Hop til indhold

Dina g eller Tilde

Featured Replies

Skrevet

Hvem skal man forbi i  morgen Tilde har jeg besøgte og må indrømme at det er bare rigtig god kæreste sex men en rigtigt lækker pige men har også haft kig på Dina længe og hun har jo også sport i 2er på menuen hvad vil i sige er bedst 

Skrevet
Maler37 skrev, for 6 minutter siden:

Hvem skal man forbi i  morgen Tilde har jeg besøgte og må indrømme at det er bare rigtig god kæreste sex men en rigtigt lækker pige men har også haft kig på Dina længe og hun har jo også sport i 2er på menuen hvad vil i sige er bedst 

Jeg har ikke besøgt Tilde, men har besøgt Dina G sidst hun var i Kbh, og hun er virkelig dejlig og nem at snakke med. Kan klart anbefales.

Skrevet

Hej Maler37

Jeg har haft besøg af begge kvinder. Jeg vil sige, at for mig var Tilde klart lettest at konversere med om man søger GFE. Om man søger analsex og større bryster, ja så er det en no-brainer!:-)

God fornøjelse hvem end du vælger.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.