigt og diskret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
reteph19 skrev, for 8 minutter siden:

Det er min erfaring, at flere steder - hvor der er flere forskellige piger der arbejder - har en liste hvor de noterer telefonnummer på kunder der (i deres øjne) ikke har 'opført' sig ordentligt, ned.

Jeg kan ikke se noget odiøst at de deler deres subjektive erfaringer på denne måde, så længe de bruger den forstandigt og diskret.

Enig..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
exostar skrev, for 9 timer siden:

Hej herinde

Havde idag booket en aftale med: https://annoncelight.dk/showad/190218

Jeg bookede aftalen kl 11.00 og skulle være der kl 14.00, hun ville sende en SMS med nærmere hus nummer angivelse mm. Kl 12.30 bliver jeg forhindret i at komme kl 14.00 og skriver straks til hende, at jeg desværre ikke kan, og undskylder, og skriver at jeg håber hun får fyldt aftalen ud med en anden. Hun svarer tilbage, at hun havde spottet at jeg nok ville melde afbud, da jeg jo havde gjort det før hos en kollega i Kolding. Det er samt, jeg har for et par måneder siden, også måtte aflyse en aftale, men i god tid. Som om det ikke var nok, fik jeg af vide, at useriøse kunder som mig, blev lagt op i en database på nettet, så "andre piger" kunne se om man var seriøs/useriøs.?!?

Kender i noget til den? Og er man useriøs, når man oveni købet melder afbud, og i rimelig god tid (så hurtigt som jeg kan)? Jeg kunne forstå hvis jeg var blevet væk uden en lyd, men meldte som skrevet afbud.

Ser frem til at høre jeres kommentarer..

Roland du får da hygget dig på begge boards med denne hændelse ;) 

 

http://talk2us.dk/viewtopic.php?f=33&t=869&p=6517&sid=875aeafc26e19bb9300d77ab9d5cfd60#p6517

 

 

Skid da på det og kom videre, i stedet for at få sur mave over en bagatel. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Annette6
exostar skrev, for 9 timer siden:

Hej herinde

Havde idag booket en aftale med: https://annoncelight.dk/showad/190218

Jeg bookede aftalen kl 11.00 og skulle være der kl 14.00, hun ville sende en SMS med nærmere hus nummer angivelse mm. Kl 12.30 bliver jeg forhindret i at komme kl 14.00 og skriver straks til hende, at jeg desværre ikke kan, og undskylder, og skriver at jeg håber hun får fyldt aftalen ud med en anden. Hun svarer tilbage, at hun havde spottet at jeg nok ville melde afbud, da jeg jo havde gjort det før hos en kollega i Kolding. Det er samt, jeg har for et par måneder siden, også måtte aflyse en aftale, men i god tid. Som om det ikke var nok, fik jeg af vide, at useriøse kunder som mig, blev lagt op i en database på nettet, så "andre piger" kunne se om man var seriøs/useriøs.?!?

Kender i noget til den? Og er man useriøs, når man oveni købet melder afbud, og i rimelig god tid (så hurtigt som jeg kan)? Jeg kunne forstå hvis jeg var blevet væk uden en lyd, men meldte som skrevet afbud.

Ser frem til at høre jeres kommentarer..

Nææ men findes en sådan database så vil jeg da gerne vide hvor :-D

Mange der ringer og bestiller tid og aldrig melder afbud og det kan pisse mig af, men en sms eller opringning at man er blevet forhindret ja det er kan man forholde sig til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 2 timer siden:

Roland du får da hygget dig på begge boards med denne hændelse ;) 

 

http://talk2us.dk/viewtopic.php?f=33&t=869&p=6517&sid=875aeafc26e19bb9300d77ab9d5cfd60#p6517

 

 

Skid da på det og kom videre, i stedet for at få sur mave over en bagatel. 

Roland!!!

Hvorfor netop Roland?

Begrundelse mangler!

Så rent postulat!

Det  fyger jo med konspirationer begge veje.

Det er da træls læsning.

Kom dog med facts i stedet for!

:wink:

Redigeret af Krølle Bølle
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
exostar skrev, for 5 timer siden:

10.56 Okay du kører til (xxxxx adresse nr xx-xx, postnummer / by) når du holder der, kan du så ikke skrive, så sender jeg det rigtige huser samt hvilken etage det er, en aftale?

11.08 Du har ikke bekræftet så tiden er givet til en anden

 

Der er tale om 12 minutter fra spørgsmålet der ikke bliver bekræftet - til tiden er givet væk?

Hvis jeg blev behandlet sådan, så besøgte jeg ikke den GP mere!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej exostar  jeg vil give dig det råd at afsætte mere tid til dine besøg:idea:. Det lader til at på dit job kan ske uventet ting og så har du ikke det nødventet tid til at klare en sådan situation:sad:. Eller du må besøge gp når du har helt fri fra job:idea:.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krølle Bølle skrev, for 6 timer siden:

Roland!!!

Hvorfor netop Roland?

Begrundelse mangler!

Så rent postulat!

 

Godmorgen Krølle...

 

Det er nok fordi han har Roland som nick på Talk2us ... så helt ubegrundet er det jo ikke :) 

Det der med at tjekke facts - i det her tilfælde kan man vel sige -  Karma is a bitch

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krone skrev, for 3 timer siden:

Hej exostar  jeg vil give dig det råd at afsætte mere tid til dine besøg:idea:. Det lader til at på dit job kan ske uventet ting og så har du ikke det nødventet tid til at klare en sådan situation:sad:. Eller du må besøge gp når du har helt fri fra job:idea:.  

Hej Krone

Tak for rådet, som sagt har det kun voldt problemer 1-2 gange ud de utrolig mange gange jeg har besøgt en GP - så det ser jeg nu ikke som en løsning - og i virkeligheden var det jo kun hende i Kolding, hvor jeg meldte afbud alt for sent..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...