Hop til indhold
Guest Aarhuselsker

Kiksede eller dårlige besøg

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker

Har lige gjort årets seksuelle oplevelseskonto op. Det var et år hvor jeg var flittig, når nu sjælen også skal med. :) 

Det var en til en besøg. Altså ikke noget bunkepul af den ene eller den anden art. Kun hende og mig. 

Alle besøg var på minimum en time, mange af dem meget længere.

Langt de fleste piger besøgte jeg flere gange - dog var der enkelte hvor et eller andet ikke fungerede. 

De besøg hvor det ikke fungerede,  udgjorde i alt 6% af det samlede antal besøg. 

Hvad med jer andre. Havde I mange skuffelser? 

Lærte I noget af det? 

 

Jeg lærte at jeg skal blive meget bedre til at sige pænt farvel, så snart min mavefornemmelse siger mig, at det bør jeg gøre. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Jeg noterer ingen steder antallet af mine besøg, herunder om besøgene var dårlige eller gode. Et sådan regnskab og statistik ned til detaljen har jeg intet behov for at føre.

De fleste af mine besøg har dog været gode men aner ikke om procenten er 4, 5 eller 7 % er for de besøg det var knap så vellykkede men det er nok i det område skyder jeg på.

Jeg har holdt mig lidt til de kendte, gode og dejlige piger og besøgt dem en del, Bella, Kati, Rebecca da de var i Århus fx. (Rebecca Århus Syd er her vel forhåbentlig endnu)

Og så har der været lidt udmærkede thaioplevelser og en enkelt to der var knap så gode.

Jeg har købt sex i mange år og de knap så vellykkede besøg har ikke lært mig noget, en ud af tyve besøg eller i det lag som ikke er vellykket vil der nok altid være. Finder jeg en pige jeg synes om besøger jeg hende ofte en del gange, da jeg ved hvad jeg får så, men det har jeg nu gjort i flere år.

Jeg har konstateret at flere og flere danske piger i Århus går privat-diskret

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Aros skrev, for 9 minutter siden:

Jeg har konstateret at flere og flere danske piger i Århus går privat-diskret

Ja, men der er jo også lukket et bordel i Grønnegade ( nu thai) og byens andre bordeller har vel mere eller mindre en fast stab af modne piger, eller speciale i øst piger. Blot min fornemmelse. 

Men PD bliver mere og mere populært. Det virker selvforstærkende, og måske hjulpet godt på vej at de nemt tilgængelige kommunikations midler. Måske har den snigende bornerthed i befolkningen også noget at gøre med det? 

Redigeret af Aarhuselsker
tyrkfejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Aarhuselsker skrev, for 17 minutter siden:

Ja, men der er jo også lukket et bordel i Grønnegade ( nu thai) og byens andre bordeller har vel mere eller mindre en fast stab af modne piger, eller speciale i øst piger. Blot min fornemmelse. 

Men PD bliver mere og mere populært. Det virker selvforstærkende, og måske hjulpet godt på vej at de nemt tilgængelige kommunikations midler. Måske har det snigende bornerthed i befolkningen også noget at gøre med det? 

Enig.

Og markedet i Århus har også oplevet en stor fremgang af thaiklinikker og østpiger i forhold til for 3-5 år siden.

Ved godt det er lidt en reklame-floskel men ikke desto mindre har jeg konstateret ved nogle af mine besøg ud fra de samtaler jeg har haft med flere af de unge piger jeg har besøgt, at de rent faktisk var universitetsstuderende ellers kunne de ikke fortælle mig de detaljer om studiet som de går på og universitetet som sådan. En af pigerne tog faktisk imod på kollegieværelset også. Den nemme vej med nettet og kommunikation som du nævner har netop været deres årsag til at tjene en god timeløn ved siden at SUen siger de. Så på den måde bidrager byens universitet også med gode tiltag på dette marked :D

Nogen af dem tager imod alle slags gæster (de fleste) andre har krav om alder og vægt, og de meget selektive vil se billede først. Tilgengæld er oplevelsen noget mere autentisk ofte end hvis du går på bordel og er den sjette kunde pigen har den dag.

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Aarhuselsker skrev, for 14 minutter siden:

Ja, men der er jo også lukket et bordel i Grønnegade ( nu thai) og byens andre bordeller har vel mere eller mindre en fast stab af modne piger, eller speciale i øst piger. Blot min fornemmelse. 

Men PD bliver mere og mere populært. Det virker selvforstærkende, og måske hjulpet godt på vej at de nemt tilgængelige kommunikations midler. Måske har den snigende bornerthed i befolkningen også noget at gøre med det? 

Ja PD bliver mere og mere populært , det er også det told og skat råder os piger til, det ændre bare ikke ved det faktum at rigtig mange "glemmer" eller ikke ved, at det kræver en erhvervs tilladelse på adressen og det er nok ikke lige det Børge tænker når han lejer sin lejlighed eller værelse ud til Ulla og ja så kommer told og skat sørme og lukker igen.. De vil ikke have vores erhverv og dette er måden at stoppe det på , og det gælder os alle- privat eller bordel! Bare se hvor mange gode steder der er lukket og hvordan pigerne flytter rundt.. 

Knus Line. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Line skrev, for 3 minutter siden:

Ja PD bliver mere og mere populært , det er også det told og skat råder os piger til, det ændre bare ikke ved det faktum at rigtig mange "glemmer" eller ikke ved, at det kræver en erhvervs tilladelse på adressen og det er nok ikke lige det Børge tænker når han lejer sin lejlighed eller værelse ud til Ulla og ja så kommer told og skat sørme og lukker igen.. De vil ikke have vores erhverv og dette er måden at stoppe det på , og det gælder os alle- privat eller bordel! Bare se hvor mange gode steder der er lukket og hvordan pigerne flytter rundt.. 

Knus Line. 

Nemlig Karma Line. 

 

Hvad ligger din % på for dårlige og gode besøg? 50/50? Nej pjat, du må ikke svare. Vi mænd bliver bare deprimerede ;) 

Knus og kramssss

ÅE

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Aros skrev, for 6 minutter siden:

Enig.

Og markedet i Århus har også oplevet en stor fremgang af thaiklinikker og østpiger i forhold til for 3-5 år siden.

Ved godt det er lidt en reklame-floskel men ikke desto mindre har jeg konstateret ved nogle af mine besøg ud fra de samtaler jeg har haft med flere af de unge piger jeg har besøgt, at de rent faktisk var universitetsstuderende ellers kunne de ikke fortælle mig de detaljer om studiet som de går på og universitetet som sådan. En af pigerne tog faktisk imod på kollegieværelset også. Den nemme vej med nettet og kommunikation som du nævner har netop været deres årsag til at tjene en god timeløn ved siden at SUen siger de. Så på den måde bidrager byens universitet også med gode tiltag på dette marked :D

Nogen af dem tager imod alle slags gæster (de fleste) andre har krav om alder og vægt, og de meget selektive vil se billede først. Tilgengæld er oplevelsen noget mere autentisk ofte end hvis du går på bordel og er den sjette kunde pigen har den dag.

Så skal vi også lige huske det faktum, at der i nævnte by, er en del "cykelkøre " der vil have en bid af kage, så ja der opgives at drive gode steder desværre.. Ikke noget at sige til vi få danske piger i byen har travlt når vi er på job.. ;-)

knus Line. 

Ps , dyrt er ikke altid lig med godt de herre, men dansk/ udlandsk kunne være en forskel.. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden:

Nemlig Karma Line. 

 

Hvad ligger din % på for dårlige og gode besøg? 50/50? Nej pjat, du må ikke svare. Vi mænd bliver bare deprimerede ;) 

Knus og kramssss

ÅE

 

Man får hvad man giver, er jeg rar og imødekommende, så modtager jeg det samme oftes. ;-) . Selvfølgelig er der klaphatte og klamsakker imellem, men jeg kan jo ligesom jer, sige nej tak og det gør jeg! :-)

knus til dig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Line skrev, for 10 minutter siden:

Så skal vi også lige huske det faktum, at der i nævnte by, er en del "cykelkøre " der vil have en bid af kage, så ja der opgives at drive gode steder desværre.. Ikke noget at sige til vi få danske piger i byen har travlt når vi er på job.. ;-)

knus Line. 

Ps , dyrt er ikke altid lig med godt de herre, men dansk/ udlandsk kunne være en forskel.. 

 

Du kan nok ikke forvente at den almindelige kunde er vidende om de rockerrealationer du nævner og at vi kunder ved at det er faktum ligefrem.

TrineTease oplyste mig engang i en diskussion at rockerne nærmest var ude af branchen i kongeriget og du siger så de sidder så  meget på markedet i Århus at det ikke er muligt at drive et godt bordel.

Jeg tager det nu med et gran salt hvad I begge skriver. 

Den udvikling i Århus med flere og flere udenlandske piger og færre og færre danske piger i forhold til 3-5 år siden ser man også i København. ;)

 

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Havnebumsen

Havnebumsen tør sgu ikke lave statistik over hverken mængde af Piger eller skillinger spenderet  :? Men piger er jo dejlige! og derfor er mange piger meget dejlige! 

Havnebumsen har specielt en som er genganger  hvor det er blevet til en del besøg. Derudover har der været rigtig mange nye Piger og nogle enkelte som er blevet besøgt 2-4 gange. Ser charmen i den nye nøgne Kvinde! men er hun den rigtige, ja så….

Besøgene har langt henad vejen været 1-1. men der har ligeledes været bunkepul, flere om Havnebumsen, Thaipiger og så meget andet.

Dårlige besøg? ja et par stykker i år. Så vi snakker velsagtens 1-2 %  vil jeg tro. Lærte Havnebumsen noget? ikke og en skid… man fascineres og lysten tændes. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Aros skrev, Lige nu:

Du kan nok ikke forvente at den almindelige kunde er vidende om de rockerrealationer du nævner og at vi kunder ved at det et faktum ligefrem.

TrineTease oplyste mig engang i en diskussion at rockerne nærmest var ude af branchen i kongeriget og du siger så de sidder så  meget på markedet i Århus at det ikke er muligt at drive et godt bordel.

Jeg tager det nu med et gran salt hvad I begge skriver. 

Den udvikling i Århus med flere og flere udenlandske piger og færre og færre danske piger i forhold til 3-5 år siden set man også i København. ;)

 

Jeg forventer skam intet, men ved at læse lidt herinde kan man(d) jo selv tænke og se...;-). Men ja vi piger ved jo selvfølge meget mere om hvad der rør sig i branchen.. Ikke altid godt men bare man holder sig væk og passer sit eget og kun knalder med dem som betalende gæster, så er det skam heller ikke noget problem. Problemet er at vi mangler gode arbejdspladser med styr på lortet og ikke de høje lejepriser. 

Ang markedets ændringerne, så er der stadigvæk nok til alle og mange mænd vælger dansk så arbejdsløse bliver vi skam ikke hverken i Kbh eller resten af landet. :-)

knus line og godt nytår

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump
Line skrev, for 21 minutter siden:

Ja PD bliver mere og mere populært , det er også det told og skat råder os piger til, det ændre bare ikke ved det faktum at rigtig mange "glemmer" eller ikke ved, at det kræver en erhvervs tilladelse på adressen og det er nok ikke lige det Børge tænker når han lejer sin lejlighed eller værelse ud til Ulla og ja så kommer told og skat sørme og lukker igen.. De vil ikke have vores erhverv og dette er måden at stoppe det på , og det gælder os alle- privat eller bordel! Bare se hvor mange gode steder der er lukket og hvordan pigerne flytter rundt.. 

Knus Line. 

Line, har du tænkt på hvordan det er at være nabo til PD? Jeg kan godt se at mit spørgsmål kan være lidt dobbeltmoralsk, men jeg vil altså godt være fri for bordeller eller PD der hvor jeg selv bor.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Line skrev, for 21 minutter siden:

 

Ps , dyrt er ikke altid lig med godt de herre, men dansk/ udlandsk kunne være en forskel.. 

 

Det har du så ikke ret i helt med dansk/udenlandsk ud fra mine erfaringer. Jeg besøger thai/danske/østpiger. En af de piger jeg nævner tidligere er Kati, hun er polak og den mest roste pige i Århus herinde i 2015. Der er nok flere nitter mellem østpigerne end danske piger, tilgengæld finder man guldet hos en østpige så er det svært at finde hendes lige hos danske piger. Med danske og thaipiger mener jeg chancen for en nitte er lige stor.

Dyrt og kvalitet behøver ikke at hænge sammen er jeg enig i.

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
stump skrev, for 10 minutter siden:

Line, har du tænkt på hvordan det er at være nabo til PD? Jeg kan godt se at mit spørgsmål kan være lidt dobbeltmoralsk, men jeg vil altså godt være fri for bordeller eller PD der hvor jeg selv bor.

Forstår jeg sgu da godt, det gad jeg heller ikke selv! Min bolig ville jo også tabe i værdi osv så nej tak! Jeg har personlig aldrig arbejdet privat og kommer heller ikke til det. 

Knus line og godt nytår

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Aros skrev, for 12 minutter siden:

Det har du så ikke ret i helt med dansk/udenlandsk ud fra mine erfaringer. Jeg besøger thai/danske/østpiger. En af de piger jeg nævner tidligere er Kati, hun er polak og den mest roste pige i Århus herinde i 2015. Der er nok flere nitter mellem østpigerne end danske piger, tilgengæld finder man guldet hos en østpige så er det svært at finde hendes lige hos danske piger. Med danske og thaipiger mener jeg chancen for en nitte er lige stor.

Dyrt og kvalitet behøver ikke at hænge sammen er jeg enig i.

Tror det er ordmagi her.. Så ja enig:-). Ved bare at succen her , hovedsageligt består i, at vores gæster ved de besøger en dansk pige, og det er det jeg taler ud fra:-). Klart der er mange søde og dejlige piger verden over - så klart i branchen også.. Jeg er personligt meget glade for thaipiger, søde ydmyge, venlige af sind og ja mega gode til at tjene ( læs,  få penge ud af jer) penge i branchen;-). Jeg elsker deres gode karma, smukke varme land og mad. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Line skrev, for 12 minutter siden:

Tror det er ordmagi her.. Så ja enig:-). Ved bare at succen her , hovedsageligt består i, at vores gæster ved de besøger en dansk pige, og det er det jeg taler ud fra:-)

Dine indlæg giver netop et præg af at du udtaler dig som Mutter på et dansk bordel (i øvrigt et godt bordel som jeg også af og til besøger). Men det præger lidt dine udsagn som virker til at være lidt farvede af det, så derfor får du et lille modspil, men går man lidt til dig og du får lidt modspil som sagt bliver du også mere nuanceret ;) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Aros skrev, for 13 minutter siden:

Dine indlæg giver netop et præg af at du udtaler dig som Mutter på et dansk bordel (i øvrigt et godt bordel som jeg også af og til besøger). Men det præger lidt dine udsagn som virker til at være lidt farvede af det, så derfor får du et lille modspil, men går man lidt til dig og du får lidt modspil som sagt bliver du også mere nuanceret ;) 

 

Det er her jeg må sige at du tager fejl. Jeg har arbejdet som luder i 10 år ( burde holde fest og fejre det forøvrigt :-)) og kun arbejdet på klinikker/ bordeller op til 20 forskellige,  men kun i pigekollektivet i få år, så mit syn på tingene er skabt længere tilbage og når jeg er altså mig selv hele vejen rundt:-). Mutter og Mutter, er vist så meget sagt, jeg har om du tror mig eller ej, meget lidt med huset at gøre i det daglige. Jeg passer mine arbejdsdage her ligesom de andre kvinder og ud over det høre jeg kun om stedet / fra pigerne hvis noget er itu, bytte rundt på vagter osv, meget meget begrænset og langt fra hver uge..Det er nu også et helt bevist valg at vi vil have selvstændige, selvkørende og stabile kvinder i teamet/ kollektivet, så nej den hat synes jeg sgu ikke om. Vi alle lige og hjælper hinanden . Faktisk har jeg ikke mødt mere end 3 af kvinderne her..

I får det altid til at lyde så koldt og kynisk agtigt herinde, og det var lige netop det, jeg gjorde oprør i mod da jeg startede her, for sådan er det desværre en del steder endnu, på trods af at vi ikke har heste som transportmiddel mere.. Kan godt blive noget trist over den pålæggelse af karter men igen det er en del af branchen:-)

Knus line. Ps tak for en god debat og nu skal jeg altså levere nytårsknald her:grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Line skrev, for 3 minutter siden:

Det er her jeg må sige at du tager fejl. Jeg har arbejdet som luder i 10 år ( burde holde fest og fejre det forøvrigt :-)) og kun arbejdet på klinikker/ bordeller op til 20 forskellige,  men kun i pigekollektivet i få år, så mit syn på tingene er skabt længere tilbage og når jeg er altså mig selv hele vejen rundt:-). Mutter og Mutter, er vist så meget sagt, jeg har om du tror mig eller ej, meget lidt med huset at gøre i det daglige. Jeg passer mine arbejdsdage her ligesom de andre kvinder og ud over det høre jeg kun om stedet / fra pigerne hvis noget er itu, bytte rundt på vagter osv, meget meget begrænset og langt fra hver uge..Det er nu også et helt bevist valg at vi vil have selvstændige, selvkørende og stabile kvinder i teamet/ kollektivet, så nej den hat synes jeg sgu ikke om. Vi alle lige og hjælper hinanden . Faktisk har jeg ikke mødt mere end 3 af kvinderne her..

I får det altid til at lyde så koldt og kynisk agtigt herinde, og det var lige netop det, jeg gjorde oprør i mod da jeg startede her, for sådan er det desværre en del steder endnu, på trods af at vi ikke har heste som transportmiddel mere.. Kan godt blive noget trist over den pålæggelse af karter men igen det er en del af branchen:-)

Knus line. Ps tak for en god debat og nu skal jeg altså levere nytårsknald her:grin:

Line for fanden skift nu plade og stop det piveri. :D;) Hver eneste gang du får lidt modspil fra en eller anden så kører du det op om at det er også en så kedelig branche og den sædvanlige plade. Du må da også klare et modspil og ikke bare tage offerrollen på hver gang. ;) Jeg synes ikke du var nuanceret i dine indlæg, så må du tåle et modspil også. Du har selv snakket op og ned om dit sted i Randers og skrevet i rollen som Mutter når du har fortalt om hvordan du driver det sted, du snakker i denne debat om hvor svært eller umuligt det er at drive et bordel i Århus, i det indlæg jeg citerer og svarer du på, skriver du om hvorfor bordellet i Randers er en succes og skriver at det er det du taler ud fra, og meget andet, ja så fik jeg det indtryk at du havde mutter-rollen på igen. Men fint nok du ikke har det, men det kan ikke passe at du skal pive hver gang du får lidt modspil herinde om at det er også sådan og sådan en forfærdelig branche. Det har ikke noget med det at gøre, og du kan ikke bruge den forklaring hver gang ;)

Godt nytår til dig også ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Aros skrev, for 28 minutter siden:

Line for fanden skift nu plade og stop det piveri. :D;) Hver eneste gang du får lidt modspil fra en eller anden så kører du det op om at det er også en så kedelig branche og den sædvanlige plade. Du må da også klare et modspil og ikke bare tage offerrollen på hver gang. ;) Jeg synes ikke du var nuanceret i dine indlæg, så må du tåle et modspil også. Du har selv snakket op og ned om dit sted i Randers og skrevet i rollen som Mutter når du har fortalt om hvordan du driver det sted, du snakker i denne debat om hvor svært eller umuligt det er at drive et bordel i Århus, i det indlæg jeg citerer og svarer du på, skriver du om hvorfor bordellet i Randers er en succes og skriver at det er det du taler ud fra, og meget andet, ja så fik jeg det indtryk at du havde mutter-rollen på igen. Men fint nok du ikke har det, men det kan ikke passe at du skal pive hver gang du får lidt modspil herinde om at det er også sådan og sådan en forfærdelig branche. Det har ikke noget med det at gøre, og du kan ikke bruge den forklaring hver gang ;)

Godt nytår til dig også ;)

 

Kære dig. 

Lige netop her er det bedste bevis på at det skrevende ord kan give misforståelser og at man ikke skal tro man kender folk fordi der skrives på et forum. :-). Først , jeg har aldrig og kommer aldrig til at være eller føle mig som et offer. Det elsker jeg livet og mennesker for meget til:-). Dernæst mener jeg at branchen her har både gode og dårlige sider ligesom alt andet i livet. Og ja jeg er mega stolt og glad for vores sted:-). Pladen bliver skiftet til , når ja igen, rigtig godt nytår til dig og stort Knus. 

Ps. Jeg har vist aldrig pivet ret meget over noget her i livet, men kommer jeg til det vil du være den første der får det at vide;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Line skrev, Lige nu:

Kære dig. 

Lige netop her er det bedste bevis på at det skrevende ord kan give misforståelser og at man ikke skal tro man kender folk fordi der skrives på et forum. :-). Først , jeg har aldrig og kommer aldrig til at være eller føle mig som et offer. Det elsker jeg livet og mennesker for meget til:-). Dernæst mener jeg at branchen her har både gode og dårlige sider ligesom alt andet i livet. Og ja jeg er mega stolt og glad for vores sted:-). Pladen bliver skiftet til , når ja igen, rigtig godt nytår til dig og stort Knus. 

Ps. Jeg har vist aldrig pivet ret meget over noget her i livet, men kommer jeg til det vil du være den første der får det at vide;-)

Nej du har aldrig pivet eller noget som helst så og alt er en misforståelse. ;) :D Godt nytår til dig også :D;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Aros skrev, for 21 minutter siden:

Nej du har aldrig pivet eller noget som helst så og alt er en misforståelse. ;) :D Godt nytår til dig også :D;)

Trænger du til fisse søde??? :grin:. Du virker så anspændt og diskutions søgende.. ;-)

Super godt nytår og god aften frække. 

Knus knus 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Line skrev, Lige nu:

Trænger du til fisse søde??? :grin:. Du virker så anspændt og diskutions søgende.. ;-)

Super godt nytår og god aften frække. 

Knus knus 

Jeg gav dig jo ret og så er det heller ikke iorden. Tror da hellere du skulle knalde og få noget pik som du jo skriver du skal, men det bliver da aldrig til noget når du hænger ud her med mig hele tiden. Afsted med dig :D:D:D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Aros skrev, for 4 minutter siden:

Jeg gav dig jo ret og så er det heller ikke iorden. Tror da hellere du skulle knalde og få noget pik som du jo skriver du skal, men det bliver da aldrig til noget når du hænger ud her med mig hele tiden. Afsted med dig :D:D:D

 

Har sgu da lige leveret en guffer til en trængende- se hvor hurtigt og Kvikt det kan gå- afsted med dig;-):grin:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Line skrev, Lige nu:

Har sgu da lige leveret en guffer til en trængende- se hvor hurtigt og Kvikt det kan gå- afsted med dig;-):grin:

 

Så hurtig går det ikke med mig, lille De :D:D Men du fik da jo tydeligvis ikke dit behov stillet med den lille omgang så ind i rummet med dig igen til noget pik igen :D:D;) 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...