Hop til indhold
fræk6

Fræk sex Annoncelight Aalborg

Recommended Posts

Pigen vil kun sms, vil også kun lave aftaler i sol center, prisen 1500 kr med gummi og 2000 kr uden gummi.

 

Hun vil ikke slikkes, hun sutter heller ikke, hun vil max 2 stillinger, og forventer vi er ude i løbet af max 10 min... hmm dyr dame, orker ikke engang og prøve :-) 

 

Glædelig jul til alle

Redigeret af fræk6

Del dette indlæg


Link til indlæg
fræk6 skrev, 1 time siden:

Sexplorer ja det er hende, priserne er også 1800/2400 kr nu :-)

Må lige finde ud af hvordan man sætter link ind ;-) 

Du markerer adresselinjen,- højreklik - vælg - kopiere...........åben indlægget og sæt cursoren hvor du vil have det - højreklik -vælg - sæt ind - tryk enter. Så er der link 

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg
larokka skrev, for 2 timer siden:

Er det ikke hende der for 2 ugers tid siden ville bytte sex  med en bil ?

Hehe, du har vist ret, det bliver spændende at følge hvad det næste bliver :-) 

 

god jul 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg så en tidligere annonce, hvor hun havde billeder på. Ikke noget specielt der. Så hende også i jomfru ane gade og igen meget ordinær pige man ikke kigger 2 gange efter... Gem jeres penge til en anden, drenge. God jul ;-)

Redigeret af Verbal

Del dette indlæg


Link til indlæg
fræk6 skrev, den 23. december 2015 at 23:44:

Hehe, du har vist ret, det bliver spændende at følge hvad det næste bliver :-) 

 

god jul 

Gad vide om hun fik byttet til nogle julegaver :/ 

Del dette indlæg


Link til indlæg

hehe, hun giver ikke op...

Jeg blev lidt nysgerrig og kontaktede hende igen, sendte et ikke velligende bille til hende, og aftalte at mødes, hun ville have overført 100kr for om jeg var seriøs, jeg var lidt tændt af legen, og gjorde det, selvom jeg nok brændte dem af, men ca 2 timers leg for 100kr er ok - damen dukkede aldrig op, tja jeg fik tiden til at gå :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Verbal forstå mig på den måde, jeg havde skrevet med hende og fik 2 timer slået ihjel, jeg var sikker på hun ikke var seriøs, heller ikke denne gang, men blev så tændt af denne leg, at jeg overførte pengene, med den overbevisning at hun aldrig ville dukke op, skulle hun overraske mig, ville jeg afslå, da hendes priser er helt hen i vejret... 

Jeg betalte bare 100kr for ca 2 timers leg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Verbal - Jeg har sommetider en rigtig dårlig humor, men kunne ikke lade være at hoppe på hendes vogn, selvom jeg i sidste ende viste jeg skulle stå og vente i 30 min, derefter kørte jeg på grillen og fik en cocio og en bøfsandwich, blev mæt og kørte hjem med et smil :-) tja det kostede lidt ekstra, men smilet var det værd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

det er ikke OK at offenliggøre her på Eroguide hvad man evt. kan grave frem af private oplysninger ved at google pigerne!

derimod er man mere end velkommen, til at advare mod dem som laver "numre" :)

vh Q

Redigeret af Qivitoq

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hah, sort og surealistisk humor har vi vel alle :P

Jeg har et ansigtsbillede af hende (blir ikke sendt videre), og jeg har set hende i jomfru ane gade, så hun er skam ægte nok, selvom hun er en tarvelig fusker :D

Redigeret af Verbal

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, det ved gud jeg ikke har :D Har et screen grab fra en annonce hvor hun viste ansigt, og har set hende tilfældigt i gaden :P

Hun spurgte om jeg var dum eller hva, da jeg spurgte om det var 1500 for en time :D Jeg sendte hende nogle links til andre og mere lækre pigers annoncer, og bad hende tage temperaturen på sig selv, lige tjekke ind i den virkelige verden :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Qivitoq skrev, for 12 minutter siden:

det er ikke OK at offenliggøre her på Eroguide hvad man evt. kan grave frem af private oplysninger ved at google pigerne!

derimod er man mere end velkommen, til at advare mod dem som laver "numre" :)

vh Q

syntes ofte i beskytter de piger der tager røven på gode mænd, der er ærlige, og som bliver snydt bevist.. at google et nummer som pigen bruger i sin annonce, er vel ikke mere privat end hun selv vil gøre det.

Damen er svær at advare imod da hun skifter annonce og navn, den tone der er i denne tråd, jeg også selv har oprettet mener jeg er god, trods den omtalte dame ikke er fair. 

Ellers er jeg helt enig i jeres politikker, jeg tror ikke der sidder en forfatter bag skærmen og laver skræmme historier, eller bare ønsker at svine nogle til, dem der evt. gør skriver det ofte i en tone og et sprog der ikke er svært læse - at de er useriøse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...