Hop til indhold
Guest Havnebumsen

Jysk FKK

Recommended Posts

Havnebumsen skrev, 1 time siden:

jov det….

Her tænker jeg sgu nok mere i muligheder… Når jeg alligevel henter Dåsebajeren i Tyskland kan jeg jo lige køre forbi den lokale "FKK" i Flensborg og få hele pakkeløsningen et sted og slippe for at smøre leverpostejmaden selv 

Desværre har de ikke mad gratis inkluderet i entreen på P-club, men i bl.a. Förde Markt få hundrede meter derfra, serverer slagter Jepsen http://www.jepsen.de/ kalvelever med brasede kartofler Uhmm - ellers se menuplanen: http://www.jepsen.de/aktuell/mittagskarte/ - og du kan købe spegepølse á la Flensburger Pils i flaskeform

Biermettwurst - Bügelflasche

http://party-complett.de/shop/Original-Jepsen-Produkte/Premium-Produkte/Original-Flens-Biermettwurst.html til at tage med hjem - NB. lidt billigere uden gaveæske: http://party-complett.de/shop/Original-Jepsen-Produkte/Premium-Produkte/Biermettwurst-Buegelflasche.html

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det ser da gennemgående ud til, at alt er på tilbud i Jysk, spar 40 - 60 %. Måned efter måned.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 6 timer siden:

Du kunne også smører dig en lille madpakke, besøge en GP og tage en tur i svømmeren efterfølgende, hvor du kan nyde godt af både spa og sauna. For derefter at spise din medbragte leverpostejmad og nyde en dåsebajer, en selvhenter fra Tyskland naturligvis.

Pointen var jo lisom at når man har siddet i saunaen og fået jern på, så kan man knalde den første og bedste pige man møder når kommer ud derfra - du har vist ingen anelse om hvor meget bøvl det giver at gøre netop det henne i svømmeren  :eek:

Altså hvor er der bare meget KVINDER ikke forstår :P :P  :P  :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prinz skrev, for 14 timer siden:

Pointen var jo lisom at når man har siddet i saunaen og fået jern på, så kan man knalde den første og bedste pige man møder når kommer ud derfra - du har vist ingen anelse om hvor meget bøvl det giver at gøre netop det henne i svømmeren  :eek:

Altså hvor er der bare meget KVINDER ikke forstår :P :P  :P  :P 

Det giver sikkert ophold med kost og forplejning bagefter. Kvinder har IKKE humoristisk sans.:P:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
BigDick skrev, for 3 timer siden:

Det giver sikkert ophold med kost og forplejning bagefter. Kvinder har IKKE humoristisk sans.:P:P

Nej, kvinder er skrækkelige! :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Iscenesat Virkelighed skrev, for 8 minutter siden:

Nej, kvinder er skrækkelige! :rolleyes:

Det synes jeg nu ikke men det er nok derfor BigDick er glad for transer, shemales og ladyboys, så slipper han for at være sammen med rigtige kvinder :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Aros skrev, for 5 minutter siden:

Det synes jeg nu ikke men det er nok derfor BigDick er glad for transer, shemales og ladyboys, så slipper han for at være sammen med rigtige kvinder :D

 

Så for katten, nu tror jeg nok at du har gjort dig fortjent til din helt egen tråd på Talk2us. :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, for 20 timer siden:

Det synes jeg nu ikke men det er nok derfor BigDick er glad for transer, shemales og ladyboys, så slipper han for at være sammen med rigtige kvinder :D

Jeg hader skam ikke kvinder hvis det er det du antyder, modsat visse andre handles herinde, ikke sandt...., eller hvad du nu kalder dig.

Nu er det sådan at jeg ikke foragter personer, som trives med en anden type seksualitet, end den for visse profiler "normale" aktivitet, som afvigere.

Ligeledes kunne jeg aldrig, som adskillige handles herinde, være modbydelig og svinsk, overfor profiler som trives med deres "anderledes" seksualitet. Når disse handles tillige med sender svinske PB og mails, blot for at genere vedkommende, så står jeg af.    

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg
Havnebumsen skrev, den Wednesday, December 16, 2015 at 17:37:

... Når jeg alligevel henter Dåsebajeren i Tyskland kan jeg jo lige køre forbi den lokale "FKK" i Flensborg og få hele pakkeløsningen et sted og slippe for at smøre leverpostejmaden selv 

Leverpostej? Spiser alle ikke bratwurst ved Otto Duborg, når der hentes forsyninger? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den Wednesday, December 16, 2015 at 09:39:

...Stedet er ihvertfald oplagt og har alle bløde og hårde faciliteter.

Damixa? :P

42854.big.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
KF skrev, for 3 timer siden:

Damixa? :P

Det var nu mere omklædningsskabe, spa-bad, dark-room, spankingrum, bollerum m. forskellige temaer, hyggerum, bar, udendørs jacuzzi, gloory-holes, massage-rum m. tilhørende brikse, gangbangmadrasser mm. - men selvfølgelig også tilstrækkeligt med bruse- og toiletfaciliteter - kan dog ikke erindre om de  også har ordentlige brusetermostater, da jeg ikke har været der i flere år.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...