Hop til indhold
Gæst

Brændt af - to gange

Recommended Posts

strangeday skrev, den 25/12/2015 at 19:03:

Jeg har ellers haft virkelig god erfaring med sugardaters, og mødt nogle skønne mennesker derinde, men lige nu er jeg lettere rasende. Jeg er blevet brændt af to gang af en som kalder sig Beth. Hun virkede sød og reel og vi lavede en aftale for et par dage siden, hvor jeg sad og ventede og ventede og hun dukkede aldrig op. Hun skrev af og til at hun ikke kunne finde det, men ringede ikke og svarede ikke på Skype og lod mig bare vente på svar hele tiden. Pludselig halvanden time senere skriver hun at hun er gået hjem fordi hun ikke adressen? What? Jeg havde taget aftenen fri og ja, den var så spildt. Så laver vi en ny aftale, måske det var gjollet af mig, men jeg tog chancen. I dag kl 16. Kl 15.30 skriver hun så: " jeg troede at det var kl 18?" Okay, så aftaler vi kl. 18 og aftalen er lavet. Hun dukker aldrig op eller skriver og melder afbud. Overholder altid selv mine aftaler eller i det mindste melder afbud. Nu er jeg så også blevet blokeret af hende, i skrivende stund, så jeg synes at en advarsel er på sin plads. Hold jeg langt væk fra Beth, hun virker sød og reel, men er ikke til at stole på.

Jeg håber på nogle nye gode oplevelser, men lige nu er jeg træt af at have spildt to aftener.

Hej 

så vidt jeg kan forstå så hende der beth hun skal forstille at være mig, og kan forstå der nogle af jer der har mødtes med hende. og hende ellaa eller hvad hun hedder. 

det kunne være ret for mig hvis i lige ville skrive en besked til mig hvis i har mødtes med hende eller har nogle aftaler med hende snart ? 

for det ikke fedt når man får bedskeder på facebook, og på mail. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
smil du på! skrev, for 22 minutter siden:

Hej 

så vidt jeg kan forstå så hende der beth hun skal forstille at være mig, og kan forstå der nogle af jer der har mødtes med hende. og hende ellaa eller hvad hun hedder. 

det kunne være ret for mig hvis i lige ville skrive en besked til mig hvis i har mødtes med hende eller har nogle aftaler med hende snart ? 

for det ikke fedt når man får bedskeder på facebook, og på mail. 

Så er der to stk. Beth på SD?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
smil du på! skrev, for 44 minutter siden:

så vidt jeg kan forstå så hende der beth hun skal forstille at være mig

 

smil du på! skrev, for 16 minutter siden:

ja men hvad jeg har forstået er det 1 person 

Og du er?

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg er hendes billeder der er blevet brugt i den ene profil så vidt jeg kan forstå, og i den anden profil er der blevet brugt en pige på 15års billeder. 
som er en del af familien 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

sorry, en stor misforståelse. sådan kan det gå...

Del dette indlæg


Link til indlæg
xchristianx99 skrev, for 11 minutter siden:

sorry, en stor misforståelse. sådan kan det gå...

Kan du ikke uddybe nærmere, hvad det hele går ud på? Er der to piger/personer der går under navnet Beth? Hvoraf den ene har hugget profilbilleder fra den anden? I skulle måske klage til dem der styrer Sugardaters, da de har en mulighed for at gøre noget.

-Ledvogter

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Ledvogter skrev, for 37 minutter siden:

Kan du ikke uddybe nærmere, hvad det hele går ud på? Er der to piger/personer der går under navnet Beth? Hvoraf den ene har hugget profilbilleder fra den anden? I skulle måske klage til dem der styrer Sugardaters, da de har en mulighed for at gøre noget.

-Ledvogter

En hurtig forklaring, de billeder som er/var på Beths profil, var vist nogle hun havde lånt af en på fb. Og tror vist ikke hun er over 18. Sådan forstår jeg det,  men kan tage fejl.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den beth jeg mødte, lignede til forveksling hende der er på billederne på hendes profil, så mon ikke det er hendes egne.........og jeg vil mene hun er over 18, ud fra de forskellige ting vi snakkede om.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg skal ikke kunne sige, hvad der er op og ned.
En god ting er dog at spørge om at se et ID med billede, så man er sikker på, at pigen er over 18.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

ikke nogle misforståelse her.. beth er alle profilerne, hun dummede sig lige big time.. kan kun sige en ting.. damn, she is crazy.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

meget forvirrende tråd - og nu har flere af profilerne incl. trådstarter lukket deres profiler - så indtil, der kommer afgørende nyt, lukker vi tråden.

vh Qivitoq

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...