Hop til indhold
Onslow

Borende X

Recommended Posts

Stabilizer skrev, Lige nu:

flot skrevet af dig onslow, når jeg tænker på jeg endda har været efter dig en enkelt gang :)

 

Jeg er vant til, at folk er efter mig, men det får mig nu ikke til konstant at kigge mig over skulderen. :)

Og så byggede den lille kontrovers jo på en misforståelse/krydsning af indlæg/anmeldelse.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
Onslow skrev, for 1 minut siden:

Jeg er vant til, at folk er efter mig, men det får mig nu ikke til konstant at kigge mig over skulderen. :)

Og så byggede den lille kontrovers jo på en misforståelse/krydsning af indlæg/anmeldelse.

jaa...sådan er det desværre når man vælger at stå ved sig selv, forsæt endeligt med det.. rygrad er ikke at fornægte ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Stabilizer skrev, for 10 minutter siden:

 

jeg opfatter det som om du vil skabe ballade omkring det her, det du skrev omkring borende x's karantæne var ikke sandheden, jeg kan kun gætte på hvorfor du løber i byen med ukorrekte påstande, for mig virkede det som om du ville skabe ballade omkring det her

hvad ligger der til grund for "mig bekendt" ? vi er enige om at det er 2. håndsviden eller 3. håndsviden på rygtebases og at du slet ikke anede fakta om borende x's karantæne, synes du så selv at det er fair at udtale sig på den måde om den fremfor at bede om en forklaring på karantænen

god søndag til dig også

OK du har da lov at have din opfattelse af tingene, men det er jo stadig blot din opfattelse af mine bevæggrunde :) Derfor blev jeg lidt ked af du påstod at jeg gjorde det for bevist at lave ballade. 

Du må undskylde, men jeg kan altså ikke se det ikke er sandheden jeg skriver. Du skriver jo selv det samme i din forklaring. At Borende X fik 7 måneders karantæne fordi han ikke ville holde op med at bruge sin andenprofil.  Jeg synes vi skiver det samme, bare på forskellig måde. Så at kalde mit indlæg løgn er sgu lige hårdt nok synes jeg ;) Løgn er i min verden et meget hårdt ord. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Stabilizer skrev, Lige nu:

løgn var for hårdt ord et bruge, jeg rettede det også før du citerede mig

sammenlign din forklaring på hvorfor borende x fik syv måneders karantæne med mit første indlæg og lange forklaring på hvorfor han fik det

 vi skriver ikke det samme om hans karantæne og årsagen til det

jeg havde foretrukket og synes det havde været mere fair at du havde bedt om en forklaring som Onslow og strange i stedet for at gengive løse rygter der ikke på nogen måde var hele sandheden omkring borende xs karantæne og du skrev slet ikke hele sandheden om borende xs karantæne uanset hvad, men du ville så hellere poste løse rygter og ja den måde at gå frem på ser vi så forskelligt på

Jeg har naturligvis sammenlignet, og jeg kan ikke se nogen forskel. 

Hvad er det rent faktisk du synes jeg lyver om? De 7 måneder? At BX fik dem fordi han fortsatte med at skrive? eller hvilken sætning(er) er det du synes er løgn? 

Jeg synes altså du opfatter mine skrevne ord helt forkert. Er det fordi du føler dem som kritik af dig? Det er de ikke ment som. Det er blot det jeg ved omkring "sagen"

I øvrigt kan man jo ikke læse sine PMs så længe man har karantæne :) så vidt jeg ved. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Stabilizer skrev, 1 time siden:

jeg har skrevet at løgn var et forkert ord at bruge

du fortæller intet om baggrunden for 1mdrs karantæne, de allerede givne advarsler fra fortiden, du skriver intet om at han først fik at vide at han skulle stoppe med at skrive i et andet navn når han havde karantæne og han fortsatte selvom han fik det at vide at han ikke måtte og derfor han fik yderligere seks måneder af administrator, du gav et forkert billede  af årsagen til karantænen fordi du løber med løse rygter

så ja du fortalte slet ikke hele sandheden omkring hans exit, og hvorfor spørger du ikke bare i stedet for at løbe med løse rygter du kun har fået fra en side og som slet ikke fortæller sandheden ? 

Jeg skrev kort, du skrev, langt. Det er vist hele forskellen. Mine ord er jo ikke løse rygter. De beskrev det der skete. Han skrev efter at have fået karantæne, han fik 7 mdr karantæne. Det er esssensen. Du har da ret i der er en lang forhistorie, men skal man altid helt tilbage til Adam og Eva for ikke at risikere at få beklikket sine indlæg, og få dem benævnt som løse rygter og "ikke sandheden" . Der er ingen rygter ingen usandheder,  mine skriverier, de er blot mindre detaljerede end dine:) 

Jeg lader den ligge her. Ingen grund til at tærske mere i det. 

Som Onslow synes jeg du laver et fint stykke arbejde, og er blot ked af at du tager dette så tilsyneladende personligt. 

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stabilizer skrev, for 1 time siden:

Du er jo ikke så uskyldig endda for du skrev til dit indlæg hvor du skrev om borende xs karantæne at der er forskel på fisk på Eroguide , hvad så du end mente med det, men det må jo have været noget med at denne sag ikke er behandlet ens med en anden sag du snakker og har hørt noget om, men så udtaler du dig vi om to sager og gør ligesom Krone, insinuere noget uden du alligevel vil skrive hvad er men konkluderer at vi ikke var behandler brugerne ens herinde, det gør mig ærlig talt lidt sur når du ikke kender denne sag og nok heller ikke den anden, så synes jeg ikke du skal konkluderer når du ikke kender noget til til bunds, du velkommen til at skrive hvad du præcist mener så skal jeg undersøge den anden sag du også snakker om og om der er forskel på fisk på eroguide som du er fin nok til at påstå uden at begrunde 

man skal heller ikke tilbage til Adam og Eva som du påstår

borende xs karantæne er der meget mere i end hvad du skrev og skal man skrive om den er der altså mest rimeligt at man fortæller det hele og ikke bygger det på rygter eller halve sandheder

det er anden gang du indenfor kort tid har udtalt dig enten forkert eller kun kommet med den halve sandhed om karantæner herinde og procedurer omkring karantæner, sidst var du jo efter mig omkring det var forkert med karantæner og pms, Men det var dig det skrev noget forkert

på et eller andet tidspunktet må jeg jo også sige at nu er det nok med alt dine halve sandheder eller forkerte udtalelser om vores producerer og dine påstande om at der er forskel på fisk ud fra nogle sager du ikke kender til bunds

det har ikke noget med personligt at gøre, men jeg har altså også lov til at sige dog imod hvis du skriver noget om det team jeg er en del af når du ikke har rimelighed nok i dig til at skrive hele sandheden eller er rimelig nok overfor alle til ikke at konkludere på sager du ikke kender til bunds

generelt kan jeg godt mærke at der er dårlige vibrationer over fortiden men vi er altså to nye moderatorer som ikke har noget del i det eller også ganske lidt del i det hvis det er sket efter vi kom til, der kommer snart flere nye moderatorer tror og håber jeg for jeg holder ikke til det her arbejdspres i længden men så er det måske også på tide at vi ser lidt fremad for brugerne fordi, når og hvis vi snart bliver et næsten nyt team

jeg vil ikke rose mig selv men jeg har da lige skrevet til de andre i teamet om noget som gør at vi kan prøve at få en meget ens linje herinde

det jeg selv har oplevet er flere gange halve sandheder eller forkerte om flere f.eks. brugeres karantæner, noget jeg helt selv kunne slå op i vores system og noter og indlæg eller selv var indblandet i som det her, jeg har oplevet vilde sejlivede rygter om at nille og krølle bølle skulle være moderatorer eller have været det, det er de ikke nu, og de to gamle i teamet siger de aldrig har været det, jeg også selv slået op på diverse søgesystemer over ipadress og andre ting og kan se hvem der har været moderator før og de to har aldrig været det, aner simpelthen ikke hvorfor folk bliver ved med at skrive det og sådan kører der ting rundt hele tiden, det er sørme lidt sådan en tung vej op ad bakken 

Stor - stor tak og atter tak til Stabilizer:

Så blev rygtet om Krølle Bøllen som tidligere/nuværende styrmand (moderator) manet i jorden.

Tak og tak igen!!

Jeg ønsker ikke/har ingen intentioner om at blive styrmand på skuden "lille EG"!

Blir jeg spurgt, løber jeg skrigende væk. Jeg vil takke Nej Tak!

:-D

Glædelig forjul!!!!!

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 46 minutter siden:

Så meget for anonyme moderatorer ! :) 

Siger du hermed, at Stab og Krølben er løgnhalse?

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 7 minutter siden:

Siger du hermed, at Stab og Krølben er løgnhalse?

 

Nej :) 

Jeg synes bare at "hemmeligheder" skaber myter og underlige gætterier.

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 2 minutter siden:

 

Nej :) 

Jeg synes bare at "hemmeligheder" skaber myter og underlige gætterier.

Ok, mener du så samtidigt, at det skulle være offentligt, hvem der er moderator?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
holstebronx skrev, for 7 timer siden:

Ideen med flere profiler var jo ikke at spamme osv... Det var hvis man skulle efterlyse noget specielt, som man måske var lidt genert over at efterlyse,sp kunne man oprette en separat profil bl.a. 

Det kunne være lidt sjovt at se hvor mange der egentligt er herinde hvis alle uberettigede dobbelt profiler blev slettet :D 

På "uskyldigvis" er det i EG's interesse at have så mange profiler som muligt, også hvis der er tale om, at den samme person har to eller tre profiler, pga. reklame / annonce værdien, jo flere desto bedre. Så længe profilerne ikke støjer, eller afslører hinanden. ånder alt fred.

Forstil jer lige, hvis Fæcesbog, havde en politik, om max 1 profil pr. privat person, eller firma, det ville mærkes direkte og særdeles drastisk på Fæcesbogs markedsværdi.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, Lige nu:

Ok, mener du så samtidigt, at det skulle være offentligt, hvem der er moderator?

 

Den anonyme moderator profil var med begrundelsen at ellers kunne folk tro at de tiltuskede sig fordele ved glædes pige besøg, eller at glædes pigerne forsøgte at ynde sig ind på en moderator for at få "fordele".

Men du har jo lige sagt at vi kan stole på de udvalgte moderatorer, ikke også ? 

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, Lige nu:

 

Den anonyme moderator profil var med begrundelsen at ellers kunne folk tro at de tiltuskede sig fordele ved glædes pige besøg, eller at glædes pigerne forsøgte at ynde sig ind på en moderator for at få "fordele".

Men du har jo lige sagt at vi kan stole på de udvalgte moderatorer, ikke også ? 

 

Næ, jeg mener, at det er godt, at moderatorer også kan færdes med deres private nicks på boardet, uden hele tiden at få revet i næsen, hvad de har sagt og gjort omkring dette og hint.

Sporene skræmmer fra VL, hvor moderatorerne kun optrådte med deres moderator-nicks og derfor aldrig havde fri.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 2 minutter siden:

Næ, jeg mener, at det er godt, at moderatorer også kan færdes med deres private nicks på boardet, uden hele tiden at få revet i næsen, hvad de har sagt og gjort omkring dette og hint.

Sporene skræmmer fra VL, hvor moderatorerne kun optrådte med deres moderator-nicks og derfor aldrig havde fri.

 

Men altså man kan jo se på online listen at der ingen grønne er... bliver der så spammet, så går der 1½ minut og så er der en grøn online og spammingen er stoppet, så de er jo derinde, klar til action :) 

Eller når nogle lyserøde opretter annoncer fra den forkerte profil, så er det også rettet i løbet af 0,5 ;) 

Jeg kender ikke noget til VL, og sporerne skræmmer garanteret, men der findes da andre boards med offentlige moderatorer, så det kan vel lade sig gøre.

Anyway... det er ikke min beslutning, bare min mening :) 

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stabilizer skrev, for 3 minutter siden:

nej for mit eget vedkommende er jeg tit logget på anonymt, hvor du ikke kan se at Stabilizer er online selvom han er det

hvorfor spørger du måske ? nogle gange for at få arbejdsro for kan brugerne se man er online får man flere pms end hvis man ikke er

men tak for at du synes vi er hurtig ude, selvom vi nu altså ikke altid er helt så hurtige som du siger kan jeg da se, men jo hurtigere vi kan være overfor det du skriver jo bedre

har i brugere ikke også mulighed for at logge på online, det mener jeg da

 

Men folk skal vel ikke skrive pm's, de skal vel rapportere ?

 

Jeg har været inde og kigge i indstillinger, men jeg fandt aldrig den menu hvor jeg kan vælge at være vist som online hele tiden.

Det sker engang imellem, men hvorfor og hvordan ved jeg ikke :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stabilizer skrev, for 5 minutter siden:

har i brugere ikke også mulighed for at logge på online

Jo, men det kræver at man logger ud først :)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stabilizer skrev, for 11 minutter siden:

...har i brugere ikke også mulighed for at logge på online, det mener jeg da

Hvis du mener at logge på anonymt, så jo :)

19.jpg.b8a4e73c90703eab3d3a7d90d1984a85.

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 29 minutter siden:
  Onslow skrev, for 32 minutter siden:

Næ, jeg mener, at det er godt, at moderatorer også kan færdes med deres private nicks på boardet, uden hele tiden at få revet i næsen, hvad de har sagt og gjort omkring dette og hint.

Sporene skræmmer fra VL, hvor moderatorerne kun optrådte med deres moderator-nicks og derfor aldrig havde fri.

Lodret vrøvl - en enkelt moderator havde endda 3 identiteter, foruden sin moderator-identitet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bundstokken skrev, for 19 minutter siden:

Lodret vrøvl - en enkelt moderator havde endda 3 identiteter, foruden sin moderator-identitet.

At jeg skrev "kun" var ganske rigtigt noget vrøvl, men man debatterede og anmeldte med sit moderatornævn, hvilket naturligvis gav anledning til snak om indspisthed, hvad der da også ganske rigtigt var tale om.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stabilizer skrev, 1 time siden:

...tak kf det var det jeg mente

Off-topic: (og tør man nu det, når det er til en moderator?) :D

Hvad forestiller din avatar? Det ligner mest en itu globus med en fejekost, på en stjerne..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stabilizer skrev, for 12 timer siden:

som svar på  pms og anmeldelser om at skrive hvorfor så kommer det her :

jeg kan læse at folk skriver noget det ikke passer om karantæne til ham og årsagen til det

jeg har kigget i noterne og vendt det med de andre

borende x havde flere advarsler, 3. advarsel blev givet for afsporing gav karantæne i en måned, det var før min tid, det var kurator der gav 3 advatslen, og derfor røg han i karantæne i en måned, jeg har fået at vide at 3 advarsel normalt giver karantæne

da borende x fortsatte med at skrive i et andet brugernavn sendte jeg ham en PM om at karantæne gik på personen bag brugeren og ikke brugernavnet og han skulle stoppe

det eneste jeg skrev til ham var at han skulle stoppe med det, havde han gjort hvad jeg skrev havde han ikke karantæne den dag i dag

han fik ikke yderligere karantæne for at have gjort det, han fik bare at vide af mig han skulle stoppe

efter han havde svaret på det til mig på pm og ikke ville rette sig efter det og hvad jeg skrev til ham og han forsatte med at skrive i et andet navn selvom jeg havde bedt han om at stoppe lagde jeg det op til drøftelse internt hvad vi skulle gøre

Administrator blev nok lidt vred over at borende x ikke ville gøre hvad jeg bad ham om, så administrator gav ham på egnen hånd og beslutning karantæne i yderligere 6 måneder

så gik der nogle dage så dukkede der et helt nyt brugernavn op med samme faste IP adresse som borende x bruger, den nye bruger Huber et eller andet startede med at skrive her og være efter os

 https://www.eroguide.dk/forum/topic/46739-kurator-takker-af/?page=3

det nye brugernavn fik  også karantæne, han er oppe på at have haft 4 forskellige navne herinde og har ikke undersøgt for nylig om at skulle have oprettet et femte

Kære Stabilizer:)

Efter at have læst dit indlæg, så sidder jeg tilbage og tænker på hvad der egentlig driver BX ud i sit eget oftere og oftere exit fra EG??  Jeg vidste godt BX havde nogle advarsler i "rygsækken"; men at det over tid udviklede sig som du referer, - det forbavser mig virkelig! - -  jeg anser på ingen måde BX som ubegavet - tværtimod, - - så bare med sit eget store witte  burde han have så meget ballast, at han er i stand til selv, at fornemme hvornår han skal lette trykket på gaspedalen så han ikke kører i grøften.

Nå kun BX ved hvorfor og har løsningen på sit eget dilemma - - - desværre er ikke en lille lem som vi andre kan åbne og kigge ind:shock:

Det kan også bare være et forsinket ungdomsoprør;)

 

Mange hilsner - -  og tak for din indsats herinde :)

Nyder livet

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stabilizer skrev, for 9 minutter siden:

jeg valgte den avatar for at symbolisere at jeg er fejekosten der skal rydde lidt op vores lille EG-verden (globus) når det er nødvendigt :)

Du skal have tak for at have givet dig tid til at forklare og uddybe baggrunden for BX fravær, det har lukket for megen undren og mange gisninger - det er god stil som uden tvivl giver respekt omkring din stilling.

Jeg ved ikke hvor mange gange om dagen eller ugen i må uddele advarsler eller skride til karantæne, men tror i ikke det kunne give mere ro og fjerne en masse spørgsmål og kritik hvis moderatorteamet generelt lige gav sig tid til en kort, begrundet meddelelse om hvem der havde fået en advarsel og hvem der var blevet tildelt en karantæne, evt. på et board kun til dette og evt. lukket for debat ?

Venligst

Bundstokken

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Stabilizer skrev, for 15 timer siden:

på et eller andet tidspunktet må jeg jo også sige at nu er det nok med alt dine halve sandheder eller forkerte udtalelser om vores producerer og dine påstande om at der er forskel på fisk ud fra nogle sager du ikke kender til bunds

Nu havde jeg skrevet at jeg ikke ville bidrage mere til denne tråd, idet jeg synes den er løbet helt af sporet. 

 

Men, når du skriver som ovenstående citeret, så må jeg simpelthen bede dig bekræfte at du her truer med en eller anden for for repressalier såfremt jeg skriver noget du ikke er enig i?  Er det rigtigt forstået? 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Stabilizer skrev, Lige nu:

det er da en fuldkommen misforståelse

det eneste jeg "truer" med i det afsnit er verbalt at sige dig imod 

det andet kunne jeg ja da ikke drømme om at skrive til dig pga det her

men når du den kører frem som du gør så tillader jeg mig at skrive hvordan sagen egentlig har været

det er vel ok at alt det du skriver også kan få et modspil går jeg jeg ud fra

Jamen jeg er utroligt glad for at jeg misforstod dig. Endnu et eksempel på at det er så let at misforstå hinanden ;) 

 

God dag, over and out i denne tråd fra mig

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, den 12. december 2015 at 16:02:

Mig bekendt fik han 7 måneders karantæne, fordi han skrev med et nyt profil navn, mens BorendeX var karantæne ramt. Det må man åbenbart ikke, selv om han, med sin nye profil,  ikke skrev i tråde hvor Borende X havde skrevet. 

Der er forskel på fisk!

 

7 måneder? I det lys kan jeg jo glæde mig over, at jeg kun fik 1 måneds karantæne. 

"If you can do the crime you can do the time!"

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...