Guest dallevalle Skrevet 10. December, 2015 Hej Var ved en pige igår , hun spurgte om jeg ville prøve anal , det prøvede jeg så , synes godt nok det er skønnere i fissen , men måske kun mig der har det sådan , men kan se det er meget efter spurgt Hyg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bbullersen 486 Skrevet 10. December, 2015 Folks lyster er jo meget forskellige. Nogen tænder på oral, nogen tænder på vaginal samleje, nogen tænder på anal. Nogen tænder på doggy-stilling, andre missionær, nogen vil helst ud af sengen og gøre det. Det ville jo være kedeligt hvis vi alle sammen gjorde det på samme måde, men det gør vi ikke For mit eget vedkommende, så kan jeg mægtigt godt lide analsex. Både som givende, og som modtagende. Jeg kan ikke forklare det, jeg kan ikke sige det er fordi det er strammere, jeg kan bare sige at jeg synes det er dejligt og det tænder mig meget. BB 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisseslikkeren 918 Skrevet 10. December, 2015 (edited) Man har som mand total kontrol, og så er det ofte strammere. Og så er det bare pissefrækt, når man så også stimulerer pigens klitoris og giver hende orgasme samtidig med at man straffer hendes røvhul Jeg er total anal. Redigeret 10. December, 2015 af Fisseslikkeren 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. December, 2015 Mon ikke det er tillært. A skriver at han godt kan lide at give anal. B læser det og synes det vil han også prøve. B skriver at "det er bare så godt og dejligt". C læser om det og vil gerne prøve at give sin fyr, Fisseslikeren, en anal behandling og få en også. Fisseslikeren synes det bare er superfedt fordi nu er han med i "de seje" der både giver og modtager den i røven. Der er selvfølgeligt også de 60 årige førtidspensionister med hentehår og dårlig hud, efter for mange pommes fritter, der også vil være moderne. Og det er da moderne at være klam og modtage den i anus og også få lort på dilleren, ikke? Man kan sgu lære meget, og når de andre har prøvet det så må man være med på moden. Hvorfor ikke bare erkende i er "syge i potten"? Mvh Ronald, den rimelig normale - der aldrig har prøvet at give eller få den i numsen og slet ikke kan forestille sig at gøre det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2040 Skrevet 10. December, 2015 Totalt enig med Bbullersen! .. vil undlade at kommentere på Rolands trollerier .. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 10. December, 2015 rigtige mænd knepper i røven....tøser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bundstokken 2138 Skrevet 10. December, 2015 Analsex er for mig sjovt, spændende, anderledes og en del af den store palet af muligheder for leg der kan være, men ikke et must. Nogle af de bedste udløsninger jeg har fået hos glædespiger har faktisk været med et par fingre eller en butplug godt langt inde i minn bagdel mens pigen giver mig et handjob - forresten er det vist det der er udsigt til ved min aftale i aften - foruden lidt andet 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2040 Skrevet 10. December, 2015 God fornøjelse Bundstok, glæder mig til at læse om det i morgen! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9571 Skrevet 10. December, 2015 Ud over det psykiske er der fysiologien. Der er en fin forklaring på hvorfor det er fedt at blive analstimuleret her: http://www.almindelig.com/analsex-rovhullet-er-lavet-til-at-blive-bollet/ Personligt oplever jeg ikke den fysiologiske stimulation af min pik ved anal-samleje som specielt optimal ift. så meget andet. Så hvis jeg er giver i analt samleje er det mere de psykiske aspekter ved det, der virker. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisseslikkeren 918 Skrevet 10. December, 2015 Roland skrev, for 3 timer siden: Mon ikke det er tillært. A skriver at han godt kan lide at give anal. B læser det og synes det vil han også prøve. B skriver at "det er bare så godt og dejligt". C læser om det og vil gerne prøve at give sin fyr, Fisseslikeren, en anal behandling og få en også. Fisseslikeren synes det bare er superfedt fordi nu er han med i "de seje" der både giver og modtager den i røven. Der er selvfølgeligt også de 60 årige førtidspensionister med hentehår og dårlig hud, efter for mange pommes fritter, der også vil være moderne. Og det er da moderne at være klam og modtage den i anus og også få lort på dilleren, ikke? Man kan sgu lære meget, og når de andre har prøvet det så må man være med på moden. Hvorfor ikke bare erkende i er "syge i potten"? Mvh Ronald, den rimelig normale - der aldrig har prøvet at give eller få den i numsen og slet ikke kan forestille sig at gøre det. Skal vi to så bare fortsætte med at sutte hinanden Roland? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 10. December, 2015 Roland skrev, for 3 timer siden: der aldrig har prøvet at give eller få den i numsen og slet ikke kan forestille sig at gøre det. Men det forhindrer dig ikke i at udtale dig om det? Roland skrev, for 3 timer siden: Mvh Ronald, den rimelig normale - Synes du? Roland skrev, for 3 timer siden: Hvorfor ikke bare erkende i er "syge i potten"? Du ved, når du peger med en finger mod andre, er der 4 der peger din vej Jeg er sikker på du vil få megen ros for dit fine indlæg hvis du flytter det over på det andet board. Der passer dit sprog meget bedre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17686 Skrevet 10. December, 2015 Jeg synes tanken på analsex er det frække. Når jeg ser hendes flotte numse og tænker at .... hmm der skulle man måske ind og rumstere lidt. Når jeg så nogen gang imellem gør det, så er det aldrig lige så frækt som tanken på det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. December, 2015 Fisseslikkeren skrev, 1 time siden: Skal vi to så bare fortsætte med at sutte hinanden Roland? Du kan da sutte den du tror er mig så meget du vil Selv sutter jeg ikke og er ikke anal. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hungerfucker 39 Skrevet 10. December, 2015 Bbullersen skrev, for 5 timer siden: Folks lyster er jo meget forskellige. Nogen tænder på oral, nogen tænder på vaginal samleje, nogen tænder på anal. Nogen tænder på doggy-stilling, andre missionær, nogen vil helst ud af sengen og gøre det. Det ville jo være kedeligt hvis vi alle sammen gjorde det på samme måde, men det gør vi ikke For mit eget vedkommende, så kan jeg mægtigt godt lide analsex. Både som givende, og som modtagende. Jeg kan ikke forklare det, jeg kan ikke sige det er fordi det er strammere, jeg kan bare sige at jeg synes det er dejligt og det tænder mig meget. BB Meeenn...??? hvem ville du modtage analsex fra ? jeg går ud fra at du er en mand ? Ville du modtage det fra en anden mand ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. December, 2015 Aarhuselsker skrev, 1 time siden: Men det forhindrer dig ikke i at udtale dig om det? Nej Aarhuselsker skrev, 1 time siden: Synes du? Ja Aarhuselsker skrev, 1 time siden: Du ved, når du peger med en finger mod andre, er der 4 der peger din vej Mærkelig anatomi du har dig. Ved mig peger en mod "andre", tre ind i håndfladen og en enkelt opad. Dvs ingen peger mod mig - og hvis de gjorde ville det ikke være pegefingeren. Aarhuselsker skrev, 1 time siden: Jeg er sikker på du vil få megen ros for dit fine indlæg hvis du flytter det over på det andet board. Der passer dit sprog meget bedre. Jeg tror du mener talk2us. Et udmærket forum men indlægget ligger da fint her. Når seksuelle afvigere lufter deres perversiteter så må de regne med ris og ikke udelukkende ros. Nogle af os, bl.a mig, kritiserer det der bør kristiseres. Seksuelle afvigere bør kritiseres Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 10. December, 2015 Roland skrev, for 1 minut siden: Seksuelle afvigere bør kritiseres Nej da, de skal brændes på bålet, og du må godt tænde det Det er så afvigende ikke at ville have en finger i røven, når nu 83,7% af de adspurgte i Aftenshowet det 4. november bekræftede de nød det! Perverse stoddere og kællinger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. December, 2015 Roland skrev, for 20 minutter siden: Når seksuelle afvigere lufter deres perversiteter så må de regne med ris og ikke udelukkende ros. Nogle af os, bl.a mig, kritiserer det der bør kristiseres Seksuelle afvigere bør kritiseres Hvis du med seksuelle afvigere mener pædofile og personer der har sex med dyr, så skal de da som minimum kritiseres. Hvis du mener, en der seksuelt afviger og ikke følger normen for, hvad langt de fleste tænder på, så er jeg absolut uenig. Alle skal, indenfor lovens rammer og så længe det ikke går ud over andre, have lov til at dyrke sin seksualitet uden utidig indblanding fra andre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9571 Skrevet 10. December, 2015 Bananas skrev, for 1 time siden: Jeg synes tanken på analsex er det frække. Når jeg ser hendes flotte numse og tænker at .... hmm der skulle man måske ind og rumstere lidt. Når jeg så nogen gang imellem gør det, så er det aldrig lige så frækt som tanken på det. Præcis. Derfor har jeg kun gjort det privat, fordi det for mig har været forbundet med kæreste-intimitet. Fik dog lyst til et GB, hvor pigen blot ikke tilbød det, fordi GB-stemningen var sådan, at hun ville/skulle gennemkneppes maksimalt. Ville også kunne finde på det, hvis pigen bad om det, ligesom trådstarter beskriver, men måske takke nej, hvis det udelukkende var for min skyld.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HammerAarhus 178 Skrevet 10. December, 2015 Jeg kan ud fra enkelte indlæg i denne tråd konstatere, at hvis man ikke dyrker anal sex, så er man fuld af lort, og tilhører en seksuel minoritet 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisseslikkeren 918 Skrevet 10. December, 2015 (edited) HammerAarhus skrev, for 14 minutter siden: Jeg kan ud fra enkelte indlæg i denne tråd konstatere, at hvis man ikke dyrker anal sex, så er man fuld af lort, og tilhører en seksuel minoritet Jeg skal nok få lokket Roland til noget frækt i aften. Jeg siger bare til ham, at jeg har proppet skideren fuld af Nutella, så er han der som en mis med tungen. Det kunne du godt tænke dig ikke sandt Rolandskat. Men så skal du heller ikke være en fræk dreng og trolle løs på eroguide, hvor de perverse og seksuelt afvigende kan finde hinanden. Redigeret 10. December, 2015 af Fisseslikkeren 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 10. December, 2015 HammerAarhus skrev, for 20 minutter siden: Jeg kan ud fra enkelte indlæg i denne tråd konstatere, at hvis man ikke dyrker anal sex, så er man fuld af lort, og tilhører en seksuel minoritet naaa.... men måske en mere udbredt dyrkelse, hvis man ser på annoncerne på EB så er der temmelig mange shemale's der er aktive, og syntes da også på film siden er der et opsving på dette område....tror mere at en mulig afstandstagen til akten er at frygten for at bliver betragtet som bøsse/homi eller lign er til stede.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest dallevalle Skrevet 10. December, 2015 Mange tak for svar på mit spørgsmål , mange seriøse og gode , men hold op der findes tågehorn imellem , sådan en tråd kan hurtigt udvikle sig til en børnehave , men tak til dem der har svaret seriøst God aften Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 10. December, 2015 (edited) Grækeren skrev, 1 time siden: naaa.... men måske en mere udbredt dyrkelse, hvis man ser på annoncerne på EB så er der temmelig mange shemale's der er aktive, og syntes da også på film siden er der et opsving på dette område....tror mere at en mulig afstandstagen til akten er at frygten for at bliver betragtet som bøsse/homi eller lign er til stede.. Ja det bliver os, der frekventerer MiaZ, jo skudt i skoene - Jezzz man, nogle tumber. http://mia5000.wix.com/miazeller Redigeret 10. December, 2015 af BigDick 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. December, 2015 Roland skrev, for 9 timer siden: Mon ikke det er tillært. A skriver at han godt kan lide at give anal. B læser det og synes det vil han også prøve. B skriver at "det er bare så godt og dejligt". C læser om det og vil gerne prøve at give sin fyr, Fisseslikeren, en anal behandling og få en også. Fisseslikeren synes det bare er superfedt fordi nu er han med i "de seje" der både giver og modtager den i røven. Der er selvfølgeligt også de 60 årige førtidspensionister med hentehår og dårlig hud, efter for mange pommes fritter, der også vil være moderne. Og det er da moderne at være klam og modtage den i anus og også få lort på dilleren, ikke? Man kan sgu lære meget, og når de andre har prøvet det så må man være med på moden. Hvorfor ikke bare erkende i er "syge i potten"? Mvh Ronald, den rimelig normale - der aldrig har prøvet at give eller få den i numsen og slet ikke kan forestille sig at gøre det. Roland altså, dit anal-fikserede røvhul, chill lidt, hold fast i din ide, om at du er rimelig normal, så er der ihvertfald en der mener det. Mr. Roland alias Mr. Slave: https://www.youtube.com/watch?v=1-07gijJuhc Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 10. December, 2015 Roland skrev, for 10 timer siden: Mon ikke det er tillært. A skriver at han godt kan lide at give anal. B læser det og synes det vil han også prøve. B skriver at "det er bare så godt og dejligt". C læser om det og vil gerne prøve at give sin fyr, Fisseslikeren, en anal behandling og få en også. Fisseslikeren synes det bare er superfedt fordi nu er han med i "de seje" der både giver og modtager den i røven. Der er selvfølgeligt også de 60 årige førtidspensionister med hentehår og dårlig hud, efter for mange pommes fritter, der også vil være moderne. Og det er da moderne at være klam og modtage den i anus og også få lort på dilleren, ikke? Man kan sgu lære meget, og når de andre har prøvet det så må man være med på moden. Hvorfor ikke bare erkende i er "syge i potten"? Mvh Ronald, den rimelig normale - der aldrig har prøvet at give eller få den i numsen og slet ikke kan forestille sig at gøre det. Amen! Roger over. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg