Hop til indhold
AV1

Erlebniswohung, Berlin -husk at lås værdigenstande inde

Recommended Posts

Hej,

Jeg var en tur forbi ERW torsdag aften og desværre blev min mobiltelefon stjålet. Jeg har vel været der omkring 20 gange og får altid min pung låst inde, men min mobil ligger iblandt mit tøj. Jeg er selvstændig og kan ikke tjekke ud 6-8 timer på en hverdag og derfor tjekker jeg for mails og opkald løbende. Jeg har aldrig vurderet det som en særlig stor risiko, men ..

Min opfordring er derfor; få den låst inde også, og lav ikke den dumme fejl jeg gjorde.

Det ødelagde en ellers super aften, der var mange mennesker, men også mange piger så man kunne sagtens komme til. Min favorit Sophie var der, jeg er til anal og det er hun så sandelig også. Samtidig er hun meget indlevende. Becci var der, vi fik lavet en sandwich på hende - jeg tror ikke at vi måtte, men på en eller anden måde skete det.Derefter var der det helt store Bukkake tur- fed oplevelse. De andre var lidt på det jævne, jeg fandt ikke ud af hvem de var. Jo. Lea Star, det var hende jeg startede med, og når man lige er kommet (altså ankommet), så skal det fandeme være ringe hvis ikke man får en udløsning.

Om jeg kommer igen, ja det det gør jeg nok, men jeg må indrømme at det at der bliver stjålet på ERW har faktisk skuffet mig, for jeg synes overordnet at stemningen blandt gæsterne er OK.

God jul og godt nytår.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så længe garderoben udgøres af åbne hylder, og der er mulighed for at få sine værdier låst inde, så synes jeg faktisk ikke at det siger noget som helst negativt om stedet, at du fik stjålet din mobil telefon.

Du løb en risiko, som alle under de givne omstændigheder, ville løbe et hvilket som helst sted, hvor der er offentlig adgang for kunder og gæster.

Jeg er ret overbevist om at risikoen ikke er større hos Erlebniswohnung, end i en hvilken som helst anden garderobe på eget ansvar.

Du har ganske simpelt været så uheldig at en af, lad os helst antage at det var en af gæsterne, der netop den dag du var på besøg, var en tyv.

Personale og piger har et godt ry på Erlebniswohnung, men de kan også være så uheldig at enkelte gæster er uhæderlige.

Derfor er alle også velkommen til at få låst værdier inde sammen med deres tegnebog.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Øv men det er ikke Erws skyld at du fik stjålet din mobil, der kommer mange folk sådanne et sted, man kan ikke stole på alle, nogen havde nok bemærket din mobil. Jeg låste mine ting inde og havde aldrig problemer. Jeg glemte mit ur i bolle værelserne og ingen tog det... Så du har været uheldig. Sagde du noget til dem så de kan holde ekstra øje med garderoben ? Evt sætte kameraer op.

Del dette indlæg

Link til indlæg
AV1 skrev, den 13/12/2015 at 19:40:

desværre blev min mobiltelefon stjålet.

Du havde vel skærmlås på, så den er svær at bruge til noget?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 34 minutter siden:

Du havde vel skærmlås på, så den er svær at bruge til noget?

Skærmlås min bare.

Pil Sim kortet ud, slå spore funktionen fra, rens telefonen totalt, så er den som fabriksny, simpelthen Magnifiqe.

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej alle,

@Nille @Jernsvinet @Rejsenetvaerk @BigDick

Ja, det er uden tvivl min egen fejl og dumhed - naivitet, jeg har været der så mange gange uden problemer og så bliver man over tid lidt mindre forsigtig og tillidsfuld. Jeg ville bare advare andre imod at gøre den samme dumhed, da jeg kan se at andre også lader deres telefoner ligge i garderoben.

Ja, jeg har sagt det til dem, Mustafa var der ikke, det var gut med hestehale, jeg har set ham før. Jeg tænkte også på det med kamera, men den går nok ikke. Jeg kan ikke forestille mig at ret mange af de besøgende har lyst til blive filmet.

Ja, jeg har skærmlås på. Jeg er mere bekymret over mine data - mails etc og kan ikke vurdere om de kan få fat i dem. Jeg sprede SIM kortet med det samme, IMEI nummeret er gibet til Polizei og på kontoen der er knyttet til telefonen med IMEI har jeg bedt om at telefonen bliver spærret. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
AV1 skrev, for 14 minutter siden:

Jeg tænkte også på det med kamera, men den går nok ikke. Jeg kan ikke forestille mig at ret mange af de besøgende har lyst til blive filmet.

På FKK, har de angiveligt overvågningspersonale til at at overvåge garderoberne via kamera - og sandsynligvis bliver der også filmet - men om det er effektivt? - åbenbart - ellers blev de vist hurtigt nødt til at lave skabene og låsene mere indbrudssikre ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Erw har kamera ved indgangen så jeg kan ikke se det er et problem med kamera i garderobe, ham du talte med er Oliver, han er fin nok. Men som udgangspunkt kan man ikke stole på nogle når der kommer så mange folk fra for forskellige lande. Jeg er ret forsigtig nu. Jeg har gået skabet brækket op hos Dolce vita og mistet kontanter samt 2 mobil telefoner. Plus mistet lysten  i nogle timer inden jeg gad at knalde igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 2 timer siden:

På FKK, har de angiveligt overvågningspersonale til at at overvåge garderoberne via kamera - og sandsynligvis bliver der også filmet - men om det er effektivt? - åbenbart - ellers blev de vist hurtigt nødt til at lave skabene og låsene mere indbrudssikre ;-)

Der bliver også stjålet på Fkk, det hænder folk glemmer at låse eller glemmer sine nøgler et sted i klubben, jeg har fundet en tabt nøgle på toilettet, som jeg efterfølgende afleverede i receptionen. Jeg har selv glemt at låse en enkelte gang, men mistede heldigvis ikke noget. Jeg opdagede det først da jeg  skulle betale pigen :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nille skrev, den ‎16‎-‎12‎-‎2015 at 02:45:

Der bliver også stjålet på Fkk, det hænder folk glemmer at låse eller glemmer sine nøgler et sted i klubben, jeg har fundet en tabt nøgle på toilettet, som jeg efterfølgende afleverede i receptionen. Jeg har selv glemt at låse en enkelte gang, men mistede heldigvis ikke noget. Jeg opdagede det først da jeg  skulle betale pigen :) 

Ja, jeg mistede engang mine sko på Zeus. Der var ikke så meget plads i skabet og så stillede jeg dem oven på ligesom så mange andre gjorde men da jeg skulle hjem var de væk :-(

Lidt øv at gå derfra i badesandaler i regnvejr...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...