Hop til indhold
Guest dallevalle

efterlyser seriøsitet

Recommended Posts

Guest dallevalle

Mig og min veninde havede lavet et mini gangbang , fik dynger af mail og sms , fandt så 3 der lød 100% seriøse , talte i telefon med dem flere gange , men da kl var vi skulle starte kom der en ( mange tak for der hvis du læser dette , hyggeligt var det da ) , nej hvorfor ? , en skrev 10 min efter start hans bil var i stykker ???? Prøvede at ringe til dem , men ingen svar kun telefon svare , kom nu ind i kampen gutter , synes det er så dårligt , ham der kom blev da lidt skuffet havde regnet med vi var 4 

Bare lige et lille opstød

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man skal vist altid overbooke, fordi folk har det med at blive nervøse og blive væk. Det er aldrig alle, der dukker op. Du kan evt. prøve at gøre som MissHell, der forlanger et depositum på 300 kr. på forhånd. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

øv det lyder da rigtig trist .. desværre er det sådan tit medmindre det er nogen man kender .. 

 

men som Louie siger ALTID overbooke :D .. lav aftaler med 8 så kommer der 4-5 stykker .. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Louie De Palma skrev, for 48 minutter siden:

Man skal vist altid overbooke, fordi folk har det med at blive nervøse og blive væk. Det er aldrig alle, der dukker op. Du kan evt. prøve at gøre som MissHell, der forlanger et depositum på 300 kr. på forhånd. 

Det var da rigtigt øv for den gæst som så dukkede op..... Men jo begynd at vænne dine nye gæster til at der skal ligge et Depositum på mobil pay ved tilmelding .... Så ved du hvad der kommer.

 

 De bedste hilsner

 

Madame Elisabeht

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dallevalle
Madame-elisabeht(TV) skrev, for 4 timer siden:

Det var da rigtigt øv for den gæst som så dukkede op..... Men jo begynd at vænne dine nye gæster til at der skal ligge et Depositum på mobil pay ved tilmelding .... Så ved du hvad der kommer.

 

 De bedste hilsner

 

Madame Elisabeht

Ja god ide , men tror ikke det nemt at få nogen til at betale på forhånd 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg lade engang sommerhus til for en pige der gerne ville tjene nogle hurtige penge. Hun blev kimet ned, overdænget med mails og det endte op med 18 herre der meldte sig, der kom 9.

Men det er det samme i privat regi, mange melder sig med dukker ikke op, en del melder ikke engang afbud. Modet svigter.

 

Så forhånds betaling er nok vejen frem, det er jo ærligt har man sagt nej til seriøse.

 

Pite

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Louis siger det så præcist. Man skal overbooke. Det er bare et vilkår. Og så betyder det meget hvor i landet man holder sit GB. Og på hvilket tidspunkt på dagen det foregår. Og mange andre ting er med til at gøre om det bliver et vellykket og velbesøgt GB.

Redigeret af TommyHansen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame Helene skrev, for 12 timer siden:

dallevalle hvis de ikke vil betale på forhånd er de ikke seriøse det kan du roligt regne med 

Nu er det vist IKKE første gang der bedes om forudbetaling til et arrangement, og hvis IKKE arrangøren kan godtgøre at vedkommende er seriøs, så er det da  fuldt forståeligt, at der ikke ønskes at forudbetale.

Del dette indlæg


Link til indlæg
dallevalle skrev, den 5/1/2016 at 19:21:

Ja god ide , men tror ikke det nemt at få nogen til at betale på forhånd 

Kan godt få seriøse mænd til det, hvis du er kendt som troværdig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Da jeg afholdt Fkk arrangementet i Kbh udeblev 6 seriøse skribenter herinde fra..... 

Den ene har godt nok brændt mig af 4-5 gange tidligere...men jeg troede et eller andet sted at mændene herinde fra trods alt var seriøse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 11 minutter siden:

Da jeg afholdt Fkk arrangementet i Kbh udeblev 6 seriøse skribenter herinde fra..... 

Den ene har godt nok brændt mig af 4-5 gange tidligere...men jeg troede et eller andet sted at mændene herinde fra trods alt var seriøse. 

Det kan de da heller ikke være bekendt, når du nu har stillet en Arrangement på benene, og derved ved hvor mange der kommer, fordi alt koster jo idag. Vi må håbe folk bliver mere seriøse hvis det bliver til noget i Jylland.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dallevalle

Ja skide svært at lave , hvis bare man ville melde fra i god tid , men nej bliver bare væk 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Markild skrev, for 27 minutter siden:

Det kan de da heller ikke være bekendt, når du nu har stillet en Arrangement på benene, og derved ved hvor mange der kommer, fordi alt koster jo idag. Vi må håbe folk bliver mere seriøse hvis det bliver til noget i Jylland.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 2 timer siden:

Da jeg afholdt Fkk arrangementet i Kbh udeblev 6 seriøse skribenter herinde fra..... 

Den ene har godt nok brændt mig af 4-5 gange tidligere...men jeg troede et eller andet sted at mændene herinde fra trods alt var seriøse. 

Næste gang du afholder et Fkk arrangement må du opkræve måske halvdelen som forudbetaling :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Markild skrev, for 3 timer siden:

Det kan de da heller ikke være bekendt, når du nu har stillet en Arrangement på benene, og derved ved hvor mange der kommer, fordi alt koster jo idag. Vi må håbe folk bliver mere seriøse hvis det bliver til noget i Jylland.

Jyske mænd er jo kendt for at være seriøse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
dallevalle skrev, for 14 minutter siden:

Så kommer der ingen 

Jo da hvis og jeg siger HVIS du kan dokumentere at DU er en seriøs arrangør.

Sorry ærede Hr. Ledvogter,endnu et nerded indlæg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dallevalle

Ja vil gerne , men hvordan ?? , giv mig opskriften til at vise man er seriøs , har en der har skrevet her på siden ,forøvrigt ham der mødte op da vi havde 4 tilmeldinger og kun en kom altså ham 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er vel som enhver anden form for forretning. Vis at du selv er seriøs, behandl de små kunder godt - så kommer de store af sig selv :)

Start et sted, arranger et GB med tid og nogenlunde stedsangivelse og de nærmere regler, forklar at tilmelding er bindende og lad være med at kommunikere alt  for meget med dem der spørger om dit og dat - derimod kan du som regel regne med dem der bare skriver: "jeg vil gerne deltage i GB, den og den dato". Deltagere der så ikke kommer, selvom de har tilmeldt sig - dem kræver man dep. eller fuld forudbetaling af næste gang, inden de får nærmere inf. om adressen.

Men sørg først og fremmest for at dem som kommer, får fuld valuta for pengene og forhåbentlig skriver en god anmeldelse - så kan de andre jo se, hvad de er gået glip af ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad får man selv ud at tilmelde sig uden at have intentioner om at møde op? Det være en form for fetich som jeg ikke har opdaget :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prinz skrev, for 3 timer siden:

Hvad får man selv ud at tilmelde sig uden at have intentioner om at møde op? Det være en form for fetich som jeg ikke har opdaget :) 

Dit spørgsmål er stillet forkert. Mange mister sikkert bare modet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fisseslikkeren skrev, for 32 minutter siden:

Er det ikke bare at få lavet en liste med seriøse gangbangere herinde?

En slags Schindler's Liste? ;)

Redigeret af gerog

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...