denlillefyr 23 Skrevet 2. Januar, 2016 (edited) har været forbi sofia flere gange. hun sage ikke meget første gang men anden gang var det meget beder synes hun er en lille pige "lækker" fotos af hende på nettet er hende 100% Redigeret 3. Januar, 2016 af Qivitoq overskrift ændret 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
denlillefyr 23 Skrevet 2. Januar, 2016 https://annoncelight.dk/showad/196146 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. Januar, 2016 Jeg har besøgt hende én gang, og hun fortalte meget. Sidder og får lyst til at besøge hende igen.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3230 Skrevet 2. Januar, 2016 Tror ikke i skal regne med, at der er åben lige forløblig. Fra den lokale avis KVONG: Det er et bordel, der er brændt på Vestergårdsvej ved Kvong nær hovedvejen mellem Varde og Tarm. Ifølge en automatisk telefonsvarer har bordellet i denne uge planlagt at have åbnet mellem klokken 10.00 og klokken 23.00. Der blev slået alarm natten til tirsdag klokken 01.28. På det tidspunkt var der ingen i bygningen. Da brandvæsenet nåede frem, var ilden så kraftig, at bygningen ikke stod til at redde. Politiet vil undersøge brandårsagen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Petro 145 Skrevet 2. Januar, 2016 Hvis Sofia er lig med den tidligere clara, som jeg har indtryk af, så er det ikke den adresse vi tale om! Kan i andre evt af- eller bekræfte dette? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danske Sofia 111 Skrevet 2. Januar, 2016 (edited) Hos mig er det privat og diskret og holder åbent i morgen igen. Har intet med det bordel at gøre. Og tak for de søde ord. Redigeret 3. Januar, 2016 af Qivitoq div. stavefejl mv. 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pebber 30 Skrevet 3. Januar, 2016 Kan se i skriver diskret kan man ses fra vejen når man holder der/ går ind Mvh pebber Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. Januar, 2016 @pepper Man parkerer diskret inde i en gårdsplads, og der er vist kun én nabogård et stykke derfra. Ingen grund til frygt for at aflægge Sofia et besøg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pebber 30 Skrevet 9. Januar, 2016 Super tak kan da godt være man skal aflægge hende et besøg når det passer ind Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1245 Skrevet 7. April, 2016 (edited) er der nogen der kan fortælle mig hvordan og hvor store hendes bryster er? Redigeret 7. April, 2016 af Gammel rotte Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dicki 78 Skrevet 7. April, 2016 Har efterhånden været der mange gange da Sofia lige er den størrelse kvinde jeg er helt vild med. Brysterne er et par gode håndfulde, der lige passer til kroppen. Sofia kan rigtig godt lide at blive slikket stille og roligt. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg