Francois 1275 Skrevet 3. Januar, 2016 Hvor svært kan det være at forstå, at hvis en GP'er herinde føler at hendes privatsfære bliver invaderet, så retter hun henvendelse til admin eller en moderator, med hendes mistanke, og de så har undersøgt det og givet hende besked om det var korrekt eller ej ? Men næ nej. For dem med det konstante ondt i røven syndrom, så er det bedre at afspore en tråd, og prøve på at kaste smuds. Check lige hvad tråden handler om... Opret jeres egen tråd hvis I vil kaste smuds på nogen, heck opret jeres eget forum for det. Og for at bringe tråden tilbage on topic : mIn favorit GP i 2015, er Gina Faith. Efter flere år, fik vi endeligt afgjort det BJ væddemål vi indgik på forummet ca 2012 Og ja, hun tabte, men derfor var det stadig den bedste oplevelse i 2015. På mange flere planer end blot det seksuelle. /Francois 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 3. Januar, 2016 Iscenesat Virkelighed skrev, for 17 timer siden: Et er at du sendte en venneanmodning til min private Facebook, noget andet er at du efterfølgende ikke formåede at sætte dig ind i at det var et kæmpe tillidsbrud, som gjorde mig både vred og ked af det. Ja lille Bly. Du har naturligvis ret i alle dine kritikpunkter, som du har fremlagt i tråden ingen tvivl om det. Men du ser ikke, at du måske uforskyldt har har ramt Jman der hvor han ikke har kunnet handle fornuftig. Selvfølgelig bør du ligge afstand til ham, men samtidig burde du tilgive ham, thi det indtryk du har præget på ham, må du vel også tage et professionel ansvar for. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vildmand 779 Skrevet 3. Januar, 2016 Francois skrev, for 24 minutter siden: Hvor svært kan det være at forstå, at hvis en GP'er herinde føler at hendes privatsfære bliver invaderet, så retter hun henvendelse til admin eller en moderator, med hendes mistanke, og de så har undersøgt det og givet hende besked om det var korrekt eller ej ? Men næ nej. For dem med det konstante ondt i røven syndrom, så er det bedre at afspore en tråd, og prøve på at kaste smuds. Check lige hvad tråden handler om... Opret jeres egen tråd hvis I vil kaste smuds på nogen, heck opret jeres eget forum for det. Og for at bringe tråden tilbage on topic : mIn favorit GP i 2015, er Gina Faith. Efter flere år, fik vi endeligt afgjort det BJ væddemål vi indgik på forummet ca 2012 Og ja, hun tabte, men derfor var det stadig den bedste oplevelse i 2015. På mange flere planer end blot det seksuelle. /Francois Og det mener du ikke der skal startes en ny tråd på?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Francois 1275 Skrevet 3. Januar, 2016 Midtj skrev, for 6 minutter siden: Ja lille Bly. Du har naturligvis ret i alle dine kritikpunkter, som du har fremlagt i tråden ingen tvivl om det. Men du ser ikke, at du måske uforskyldt har har ramt Jman der hvor han ikke har kunnet handle fornuftig. Selvfølgelig bør du ligge afstand til ham, men samtidig burde du tilgive ham, thi det indtryk du har præget på ham, må du vel også tage et professionel ansvar for. Aha.. Så du mener at det er den der bliver stalket som har en del af skylden for at stalkeren har igangsat sit forehavende ? Vil du så også mene at en pige der bliver voldtaget, har en del af skylden fordi hun ikke har haft en burka på ? Eller at folk der har haft indbrud selv bærer en del af skylden, fordi de ejede et B&O fjernsyn eller en Wegener stol ? 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 3. Januar, 2016 Francois skrev, for 2 minutter siden: Aha.. Så du mener at det er den der bliver stalket som har en del af skylden for at stalkeren har igangsat sit forehavende ? Vil du så også mene at en pige der bliver voldtaget, har en del af skylden fordi hun ikke har haft en burka på ? Eller at folk der har haft indbrud selv bærer en del af skylden, fordi de ejede et B&O fjernsyn eller en Wegener stol ? Undskyld François. Havde jeg forudset mit indlæg kunne provokere så groft, ville jeg naturligvis ikke have postet det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 3. Januar, 2016 favoritpige uhaaa....kommer fast hos 2 piger som kører konceptet 100% privat/diskret... mens de spontane, og udforskende besøg... jaaa er ligesom jagten på det uprøvede, og grænseoverskridende er for det meste kun engangsbesøg.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 4. Januar, 2016 Qivitoq skrev, den 2/1/2016 at 22:54: NB. Stalket P https://www.eroguide.dk/forum/profile/25422-stalket-p/?wr=eyJhcHAiOiJmb3J1bXMiLCJtb2R1bGUiOiJmb3J1bXMtY29tbWVudCIsImlkXzEiOjQ4MTIwLCJpZF8yIjozOTMyMDB9 er: Udelukket fra Eroguide på eget ønske vh Q Hm, kigger man på hendes profil ser hun da ud til at være oprettet som fuldgyldigt medlem. Eller er det mig der ikke helt forstår hvad du mener med udelukket. Normalt ændres navnet jo til Guest? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
QivitoQ 301 Skrevet 4. Januar, 2016 Aarhuselsker skrev, for 27 minutter siden: Hm, kigger man på hendes profil ser hun da ud til at være oprettet som fuldgyldigt medlem. Eller er det mig der ikke helt forstår hvad du mener med udelukket. Normalt ændres navnet jo til Guest? brugernavnet ændres kun til Guest, hvis man selv sletter sin profil, hvilket vi er lidt kede af, da der så kommer til at stå Guest over det hele. vh Q Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 4. Januar, 2016 Qivitoq skrev, for 5 minutter siden: brugernavnet ændres kun til Guest, hvis man selv sletter sin profil, hvilket vi er lidt kede af, da der så kommer til at stå Guest over det hele. vh Q Ah ha. Det smarteste ville være at navnet blev bibeholdt, men at der kom en markering efter navnet som indikerede at profilen er inaktiv. Som det er nu, ser det ud til at man kan skrive til Stalket P. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ledvogter 984 Skrevet 4. Januar, 2016 Aarhuselsker skrev, 1 time siden: Det smarteste ville være at navnet blev bibeholdt, men at der kom en markering efter navnet som indikerede at profilen er inaktiv. Sådan var det også tidligere, måske forsvandt det i en forum-softwareopdatering. -Ledvogter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 4. Januar, 2016 Hvem er ham Guest, jeg synes jeg ser ham tit 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 4. Januar, 2016 Nille skrev, for 13 minutter siden: Hvem er ham Guest, jeg synes jeg ser ham tit Det er ham fra Gueste Værelset 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 4. Januar, 2016 Nille skrev, for 17 minutter siden: Hvem er ham Guest, jeg synes jeg ser ham tit gerog skrev, for 4 minutter siden: Det er ham fra Gueste Værelset Altså det navn er taget ! https://www.eroguide.dk/forum/profile/25267-guest/ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ledvogter 984 Skrevet 4. Januar, 2016 holstebronx skrev, for 16 minutter siden: Altså det navn er taget ! https://www.eroguide.dk/forum/profile/25267-guest/ Det er det da også! Nej hvor sjov, det troede jeg ikke var muligt, det er lige som de seneste falske Eroguide-profiler. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 4. Januar, 2016 gerog skrev, for 45 minutter siden: Det er ham fra Gueste Værelset Han overgås kun af Hende her 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
QivitoQ 301 Skrevet 4. Januar, 2016 BigDick skrev, for 2 timer siden: Han overgås kun af Hende her Ja, hun er noget eftertragtet, selvom hun kun har været på Eroguiden en enkelt gang d. 20. sept. 2012: https://www.eroguide.dk/forum/profile/9892-hende-her/ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ledvogter 984 Skrevet 4. Januar, 2016 Det er meget indforstået, når du -uden link- henviser til et enkelt indlæg, der er 3½ år gammelt. Heldigvis ved en af mine med-moderatorer hvad du snakker om. BigDick skrev, for 5 timer siden: Han overgås kun af Hende her Hvad er det du ønsker at opnå herinde med den slags totalt nerdede henvisninger? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DenNysgerrige86 137 Skrevet 5. Januar, 2016 Det er næsten for sent at spore tråden tilbage hvor den startede men lad mig da give det et forsøg. Hehe Min absolute favorit fra 2015 var klart polske Nicol / Nicola fra sydhavnen. Ved der har været en smule delte meninger men hun gav mig den bedste sex oplevelse i 2015 uden tvivl. Lad os endelig fortsætte listen.Mine kommende besøg ved jeg nu hvor går til pga denne tråd 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vildmand 779 Skrevet 5. Januar, 2016 DenNysgerrige86 skrev, for 2 timer siden: Det er næsten for sent at spore tråden tilbage hvor den startede men lad mig da give det et forsøg. Hehe Min absolute favorit fra 2015 var klart polske Nicol / Nicola fra sydhavnen. Ved der har været en smule delte meninger men hun gav mig den bedste sex oplevelse i 2015 uden tvivl. Lad os endelig fortsætte listen.Mine kommende besøg ved jeg nu hvor går til pga denne tråd Det er svært, når selv moderatorer afsporer! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 5. Januar, 2016 (edited) Ledvogter skrev, for 9 timer siden: Det er meget indforstået, når du -uden link- henviser til et enkelt indlæg, der er 3½ år gammelt. Heldigvis ved en af mine med-moderatorer hvad du snakker om. Hvad er det du ønsker at opnå herinde med den slags totalt nerdede henvisninger? Hvilket indlæg er det du i så fald omtaler?. Bemærkningen om Hende her er da ikke 3 år gamle jeg kan da læse at det er noget der er mere reglen end undtagelsen: Om det er total nerdede henvisninger må stå for den ærede Moderators egen opfattelse. Nu skal dette så ikke betragtes som en afsporing, kun et svar til dig. Også et godt og lykke bringende nytår til dig. Tilbage til trådens emne. Redigeret 5. Januar, 2016 af BigDick 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knold 56 Skrevet 6. Januar, 2016 Min favorit pige 2015 er https://www.eroguide.dk/forum/profile/17429-judith/... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Francois 1275 Skrevet 6. Januar, 2016 Midtj skrev, den 3/1/2016 at 19:48: Undskyld François. Havde jeg forudset mit indlæg kunne provokere så groft, ville jeg naturligvis ikke have postet det. En af de ting jeg lærte i forsvaret ang radiokommunikation var de tre T'er : "Tænk, Tast, Tal". Denne huskeremse og det den står for, kan benyttes i mange af livets kommunikationsfacetter, inklusiv sociale medier såsom forum kommunikation. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4162 Skrevet 6. Januar, 2016 Jman1982 skrev, den 3. januar 2016 at 07:32: Jo jeg er klar over det var et kæmpe tillidsbrud, og jeg har undskyldet flere gange, det var min fejl og det beklager jeg. Men du må tro på mig at det ikke var meningen at jeg skulle sende dig denne venneanmodning, jeg skulle skrive en besked til en ven via messenger og da går ind i messenger og vælger ny besked og går igang med at skrives han navn så dukker dit navn op, tænker hende kender jeg og går ind på din profil, der går det op for mig at det er dig. Da ringer min telefon jeg tager den og efter opkaldet ligger jeg min telefon i lommen, uden at tænke på at jeg er på din profil og jeg får nok trykket på anmodning. Igen jeg beklager og jeg ønsket på ingen måde at bryder dit privat liv. Og hvis jeg har såret dig og gjort dig ked af det så må du undskylde dette også. håber at du kan tilgive mig for dette. Fanden slog sin oldemor, da hun ikke kunne finde på en undskyldning - sådan vold risikerer du næppe! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Angath Skrevet 7. Januar, 2016 Min farvorit er helt klart Natasha aka Tanja som ikke er i Danmark pt. Men skulle gerne dukke op på stjernehimmelen her i Januar. Intet link da hun ikke annoncerer lige nu. Men jeg har gemt et billede af hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AdamKBH 174 Skrevet 7. Januar, 2016 Angath skrev, for 17 minutter siden: Min farvorit er helt klart Natasha aka Tanja som ikke er i Danmark pt. Men skulle gerne dukke op på stjernehimmelen her i Januar. Intet link da hun ikke annoncerer lige nu. Men jeg har gemt et billede af hende. Damn.... Hun ser fræk ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg