Hop til indhold
Guest TboneDK

Asia wellness 2016 New collation New girl May-ya

Recommended Posts

Hej Gepo,

På dette sted vil du få helt sikkert få tilbudt mere end massage.

Den massageform jeg synes der nærmer sig mest til det erotiske er body to body (B2B). Og hvis pigen kan sit kram der, så skal du nok tilkøbe afslutning i form af hånd job (HJ), blowjob (BJ) eller fuld pakke (FP). 

god fornøjelse.  Dr X

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da jeg forleden fik en times oliemassage, spurgte mutter, om jeg ville have B2B. Jeg takkede pænt nej. Ind kom så May-Ya, og var forsåvidt påklædt i en lille kort nederdel og en blondetop, som ikke var meget mere end en BH. Henimod sidst spurgte hun om jeg ville have ... mere? Jeg nøjedes med et HJ, og hun sagde at hun var bange for, jeg ikke kunne lide hende, når jeg nu havde bestilt oliemassage.... 
Næste gang tror jeg, jeg beder om mere fra start, og så til gengæld ikke massagen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var så heldig at møde May-Ya lige før hun tjekket ud for denne gang. Hun tog sit tøj og har en meget sensuel massage som min pik fik virkelig virkelig hårdt mellem min mave og sengen. Hendes bryster deltog ved at passere over min ryg. Efter nogen tid jeg kunne ikke bære det længere. Jeg vendte om og gav hendes bryster hele proceduren, før jeg hjalp positionere hendes vidunderlige krop i en perfekt position til doggy. Jeg kravlede op bag hende, lægge mine hænder på hendes røv og lade min pik finde vej. Det gjorde den snart og jeg skubbede den forsigtigt inde i hende til sin fulde længde. Hun syntes at lide det, da hun var på udkig i spejlet på væggen og smilede. Jeg klemte hendes bryster blidt og kneppede hende indtil jeg kom. Så vendte jeg over for en massage, til sidst fik min pik stiv igen. Jeg kneppede hende missionær, indtil jeg blæste min anden sats over hendes bryst. Tog et brusebad og nød hendes selskab. Hendes krop er så smukt! Så vidt jeg forstod, har hun nu afgået at tilbringe tid et andet sted, men vil være tilbage omkring sommer. En fin pige! Gjentag? JA!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
rockett skrev, for 9 timer siden:

Jeg var så heldig at møde May-Ya lige før hun tjekket ud for denne gang. Hun tog sit tøj og har en meget sensuel massage som min pik fik virkelig virkelig hårdt mellem min mave og sengen. Hendes bryster deltog ved at passere over min ryg. Efter nogen tid jeg kunne ikke bære det længere. Jeg vendte om og gav hendes bryster hele proceduren, før jeg hjalp positionere hendes vidunderlige krop i en perfekt position til doggy. Jeg kravlede op bag hende, lægge mine hænder på hendes røv og lade min pik finde vej. Det gjorde den snart og jeg skubbede den forsigtigt inde i hende til sin fulde længde. Hun syntes at lide det, da hun var på udkig i spejlet på væggen og smilede. Jeg klemte hendes bryster blidt og kneppede hende indtil jeg kom. Så vendte jeg over for en massage, til sidst fik min pik stiv igen. Jeg kneppede hende missionær, indtil jeg blæste min anden sats over hendes bryst. Tog et brusebad og nød hendes selskab. Hendes krop er så smukt! Så vidt jeg forstod, har hun nu afgået at tilbringe tid et andet sted, men vil være tilbage omkring sommer. En fin pige! Gjentag? JA!

Havde hun 2 kondomer med inde i værelset??

Eller var hun ude at hente kondom nr.2 ???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krølle Bølle skrev, den 9/1/2016 at 01:09:

Vægt og højde!!!!

Det er da ikke Hjallerup Marked, vi er på.

Det er mennesker af kød og blod, vi taler om.

øøøøø....ok så man må ikke spørge om vægt eller højden?......men man må godt lave en hjemmeside med forum hvor mest mænd kommer med anmedelser af prostituerede..........iam lost sorry

Del dette indlæg


Link til indlæg
EUwanker skrev, for 19 minutter siden:

øøøøø....ok så man må ikke spørge om vægt eller højden?......men man må godt lave en hjemmeside med forum hvor mest mænd kommer med anmedelser af prostituerede..........iam lost sorry

Selvfølgelig kan man spørge om det. Alle klinikkernes hjemmesider med billeder og beskrivelser af pigerne angiver da indledningsvis pigernes højde og vægt samt størrelsen af deres bryster. Det må være godkendt også af pigerne selv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krølle Bølle skrev, den 9/1/2016 at 01:09:

Vægt og højde!!!!

Det er da ikke Hjallerup Marked, vi er på.

Det er mennesker af kød og blod, vi taler om.

... eller alder, kropsbygning, etnicitet, hudfarve, bryststørrelse, hårfarve eller øjenfarve. Det jo ikke et kødmarked det her.

Det synes jeg var et af de morsommeste indlæg.

:-)

 

Redigeret af Harran

Del dette indlæg


Link til indlæg
The Rider skrev, for 44 minutter siden:

HAHA

Fake se telefonnummeret slutter med 1448 det er politiet

the rider

Nope - not fake ....

Jeg vil gætte ud fra dit profilbillede at du er fra før sidste verdenskrig, og derfor ikke  " up to date "

Digitaliseringen af de danske telefoncentraler blev gennemført tilbage i 1998 og den efterfølgende liberalisering har medført at tidligere unikke numre kan anvendes af andre end etaten...

Men håber at det har skræmt dig lidt væk, så jeg kan nå at nyde hendes bekendtskab før du evt. tropper op :o)

 

 

Redigeret af Pussy Lover

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Pussylover

Hvis du er så dum at du tror folk sætter sit eget billede på en profil herinde så er du sgu langt ude.

Har du prøvet at ringe til nummeret

Del dette indlæg


Link til indlæg
The Rider skrev, for 3 minutter siden:

Kære Pussylover

Hvis du er så dum at du tror folk sætter sit eget billede på en profil herinde så er du sgu langt ude.

Har du prøvet at ringe til nummeret

Jeg som syntes du var så sød, og så er det ikke dig :-(

Tilføje  f.eks. Wikipedia, og denne site, hvirker det til at Rider har ret.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Easy, Raider

Kunne bare ikke dy mig for at komme med en morsom kommentar til dig - og har nu fået en dialog i gang  - griner ...

Jeg har faktisk lige ringet hende op på nummeret - Dantas plads 1, og købt hende for en time i aften

Og med hensyn til profilbillede - jeg skammer mig ikke over mit udseende  ...

 

 

 

Redigeret af Pussy Lover

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bananas

Jeg er stadig kønnere end dit profilbillede :-o og jeg har alti nydt dit skriv herinde.

Jeg har tilladt mig og kopiere lidt af det du henviser til så pussylover kan læse lidt dansk litteratur.

Alternativt kan du bennyte det almindelige telefonnummer til din politikreds. Det er de numre, der ender på xx xx 1448.

Pussylover jeg kan følge dig sålangt at jeg må indrømme at der også er kvinder inden for politiet så det er måske lidt fritidsjob men jeg tror det er MS du skal nok regne med at blive lagt i håndjern først. ved ikke om man også gjorde det før første verdenskrig.

Jeg skal ikke afspore tråden mere, undskyld trådstarter........

UNDSKYLD UNDSKYLD har lige selv ringet til nummeret og det er til en thai og ikke til politiet

BEKLAGER MEGET jeg blandede mig  UNDSKYLD pussylover

the rider

Redigeret af The Rider

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Wav - blodet syder og bobler allerede i min krop

jeg er fantastisk spændt på i aften  - møder jeg  hende larven på billedet, eller ligger lovens lange arm på lur ...

Såfremt jeg bliver taget, må I love straks at købe mig fri mod kaution  - jeg vil så til gengæld tage spenderbukserne på og give til en glad aften med kvindeligt selskab

 

Redigeret af Pussy Lover

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så måske bagmandspolitiet eller PET ...

Luk nu ikke luften ud af ballonen - jeg kommer med en sandfærdig beretning når jeg har aflagt stedet besøg

 

 

Redigeret af Pussy Lover

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pussy Lover skrev, 1 time siden:

 

Såfremt jeg bliver taget, må I love straks at købe mig fri mod kaution  - jeg vil så til gengæld tage spenderbukserne på og give til en glad aften med kvindeligt selskab

 

Kun hvis spenderbukserne er af skolemodel og uden trusser under, og du har høje hæle til. Det kræver jeg altid af dem jeg kautionerer.

 

The Rider skrev, for 1 time siden:

 

Jeg skal ikke afspore tråden mere, undskyld trådstarter........

UNDSKYLD UNDSKYLD har lige selv ringet til nummeret og det er til en thai og ikke til politiet

BEKLAGER MEGET jeg blandede mig  UNDSKYLD pussylover

the rider

Beklage ikke for meget. Det var også lidt sjovt, og Pussy Lover synes have lidt humor med i bagagen:wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pussy Lover skrev, for 21 timer siden:

 Såfremt jeg bliver taget, må I love straks at købe mig fri mod kaution  - jeg vil så til gengæld tage spenderbukserne på og give til en glad aften med kvindeligt selskab

Nå, hvad bliver det? Spenderbukser eller overtræksbukser?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
AntonH skrev, for 23 timer siden:

Nå, hvad bliver det? Spenderbukser eller overtræksbukser?

Han bliver først løsladt her over middag, hahaha 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...