Hop til indhold

Recommended Posts

Har også været hos Navia og må sige at hun ikke levede op til forventningerne, jeg skulle give 1500 for en time med fuldpakke, det startede egentligt meget godt hvor jeg efter en halv times massage og body to body kom da hun spillede min pik, da vi så skulle fortsætte kneppede jeg hende og må sige at hendes bryster ikke helt er så velformede når de hænger i fri dressur kan man tydeligt se at hun har implantater, da jeg ikke lige kom ved samleje ville hun spille min pik hvor jeg hørte om hun ikke ville give mig prostatamassage da jeg havde hørt at det skulle fremme udløsningen, men det var åbenbart ikke med i pakken det skulle hun have ekstra 250 for hvilket jeg ikke havde med. Så det endte med at hun bare lagde sig ned på ryggen hvor efter jeg spillede pik ud over hende til jeg kom. Så jeg var ude af døren igen efter 3 kvarter, med en fornemmelse af at det nok ikke var der jeg skulle komme igen.

Så har jeg fået den dejligste tantra thai massage Geng khor i Køge for kr. 1000,- der var meget bedre så det bliver der jeg kommer næste gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tatra skrev, for 5 minutter siden:

Hvorfor skriver du det her både 31/12 og idag?

Fordi han har et horn i siden til Navia? Eller vil gentage det med Geng khor så mange gange som muligt? Eller begge dele?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
Bananas skrev, for 4 minutter siden:

Fordi han har et horn i siden til Navia? Eller vil gentage det med Geng khor så mange gange som muligt? Eller begge dele?

Ah, nå sådan!

Redigeret af Tatra

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil så godt sige at jeg intet negativt har og sige om navia (dog ikke prøvet med sex) men hendes body2body og indlevelse, berøringsvenlighed i denne var efter min mening fuld valuta for pengene. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var hos Navia forleden dag, og må sige at det var en god oplevelse, fik body2body, det var godt, men massagen kunne godt være bedre, men ellers var servicen i top

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej,

Jeg besøgt Navia i denne uge og min opfattelse er som jyskpik at hun ikke lever op til forventningerne hverken i udseende eller iperformance. Jeg aftalte b2b og en svensker. B2b var oplevelsen af svinebørster øø og ned af ryg og lår. Efter små 5-10 min skulle der vendes og med al magt skulle der sprøjtes. Havde jeg ikke stoppet hende havde jeg været færdig og ude efter 15-20 min. Nu gik der 25.

Ingen gentagelse her.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også skrevet om min oplevelse hos Navia tidligere. Min opfattelse er klart, at det er for dyrt i forhold til ydelsen. Fås meget bedre andre steder, til mindre penge. Tror at denne debat kan gøre, at Navia trimmer priserne til noget mere realistisk.

Er dog glad for, at denne debat er kommet i gang. Besøgte netop Navia efterår 2015 pga. skyhøje anmeldelser i dette forum. Nu er det i hvert fald mere nuanceret billede af Navia´s ydelser, så vores gode kolleger her på eroguide kan til/fravælge :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72

Jeg har ikke været så aktiv her, og heller ikke besøgt så mange steder endnu. Der kommer et par anmeldelser snart :-)

Dog har jeg besøgt Navia for ikke så længe siden, og det bliver i den grad en engangs "fornøjelse". 

Hun er egentlig ret lækker, men magen til ligegyldig behandling skal man lede længe efter. Hvis jeg ikke havde stoppet hende, så havde hun flået pikkemanden i stykker. 

Det er sjældent jeg ikke kan skyde kanonen af, men der måtte jeg gå med uforrettet sag. Massagen var heller ikke værd at skrive hjem om. 

Jeg ved godt at hun deler vandene, nogen har tilsyneladende haft gode der, men jeg kommer absolut ikke igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Olsenm skrev, for 15 timer siden:

Jeg har også skrevet om min oplevelse hos Navia tidligere. Min opfattelse er klart, at det er for dyrt i forhold til ydelsen. Fås meget bedre andre steder, til mindre penge. Tror at denne debat kan gøre, at Navia trimmer priserne til noget mere realistisk.

Hvor er det, det fås billigere? Så vidt jeg har forstået, så tager Navia 1500 kr. for en times fuldpakke (kropsmassage, b2b, blow og sex). Kun hos Ratree har jeg kunne finde det billigere (når vi taler KBH og omegn).

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Olsenm skrev, den 2016-01-19 at 09:37:

Jeg har også skrevet om min oplevelse hos Navia tidligere. Min opfattelse er klart, at det er for dyrt i forhold til ydelsen. Fås meget bedre andre steder, til mindre penge. Tror at denne debat kan gøre, at Navia trimmer priserne til noget mere realistisk.

Priserne synes temmelig normale, det er vel mere servicen du virker til at være skuffet over. Selvfølgelig vil man ikke betale dyrt for noget man ikke kan lide. Men det du kalder "realistiske priser" gør jo ikke oplevelsen bedre vel??? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, den 20. januar 2016 at 13:03:

 

Priserne synes temmelig normale, det er vel mere servicen du virker til at være skuffet over. Selvfølgelig vil man ikke betale dyrt for noget man ikke kan lide. Men det du kalder "realistiske priser" gør jo ikke oplevelsen bedre vel??? 

Grunden til at jeg startede en ny tråd var at der ikke kom nogen respons på det jeg skrev i den første lange tråd. Min bevæge grund for at skrive det er at jeg ved Navia læser disse indlæg idet hun ligger links ind til de gode anmeldelser på hendes hjemmeside og annoncering, det var ment som en konstruktiv kritik så hun kunne rette op på serviceniveauet og det ikke blot er en pengemaskine. Jeg har ingen horn i siden på hende eller intentioner om at lave reklame for andre, jeg har blot videre formidlet mine oplevelser hvilket jeg troede forummet var beregnet til;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi Navia på Knudsvej i Roskilde i går, d. 29. januar 2016.  I vinduet stod der et skilt med teksten: Ferielukket til den 14. marts. (Jeg har ikke bedt om skrive med kursiv - ved ikke hvorfor den pludselig gør det.)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er godt nok et stykke tid siden, at jeg besøgte Navia sidst (mellem jul og nytår hvor hun havde vildt travlt), men jeg tror der er mange ting, der spiller ind i hvordan hun performer - og hvordan du oplever den service-ydelse, du har betalt for.
 

  • 1. gang jeg besøgte hende (før jul), havde hun god tid,Vi gik et godt stykke over den afsatte time, og det hele virkede meget roligt, hun havde overskud, grinte, småjokede imens hun udførte B2B langsomt men grundigt og tog sig god tid til at gøre pikkemanden godt glad - tilmed fik jeg en "ekstra kærlig tur" under bruseren, og derfor vendte jeg tilbage senere. Jeg var i hvert fald godt tilfreds da jeg forlod stedet, og synes jeg fik god value for money her.
  • Jeg havde bestilt tid mellem jul og nytår, dels for at få juleræset ud af kroppen - og jeg tænkte at Navia kunnne hjælpe med dette, med tanke på mit første møde med hende.Allerede da jeg trådte ind af døren, kunne jeg mærke at hun ville få en travl dag, hun virkede fraværende og mut i forhold til det første møde, jeg havde med hende - og alt virkede temmelig maskinelt og på autopilot. Her gik jeg fra stedet med følelsen af at det ikke rigtig var pengene værd, endnu tydeligere understreget af at jeg måtte forlade stedet af bagudgangen, da den næste kunde allerede var dukket op...

Som Jyskpik skriver, så ja - det er ret tydeligt at hun har implantater, men de er nu lavet ret godt. Så hvis man har et problem med tydelige silicone-babser, så er det nok ikke lige stedet, man skal søge hen. Til gengæld er de hverken for store eller for små til de svungne former hun er i besiddelse af. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...