Hop til indhold
Rejsenetværk

Brugere skriver ingen anmeldelser

Recommended Posts

Det er mit indtryk, uden at jeg har undersøgt det til bunds, at vi har aktive oprettede brugere på Eroguide. dk, der er er flittige debattører, samtidig med at de ikke har skrevet, og at de ikke skriver en eneste anmeldelse af købesex oplevelser.

Det undrer mig at de finder vej til, og bliver aktive skribenter på Eroguide.dk

Jer det gælder, hvorfor er I her egentlig?

Køber I sex, er I her for at læse andres anmeldelser, men uden at ville skrive anmeldelser selv.

Ikke at det er et krav at man skal skrive egne anmeldelser, men der er da langt større foraer, hvor man kan debattere alt muligt andet end købesex, end Hyggesnak på EG.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Aften

Har selv tænkt den tanke. Der er detsværre mere debat end anmeldelser.

Tror desværre ikke, at du får nogle af de flittige debatøre til at fortælle hvorfor de er her, når de ikke bidrager til festen. 

Venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Rejsenetvaerk skrev, for 37 minutter siden:

Det er mit indtryk, uden at jeg har undersøgt det til bunds, at vi har aktive oprettede brugere på Eroguide. dk, der er er flittige debattører, samtidig med at de ikke har skrevet, og at de ikke skriver en eneste anmeldelse af købesex oplevelser.

Det undrer mig at de finder vej til, og bliver aktive skribenter på Eroguide.dk

Jer det gælder, hvorfor er I her egentlig?

Køber I sex, er I her for at læse andres anmeldelser, men uden at ville skrive anmeldelser selv.

Ikke at det er et krav at man skal skrive egne anmeldelser, men der er da langt større foraer, hvor man kan debattere alt muligt andet end købesex, end Hyggesnak på EG.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Ganske enkelt fordi anmeldelser ofte bliver kaldt fantasi, overdrevent digtede eller fordi de udvikler sig til en debat om alt muligt andet.
Personligt skriver jeg ikke flere anmeldelser, da jeg ikke vil spilde tid på at skrive en længere eller kortere anmeldelse og så bliver den nedgjort eller kaldt fantasi og mods gør/gjorde ikke noget synderligt ved det.

Så jeg læser med glæde andres anmeldeser :)

Redigeret af PrinceCharming

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men Prince Charming, du har vel skrevet anmeldelser, hvilket det forekommer mig at der er flittige debattører, der ikke har?

Jeg er godt klar over at det ikke vil styrke den kvantitative trafik og aktivitet, hvis man betinger adgangen til at oprette en brugerprofil, af at man samtidig skriver sin første anmeldelse af sit køb af sex.

Men måske det vil styrke den faktiske synergi mellem udbud og efterspørgsel efter købesex på Eroguide.dk, sådan at brugernes profiler i højere grad omsættes til forbrug hos aktive piger og steder, der selv annoncerer og skriver på EG?

Alle andre kan jo stadig læse med, og handle i webshoppen etc.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Rejsenetvaerk skrev, for 1 minut siden:

Men Prince Charming, du har vel skrevet anmeldelser, hvilket det forekommer mig at der er flittige debattører, der ikke har?

Ja, jeg har skrevet anmeldelser, men jeg er stoppet med det, eftersom jeg synes der kom for meget negativ energi omkrig det.
Jeg tænker, at nogle måske har det som mig, mens andre bare ikke har lyst/gider skrive en anmeldelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Rejsenetvaerk skrev, for 2 timer siden:

Det er mit indtryk, uden at jeg har undersøgt det til bunds, at vi har aktive oprettede brugere på Eroguide. dk, der er er flittige debattører, samtidig med at de ikke har skrevet, og at de ikke skriver en eneste anmeldelse af købesex oplevelser.

Det har du nok ret i og kan godt se problemet, hvis de mest aktive brugere ikke har skrevet eller skriver en eneste anmeldelse af købesex oplevelser. Dog synes jeg, at du maler fanden lidt på væggen. Der bliver stadig skrevet mange nye anmeldelser hver dag.
Jeg må tilstå at jeg ikke selv har skrevet en eneste anmeldelse under dette handle, men jeg har købe-sex- erfaring. Det er bare ikke alle købesex oplevelser, der er værd at anmelde. Har man haft en dårlig oplevelse, så tvivler jeg på at det har almen interesse for andre EG brugere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
troldmanden skrev, 1 time siden:

Det har du nok ret i og kan godt se problemet, hvis de mest aktive brugere ikke har skrevet eller skriver en eneste anmeldelse af købesex oplevelser. Dog synes jeg, at du maler fanden lidt på væggen. Der bliver stadig skrevet mange nye anmeldelser hver dag.
Jeg må tilstå at jeg ikke selv har skrevet en eneste anmeldelse under dette handle, men jeg har købe-sex- erfaring. Det er bare ikke alle købesex oplevelser, der er værd at anmelde. Har man haft en dårlig oplevelse, så tvivler jeg på at det har almen interesse for andre EG brugere. 

ALLE oplevelser har almen interesse :) jo flere anmeldelser en bruger laver, jo bedre kan de andre brugere også vurdere en profils generelle ageren når der købes sex (er man generelt kritisk, ovenud positiv, går udelukkende efter specielle fetisches der kan have betydning for oplevelsen osv) Jeg skriver ikke så mange anmeldelser, da jeg ofte besøger piger der allerede er en del anmeldelser på. Har man besøgt en pige flere gange, så man lære hinanden at kende er det efter min mening også mindre relevant med en anmeldelse, da man vel opnår en indforståethed parterne imellem. Hvis jeg bemærker efterlysninger, som jeg mener at kunne medvirke med anbefalinger til, byder jeg dog gerne ind :) 

Jeg er her primært pga købe sex miljøet, men indrømmet hvis der udelukkende fandtes anmeldelser på sitet, så ville jeg sikkert ikke kigge forbi herinde så ofte, som jeg gør.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Michelangelo

Jeg hører ikke til dem der har skrevet vanvittig mange indlæg, så jeg tilhører måske ikke den gruppe du refererer til.

Jeg gjorde brug af EG lang tid uden at være registreret som bruger. Det gjorde jeg for at læse anmeldelser. Anmeldelserne læste jeg for at undgå en dårlig oplevelse.

 

Hvorfor jeg blev registreret, kan jeg faktisk ikke huske, men det blev jeg og fattede interesse for selve sexkøbsproblematikken, dvs. den generelle debat. Som bekendt forekommer der også tråde herinde der intet har med sexkøb at gøre. Dem har jeg også kommenteret på.

 

Jeg synes man kan skille tingene ad.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mener hverken at adgangen til at oprette et aktivt bruger nick, skulle bero på hvor mange anmeldelser brugeren skriver, eller at der ikke bør være adgang til at diskutere alt andet end købesex på EG.

Men jeg tænkte blot om det kunne være en overvejelse værd, at lade ens første anmeldelse udgøre adgangsbilletten til at kunne oprette sig som bruger på EG?

Sådan at porteføljen af aktive skribenter,  kun vil bestå af mænd og kvinder, der rent faktisk køber og sælger sex.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetvaerk skrev, for 6 minutter siden:

Jeg mener hverken at adgangen til at oprette et aktivt bruger nick, skulle bero hvor mange anmeldelser brugeren skriver, eller at der ikke bør være adgang til at diskutere alt andet end købesex på EG.

Men jeg tænkte blot om det kunne være en overvejelse værd, at lade ens første anmeldelse udgøre adgangsbilletten til at kunne oprette sig som bruger på EG?

Sådan at porteføljen af aktive skribenter,  kun vil bestå af mænd og kvinder, der rent faktisk køber og sælger sex.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Jeg er en af de aktive i diverse debatter, hvis der er emner der fanger mig, men jeg skriver ikke ret tit anmeldelser og det er af den simple grund at jeg besøger den/de samme piger og mine anmeldelser blot vil være en gentagelse af tidligere og det er der ingen der kan bruge til noget i længden.

 

 

Redigeret af Slaven_Randers

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Nille skrev, for 5 minutter siden:

Jeg knalder ret ofte og har ikke tid til at anmelde, jeg har brugt for en assistent som kan tage notater :D 

"Nille skifter til stilling 14-p, som han holder i 3 m og 34 s, indtil han går over i en power pusher..." :D

Redigeret af PrinceCharming

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rejsenetværk, hvorfor er der altid nogen, som vil sætte begrænsninger for andre? Nyd dog friheden til at gøre som du har lyst til, og tillad andre at ha' den samme frihed!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brutus skrev, for 5 minutter siden:

Rejsenetværk, hvorfor er der altid nogen, som vil sætte begrænsninger for andre? Nyd dog friheden til at gøre som du har lyst til, og tillad andre at ha' den samme frihed!

Rejse er altid velment på sin egen måde, han forsøger at forbedre EG, men glemmer at vi er meget forskellige herinde...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rejse mener du, har aldrig skrevet en anmeldelse, eller at det er 2 år siden sidste anmeldelse? 

Jeg skrev lidt engang, men af forskellige grunde gør jeg ikke længere. 

Der er vist også ret stor forskel på hvor tit man besøger glædes piger. 

Men du har ret, man kan da tro at nogle aldrig besøger glædes piger overhovedet!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ønsker generelt ikke at begrænse nogen, og jeg glemmer ikke at vi er meget forskellige herinde, men EG er ikke et alment debatforum, men et interesse forum for et interesse fællesskab, hvor der gives adgang til almen debat for interesse fællesskabet.

Spørgsmålet kan måske være, om den frie adgang til forum for alle andre også, end dem der som et mindste mål har skrevet deres første, og måske eneste anmeldelse i henhold til formålet med Eroguide.dk, om denne udvikling er på vej til at udvande sitet som et dedikeret niche forum for købesex.

Måske det vil styrke EG's profil som et dedikeret forum for købesex, hvis der kom en smallere mere dedikeret fokus på, at EG er et forum for aktive forbrugere og udbydere af købesex?

Jeg er så godt klar over at det vil kunne gå hårdt ud over flowet i forum, hvis man gjorde som jeg lægger op til at overveje, om sitet måske skulle gøre.

Jeg skriver jo selv kun meget få anmeldelser, simpelthen fordi jeg ikke har råd til flere oplevelser, end de sjældne jeg får, og fordi jeg er nødt til at spare op til at kunne rejse til Tyskland for at bruge mine penge på købesex.

Men jeg mener jo stadig at der skal være adgang til for de aktive brugere, at debattere alt andet også end bare købesex, og det kræver jo ikke at man har råd til det.

Der findes vel også brugere med velspækkede tegnebøger, som er aktive i markedet i et omfang så de kunne skrive flere anmeldelser, og jeg tror at der er brug for, dels at styrke deres incitament til at skrive anmeldelser, dels at styrke flere der køber oplevelsen sjældnere, også deres incitament til at gøre det, når de har muligheden for at gøre det.

Jeg forestiller mig at en sådan udvikling vil kunne nyde fremme hvis aktive forbrugere, og udbydere af købesex, de i højere grad end tilfældet, får en oplevelse af EG, som et smallere mere dedikeret forum, primært om og for købesex.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er rigtig mange lurere herinde med nick og dem som læser med uden nick/login. Det er de samme 5-10 personer som deltager i debatter og sætter dagsorden, vi trænger til ny blod ! Hvis vi skal skabe fornyelse. De gamle brugere, kævler bare og skriver ingen anmelder alligevel, det er også incl. undertegnet. Lysten til at bruge tid på at skrive en god beretning går fløjtende, når den drukner hurtigt i mængden... Så spørgsmålet er hvor meget værdi og glæde den giver... Det er en overvejede jeg gør mig inden jeg sætter mig til at skrive en længere beretning.

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetvaerk skrev, for 18 minutter siden:

Måske jeg burde have oprettet indlægget under Feedback om Eroguide.dk ?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Nu mente jeg mere generelt omkring alle forslag osv. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man lod ens første anmeldelse udgøre adgangsbilletten, eventuelt krævede at brugerne skrev mindst 1 anmeldelse om året, hvis ikke låses profilen indtil at der bliver skrevet 1 anmeldelse til, så kunne man fremme en samling om at sitet udgøres, primært af forbrugere/sælgere af købesex.

Der vil stadig være plads til at kun få er meget aktive skribenter, mens resten er ret passive.

Ens anmeldelse drukner vel ikke i mængden, så længe debat og anmeldelser er adskilt, men jo debatter om alt muligt andet end købesex syner af meget, og burde måske gemmes helt på en underside for sig, som man kan klikke ind på, hvis man er interesseret, sådan at forsiden er forbeholdt formålet med EG.

Det er rigtigt at de langt færre, gennemarbejdede længere anmeldelser/beretninger, hurtigt mister synlighed i strømmen af kortere anmeldelser, sidstnævnte er bestemt også berettigede.

En mulighed kunne måske være ud fra visse kriterier, at de få længere anmeldelser, kunne gemmes parallelt på en liste for sig, i blandt eksempelvis beretninger der har aktualitetsværdi over 1 - 2 år?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan lave sticky på de gode anmeldelser, men hvem skal afgøre dette uden at være partisk med anmelder og pigen i anmeldelsen ?

Rejse hvis du vil stille krav til folk, siver folk væk, EG er et trods alt et gratis forum. Så længe man kan læse med uden at yde eller betale. Så gør man dette...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...