Hop til indhold
erotomanen

Lek Lee, Banegårdsgade, Aarhus

Recommended Posts

Beliggenheden er ikke særligt ugenert midt i en trafikeret gade. Kælderlokalerne er i pæn stand og der er ved at blive etableret bad. Der er to rum, hvor det jeg besøgte har en madras på gulvet.

Indehaveren hedder Joy og er en nydelig, venlig kvinde i 40'erne. Massagen var til den bløde side, men kunne nok gøres hårdere, hvis man bad om det. Men der blev koncentreret megen energi omkring ben og baller og for lidt på ryggen, men dog fik også arme og hænder en tur.

Den efterfølgende del, som sikkert er den, de fleste venter på at læse om, var bestemt i orden. Der var frit valg fra alle hylder, men da mine pekuniære midler er begrænsede, valgte jeg i udvalget fra den billige ende. Og jeg må sige, at her fik jeg fuld valuta for pengene.

Alt i alt - godt tilfreds med udsigt til at besøget stedet igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man da lige ser bort fra denne anmeldelse (af selvsamme bruger): https://www.eroguide.dk/forum/topic/23125-lek-lee-banegaardsgade-aarhus/

:)

PS. Sjovt at ingen af anmeldelserne kommer frem når man søger på "lek lee".

Ok, men det er et år siden. Det er lang tid for en gammel mand at huske tilbage ;) 

Tak

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...