Hop til indhold

Recommended Posts

Har været hos Namfon 2 gange siden de åbnede og kan godt anbefale det ;-) Det er pigen på billedet, jeg er blevet masseret af begge gange, hun er super sød og giver en dejlig hård massage også selv om man tager oliemassage. Der bliver dog måske, brugt lige lovligt meget olie, men det er vel en smags sag. Stedet ligger ikke super diskret, men det er dog lykkes, at komme ind uden at folk pegede fingre af mig ;-) indenfor er stemningen, vist hvad man kan kalde hyggeligt, mere end klinisk, altså ment i en positiv jargon. Der er også en noget mere moden massør på stedet, men har ikke prøvet hende endnu.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu præferere jeg personligt ikke thailandske kvinder og fortrækker ikke at komme på massage klinikker. Dog prøvede jeg tantra massage hos den ret positiv omtalte Jade, som annoncerede en del hen over sommeren. Det var nu alligevel en meget rar oplevelse.  

Er dette sted et hvor der kun bliver tilbudt massage eller forsøger de at liste andre ekstra ydelser indover?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
stener skrev, for 10 timer siden:

Har været hos Namfon 2 gange siden de åbnede og kan godt anbefale det ;-) Det er pigen på billedet, jeg er blevet masseret af begge gange, hun er super sød og giver en dejlig hård massage også selv om man tager oliemassage. Der bliver dog måske, brugt lige lovligt meget olie, men det er vel en smags sag. Stedet ligger ikke super diskret, men det er dog lykkes, at komme ind uden at folk pegede fingre af mig ;-) indenfor er stemningen, vist hvad man kan kalde hyggeligt, mere end klinisk, altså ment i en positiv jargon. Der er også en noget mere moden massør på stedet, men har ikke prøvet hende endnu.

Hva betalte du, tænker på hvis du fik ekstre (happy end)

Del dette indlæg


Link til indlæg
stener skrev, den ‎15‎-‎12‎-‎2015 at 23:14:

Har været hos Namfon 2 gange siden de åbnede og kan godt anbefale det ;-) Det er pigen på billedet, jeg er blevet masseret af begge gange, hun er super sød og giver en dejlig hård massage også selv om man tager oliemassage. Der bliver dog måske, brugt lige lovligt meget olie, men det er vel en smags sag. Stedet ligger ikke super diskret, men det er dog lykkes, at komme ind uden at folk pegede fingre af mig ;-) indenfor er stemningen, vist hvad man kan kalde hyggeligt, mere end klinisk, altså ment i en positiv jargon. Der er også en noget mere moden massør på stedet, men har ikke prøvet hende endnu.

Super at høre - Stener kan du beskrive den mere modne dame på stedet ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lucash skrev, for 9 timer siden:

Super at høre - Stener kan du beskrive den mere modne dame på stedet ?

Hej Lucash

Hun er meget moden, noget i stil med Gorn i Kingosgade.

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg
McLovin skrev, den 16. december 2015 at 08:28:

Nu præferere jeg personligt ikke thailandske kvinder og fortrækker ikke at komme på massage klinikker. Dog prøvede jeg tantra massage hos den ret positiv omtalte Jade,

Er dette sted et hvor der kun bliver tilbudt massage eller forsøger de at liste andre ekstra ydelser indover?

 

Jeg syntes ikke hun prøvede at liste mer salg ind ad bagvejen ;-)

 

DetGladeJern skrev, den 16. december 2015 at 09:23:

Hva betalte du, tænker på hvis du fik ekstre (happy end)

Det gjorde jeg ikke, men erfaringen siger mig at der aldrig er en fast pris for noget på en thaiklinik, det afhænger altsammen af hvordan du er ;-)

Lucash skrev, for 12 timer siden:

Super at høre - Stener kan du beskrive den mere modne dame på stedet ?

Nej, men hun ret moden;-), har aldrig prøvet Gorn så ved ikke hvem OD refererere til, men er sikker på han har ret;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
OrganDonor skrev, den ‎17‎-‎12‎-‎2015 at 20:34:

Hej Lucash

Hun er meget moden, noget i stil med Gorn i Kingosgade.

-OD

Hej OD

Tak for din tilbagemelding - så ved jeg godt hvor vi er henne på tabellen.

Rigtig Glædelig Jul og Godt Nytår.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 91tr

Hej, var også forbi her i weekend. blev modtaget af den "modne". Hun er meget "moden"! var lige ved at gå, men så kom hovedpersonen ud fra baglokalet. Hende to jeg mig en hurtig behandling af..

Hun er køn, god og fræk. Taler i øvrigt godt dansk.

Nu er udbudet af hygge-huse på amager, som er værd at besøge, jo så steget 200%.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 91tr

Har været der igen.. Der var den "unge" optaget. Den "gamle" tilbød mig dog en tur med hende. Takkede pænt nej.

Del dette indlæg


Link til indlæg

hende den gamle "care", den unge "fon", men den ældre dame giver en ond hård massage hvis man er til det, sørg evt. for at have fri dagen efter, hun arbejde næsten en hel time på mine ben alene, havde ikke kræfter/overskud  til noget dagen efter var helt færdig. :)

fon er i lære til massør hos care, så hun kom ind og fik lidt undervisning da der var ca.20min tilbage og gav mig lidt ryg og nakke massage imens, skulle ikke betale ekstra for det.

men de er begge meget søde og kan lide at hyggesnakke hvis man prøver, at brusekabinen står i hjørnet på gangen og ikke indarbejdet indtil toilettet er et lille minus.

kommer helt klart igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

For nyligt er måske så meget sagt, men jeg var der for ca. en måned siden. Jeg havde været der to gange før og fået massage af både den unge og den gamle og når det så var tid til HJ, tøffede den gamle ud og så klarede den unge pige det.

Sidst jeg var der var det dog en meget spøjs oplevelse..Da jeg kom åbnede en tredje person døren og den unge pige lå på sofaen og lignede en der lige var vågnet. Nu er hun jo Thai, så det er ikke så underligt, da de normalt har et godt sovehjerte, men hun så godt nok lidt groggy ud. Nå men jeg hoppede hurtigt i bad og ind i rummet. Den hun så kom ind gik hun i gang med en ret underlig massage. Hun masserede lidt og så blev det lige som langsommere og langsommere indtil hendes hænder stoppede helt og så pludselig startede hun med et ryk igen. Det viste sig at hun lige havde spist nogle sovepiller (!!) og hun derfor sad ret op og faldt i søvn. Det gik jo ikke rigtigt, så hun blev skiftet ud med den gamle der overtog massagen. Til sidst kom den unge ind igen og sluttede seancen med et udmærket omend lidt hastigt udført HJ.

Jeg har ikke været der siden men det er nu mest fordi at der er andre steder jeg hellere vil besøge-

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tog bare almindelig oliemassage og med hj kostede det el en 7-800 kroner. Det er ikke mit indtryk at man kan få andet end HJ, men jeg har ikke spurgt og ville heller ikke have lyst hvis det var muligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lagde et smut forbi namfon igår, hvilket var en lidt blandet oplevelse.
Skrev og spurgte om de havde tid, hvilket de havde - ikke et specielt diskret sted, men blev hurtigt lukket ind, og der er lille trin ind til døren så man ikke er til fuld skue for resten af Danmark.

Jeg havde bestilt ½ times tantra, hvilket startede godt ud, det var lidt som en alm olie massage i starten, men så koncentrerede hun sig mere om mine juveler og pik.
Efter et kvarters tid, kunne jeg godt mærke jeg ville have mere og spurgte efter 1 time i stedet for, hvilket var helt fint. Hun spurgte så også om jeg ville have hånd. Det takkede jeg ja til, så foreslog hun vi gik ind i et andet rum, for der var musik.

Jeg ligger mig til rette på maven og hun fortsætter som før. Det blev squ lidt trivielt på et tidspunkt, så efter små 40 min, spurge jeg om jeg ikke måtte vende mig om. Det gjorde jeg så. Jeg fik ikke ret meget "tantra" på forsiden, før hun ligesom gik i gang med håndarbejdet.

Gav 700 i alt.
Skulle nok bare have nøjes med ½ times tantra og så hj istedet for 1 time :)
Pigen var sød nok, kunne lidt gebrokkent dansk, virkede til at forstå det helt fint.

 

- bump

Del dette indlæg


Link til indlæg
Geier skrev, for 6 timer siden:

Nogen der har været forbi for nyligt? Nå nye piger?Hj Bj?
 

  •  

Var forbi en sen aftentime i sidste uge og fik en overraskende god og hård oliemassage, ligeledes et behageligt håndskud. Det var indehaveren jeg blev betjent af. Så en anden pæn pige på stedet.

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...