Hop til indhold
Onslow

Borende X

Recommended Posts

Aarhuselsker skrev, den 13. december 2015 at 12:51:

Et forslag: 

Lad de af de senest udelukkede, der ønsker det, få lov at skrive deres version af forløbet, på forum. 

Jeg synes ikke det er helt den samme lyd vandrørene har indenfor og udenfor EG :)

"Det kan sgu da være ligemeget med dem, kan de ikke indordne sig, så kan du jo bare skide", hører jeg fra de barske drenge i  omklædningsrummet ved fodboldbanen!!! 

Nej, sådan virker et demokrati ikke. Selv om EG er privat ejet, så fungerer demokratiet alligevel - eller det burde det gøre. Man smider ikke bare folk ud, eller mobber dem ud, fordi de kæmper med ord for deres mening. Fordi folk forefægter deres meninger og ideer, kan de ikke blot affærdiges med betegnelsen: Ballademager. 

Men faktisk så synes jeg stemningen på EG er ved at være lidt trykkende. De rigtigt gode debatører er i stort tal, udelukket, er gået, eller holder kæft. Tilbage er en lind strøm af indlæg, som er hyggelige nok, men ikke bidrager til debatten omkring prostitution. 

Kan I huske de skønne lange frugtbare debatter ( med kalorier i :) ) vi havde i forbindelse med Tanja Rahms og Jasmins møder. Dengang var der sgu debatter der var værd at læse, og selv om bølgerne gik højt, var tonen relativt høvisk, og langt de fleste indlæg veldokumenterede. Det ville være rart hvis vi kunne komme tilbage dertil. 

 

God søndag. 

Altså er jo ikke fordi jeg ville ind i en større polemik, men i forbindelse med min seneste karantæne, sendte jeg både et svar på karantænen gennem pm. systemet her OG en e-mail til Admin..

Jeg ved godt, at administratorkorpset har meget at se til - og er ulønnede (tror jeg?), men efter mere end 2.000 indlæg ( debatter, anmeldelser, gode råd (og sikkert også dårlige...) og div.) havde jeg da et naivt håb om bare et lille svar ...eller en tilkendegivelse af, at mine argumenter havde en vis validitet.

Det skete så ikke....

Kan så forstå der har været en større "udrensning" i mellem tiden ...

/Steve

Redigeret af McQueen
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stabilizer skrev, den 13. december 2015 at 13:25:

flot skrevet af dig onslow, når jeg tænker på jeg endda har været efter dig en enkelt gang :)

 

He he... Det har sgu nok også været fortjent! ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stabilizer skrev, den 13. december 2015 at 16:08:

Du er jo ikke så uskyldig endda for du skrev til dit indlæg hvor du skrev om borende xs karantæne at der er forskel på fisk på Eroguide , hvad så du end mente med det, men det må jo have været noget med at denne sag ikke er behandlet ens med en anden sag du snakker og har hørt noget om, men så udtaler du dig vi om to sager og gør ligesom Krone, insinuere noget uden du alligevel vil skrive hvad er men konkluderer at vi ikke var behandler brugerne ens herinde, det gør mig ærlig talt lidt sur når du ikke kender denne sag og nok heller ikke den anden, så synes jeg ikke du skal konkluderer når du ikke kender noget til til bunds, du velkommen til at skrive hvad du præcist mener så skal jeg undersøge den anden sag du også snakker om og om der er forskel på fisk på eroguide som du er fin nok til at påstå uden at begrunde 

man skal heller ikke tilbage til Adam og Eva som du påstår

borende xs karantæne er der meget mere i end hvad du skrev og skal man skrive om den er der altså mest rimeligt at man fortæller det hele og ikke bygger det på rygter eller halve sandheder

det er anden gang du indenfor kort tid har udtalt dig enten forkert eller kun kommet med den halve sandhed om karantæner herinde og procedurer omkring karantæner, sidst var du jo efter mig omkring det var forkert med karantæner og pms, Men det var dig det skrev noget forkert

på et eller andet tidspunktet må jeg jo også sige at nu er det nok med alt dine halve sandheder eller forkerte udtalelser om vores producerer og dine påstande om at der er forskel på fisk ud fra nogle sager du ikke kender til bunds

det har ikke noget med personligt at gøre, men jeg har altså også lov til at sige dog imod hvis du skriver noget om det team jeg er en del af når du ikke har rimelighed nok i dig til at skrive hele sandheden eller er rimelig nok overfor alle til ikke at konkludere på sager du ikke kender til bunds

generelt kan jeg godt mærke at der er dårlige vibrationer over fortiden men vi er altså to nye moderatorer som ikke har noget del i det eller også ganske lidt del i det hvis det er sket efter vi kom til, der kommer snart flere nye moderatorer tror og håber jeg for jeg holder ikke til det her arbejdspres i længden men så er det måske også på tide at vi ser lidt fremad for brugerne fordi, når og hvis vi snart bliver et næsten nyt team

jeg vil ikke rose mig selv men jeg har da lige skrevet til de andre i teamet om noget som gør at vi kan prøve at få en meget ens linje herinde

det jeg selv har oplevet er flere gange halve sandheder eller forkerte om flere f.eks. brugeres karantæner, noget jeg helt selv kunne slå op i vores system og noter og indlæg eller selv var indblandet i som det her, jeg har oplevet vilde sejlivede rygter om at nille og krølle bølle skulle være moderatorer eller have været det, det er de ikke nu, og de to gamle i teamet siger de aldrig har været det, jeg også selv slået op på diverse søgesystemer over ipadress og andre ting og kan se hvem der har været moderator før og de to har aldrig været det, aner simpelthen ikke hvorfor folk bliver ved med at skrive det og sådan kører der ting rundt hele tiden, det er sørme lidt sådan en tung vej op ad bakken 

Stabilizer.... Jeg kan lige som du også godt lide at forsvare mig og argumentere....

Men nogle gange skal "dommeren ikke diskutere med spillerne".... ;-)

Redigeret af McQueen
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stabilizer skrev, for 17 timer siden:

åbenhed er en god ting, det er jeg enig i og hvad du skriver

omvendt ved jeg også at sådan  som visse brugere er herinde så vil det ikke hjælpe at skrive det i en lukket tråd

giver vi advarsel eller karantæne og synes et par stykker at det er uretfærdig overfor den bruger så opretter de jo bare en debat om det og så kan det kører med lidt ballade frem og tilbage, der erb rigtig mange herinde der jo mener at lige de skal styre forummet og vores linje, 

i kan nok ikke forvente at vi vil bruge timer på at snakke med jer fordi vi giver en bruger en advarsel for groft sprog eller noget andet

jeg skal som den nye ikke bestemme det heller men jeg kan da smide forslaget på bordet på førerbunkeren

Man har vel ikke mulighed for at bringe em karantæne til debat, hvis man ikke ved den er tildelt??

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
McQueen skrev, for 6 timer siden:

Man har vel ikke mulighed for at bringe em karantæne til debat, hvis man ikke ved den er tildelt??

Hey, velkommen tilbage McQueen, din røde hund ;)

 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 3 minutter siden:

Hey, velkommen tilbage McQueen, din røde hund ;)

 

Tak tak :-)

Blev glad da jeg så, du nævnte mig som en, du savnede!

Kan også se at du (politiske forskelle til trods) og Bear har været lidt alene på barrikaderne i Hyggesnakken... He he 

image.jpeg

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nille skrev, for 7 timer siden:

BX eller skal kalde ham BZ :lol: 

Nogle folk kan ikke leve uden EG og de får deres kick og selvtillid via internet, gå ud og få noget frisk luft og knald noget mere :D 

Kære Nille

At kalde BX for en BZér - er nok slet ikke så helt ved siden af :  BZ = autonom adfærd = underligge sig egne regler og agere efter disse. Hvilket for autonom adfærd for det meste ender i konflikt:twisted: med omverdenen - i dette tilfælde "Førerbunkeren" i Eroguide

Mange hilsner

Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nyder livet skrev, 1 time siden:

Kære Nille

At kalde BX for en BZér - er nok slet ikke så helt ved siden af :  BZ = autonom adfærd = underligge sig egne regler og agere efter disse. Hvilket for autonom adfærd for det meste ender i konflikt:twisted: med omverdenen - i dette tilfælde "Førerbunkeren" i Eroguide

Mange hilsner

Nyder livet

Omverden har bare misforstået ham, jeg ved ikke hvad hans ærinde/agenda var herinde, han var også spion på chatten... men jo lidt en underlig adfærd han havde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nille, jeg skriver ikke så meget, men læser en del, lad det være indledningen.

Moderationen, har valgt at give BX og andre "skrivepauser" af forskellig længde, det kan der være mange gode grunde til, der kan også være nogle urimelige, men sådan er domstole og lovforståelse nu engang.

Nu er der brugt fire sider, til at diskutere, BX fravær på boardet, hvilket vel egentlig må fortælle at vedkommende ikke har været helt betydningsløs på den ene eller den anden måde.

At blive vippet ud af et fællesskab, er faktisk en alvorlig ting. Det kan faktisk gøre meget ondt, rigtigt ondt. Nille du har begået 5379 indlæg, det er mange, rigtigt mange, tror du at du kan overbevise mig om, at EG sådan set er ligegyldigt for dig, så ligegyldigt at du egentlig er ligeså godt tilfreds med lidt frisk luft ?

Du har jo selv prøvet at være "under luppen", det var heldigvis uretmæssigt, men der var vist en "hårdtslående dame" der forsvarede dig, hvilket vel var en medvirkende årsag til hendes pålagte skrivepause.

Hvis ideen med en pålagt skrivepause, skal have et formål, forstået som "gå ud og få lidt frisk luft", er det så i orden at lave fire siders ytringer, som vedkommende blot kan sidde og læse, uden at kommentere på nogen måde ? Giver det manden m/k en fair chance for at komme tilbage "udluftet".

Hvad mener du selv ?

mvh

Bendix

  • Synes godt om 7

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bendix Westinghouse 1 skrev, for 48 minutter siden:

Nille, jeg skriver ikke så meget, men læser en del, lad det være indledningen.

Moderationen, har valgt at give BX og andre "skrivepauser" af forskellig længde, det kan der være mange gode grunde til, der kan også være nogle urimelige, men sådan er domstole og lovforståelse nu engang.

Nu er der brugt fire sider, til at diskutere, BX fravær på boardet, hvilket vel egentlig må fortælle at vedkommende ikke har været helt betydningsløs på den ene eller den anden måde.

At blive vippet ud af et fællesskab, er faktisk en alvorlig ting. Det kan faktisk gøre meget ondt, rigtigt ondt. Nille du har begået 5379 indlæg, det er mange, rigtigt mange, tror du at du kan overbevise mig om, at EG sådan set er ligegyldigt for dig, så ligegyldigt at du egentlig er ligeså godt tilfreds med lidt frisk luft ?

Du har jo selv prøvet at være "under luppen", det var heldigvis uretmæssigt, men der var vist en "hårdtslående dame" der forsvarede dig, hvilket vel var en medvirkende årsag til hendes pålagte skrivepause.

Hvis ideen med en pålagt skrivepause, skal have et formål, forstået som "gå ud og få lidt frisk luft", er det så i orden at lave fire siders ytringer, som vedkommende blot kan sidde og læse, uden at kommentere på nogen måde ? Giver det manden m/k en fair chance for at komme tilbage "udluftet".

Hvad mener du selv ?

mvh

Bendix

Bendix jeg ved også hvem du er/var så lad dette være indledningen :)

Man kan diskutere om folk får karantæne på rette grundlag... men ingen ild uden røg.

Jeg har skrevet meget på EG, det er korrekt, der er perioder jeg ikke er på EG, jeg har sagtens leve uden EG. EG er sjov og tidsfordriv. Hvis man ånder og lever via EG har man et seriøst virkelighedsproblem.

Det er ikke min stil at bagtaler folk, men jeg synes at BX ikke har fattet en bønne, når han gentagende gange byder reglerne og ikke retter sig ind i fællesskabet.

Hvorfor skal fællesskabet så velkomme ham ? Og jeg fatter heller ikke det han gjorte og hvad hans motiver var. Hvis jeg kender ham ret vil han benægte alt når han kommer tilbage. Man er ikke mand nok hvis man ikke tør stå ved sine (u)gerninger.

Han kan bare lade være med at læse med i denne tråd hvis han ikke kan tåle at læse vores kommentarer og meninger. BX har selv skabt sit kontroversielt rygte/profil/profiler, så han må kunne tage mosten, han har selv været ud med riven mange gange.

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Bendix Westinghouse 1 skrev, for 7 timer siden:

Nille, jeg skriver ikke så meget, men læser en del, lad det være indledningen.

Moderationen, har valgt at give BX og andre "skrivepauser" af forskellig længde, det kan der være mange gode grunde til, der kan også være nogle urimelige, men sådan er domstole og lovforståelse nu engang.

Nu er der brugt fire sider, til at diskutere, BX fravær på boardet, hvilket vel egentlig må fortælle at vedkommende ikke har været helt betydningsløs på den ene eller den anden måde.

At blive vippet ud af et fællesskab, er faktisk en alvorlig ting. Det kan faktisk gøre meget ondt, rigtigt ondt. Nille du har begået 5379 indlæg, det er mange, rigtigt mange, tror du at du kan overbevise mig om, at EG sådan set er ligegyldigt for dig, så ligegyldigt at du egentlig er ligeså godt tilfreds med lidt frisk luft ?

Du har jo selv prøvet at være "under luppen", det var heldigvis uretmæssigt, men der var vist en "hårdtslående dame" der forsvarede dig, hvilket vel var en medvirkende årsag til hendes pålagte skrivepause.

Hvis ideen med en pålagt skrivepause, skal have et formål, forstået som "gå ud og få lidt frisk luft", er det så i orden at lave fire siders ytringer, som vedkommende blot kan sidde og læse, uden at kommentere på nogen måde ? Giver det manden m/k en fair chance for at komme tilbage "udluftet".

Hvad mener du selv ?

mvh

Bendix

Åh hold nu kæft. Den eneste grund til at du skriver det indlæg er jo at den hårdtslående dame som du skriver om og BX er blevet gode venner på deres gamle dage. Du mener ikke det du skriver.  Du har selv smidt folk ud på Venuslogen da du var administrator der og når du gjorde det kaldte du dem svin, idiot, torsk samtidig med. Du stoppede ikke engang der men brugte timer på at undersøge folks privatliv for at bruge den viden imod dem som trusler. Du udelukkede ikke kun folk fra fællesskabet, du truede med indirekte at ødelægge deres liv ! ! ! Hvordan mener du selv de personer havde det, blev vippet ud af fællesskabet af dig, svinet til af dig endda selvom du var administrator, og blev truet med at deres private liv skulle smadres af dig, men er det ligemeget for de var jo ikke dine eller den hårdtslående dames venner ? ? ? 

Det der gør det endnu mere idiotisk hvad du og den hårdtslående dame har gang i er at hun nu sidder på talk2us og sviner Eroguide til. Det er ikke idiotisk i sig selv kan du mene, nej, men det er da noget idiotisk at gøre når hun selv mente at sådan noget gør man bare ikke, da brugere på gimel.dk skrev på samme niveau om dig, hende selv og andre på VL ! ! ! Hvad mener du selv om det ? ? ?

Det er det sædvanlige med jer to og har altid været det. :(:(:( 

 

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg startede denne tråd af simpel interesse for, hvor boremaskinen var blevet af, da jeg analogt med andre ikke vidste, at han havde karantæne.

Tråden har nu udviklet sig til en slags hadetråd mod ham, og at selv Bendix i selvransagelsens klare lys finder det for meget, har heller ikke mildnet stemningen, tværtimod får også han nu en sviner.

Jeg vil derfor bede om, at tråden låses eller slettes.

  • Synes godt om 9

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...