Hop til indhold

Recommended Posts

Forventningsfuld begav jeg mig til denne nystartede klinik tæt på banegården. Stedet virker pænt og rent og Joy som har stedet virkede sød og venlig selvom hun kun taler meget dårligt dansk og begrænset engelsk.

 

Hun havde lige fået ny pige (Pim) som netop var startet samme dag. Da pigen som skulle massere var helt ny, ville Joy hjælpe til massagen, så jeg følte mig jo som lykkens pamjulefis. Så jeg blev udmærket masseret på højre side af ryggen af Joys varme hænder som også var gode til antydninger.

 

Den venstre side forblev kold, for det var meget begrænset, hvad den nye Pim kunne tilføre af spændende oplevelser til massagekunsten. En gang tør, overfladisk gnubben på ryggen, hvorefter jeg skulle vende mig om.

 

Jeg er alm. udrustet og var slet ikke kommet op i spændingsfeltet, så da Pim begynder at udbryde begejstring over den store størrelse, blev jeg godt nok lidt træt af hende. Hun tilbød nu fra hele paletten, alt med beskyttelse.

 

Jeg valgte et BJ, men det var helt uden engagement og nerve, og med flittig brug af hånden.

 

Ærgerligt, jeg havde håbet på en bedre oplevelse fra dette nye sted, men istedet blev det en gang almindelig middelmådighed.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej.

 

Tak for anmeldelsen - ærgerlig start for klinikken.

 

Er det de sædvanlige Aarhus-priser ?

 

Hvordan ser Pim og Joy ud......f.eks. bryststørrelser m.v. (er nemlig brystmand;o)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har OD fået data på stedet?

 

Hej Aarhus

 

Jeg fandt den på nettet, så den er lagt på, men mangler telefon nr.?

 

 

 

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Aarhus

 

Jeg fandt den på nettet, så den er lagt på, men mangler telefon nr.?

 

 

 

-OD

 

Jeg kom forbi butikken i dag (bogstaveligt talt, var ikke indenfor) og noterede mig følgende: Der hænger to A4 ark i vinduerne. Det ene siger 52818185, det andet siger 50282969.

 

Beliggenheden er efter min mening ikke optimal. Det er nok en af de mest befærdede gader i Århus. Maksimal risiko for at blive spottet (hvis man altså går op i den slags).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kom forbi butikken i dag (bogstaveligt talt, var ikke indenfor) og noterede mig følgende: Der hænger to A4 ark i vinduerne. Det ene siger 52818185, det andet siger 50282969.

 

Beliggenheden er efter min mening ikke optimal. Det er nok en af de mest befærdede gader i Århus. Maksimal risiko for at blive spottet (hvis man altså går op i den slags).

 

 

Ok tak, jeg har lagt begge numre på.

 

 

 

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...