Hop til indhold
Stalket P

Billeder

Recommended Posts

Gæst
Stalket P skrev, for 1 minut siden:

Det er korrekt. Mine billeder er blevet misbrugt og har sågar fået min egen hjemmeside med mine billeder og en masse tekst om " luderen " mine forældre har modtaget post med venlig hilsen fra deres " datter " og et link til hjemmesiden.

Det er nemt arbejde. 

Har du overvejet en politianmeldelse?

Hvis det ikke er muligt af diskretionsmæssige årsager,  så ved jeg ikke om en email til vedkommende er hensigtsmæssig. Det må der være nogen der har prøvet noget lignende der har gode råd. Hvad med stalkingcenter.

Jeg ved at hvis vedkommende har sendt en mail så kan man måske finde ud af hvor han er henne i verden. Hvis han har lavet en hjemmeside så er det endnu nemmere. (Jeg går dog udfra at det er en gratis hjemmesside og ikke et domæne som www.stalketp.dk)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Roland skrev, for 14 minutter siden:

Det har du helt ret i. Enhver er ansvarlig for sine handlinger.

Desværre er der mange tosser og fjolser derude, så man skal ikke gøre det for nemt for dem.

Mange syge mennesker som stalker kvinder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Stalket P skrev, for 2 timer siden:

Hvis en pige uploader et billede på sin annonce kan folk så se hvor billedet er uploadet fra?

Her tænker jeg ens by? Kan man se det fra et billede?

Er ked af at læse at et menneske er på den måde. Gad vide om det ham som har skrevet til mig af og til og kaldt mig luder. Tror sågar han i de 8 måneder af 2015 hvor jeg slet ikke legede oprettede en annonce med mig. Han er syg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
BigDick skrev, 1 time siden:

Er der nu også det...............Ikke alle GP har forstået betydningen af ordet diskretion. 

Hvad er diskretion så for dig Hr. dick ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Roland

Alt er anmeldt. Mit største problem i alt det her, er han holdte i min p-kælder i går da jeg skulle ned til min bil. Jeg forstår intet, af intet det skræmmer mig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Stalket P skrev, for 11 minutter siden:

Roland

Alt er anmeldt. Mit største problem i alt det her, er han holdte i min p-kælder i går da jeg skulle ned til min bil. Jeg forstår intet, af intet det skræmmer mig. 

Skræmmende. Er det en du ved hvem er? Ellers er det endnu mere skræmmende.

Redigeret af Roland

Del dette indlæg

Link til indlæg

Roland

Jeg ved godt hvem han er, men faktum er han har fulgt efter mig og helt præcist hvordan ved jeg ikke endnu. Jeg havde en bestilling som ikke var rigtig måske var det ham og på den måde fulgt efter mig. Eller måske mine billeder, jeg ved det endnu ikke. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det er nemt at finde ud af om det er dine billeder. Hvis de ikke er taget med mobil så er det næsten sikkert ikke dem. Hvis det er med mobil så kan du undersøge dem - det er ret nemt.

Men det kan selvfølgelig være at han har fået kendskab til dig på anden vis og fundet ud af hvad du laver, og nu føler han har magt over dig.

Når du skriver "jeg ved godt hvem han er" - betyder du så at du kender navnet?  Hvis ikke så kan du undersøge hvem der har registreret den hjemmeside han bruger til at poste dine billeder. Det kan jeg og andre herind fint hjælpe med.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
BigDick skrev, 1 time siden:

Er der nu også det...............Ikke alle GP har forstået betydningen af ordet diskretion. 

Den må du gerne uddybe ;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
troldmanden skrev, Lige nu:

Den må du gerne uddybe ;-) 

Det behøver han vel ikke... medmindre du fisker efter konkrete eksempler ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Roland skrev, for 1 minut siden:

Det behøver han vel ikke... medmindre du fisker efter konkrete eksempler ;)

De fleste GP ved hvad diskretion handler om. Jeg har sjældent oplevet GP, der ikke tager diskretion alvorligt. 

Nej jeg fisker ikke efter konkrete eksempler. Man kan sagtens forklare noget generelt uden at henvise til konkrete eksempler. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Roland skrev, for 3 minutter siden:

Det er nemt at finde ud af om det er dine billeder. Hvis de ikke er taget med mobil så er det næsten sikkert ikke dem. Hvis det er med mobil så kan du undersøge dem - det er ret nemt.

Men det kan selvfølgelig være at han har fået kendskab til dig på anden vis og fundet ud af hvad du laver, og nu føler han har magt over dig.

Når du skriver "jeg ved godt hvem han er" - betyder du så at du kender navnet?  Hvis ikke så kan du undersøge hvem der har registreret den hjemmeside han bruger til at poste dine billeder. Det kan jeg og andre herind fint hjælpe med.

Det er meget lang historie og jeg skal nok passe på hvad jeg skriver herinde. Han har stalket mig for mange år siden og har faktisk haft fred i meget lang tid. Jeg har ikke tænkt mig grundigt om da jeg lagde mine billeder på nettet. Han har åbenbart kunne kende mig og nu starter balladen igen. 

Det næsten ikke til at rumme, jeg har anmeldt ham og sikker på når de har undersøgt tingene tager det alvorligt. De kender ham fra da han jagtede mig tidligere og der arbejde jeg ikke som pige, det var et andet forum. Du skal ellers have mange tak. 

Hvordan sikrer man så billederne, det bedste er at undlade nogle uploade men hvordan omformaterer man dem uden gps sporing? Det må jeg lige sætte mig ind i. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Stalket P skrev, Lige nu:

Det er meget lang historie og jeg skal nok passe på hvad jeg skriver herinde. Han har stalket mig for mange år siden og har faktisk haft fred i meget lang tid. Jeg har ikke tænkt mig grundigt om da jeg lagde mine billeder på nettet. Han har åbenbart kunne kende mig og nu starter balladen igen. 

Det næsten ikke til at rumme, jeg har anmeldt ham og sikker på når de har undersøgt tingene tager det alvorligt. De kender ham fra da han jagtede mig tidligere og der arbejde jeg ikke som pige, det var et andet forum. Du skal ellers have mange tak. 

Hvordan sikrer man så billederne, det bedste er at undlade nogle uploade men hvordan omformaterer man dem uden gps sporing? Det må jeg lige sætte mig ind i. 

På min android telefon kan jeg gå ind i galleri og der vælge at fjerne beliggenheden ud fra hvert billede i galleriet. Jeg kan også slå det fra i indstillinger, så den aldrig gemmer beliggenheden, når jeg tager billeder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Stalket P skrev, for 3 minutter siden:

Kender godt en der bliver stalket af en tidligere kæreste og ved hvor irriterende det er for hende.

Mht billeder: Det afhænger af hvilket styresystem du har.  Her er en artikel - godtnok på engelsk - der viser hvordan du gør det på forskellige platforme. http://www.howtogeek.com/203592/what-is-exif-data-and-how-to-remove-it/

Held og lykke med "projektet" :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Roland

Tak, jeg bliver ekspert på det område inden meget kort tid. Jeg har faktisk aldrig været sammen med ham derfor virker det så skørt. 

Troldemand

Tak. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
AmatørMILF skrev, for 3 minutter siden:

Han har ingen respekt så i mine øjne sorry.

Du bliver nødt til at forklare mig hvad han gør forkert hvis han gemmer jeres billeder i sit billedkatalog. I har jo selv distribueret billederne for at de skal friste værdig trængende. Hvis nogen tager sig en gratis håndtrold så er det vel ikke på jeres bekosntning?

Prøv lige at tage et kig på de forskellige søgemaskiners cache af annoncer eller besøg f.eks. https://web.archive.org/web/20111113102644/http://www.voksenlisten.dk/ Jeg har da ikke hørt nogen klage over archive.org eller søgemaskiners cache. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Stalket P skrev, for 8 minutter siden:

Roland

Hvad mener du med archive.org eller søgemaskinens cache? 

Der kan billeder også findes - i al fald på archive.org. Archive.org kigger dog kun på nogle gange om året på et site.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Roland skrev, for 3 timer siden:

Selvfølgelig er der også ekshibitionist i dig. Men du kan  ikke undgå at have billeder og video liggende i Knud Klams mappe når han bare får dem "serveret" ved at kigge på profilen.

Der er nogle der siger/påstrå at ligeså snart det er på nettet så kommer det aldrig væk igen. Så slemt er det ikke men det er tæt på. Er det offentligt tilgængeligt så er chancen for at søgerobotter fanger det og gemmer en kopi. Så man skal være varsom med hvad man lægger ud.

Edit. Og det var faktisk en temmelig flot video du havde liggende, så jeg kritiserer ikke kvaliteten og sensualiteten i den og i dine billeder.

Der er forskel på at browseren cache billeder og på at man systematisk gemmer billeder på sin PC til "samlingen". Evt. deler med venner eller sidder og spille den af til dem.

I skal ikke føle jer ramt for det var bare en strøtanke :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er en mester mester hjerne der står bag en manipulerende maske herinde. 

Det satme smukt og mesterligt lavet. Jeg forstår ikke hvorfor andre ikke har opdaget dit fremragende teaterstykke herinde. Hvis hjernen bag mit regnestykke sørger for jeg bliver blokeret for afsløret bliver du, så skriver jeg fra en anden profil med et nyt og skiftende ip-nr ligesom du gør i mange andre tråde.

2+2= 4 og dygtig er du. Der faldt de sidste brikker " kommandobro " krøller" ro"ligt" "charme" over en vom og andre fine udtryk. Mesterligt. 

P/ :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
AmatørMILF skrev, for 8 timer siden:

Hvad er diskretion så for dig Hr. dick ?

Diskretion for mig, er at de oplysninger den enkelte og den pgl udbyder udveksler internt, forbliver internt mellem parterne, og at begge IKKE udlevere disse under nogen omstændigheder til 3 mand.

Jeg ved godt at det gør næsten alle udbydere, altså holder det for sig selv, men de gange hvor jeg kan læse, det IKKE er sket bliver jeg harm. Og ja det skete med en udbyder, ikke en af mine, jeg ikke havde tiltroet det. Desværre er det en der har været herinde.

Søg og du skal finde, GOOGLE er din ven.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...