Rejsenetværk 9741 Skrevet 29. December, 2015 UMM Aros Besøg hos, og sex med en studine på hendes kollegie værelse, lyder som noget der er lige noget for mig. Der er adskillige kollegier i området hvor jeg bor, så det er en god fantasi - særligt hvis pris og tid er mere fordelagtig end på klinik. Blev du budt på sådan et rigtigt klicheagtig krus studenter te før løjerne, eller fik du instant kaffe? Men er kollegier ikke et vidt begreb? Kan pigerne undgå gangens og fælleskøkkenets interesse, for et midaldrende mandligt besøg? Eller er der kollegier, hvor der ikke er disse fællesarealer. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 29. December, 2015 Rejsenetvaerk skrev, Lige nu: UMM Aros Besøg hos, og sex med en studine på hendes kollegie værelse, lyder som noget der er lige noget for mig. Der er adskillige kollegier i området hvor jeg bor, så det er en god fantasi - særligt hvis pris og tid er mere fordelagtig end på klinik. Blev du budt på sådan et rigtigt klicheagtig krus studenter te før løjerne, eller fik du instant kaffe? Men er kollegier ikke et vidt begreb? Kan pigerne undgå gangens og fælleskøkkenets interesse, for et midaldrende mandligt besøg? Eller er der kollegier, hvor der ikke er disse fællesarealer. Venlig hilsen Rejsenetværk I det pågældende sted hos den pågældende pige, som andre i øvrigt også har besøgt herinde, var det relativt diskret, man ringede på mobil når man var der og blev hurtig lukket ind, der var en gang og hendes værelse var et af dem der var tættest på hoveddøren, som jeg gik ind ad. Så ingen fællesarealer men jeg var jo heller ikke ret langt nede af gangen. Jeg kunne jo bare være en onkel eller lign, men klart jeg håbede ikke på at møde nogen og gjordet heller ikke. Som jeg lige husker det kollegie, var det sådan bygget op i mindre bygninger. Pris lidt lavere end klinik, blev kun tilbudt koldt postevand fra vandhanen Det er dog en undtagelse at de piger jeg besøger bor på kollegie, klart en undtagelse, men ikke desto mindre var det tilfældet her. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stalket P 23 Skrevet 31. December, 2015 Aros skrev, den 29-12-2015 at 15:46: Det har du så ikke ret i helt med dansk/udenlandsk ud fra mine erfaringer. Jeg besøger thai/danske/østpiger. En af de piger jeg nævner tidligere er Kati, hun er polak og den mest roste pige i Århus herinde i 2015. Der er nok flere nitter mellem østpigerne end danske piger, tilgengæld finder man guldet hos en østpige så er det svært at finde hendes lige hos danske piger. Jeg synes faktisk der er langt mellem nitterne blandt østeuropæiske piger deres udstråling er langt mere sexet og udtryksfuld. Det gælder også arabiske piger. Var jeg mand ville jeg blive fattig på mørkhåret kvinder. Rigtig skønt og godt nytår Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg