Hop til indhold
Butch

Underholdningskanalen EG

Recommended Posts

Efter at der blev uddelt karantæne til flere af det aktive skribenter herinde, nogle med en latterlig lang varighed, var EG for mit vedkommende ved at være et overstået kapitel.

Det hele gik lidt i stå, og der kom ikke rigtig noget, for mig, brugbart ud af dette forum mere.

Så fik Findus den strålende ide om at starte en julekalender, der sparkede lidt liv i den tidligere interesse for "jeg skal da liiiige se hvad der sker på EG i dag"......med andre ord, det var nu igen lidt spændende at logge ind.

Så kom "TV3" med den hidtil bedste Robinson der nogensinde er lavet.....her kan man næsten ikke få sig selv til at logge af imellem reklameblokkene. Det er bare god underholdning! 

Det bliver ihvertfald spændende at finde ud af hvem der bliver årets Robinson.

Og her inden for det sidste døgns tid, er der startet et par mudderkastninger pigerne imellem, og heldigvis for os, så har de valgt at vaske deres beskidte lingerie i fuld offentlighed.......tak tøser, for endnu mere underholdning.

Nu er ventetiden her op til jul alligevel ikke så lang mere, og EG lever lidt endnu :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 6 minutter siden:

Det er jo lige det EG har brug for :shock:

Tjae......måske er det ikke lige det der er kernefilosofien med EG, men mellem efterlysninger af "hende her" og politiske debatter, er det da nogle friske indlæg :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Butch skrev, for 5 minutter siden:

Tjae......måske er det ikke lige det der er kernefilosofien med EG, men mellem efterlysninger af "hende her" og politiske debatter, er det da nogle friske indlæg :)

 

Jeg følger lige med her ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Butch skrev, for 22 minutter siden:

Tjae......måske er det ikke lige det der er kernefilosofien med EG, men mellem efterlysninger af "hende her" og politiske debatter, er det da nogle friske indlæg :)

 

Tja hvis man er frygtelig nysgerrig :roll: Tillykke med at du har fået noget at snuse i :blink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prinz skrev, for 44 minutter siden:

Tja hvis man er frygtelig nysgerrig :roll: Tillykke med at du har fået noget at snuse i :blink:

Nu har det jo ikke så meget at gøre med at snuse.....de kører jo selv showet.

Iøvrigt er den ene af trådene med rette blevet låst, da den tog en nasty drejning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Butch skrev, for 2 minutter siden:

Nu har det jo ikke så meget at gøre med at snuse.....de kører jo selv showet.

Iøvrigt er den ene af trådene med rette blevet låst, da den tog en nasty drejning.

Du kigger vel med for at få stillet din nysgerrighed...... eller?

Den slags tråde har det med at tage kedelige drejninger..... dog heldigvis sjældent så lavt som det var tilfældet her!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Butch skrev, for 36 minutter siden:

Nu har det jo ikke så meget at gøre med at snuse.....de kører jo selv showet.

Iøvrigt er den ene af trådene med rette blevet låst, da den tog en nasty drejning.

Så, nu bliver jeg nysgerrig ;) Hvilken tråd taler vi om ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Butch skrev, for 2 timer siden:

Så kom "TV3" med den hidtil bedste Robinson der nogensinde er lavet.....her kan man næsten ikke få sig selv til at logge af imellem reklameblokkene. Det er bare god underholdning! 

DR1 kommer næste år med programmet Den Store Bagedyst ala EG/T2U :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
gerog skrev, for 3 minutter siden:

DR1 kommer næste år med programmet Den Store Bagedyst ala EG/T2U :D

 

  • Vild med svans
  • Sex Factor 

Mulighederne for lidt omskrevne reality programmer er til stede :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fisseslikkeren skrev, for 30 minutter siden:

Ja, hæhæhæ. Det biver så ikke lige i Vojens, som jeg vælger til snabeldypperi.

LOL :P 'Snabeldypperi'

Vojens er slettet af landkortet! .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Havnebumsen
Nille skrev, for 19 minutter siden:

Lige meget hvad så bliver jeg på EG, mange truer, har truet med at forlade EG og derefter kom snigende tilbage under andre nicks,  Er I mænd eller mus ? :P 

Jeg er kraftedderperkende en MAND!!!!!!!!!!!!!!!!

Derfor kan jeg da godt se humoren i internettes muligheder udi skjult identitet.....

Man kan jo altid lægge nogle små hints ud som guider folk lidt :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Havnebumsen skrev, for 4 minutter siden:

Jeg er kraftedderperkende en MAND!!!!!!!!!!!!!!!!

Derfor kan jeg da godt se humoren i internettes muligheder udi skjult identitet.....

Man kan jo altid lægge nogle små hints ud som guider folk lidt :-) 

Jeg ved hvem du er :P pigerne nede på molen snakker om dig hehe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Havnebumsen
Nille skrev, for 7 minutter siden:

Jeg ved hvem du er :P pigerne nede på molen snakker om dig hehe

Ja det er jo ikke sådan med de tøser!!!! De river og flår i en for at få en omgang Havnepik

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Marlene More

Psst. Vojens drømmepige har fået ny ejer og andre boller på suppen.

Bare en lille service meddelelse 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Marlene More
Kongemægleren82 skrev, for 11 timer siden:

Skulle de "andre boller på suppen" så være til det bedre?

MEGET.! !!!!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Marlene More skrev, for 5 minutter siden:

MEGET.! !!!!!!!

Hej Marlene More.

Efter dit eget udsagn. Var det, vist telefondamen. Som jeg erindre det. Må da håbe hun har, fået et vink med den berømte vognstang. Om det hun lavede var totalt hjernedødt. Og ja kun godt hvis der, er styr på det 

God dag til dig.

KK 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Marlene More
kanonkongen skrev, Lige nu:

Hej Marlene More.

Efter dit eget udsagn. Var det, vist telefondamen. Som jeg erindre det. Må da håbe hun har, fået et vink med den berømte vognstang. Om det hun lavede var totalt hjernedødt. Og ja kun godt hvis der, er styr på det 

God dag til dig.

KK 

Ny ejer.  Nye tlf piger. Der bliver ryddet grundigt op. Stemningen biler løftet.  Vi glæder os allesammen over det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...