Hop til indhold
Guest Hohoho

Århus banegård

Recommended Posts

Guest Hohoho

Ok ser hvad jeg finder på... Har i selv prøvet stederne? Hvis ja hvordan var det? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hohoho skrev, den 5/12/2015 16.04.14:

Er der en der kender et godt sted at få massage med afslutning tæt på Århus banegård? 

Brug en halvtredser ekstra og tag en taxa til Chr. kiers plads. eller gå i 10 min.

tror sgu at du sender mig en venlig tanke for råd. efter at cream har rykketet dig igennem. også smager hun forresten dejligt.

søg herinde på mali eller cream der er masse af skriv om hende.

Venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, Lige nu:

Brug en halvtredser ekstra og tag en taxa til Chr. kiers plads. eller gå i 10 min.

tror sgu at du sender mig en venlig tanke for råd. efter at cream har rykketet dig igennem. også smager hun forresten dejligt.

søg herinde på mali eller cream der er masse af skriv om hende.

Venligst 8000

Jeps, enig. 

Lek Lee lyder ikke ophidsende, bedømt ud fra anmeldelserne her omkring. 

Mali på Chr. Kiers har for det meste gode anmeldelser, så prøv med et smut derud til. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det nemmeste er at se på thaiisten. Du ved jo selv bedst hvor langt du gider gå. Dog vil jeg sige at indenfor 15 minutters gang fra banegården er der masser af muligheder, og indenfor 25 er der oceaner. Der er ikke særligt langt til noget fra byens centrum, 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...