Hop til indhold
Gæst

Brændt af - to gange

Recommended Posts

Gæst

Jeg har ellers haft virkelig god erfaring med sugardaters, og mødt nogle skønne mennesker derinde, men lige nu er jeg lettere rasende. Jeg er blevet brændt af to gang af en som kalder sig Beth. Hun virkede sød og reel og vi lavede en aftale for et par dage siden, hvor jeg sad og ventede og ventede og hun dukkede aldrig op. Hun skrev af og til at hun ikke kunne finde det, men ringede ikke og svarede ikke på Skype og lod mig bare vente på svar hele tiden. Pludselig halvanden time senere skriver hun at hun er gået hjem fordi hun ikke adressen? What? Jeg havde taget aftenen fri og ja, den var så spildt. Så laver vi en ny aftale, måske det var gjollet af mig, men jeg tog chancen. I dag kl 16. Kl 15.30 skriver hun så: " jeg troede at det var kl 18?" Okay, så aftaler vi kl. 18 og aftalen er lavet. Hun dukker aldrig op eller skriver og melder afbud. Overholder altid selv mine aftaler eller i det mindste melder afbud. Nu er jeg så også blevet blokeret af hende, i skrivende stund, så jeg synes at en advarsel er på sin plads. Hold jeg langt væk fra Beth, hun virker sød og reel, men er ikke til at stole på.

Jeg håber på nogle nye gode oplevelser, men lige nu er jeg træt af at have spildt to aftener.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det forstår jeg godt, du er.
Jeg har aldrig haft fornøjelsen af at være sammen med hende, men jeg vil da holde mig væk nu.

Tak for advarslen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
strangeday skrev, for 15 timer siden:

Jeg har ellers haft virkelig god erfaring med sugardaters, og mødt nogle skønne mennesker derinde, men lige nu er jeg lettere rasende. Jeg er blevet brændt af to gang af en som kalder sig Beth. Hun virkede sød og reel og vi lavede en aftale for et par dage siden, hvor jeg sad og ventede og ventede og hun dukkede aldrig op. Hun skrev af og til at hun ikke kunne finde det, men ringede ikke og svarede ikke på Skype og lod mig bare vente på svar hele tiden. Pludselig halvanden time senere skriver hun at hun er gået hjem fordi hun ikke adressen? What? Jeg havde taget aftenen fri og ja, den var så spildt. Så laver vi en ny aftale, måske det var gjollet af mig, men jeg tog chancen. I dag kl 16. Kl 15.30 skriver hun så: " jeg troede at det var kl 18?" Okay, så aftaler vi kl. 18 og aftalen er lavet. Hun dukker aldrig op eller skriver og melder afbud. Overholder altid selv mine aftaler eller i det mindste melder afbud. Nu er jeg så også blevet blokeret af hende, i skrivende stund, så jeg synes at en advarsel er på sin plads. Hold jeg langt væk fra Beth, hun virker sød og reel, men er ikke til at stole på.

Jeg håber på nogle nye gode oplevelser, men lige nu er jeg træt af at have spildt to aftener.

Er det hende her https://sugardaters.dk/show?alias=beth :?:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er jo aldrig rart at blive brændt af - gå og være opstemt hele dagen, kun for at stå alene tilbage med jern på - ØV!

Når det så er sagt, så har jeg kun gode oplevelser med Beth.

Hun har holdt vores aftaler - er VILDT lækker og absolut sukkeret værd.....

 

Godt Nytår Rødder!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Hovedstaden skrev, for 3 timer siden:

Det er jo aldrig rart at blive brændt af - gå og være opstemt hele dagen, kun for at stå alene tilbage med jern på - ØV!

Når det så er sagt, så har jeg kun gode oplevelser med Beth.

Hun har holdt vores aftaler - er VILDT lækker og absolut sukkeret værd.....

 

Godt Nytår Rødder!

Det undre også mig, for til at starte med var hun helt vildt sød, men ændrede pludseligt fuldstændigt karakter. Men godt at høre at du har haft en god oplevelse med hende :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Havde en aftale med hende kl 17 idag.. 

Men hvor er hun?

Bitch 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Bitch er måske lige stærkt nok, men det er rigtig ærgeligt, når aftaler ikke bliver overholdt, det kan vi nok alle blive enige om.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
strangeday skrev, for 21 minutter siden:

Bitch er måske lige stærkt nok, men det er rigtig ærgeligt, når aftaler ikke bliver overholdt, det kan vi nok alle blive enige om.

Måske, men nedtur og lave aftaler med folk og ikke holde dem, dem er der alt for mange af...

Redigeret af xchristianx99

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump
strangeday skrev, den 12/25/2015 at 20:03:

Jeg har ellers haft virkelig god erfaring med sugardaters, og mødt nogle skønne mennesker derinde, men lige nu er jeg lettere rasende. Jeg er blevet brændt af to gang af en som kalder sig Beth. Hun virkede sød og reel og vi lavede en aftale for et par dage siden, hvor jeg sad og ventede og ventede og hun dukkede aldrig op. Hun skrev af og til at hun ikke kunne finde det, men ringede ikke og svarede ikke på Skype og lod mig bare vente på svar hele tiden. Pludselig halvanden time senere skriver hun at hun er gået hjem fordi hun ikke adressen? What? Jeg havde taget aftenen fri og ja, den var så spildt. Så laver vi en ny aftale, måske det var gjollet af mig, men jeg tog chancen. I dag kl 16. Kl 15.30 skriver hun så: " jeg troede at det var kl 18?" Okay, så aftaler vi kl. 18 og aftalen er lavet. Hun dukker aldrig op eller skriver og melder afbud. Overholder altid selv mine aftaler eller i det mindste melder afbud. Nu er jeg så også blevet blokeret af hende, i skrivende stund, så jeg synes at en advarsel er på sin plads. Hold jeg langt væk fra Beth, hun virker sød og reel, men er ikke til at stole på.

Jeg håber på nogle nye gode oplevelser, men lige nu er jeg træt af at have spildt to aftener.

Min mor sagde at kan en person gøre noget træls mod dig én gang, kan han/ hun også gøre det to gange.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
stump skrev, for 15 minutter siden:

Min mor sagde at kan en person gøre noget træls mod dig én gang, kan han/ hun også gøre det to gange.

Klog kvinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
stump skrev, for 17 minutter siden:

Min mor sagde at kan en person gøre noget træls mod dig én gang, kan han/ hun også gøre det to gange.

Meget klog kvinde ja. Min mor sagde altid: "I mænd lærer det aldrig"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
strangeday skrev, for 4 minutter siden:

Meget klog kvinde ja. Min mor sagde altid: "I mænd lærer det aldrig"

Kvinde ER klogere...

Redigeret af PrinceCharming

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
PrinceCharming skrev, Lige nu:

Kvinde ER klogere...

og snu :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump
strangeday skrev, for 2 timer siden:

og snu :)

Er kvinder snu. Ja men stakkels dig dog, så måske har du mange mærkelige dag, Strangeday ? :-(

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

Jeg har haft et vidunderligt besøg af beth - hun er rigtigt sød og lækker synes jeg.

og ja det er trælst at blive brændt af 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Haha 
jeg forstår jer ikke herinde. 

jeg har aldrig brændt nogle af før, hvis jeg ikke gider ses med dem siger jeg det med det samme. efter jeg har set et billedet, har aldrig lavet en aftale også ikke dukket op! men har dog oplevet mange gange i ikke dukker op til jeres aftaler. 

og ja jeg kræver et billedet før jeg vil lave en aftale med nogle, så det ikke noget at blive sur over, og sige jeg har brændt jer af. 

undskyld jeg ikke gider hygge med hvem som helst. 

M.V 
Beth det mig der hed ellaa der inde før. 

Redigeret af ellaa

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
xchristianx99 skrev, for 19 timer siden:

Måske, men nedtur og lave aftaler med folk og ikke holde dem, dem er der alt for mange af...

og lige til dig så det svært at lave en aftale med en der ikke svarer når man skriver ! 
og kan jo ikke rigtig mødes med en når jeg ikke har fået adressen ???? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
ellaa skrev, for 6 minutter siden:

og lige til dig så det svært at lave en aftale med en der ikke svarer når man skriver ! 
og kan jo ikke rigtig mødes med en når jeg ikke har fået adressen ???? 

hvad snakker du om?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
xchristianx99 skrev, for 1 minut siden:

hvad snakker du om?

vi havde jo en aftale, men det jo lidt svært at overholde noget når du ikke svarer på mine beskeder ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
ellaa skrev, 1 time siden:

Haha 
jeg forstår jer ikke herinde. 

jeg har aldrig brændt nogle af før, hvis jeg ikke gider ses med dem siger jeg det med det samme. efter jeg har set et billedet, har aldrig lavet en aftale også ikke dukket op! men har dog oplevet mange gange i ikke dukker op til jeres aftaler. 

og ja jeg kræver et billedet før jeg vil lave en aftale med nogle, så det ikke noget at blive sur over, og sige jeg har brændt jer af. 

undskyld jeg ikke gider hygge med hvem som helst. 

M.V 
Beth det mig der hed ellaa der inde før. 

Hej Beth,

Gider du så ikke lige forklare hvorfor du aldrig dukkede op anden gang og så bare blokerede mig? Vi havde først en aftale hvor du ikke kom og lod mig vente halvanden time. Så to dage efter hvor du heller ikke mødte op og så bare blokerede mig? Jeg forstår det bare ikke og havde faktisk glædet mig til at se dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
ellaa skrev, for 2 timer siden:

Haha 
jeg forstår jer ikke herinde. 

jeg har aldrig brændt nogle af før, hvis jeg ikke gider ses med dem siger jeg det med det samme. efter jeg har set et billedet, har aldrig lavet en aftale også ikke dukket op! men har dog oplevet mange gange i ikke dukker op til jeres aftaler. ok så??

og ja jeg kræver et billedet før jeg vil lave en aftale med nogle, så det ikke noget at blive sur over, og sige jeg har brændt jer af. 

undskyld jeg ikke gider hygge med hvem som helst. 

M.V 
Beth det mig der hed ellaa der inde før. 

 

ellaa skrev, for 2 timer siden:

vi havde jo en aftale, men det jo lidt svært at overholde noget når du ikke svarer på mine beskeder ??

hvor hvad har du skrevet??

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har altså set hende fast i 8 måneder, og aldrig blevet brændt af før. Og hun er meget god til at, aflyse i god tid . 

Hun er perfekt, man skal helst sikkert prøve, at lave en aftale med hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...