Hop til indhold
ZEUS

Pattaya - Hotel med udsigt til masser af Q´er

Recommended Posts

Fissehviskeren skrev, for 28 minutter siden:

værelser med balkon

Er selvfølgelig dejligt, men jeg vil nu heller have en seng med en lækker thaipige med lidt balkon :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 2 timer siden:

Er selvfølgelig dejligt, men jeg vil nu heller have en seng med en lækker thaipige med lidt balkon :)

Og det kan sikkert let arrangeres 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Del dette indlæg


Link til indlæg
ZEUS skrev, den 16/12/2015 at 22:08:

Ved godt det er tidligt når det efter plan sikkert ikke bliver før omkring Maj måned i næste år

Checker også selv lige lidt priser og kan se at til maj kan du få en charterrejse - altså fly + hotel, til ca. samme pris eller billigere end bare flyrejsen koster nu, hvis I er 2, der deler et værelse (den ene kan så efter ankomsten eller ved forudbooking finde et andet værelse - måske endda på samme hotel :grin: ) - søg f.eks på http://www.travelmarket.dk/ m.fl

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 10 minutter siden:

Checker også selv lige lidt priser og kan se at til maj kan du få en charterrejse - altså fly + hotel, til ca. samme pris eller billigere end bare flyrejsen koster nu, hvis I er 2, der deler et værelse (den ene kan så efter ankomsten eller ved forudbooking finde et andet værelse - måske endda på samme hotel :grin: ) - søg f.eks på http://www.travelmarket.dk/ m.fl

 

Sorry men ikke finde den rejse ved det link ? :(  - der popper bare forsiden op...

Men checker også priser lidt endnu og lige 100 % bestemt mig for hvornår jeg rejser.. Dvs hvornår jeg kan holde 3 ugers ferie på arbejde...  Men se Norwegian der kan man sagtens finde rejser helt ned til 2500 for en retur.. Og endda direkte flyvning.. Billigere bliver det næppe selvom de ofte skifter skrue lidt her og der..

 Her se fra deres lavpris kalender :    Link

For eget vedkommende så regner jeg også med maj og fra ca midt i måneden og så begyndelse af Juni da jeg på den måde så selv kan tage mine fleste vagter på arbejdet uden gene for afløsning..

Men som du kan se ved link der let finde flybilletter for omkring 2600 for retur og direkte flyvning..   Hotel også billigt i den periode,- og mere hvilke krav man har...   Findes rimeligt fra 100 kr pr døgn men jeg vil nok ofre 2-300 og der lidt tændt på en 48 kvm lejlighed midt i centrum af Pattaya med balkon og flot udsigt til havet... Og til en pris af 300 kr pr døgn..  Men nu må vi se hvad jeg vælger :)  - Jeg syntes det er dejligt nu hvor man i god tid kan undersøge så meget som muligt..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fissehviskeren skrev, den 27/12/2015 at 15:15:

Hotel med balkon ud over Soi 6 så er det nok dette her: http://www.queenvictoria-inn.com/index2.htm.

De har 5 værelser med balkon hvor du kan se ud over soi 6: 210, 211, 227, 230 and 231. Man kan altid skrive til dem og høre om de værrelser er ledige. De er ret populære så det kan være svært.

 

Nårg slet ikke set der var kommet svar herinde..  Ja virker interessant :)

Her se youtube fra hotel    Link   ,- men lige det her værelse vender ud til forkerte gade.. Men kunne man sikkert skrive og høre vedr værelse direkte ud til Soi 6.. 

Men tak for forslag :)   Nu nogle uger til at planlægge præcis hvad jeg vil gøre...   Kunne eventuelt tage 10 dage sådan et sted her og de sidste 10 dage af ferien i en lejlighed som nævnt ovenover..   

Del dette indlæg


Link til indlæg
ZEUS skrev, for 25 minutter siden:

Sorry men ikke finde den rejse ved det link ?

Undskyld - kan nu se at det var hos Momondo:

http://charter.momondo.dk/tour/charters/momondo/dk?a=momondo&pg=0&deps=Danmark&words=pattaya&d=04&m=2016-05&delta=28&days=11-18&rating=12&beds=0&maxprce=&beach=&centre=

at jeg fandt de billige priser med fly + hoteller i gå-afstand fra Walking Street. Jeg kan bare ikke finde nogen flyvetider eller oplysninger om hvordan man kommer fra BKK (lufthavnen) til Pattaya - men mon ikke det er incl.?  - men du kan også finde rejserne direkte hos:

http://www.solfaktor.dk/

http://www.solfaktor.dk/tour/sfp/book1?lang=dk;f=92418566;h=1329179;r=3;a=momondo

Sjovt at jeg ved alm. søgning ikke finder de helt billige priser hos Norweigian - og så med direkte flyvning ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 14 minutter siden:

 

Sjovt at jeg ved alm. søgning ikke finder de helt billige priser hos Norweigian - og så med direkte flyvning ;-)

Nej og har jeg skrevet om i anden tråd ??? :) -  At jeg bliver fucked på Momondo...  At de fulde af fejl.. Enten ved tilfældighed ,- eller bevist undlader nogle selvskaber..  Jeg gav i den tråd mange eksempler på deres troværdighed ,- eller mangel på samme ;-) 

Momondo er i bedste fald noget opreklameret lort...  Man kan jo selv regne ud hvor mange penge de bruger i tv reklamer.. Noget skal de jo tjene penge på.. Og er ikke ved at finde de billigste priser..

Men som du kan se i link ovenover fra Norwegian lavpriskalender,- så simpelt at se hvilke rejser der er og til hvilken pris..  Fra omkring febuar er så bare regne med afrejse lørdag eftermiddag fra Danmark og så dernede søndag morgen... Og hjem søndag morgen fra Bangkok og hjemme i Danmark om eftermiddagen..

Det eneste man så skal vælge hvilken uge man vil afsted og hvor mange uger man vil være dernede.. Priserne meget ens og lave...

Ellers så vil jeg heller anbefale den her til at sammenligne flyselvskaber     Link.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 25 minutter siden:

Ja godt nok udmærkede priser de der !!! ;-)

For hotel og flybilletter der kan man dog ved at søge klogt, finde til ca samme pris...   Tror ej heller ovennævnte flybilletter er med direkte flyvning,- men risiko for en tur der tager 18-24 timer :)   Men ved jeg selvfølgelig ikke...  for at være et chartertur så uhyre billigt ihvertfald.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 28 minutter siden:

Nævnte rejser er kun 7 dage og kunne ihvertfald gøres billigere ved at gøre det selv...   

Men igen,- det er uhyre lave priser iforhold til hvad man er vant til ved sådanne pakkerejser !!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når man ser på rejsetiderne så meget vel være med Norwegian de der billige charterrejser.. Og dermed med direkte flyvning..  

Men man skal der hsuke på at priserne på feks 3800 er prisen på en person men hvor man er to på hotel.. simpel regning så ved vi at man selv kan købe de flybilletter for ca 2600 kr.. Så er der 1200,- kr x 2 at gøre godt med hvis man selv havde sørget for sin rejse..   

Men uhyre billigt for at være en chartertur...

Del dette indlæg


Link til indlæg
ZEUS skrev, for 28 minutter siden:

Men uhyre billigt for at være en chartertur..

Ja, syntes jeg også - startede med at søge på januar, februar - og kunne så se at det blev billigere og billigere indtil Maj måned.

Men du har helt ret mht. din udregning 2 x 1200 = 2400,- og skal man så ud og finde et  extra værelse, fordi man gerne hver især vil have intim hygge og en girlfriend at varme sig ved (selvom det er varmt nok i forvejen), bliver prisen jo en anden - men prisen må være incl. transfer til og fra lufthavn - og så er det også med morgenmad.

ZEUS skrev, for 45 minutter siden:

Nævnte rejser er kun 7 dage

Mener nu der står 14 nætter :)

Fra: København
Til: Bangkok
14 nætter
Afrejse:
Lør 21 maj 14:50
Hjemme:
Søn 5 juni 15:50
Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 7 minutter siden:

Ja, syntes jeg også - startede med at søge på januar, februar - og kunne så se at det blev billigere og billigere indtil Maj måned.

Men du har helt ret mht. din udregning 2 x 1200 = 2400,- og skal man så ud og finde et  extra værelse, fordi man gerne hver især vil have intim hygge og en girlfriend at varme sig ved (selvom det er varmt nok i forvejen), bliver prisen jo en anden - men prisen må være incl. transfer til og fra lufthavn - og så er det også med morgenmad.

Mener nu der står 14 nætter :)

Fra: København
Til: Bangkok
14 nætter
Afrejse:
Lør 21 maj 14:50
Hjemme:
Søn 5 juni 15:50

Okay når jeg trykker på linket:  http://www.solfaktor.dk/ ,- og dernæst vælger Thailand,- så dukker rejser op med priser fra 3400 ,- men kun 7 dage...

Uanset hvad så viser dit link højere oppe at man kan få rejser til 14 dage for de priser :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ZEUS skrev, for 7 timer siden:

men kun 7 dage...

Oplever jeg nu ikke, hvis jeg selv indsætter mine søgekriterier og skriver Pattaya - men jeg kan ikke finde det helt samme tilbud eller samme hotel ?

http://www.solfaktor.dk/tour/charters?deps=Danmark&deps_tree=&deps_expanded=&words=pattaya&search_geo=&search_tree=&search_expanded=&d=04&m=2016-05&delta=28&days=11-18&rating=13

NB. kan nu se at rejsen ikke inkluderer transferbus til hotellet: NB: Vi tilbyder ikke transferbus til dette hotellet, og taxa er relativt dyrt. Lejebil anbefales! :roll:

Mærkeligt at de så ikke anbefaler eller fortæller at man kan booke plads i en alm. bus - og så dyr er taxa altså heller ikke.

Opdagede så også lige at man kan google flyveturen: flight DY7209 - og det viser sig at det netop er Norweigian!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 6 timer siden:

NB. kan nu se at rejsen ikke inkluderer transferbus til hotellet: NB: Vi tilbyder ikke transferbus til dette hotellet, og taxa er relativt dyrt. Lejebil anbefales! :roll:

Mærkeligt at de så ikke anbefaler eller fortæller at man kan booke plads i en alm. bus - og så dyr er taxa altså heller ikke.

Lejebil anbefales? O.o

Som om det ikke også er dyrt i forhold til en taxa?

Virker ikke som et seriøst rejsebureau der kender deres destinationer, imho.

 

BB

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bbullersen skrev, 1 time siden:

Kan være de kan arrangere en lejescooter man også kan køre rundt på dernede :P

BB

Kan være rejseburuet skulle tjene nogle penge,- og jo ikke mange de gjorde der pr rejse.... Og det ved at få procenter for det udlejningsfirma de så sjovt nok senere ville anbefale :-D

Uanset hvad så underligt råd at anbefale nogle at leje bil....   Dels billigt at tage bus eller taxi og dels helt uansvarligt syntes jeg at opfodre nogle til at leje bil uden ihvertfald advare dem mod risisi der kan være forbundet der...  

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg

Iøvrigt vil jeg skrive noget om hævekort som er vigtigt hvis nogle planlægge at tage derned... Har undersøgt dem generelt og meget forskel...  Men  vil jeg skrive om senere , men anbefale folk enten venter med at købe rejser eller ihvertfald sikrer de gør det med deres master/Gold card hvis de ikke iforvejen har rejseforsikring...   Denne forsikring gælder nemlig kun ved køb med det kort.. Og man kan ikke hvis købt med andet kort bruge den..

Derudover fået noget viden om hvilke kort der er dyre og billige at hæve penge med, da jeg en aften nærlæste alt det der stod med småt...   Men kommer som sagt en opfølgning en af dagene..   Pt planlægger jeg et dag i KBH hvor der skal besøges lidt forskelligt

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ZEUS skrev, for 1 time siden:

Kan være rejseburuet skulle tjene nogle penge,- og jo ikke mange de gjorde der pr rejse.... Og det ved at få procenter for det udlejningsfirma de så sjovt nok senere ville anbefale :-D

Uanset hvad så underligt råd at anbefale nogle at leje bil....   Dels billigt at tage bus eller taxi og dels helt uansvarligt syntes jeg at opfodre nogle til at leje bil uden ihvertfald advare dem mod risisi der kan være forbundet der...  

Det er helt uansvarligt at anbefale nogen at leje sig ind i noget som helst transportmiddel og selv føre fartøjet.

Det er fuldstændigt ligegyldigt om det er cykel, vandscooter, scooter, motorcykel, bil eller noget andet på hjul.

Hvis man har erfaring med Thailand og/eller en rigtig god kontakt/kæreste, så kan vi begynde at tale om det. Som talt om i en anden tråd, så skal det helt og aldeles frarådes :)

 

BB

Del dette indlæg


Link til indlæg
ZEUS skrev, den 4/1/2016 at 00:24:

Nårg slet ikke set der var kommet svar herinde..  Ja virker interessant :)

Her se youtube fra hotel    Link   ,- men lige det her værelse vender ud til forkerte gade.. Men kunne man sikkert skrive og høre vedr værelse direkte ud til Soi 6.. 

Men tak for forslag :)   Nu nogle uger til at planlægge præcis hvad jeg vil gøre...   Kunne eventuelt tage 10 dage sådan et sted her og de sidste 10 dage af ferien i en lejlighed som nævnt ovenover..   

Som jeg skrev så spørg efter et af følgende værelsesnumre: 210, 211, 227, 230 eller 231. De vender alle ud imod Soi 6 og ikke den forkerte gade :)

Redigeret af Fissehviskeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fissehviskeren skrev, for 4 minutter siden:

Som jeg skrev så spørg efter et af følgende værelsesnumre: 210, 211, 227, 230 eller 231. De vender alle ud imod Soi 6 og ikke den forkerte gade :)

Super !!! :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bbullersen skrev, den 5/1/2016 at 20:15:

Det er helt uansvarligt at anbefale nogen at leje sig ind i noget som helst transportmiddel og selv føre fartøjet.

Det er fuldstændigt ligegyldigt om det er cykel, vandscooter, scooter, motorcykel, bil eller noget andet på hjul.

Hvis man har erfaring med Thailand og/eller en rigtig god kontakt/kæreste, så kan vi begynde at tale om det. Som talt om i en anden tråd, så skal det helt og aldeles frarådes :)

 

BB

Jeg lejede faktisk en mtb nogle dage i Pattaya. Jeg oplevede ikke ikke som specielt farligt at cykle rundt i Pattaya eller ude på landet i Thailand. Trafikken ser noget mere vild ud når man er fodgænger. Det virker anderledes på cyklen. Man skal bare sørge for at følge trafikken og ikke virke nervøs. Thaierne i bilerne kørte alle forbi mig i bedre afstand end der gøres i Danmark. På landet køre de meget landsommere end danskerne gør i Danmark, og det er ikke fordi vejene erfulde af huller. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
mr. sving skrev, for 10 timer siden:

Jeg lejede faktisk en mtb nogle dage i Pattaya. Jeg oplevede ikke ikke som specielt farligt at cykle rundt i Pattaya eller ude på landet i Thailand. Trafikken ser noget mere vild ud når man er fodgænger. Det virker anderledes på cyklen. Man skal bare sørge for at følge trafikken og ikke virke nervøs. Thaierne i bilerne kørte alle forbi mig i bedre afstand end der gøres i Danmark. På landet køre de meget landsommere end danskerne gør i Danmark, og det er ikke fordi vejene erfulde af huller. 

Fedt!

Jeg prøvede faktisk at finde en cykeludlejning på et tidspunkt, men gav op.

Kan du henvise?

 

BB

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bbullersen skrev, den 5/1/2016 at 20:15:

Jeg lejede en Giant Rincon cykel her: http://www.pattayabiking.com/pattaya

Koster 500 bt for en dag. Rabat hvis man lejer flere dage I træk. Depositum 5000 bt. Flinke vesterlændinge som er meget afslappede. Jeg tror også deres guidede ture er hyggelige. Klar anbefaling. 

 

Jeg var også rundt andre steder. Det var typisk thai. Så hvis man ikke absolut vil have en racercykel, så benyt dem jeg linker til. Racercyklen fandt jeg, men thai pigen sagde "no good" og trykkede på et flat dæk. Ellers var der fine racercykler inde bagved. Den udlejning lå bag 2nd road på højde med cirka Hilton hotelllet. Jeg kan sikkert google det frem engang, hvis nogen efterspørger drt. 

Bbullersen skrev, den 5/1/2016 at 20:15:
Bbullersen skrev, den 14/1/2016 at 06:23:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...