Hop til indhold
slavedrengen

Hvor finder I jeres dominaer?

Recommended Posts

Jeg er nybegynder indenfor Bdsm, og har været hos én domina, Didi, (som forøvrigt er helt fantastisk,) men det var lidt af et tilfælde at jeg fandt hende..

Hvor finder I andre jeres dominaer? På hvilket sites mener jeg..

Det skal være rigtige dominaer, ikke prostuiterede da det ikke er sex jeg søger.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
slavedrengen skrev, den 17. dec. 2015 at 17:52:

( Iscenesat Virkelighed Det link du har lagt op er til prostituerede.. ikke lige noget for mig)

Sikke noget sludder!

Linket i bunden er til min annonce, men det er jo bare min signatur og ikke en del af det egentlige indlæg. Fetlife og Kinkster som jeg henviste til har altså intet med denne verden at gøre. Bevares, jeg er på Fetlife, men det er da ved Gud som privat person. :D 

Redigeret af Iscenesat Virkelighed

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Iscenesat Virkelighed skrev, for 1 time siden:

Sikke noget sludder!

IV, jeg tror nedenstående sætning burde afsløre for dig at manden er forbi pædagogisk rækkevidde :D 

slavedrengen skrev, den 15/12/2015 at 17:27:

Det skal være rigtige dominaer, ikke prostuiterede da det ikke er sex jeg søger.

WTF? dvs.. prostituerede er ikke "rigtige dominaer"? Og "rigtige dominaer" har ikke "sex"?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, den 18/12/2015 at 18:35:

Sikke noget sludder!

Linket i bunden er til min annonce, men det er jo bare min signatur og ikke en del af det egentlige indlæg. Fetlife og Kinkster som jeg henviste til har altså intet med denne verden at gøre. Bevares, jeg er på Fetlife, men det er da ved Gud som privat person. :D 

Så Fetlife er ikke noget du vil dele med os her, vil da gerne se nogle billeder af dig på Fetlife?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
oral skrev, 1 time siden:

Så Fetlife er ikke noget du vil dele med os her, vil da gerne se nogle billeder af dig på Fetlife?