Hop til indhold

Recommended Posts

har været forbi sofia flere gange.  hun sage ikke meget første gang men anden gang var det meget beder 

synes hun er en lille pige "lækker" 

fotos af hende på nettet er hende 100%

 

Redigeret af Qivitoq
overskrift ændret

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har besøgt hende én gang, og hun fortalte meget. Sidder og får lyst til at besøge hende igen.... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror ikke i skal regne med, at der er åben lige forløblig.

Fra den lokale avis

KVONG: Det er et bordel, der er brændt på Vestergårdsvej ved Kvong nær hovedvejen mellem Varde og Tarm. Ifølge en automatisk telefonsvarer har bordellet i denne uge planlagt at have åbnet mellem klokken 10.00 og klokken 23.00.

Der blev slået alarm natten til tirsdag klokken 01.28. På det tidspunkt var der ingen i bygningen.

Da brandvæsenet nåede frem, var ilden så kraftig, at bygningen ikke stod til at redde.

Politiet vil undersøge brandårsagen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis Sofia er lig med den tidligere clara, som jeg har indtryk af, så er det ikke den adresse vi tale om! 

Kan i andre evt af- eller bekræfte dette?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

@pepper Man parkerer diskret inde i en gårdsplads, og der er vist kun én nabogård et stykke derfra. Ingen grund til frygt for at aflægge Sofia et besøg ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har efterhånden været der mange gange da Sofia lige er den størrelse kvinde jeg er helt vild med.

Brysterne er et par gode håndfulde, der lige passer til kroppen.

Sofia kan rigtig godt lide at blive slikket stille og roligt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...