Hop til indhold
slavedrengen

Hvor finder I jeres dominaer?

Recommended Posts

Jeg er nybegynder indenfor Bdsm, og har været hos én domina, Didi, (som forøvrigt er helt fantastisk,) men det var lidt af et tilfælde at jeg fandt hende..

Hvor finder I andre jeres dominaer? På hvilket sites mener jeg..

Det skal være rigtige dominaer, ikke prostuiterede da det ikke er sex jeg søger.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
slavedrengen skrev, den 17. dec. 2015 at 17:52:

( Iscenesat Virkelighed Det link du har lagt op er til prostituerede.. ikke lige noget for mig)

Sikke noget sludder!

Linket i bunden er til min annonce, men det er jo bare min signatur og ikke en del af det egentlige indlæg. Fetlife og Kinkster som jeg henviste til har altså intet med denne verden at gøre. Bevares, jeg er på Fetlife, men det er da ved Gud som privat person. :D 

Redigeret af Iscenesat Virkelighed

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Iscenesat Virkelighed skrev, for 1 time siden:

Sikke noget sludder!

IV, jeg tror nedenstående sætning burde afsløre for dig at manden er forbi pædagogisk rækkevidde :D 

slavedrengen skrev, den 15/12/2015 at 17:27:

Det skal være rigtige dominaer, ikke prostuiterede da det ikke er sex jeg søger.

WTF? dvs.. prostituerede er ikke "rigtige dominaer"? Og "rigtige dominaer" har ikke "sex"?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, den 18/12/2015 at 18:35:

Sikke noget sludder!

Linket i bunden er til min annonce, men det er jo bare min signatur og ikke en del af det egentlige indlæg. Fetlife og Kinkster som jeg henviste til har altså intet med denne verden at gøre. Bevares, jeg er på Fetlife, men det er da ved Gud som privat person. :D 

Så Fetlife er ikke noget du vil dele med os her, vil da gerne se nogle billeder af dig på Fetlife?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
oral skrev, 1 time siden:

Så Fetlife er ikke noget du vil dele med os her, vil da gerne se nogle billeder af dig på Fetlife?

Så ku du jo google Fetlife? www.fetlife.com?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
oral skrev, for 8 timer siden:

Så Fetlife er ikke noget du vil dele med os her, vil da gerne se nogle billeder af dig på Fetlife?

Jeg tænkte at folk ikke var helt hjælpeløse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 5 timer siden:

Jeg tænkte at folk ikke var helt hjælpeløse. 

jeg ved jo ikke hvad jeg skal søge på uden at få 15000 hits. Kamilla nix, Iscenesat Virkelighed nix, så hvordan finder jeg så dine billeder når man ingen anelse har om hvad du kalder dig, det er temmelig mange fra Danmark.

Det er naturligvis i orden hvis du ikke har lyst til det, men hvis du godt kan lide at vi ser dem så ville et hit vel ikke være for meget. Så jeg synes ikke at jeg er hjælpeløse fordi at jeg kan gætte mig til hvad du kalder dig der :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
oral skrev, for 2 timer siden:

jeg ved jo ikke hvad jeg skal søge på uden at få 15000 hits. Kamilla nix, Iscenesat Virkelighed nix, så hvordan finder jeg så dine billeder når man ingen anelse har om hvad du kalder dig, det er temmelig mange fra Danmark.

Det er naturligvis i orden hvis du ikke har lyst til det, men hvis du godt kan lide at vi ser dem så ville et hit vel ikke være for meget. Så jeg synes ikke at jeg er hjælpeløse fordi at jeg kan gætte mig til hvad du kalder dig der :)

Jeg hedder, surprise, ikke Kamilla i virkeligheden.

Naturligvis har jeg ikke behov for at I ser min profil derinde, jeg er der som allerede tidligere skrevet som privat person. Jeg gav bare et par hints om hvor manden kunne finde en domina, som ikke nødvendigvis var luder. Det var ikke for at selvpromovere 

Redigeret af Iscenesat Virkelighed

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 24 minutter siden:

Jeg hedder, surprise, ikke Kamilla i virkeligheden.

Kunne jo også være at hun lige netop på denne side ønskede at være privat, selv en GP har vel også et seksuelt behov som bedst kan udleves privat.

Redigeret af Slaven_Randers
stavefejl man må ikke kalde IV for ko

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, 1 time siden:

Jeg hedder, surprise, ikke Kamilla i virkeligheden.

Naturligvis har jeg ikke behov for at I ser min profil derinde, jeg er der som allerede tidligere skrevet som privat person. Jeg gav bare et par hints om hvor manden kunne finde en domina, som ikke nødvendigvis var luder. Det var ikke for at selvpromovere 

Det er så netop derfor jeg ikke kan følge "Jeg tænkte at folk ikke var helt hjælpeløse", vi kan jo netop ikke gætte os til det, men hvis du ikke er så ekshibitionistisk at du vil del fint, det kunne du jo have sagt i steder for bemærkning om hjælpeløshed.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slaven_Randers skrev, 1 time siden:

Kunne jo også være at hun lige netop på denne side ønskede at være privat, selv en GP har vel også et seksuelt behov som bedst kan udleves privat.

Netop, derfor spurgte jeg, men fik ikke noget egentligt svare kun et "Jeg tænkte at folk ikke var helt hjælpeløse", hvilket ikke er særligt sigende svar - i hvert fald ikke et positivt eller venligt svar.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
oral skrev, for 18 timer siden:

Netop, derfor spurgte jeg, men fik ikke noget egentligt svare kun et "Jeg tænkte at folk ikke var helt hjælpeløse", hvilket ikke er særligt sigende svar - i hvert fald ikke et positivt eller venligt svar.

Jeg tror IV, ligesom jeg, gik ud fra at du spurgte om hjælp til at finde fetlife.

Ok, det ville være lidt dumt - eller hjælpeløst, som IV skriver - men trods alt ikke så dumt som at bede om hendes private fetlife-profil, som åbenbart var det du mente.

Hvis tråden havde handlet om hvor man finder en kæreste, og IV havde foreslået Scor eller Facebook, havde du så også forventet at hun ville dele sin private Facebook profil eller Scor profil? Det virker en smule forskruet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Raphael skrev, for 4 timer siden:

Jeg tror IV, ligesom jeg, gik ud fra at du spurgte om hjælp til at finde fetlife.

Ok, det ville være lidt dumt - eller hjælpeløst, som IV skriver - men trods alt ikke så dumt som at bede om hendes private fetlife-profil, som åbenbart var det du mente.

Hvis tråden havde handlet om hvor man finder en kæreste, og IV havde foreslået Scor eller Facebook, havde du så også forventet at hun ville dele sin private Facebook profil eller Scor profil? Det virker en smule forskruet.

Det er ikke et dumt spørgsmål at høre om hun har lyst til at dele, selvom den er "privat" eftersom hende virke som GP er rent "privat i husum", under alle omstændigheder er jeg ikke enig med jer om at det er et dumt spørgsmål, men jeg synes det var et dumt svar, et simpelt nej eller "Naturligvis har jeg ikke behov for at I ser min profil derinde, jeg er der som allerede tidligere skrevet som privat person" ville have været passende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
oral skrev, for 4 timer siden:

Det er ikke et dumt spørgsmål at høre om hun har lyst til at dele, selvom den er "privat" eftersom hende virke som GP er rent "privat i husum", under alle omstændigheder er jeg ikke enig med jer om at det er et dumt spørgsmål, men jeg synes det var et dumt svar, et simpelt nej eller "Naturligvis har jeg ikke behov for at I ser min profil derinde, jeg er der som allerede tidligere skrevet som privat person" ville have været passende.

Hvis du ikke helt af dig selv kan finde ud af forskellen på "privat diskret i Husum" og "privat for det ægte menneske bag IV" så bliver vi nok aldrig enige.

Og jo det er et dumt spørgsmål om hun har lyst til at dele. Som du selv skriver har hun "som allerede tidligere skrevet" markeret at det ikke har noget med hendes profil her at gøre. Hvorfor skulle hun så skrive det igen? Hvad var så svært at forstå ved det første svar?

Redigeret af Raphael

Del dette indlæg


Link til indlæg
Raphael skrev, for 16 minutter siden:

Hvis du ikke helt af dig kan finde ud af forskellen på "privat diskret i Husum" og "privat for det ægte menneske bag IV" så bliver vi nok aldrig enige.

Og jo det er et dumt spørgsmål om hun har lyst til at dele. Som du selv skriver har hun "som allerede tidligere skrevet" markeret at det ikke har noget med hendes profil her at gøre. Hvorfor skulle hun så skrive det igen? Hvad var så svært at forstå ved det første svar?

Ja vi bliver aldrig enige, jeg er jo af den mening at der pr. definition ikke findes dumme spørgsmål, kun dumme svar.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Raphael skrev, den 22/12/2015 at 22:32:

Hvis du ikke helt af dig selv kan finde ud af forskellen på "privat diskret i Husum" og "privat for det ægte menneske bag IV" så bliver vi nok aldrig enige.

Og jo det er et dumt spørgsmål om hun har lyst til at dele. Som du selv skriver har hun "som allerede tidligere skrevet" markeret at det ikke har noget med hendes profil her at gøre. Hvorfor skulle hun så skrive det igen? Hvad var så svært at forstå ved det første svar?

Jeg har im øvrigt svært ved at se hvordan "Så Fetlife er ikke noget du vil dele med os her, vil da gerne se nogle billeder af dig på Fetlife?" er dumt, jeg indikere på ingen møde andet end HVIS hun ville dele billeder på Fetlife, så ville jeg da gerne se dem, hvad er der i vejen for en høflig forespørgsel?

Det forekommer mig at nogle herinde fedter for pigerne - støtter dem i alt og i øvrigt altid forsvare dem - hvis de altså er Danske piger naturligvis!!

Jeg sagde også "Det er naturligvis i orden hvis du ikke har lyst til det, men hvis du godt kan lide at vi ser dem så ville et hit vel ikke være for meget...." intet hjælpelæst, og intet dumt, i det svare.

At du og Allan37, Iscenesat Virkelighed og Gina Faith synes det, er mig faktisk en gåde og egentlig ret uhøflig set på tone i den omgangskreds jeg har IRL.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, den ‎14‎-‎12‎-‎2015 at 18:03:

Fetlife? Kinkster? 

Fertlife er jo en åben side som alle kan komme ind på synes den er lidt rodet.Kingster skal du vel fortsatt inviteres ind er forøverig en god side

SMil kan være et godt og rimelig sikkert sted og starte kræver jo kun at møde op til intro aften og mælde sig ind de har afdelinger i KBH odense og århus så vidt jeg ved men  det skaber jo kun kontakt til miliøet

udenfor tråd

IV jeg har aldri mødt dig men må nok sige efter at jeg har læst denne tråd så er jeg skuffet jeg sat her med et indtrykk at du var en stille og generet pige som sat der hjemme og strikket og fordybet dig store literære værker:-(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
jonnyjazz skrev, for 4 timer siden:

Fertlife er jo en åben side som alle kan komme ind på synes den er lidt rodet.Kingster skal du vel fortsatt inviteres ind er forøverig en god side

SMil kan være et godt og rimelig sikkert sted og starte kræver jo kun at møde op til intro aften og mælde sig ind de har afdelinger i KBH odense og århus så vidt jeg ved men  det skaber jo kun kontakt til miliøet

udenfor tråd

IV jeg har aldri mødt dig men må nok sige efter at jeg har læst denne tråd så er jeg skuffet jeg sat her med et indtrykk at du var en stille og generet pige som sat der hjemme og strikket og fordybet dig store literære værker:-(

Udelukker det ene det andet? :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 8 timer siden:

Udelukker det ene det andet? :D 

Måske ikke men ser mig da for at du læser Krig og fred når det er hjemmehygge:-P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
slavedrengen skrev, den 14. december 2015 at 17:27:

Jeg er nybegynder indenfor Bdsm, og har været hos én domina, Didi, (som forøvrigt er helt fantastisk,) men det var lidt af et tilfælde at jeg fandt hende..

Hvor finder I andre jeres dominaer? På hvilket sites mener jeg..

Det skal være rigtige dominaer, ikke prostuiterede da det ikke er sex jeg søger.

 

Lady Cherie er godt nok GP, så du slipper ikke uden at betale hende, men samtidig er hun 100% domina, så sex behøver bestemt ikke at komme på tale. Vil du være tryg ved den behandling, du bliver udsat for, så tror jeg ikke, du finder nogen bedre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...