Hop til indhold
Guest TboneDK

Asia wellness 2016 New collation New girl May-ya

Recommended Posts

Guest TboneDK

Så lagde jeg vejen forbi DANTES PLADS for at møde May-Ya

Lad mig med det samme sige at det er hende på alle billeder i "leopard-bikini" og den "Røde kjole".. 
Hun er præcis som billeder, lækker storbarmet (Silicone D-skål) slank og med lidt tatoo primært på ryggen.

Jeg valgte en ½ time, til 1000.- som giver en lækker cocktail, med fransk (m/gummi) gensidigt & dansk 

Hun er som sagt, rigtigt sød, smuk og lækker krop, hun giver et rimeligt blowjob, og var næsten glatbarberet, og nød min orale behandling af hende, og tillod

også at jeg fik hende til at komme, da ikke alle GP'er gør det, da de "føler sig udmattede" efter orgasme, og derved bliver "sløve" til de næste kunder.

Startede med at ligge på maven, hvor hun masserede mig med lidt olie, og gav lidt B2B så jeg kunne mærke hendes dejlige bryster på ryggen,

hvorefter jeg vendte rundt, med helt "strakt stolthed" og hun glædeligt sagde "Uhhmm, Big one!" og begyndte at kæle for den.
Efter montering af gummi, gav hun et - måske lidt kort - blowjob, men jeg var også selv godt tændt, på at få lov til at smage hende, så efter jeg havde "behaget" hende, så lod jeg hende
ligge på ryggen. 
Jeg trængte langsomt ind, da jeg var første kunde på dagen, og kørte derefter gradvist tempoet op, til stort behag for hende, ifølge hendes kropssprog & de klynk hun kom med.. 

Jeg måtte overgive mig, og lod kanonen gå i gummiet oppe i hende, og måtte bare vælte ned ved siden af hende, hvorefter vi begge lå og grinede over den rå- ligepå gang "morgensex" vi lige havde været igennem..   

Jeg er ret sikker på jeg skal besøge May-Ya igen, og tror faktisk ikke der kommer til at gå så længe.. Lækker krop, sød personlighed ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TboneDK
Blue man skrev, for 2 timer siden:

Hej TboneDK

Blev du tilbudt den cocktail inden i startede?.. for den står da ikke i annoncen? 

Har kommet der nogle gange, og spurgte selv efter en halv time cocktail til 1000kr den er ikke på menu kort, men alle piger der har den ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TboneDK
Ebden_jj skrev, for 6 timer siden:

Dur de også til at give en seriøs omgang massage, hvis man kun er ude efter det? 

Du kan finde bedre "rigtig" massage andre steder - f.eks Geo hos Zensual wellness 

Men, det er svært at fixe en tid med Geo, hun er der ikke så tit, Cindy kan også give god massage, men ikke lige så hård/dyb som Geo (hende i den grønne top på billeder)

Redigeret af TboneDK

Del dette indlæg

Link til indlæg

De er mest til cocktail, massagen er vist bare for at fylde tiden ud, men søde piger.

mvh Dr X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TboneDK
OrganDonor skrev, for 11 timer siden:

Ma-ya er i øvrigt identisk med Jip, som var på Hvidovrevej 233 for nogle år siden.

-OD

Korrekt

Del dette indlæg

Link til indlæg
TboneDK skrev, 1 time siden:

Billederne roterer lidt. Pigen i den røde kjole er stadig May-ya, går jeg ud fra? - Pigen i den lille sorte nederdel må da være en anden - og det sort-hvide foto ligeledes. Du har været der, så du må kunne svare bedst. - kan man bare spørge efter "den røde kjole"?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TboneDK
Pigeforskeren skrev, for 15 minutter siden:

Billederne roterer lidt. Pigen i den røde kjole er stadig May-ya, går jeg ud fra? - Pigen i den lille sorte nederdel må da være en anden - og det sort-hvide foto ligeledes. Du har været der, så du må kunne svare bedst. - kan man bare spørge efter "den røde kjole"?

Ja, kan se der rodes lidt rundt med billeder, men tjek her, ALLE er May-Ya undtagen dem jeg har streget over ...

maya.JPG

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TboneDK
onetimeatbandcamp skrev, for 54 minutter siden:

@TboneDK do you know who the girl in the red underwear (currently the first pic in the ad) is? Looks really hot! 

Yes, SAME girl, in the red bikini set - They change their pictures ALOT, but if its BIG BOOBS - long black hair, its MAY-YA 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har selv besøgt May-ya. Fantastisk krop, god sex, middelmådig massage. god oplevelse men betalte betydeligt mindre end Tbone så kan anbefale at forhandle om prisen.

kan anbefales.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
LOVER BY CHOICE skrev, for 13 minutter siden:

hold nu helt ferie hun ser skøn ud.....

vægt og højde ca. ;o)

Vægt og højde!!!!

Det er da ikke Hjallerup Marked, vi er på.

Det er mennesker af kød og blod, vi taler om.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest aloha

Taler hun dansk eller engelsk? Vil bare gerne sikre mig at man kan kommunikere med hende, da jeg har en nakke skade som der skal passes lidt på 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest aloha

Nå, tog chancen tidligere i dag, og hvad kan jeg sige andet end WOW!! (sorry guys, men i denne omgang holder jeg detaljerne for mig selv :) )

Del dette indlæg

Link til indlæg

I sidste uge var jeg i Kbh og fik en pause mellem møderne. Da jeg var i det centrale Kbh måtte det blive et sted tæt på for ikke at bruge al tiden på transport og valget faldt på Dante's plads, både baseret på egne tidligere oplevelser og den nylige positive omtale af den skønne May-ya. Mama nævnte at der var en smuk yngre pige og da der kunne lige klemmes en time ind i programmet så jeg valgte en time med skønheden og fuld pakke, men med vægt på at jeg fik god massage.

Det viste sig at være May-ya der skulle massere, meget smuk må jeg medgive, slank som en lilje uden at være decideret tynd. Store bryster, hjulpet på vej, jeg havde foretrukket den naturlige vare, men de var nu meget pænt lavet. Hun var imødekommende at tale med, men talte ikke meget dansk, hendes engelsk var lidt bedre.

Hun smed tøjet fra starten, absolut et plus, det er skønt når en nøgen kvinde kravler rundt på en. Sammenlignet med tidligere besøg var massagen OK, rimeligt hård og fokuseret og et vist system i det, så selvom den fås bedre hos nogen af de rene massage steder, så var den accepteret. Efter 35 min uden de store pirringer blev det lidt mere intimt og opstemmende, gummiet kom på og efter lidt blow kravlede hun op på mig, hun er dejligt stram. Jeg var ude af døren efter 50-55 minutter, normalt ville jeg bede om massage resten af tiden, men jeg var også lidt presset på tiden.

Jeg synes måske at afslutningen var lidt hurtig, normalt ville jeg også have gengældt de orale fornøjelser, det giver tid til at opbygge lidt mere stemning på begge sider af kondomet.

Stedet: 8 ud af 10, meget diskret, pænt og rent med god plads, gode badefaciliteter ville give et 10 tal. (det er muligt der er bad, jeg har nu aldrig fået det tilbudt)

Pigen: 9 ud af 10, silikonen trækker lidt fra, men hun er en af de smukkeste thai piger jeg har mødt.

Massagen: 6 ud af 10, i den gode ende for steder hvor afslutningen er kernekompetencen.

Afslutning: 6 ud af 10, lidt hurtigt og mekanisk, ikke så berøringsvenlig som jeg kunne ønske mig.

Der er mange faktorer der skal være på plads for at få den helt suveræne oplevelse hos en GP, ikke mindst Thai. Så på trods af en lidt skuffende afslutning, tror jeg på potentialet, specielt hvis et hurtigt genbesøg bliver muligt, genkendelse og rigeligt med tid hjælper ofte, måske skulle jeg investere i 1½ time.

mvh

Dr X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har nu mange gange tænkt jeg skal dit. Men tøver stadig, og din anmeldelse Herr Doktor, gør det ikke nemmere at komme af sted :-? Smuk er smukt, men alligevel ikke altafgørende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, 1 time siden:

Jeg har nu mange gange tænkt jeg skal dit. Men tøver stadig, og din anmeldelse Herr Doktor, gør det ikke nemmere at komme af sted :-? Smuk er smukt, men alligevel ikke altafgørende. 

Du har ret Bananas, de bedste oplevelser ikke nødvendigvis hos de smukkeste piger og der er dejlige, men knap så smukke GPer derude som leverer super oplevelser.

mvh 

Dr X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...