Hop til indhold

Lek Lee, Banegårdsgade, Aarhus

Featured Replies

Skrevet

Beliggenheden er ikke særligt ugenert midt i en trafikeret gade. Kælderlokalerne er i pæn stand og der er ved at blive etableret bad. Der er to rum, hvor det jeg besøgte har en madras på gulvet.

Indehaveren hedder Joy og er en nydelig, venlig kvinde i 40'erne. Massagen var til den bløde side, men kunne nok gøres hårdere, hvis man bad om det. Men der blev koncentreret megen energi omkring ben og baller og for lidt på ryggen, men dog fik også arme og hænder en tur.

Den efterfølgende del, som sikkert er den, de fleste venter på at læse om, var bestemt i orden. Der var frit valg fra alle hylder, men da mine pekuniære midler er begrænsede, valgte jeg i udvalget fra den billige ende. Og jeg må sige, at her fik jeg fuld valuta for pengene.

Alt i alt - godt tilfreds med udsigt til at besøget stedet igen.

Skrevet

Fin anmelselse fra et sted der ikke før har været omtalt. 

Tak

Skrevet

Hvis man da lige ser bort fra denne anmeldelse (af selvsamme bruger): https://www.eroguide.dk/forum/topic/23125-lek-lee-banegaardsgade-aarhus/

:)

PS. Sjovt at ingen af anmeldelserne kommer frem når man søger på "lek lee".

Ok, men det er et år siden. Det er lang tid for en gammel mand at huske tilbage ;) 

Tak

Skrevet

hvor meget måtte du slippe for sådan en omgang? :D

• 2 weeks later...
Skrevet

En der har noget nyt om dette sted? 

Skrevet

Ingen der har været der for nylig? 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.