Hop til indhold
kanonen

AnnSexyLove, erfaringer?

Recommended Posts

Den gav intet resultat.

Men fik et link i en pb, så nu er jeg up to speed. Hun lyder ganske udmærket, så jeg tror det bliver til et besøg i det nye år når lønnen ankommer :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ole V har ret, hun er gammel i gamed og faktisk også ret gammel. Har besøgt hende et par gange for nogle års siden. Det er ok, men hendes krop er ikke ung længere, som hendes billeder giver udtryk for. Held og lykke ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kanonen skrev, den 20/12/2015 at 00:20:

Det havde jeg ellers gjort. Både søgt på AnnSexyLove, Ann, Sexy Ann osv. men jeg skal da gerne prøve igen.

Værsgo Mester, så er der læsning - både flatterende og mindre flatterende.  

https://www.eroguide.dk/forum/search/?q=ann+sexy+love&type=forums_topic

Jeg ville se mig om efter en anden

Del dette indlæg


Link til indlæg
mial skrev, den 25/12/2015 at 01:10:

Ole V har ret, hun er gammel i gamed og faktisk også ret gammel. Har besøgt hende et par gange for nogle års siden. Det er ok, men hendes krop er ikke ung længere, som hendes billeder giver udtryk for. Held og lykke ;-)

 

Alderen på Ann og hendes krop er vel den samme, og hendes krop er præcis som på billederne. Hun er sød, smuk og lidt vild - og tatoveret. Hos Ann ligesom hos andre, har ens oplevelse en del at gøre ed egen attitude og kemi. 

Hvis man synes billederne er lækre synes man også Ann er lækker. Hvis man ikke kan lide billederne er der ingen grund til at besøge Ann. Det er selvfølgeligt rigtigt at Ann er en kvinde og ikke en pige, og det skriver hun jo også i sin annonce. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Noooooooooooooo... FUCK det er gået min næse forbi, så skulle jeg havde taget mig sammen før nytår :-( 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ville det være muligt at bede Ann om et sidste comeback? :smile:

Har altid synes hun så afsindigt hot ud i sine outfits, og har set frem til at besøge hende en af dagene når det passede.

Det sku være mit ønske dette år.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
sexyann skrev, for 4 timer siden:

:-?:grin:   kan findes igen i April . . .  blir skønt

Lækkert ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg besøgte hende for et par år siden i Ørestaden og det var en rigtig fed og fræk oplevelse. 

Er man til en meget slank/tynd veltrænet kvinde med meget store silikonebryster, der tilmed er møgfræk og sød og snaksalig, så er Ann kvinden der skal besøges.

Jeg skal en tur til Sjælland i april, og vil da prøve, om jeg kan få et besøg presset ind i programmet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte hende for et par år siden. Mærkelig oplevelse. Hun virkede fræk og sød, men også fjern og ikke særlig tilstedeværende. Det var ikke muligt at få lov til at benytte toilettet i hendes lejlighed.

Hun suttede mig til blods - forstået på den måde at hendes tænder skar en lang flænge i mit pikhoved. Der var ret meget blod og et sår der tog et par uger om at hele. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

aldrig har jeg nægtet nogen at bruge mit toilet ,))    -    måske du tar fejl af mig og en anden ?   og det er slet ikke i min interesse at få dit blod ind i min mund ever  . !!! !

når det så så godt som aldrig sker ville jeg nok ha husket det med det blodbad du beskriver . . .   men jeg var jo også fjern , hehe

har aldrig rigtig ku holde min kæft med de her mærkelige anmeldelser  .    men wtf . 

anyway , er lidt tilbage , meget lidt . .  og KUN for de søde af jer . resten gå et andet sted hen :shock: :shock: :-D <3  sexyann

10s.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
sexyann skrev, den 4. april 2016 at 14:52:

aldrig har jeg nægtet nogen at bruge mit toilet ,))    -    måske du tar fejl af mig og en anden ?   og det er slet ikke i min interesse at få dit blod ind i min mund ever  . !!! !

når det så så godt som aldrig sker ville jeg nok ha husket det med det blodbad du beskriver . . .   men jeg var jo også fjern , hehe

har aldrig rigtig ku holde min kæft med de her mærkelige anmeldelser  .    men wtf . 

anyway , er lidt tilbage , meget lidt . .  og KUN for de søde af jer . resten gå et andet sted hen :shock: :shock: :-D <3  sexyann

10s.jpg

Jeg husker det skam meget godt, for jeg var ærlig talt rystet. Du negligerede helt at jeg blødte og sagde at det skyldtes mit store pikhoved, og at jeg derfor skulle have haft kondom på. Jeg regner med at jeg har set helt hvid ud i hovedet da jeg opdagede at jeg blødte, men du slog det hen som om det ikke var noget problem. 

Og jeg måtte ikke benytte dit toilet - hverken før eller efter. 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kneppede ann for omkring 1 år siden.

 

Hub var dejlig lækker og suttede godt pik og kneppede godt.

 

Desværre tager hun ikke imod unge mere :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Johndoe84

Hvornår kan man få fat på hende? Har ringet og skrevet på forskellige tidspunkter. Men intet held ☺

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...