Hop til indhold

Recommended Posts

Overvejer seriøs at betale ekstra for video som en fed amatør souvenir 8-), men med de oplevelser der florerer med Jennyfer på EG og hovedparten af hendes kunder frygter jeg at det med de to piger (inkl. hendes veninde Tiffany) udelukkende bliver en times POV video med røvelendig belysning og udelukkende:

No, no, no, not allowed, no, no touching titties, no, no, cannot suck you dick today, no, no, that costs extra, no, no, only the dick head, no no, no no kissing, oh, no no no, not today, no no, not everything listed in the ad is available, no, no touching pussy, only look, no, no, cumming not allowed, no no, bye bye :shock:

Redigeret af MortenKBH
Glemte Tiffany

Del dette indlæg


Link til indlæg
MortenKBH skrev, for 6 minutter siden:

Overvejer seriøs at betale ekstra for video som en fed amatør souvenir 8-), men med de oplevelser der florerer med Jennyfer på EG og hovedparten af hendes kunder frygter jeg at det med de to piger (inkl. hendes veninde Tiffany) udelukkende bliver en times POV video med røvelendig belysning og udelukkende:

No, no, no, not allowed, no, no touching titties, no, no, cannot suck you dick today, no, no, that costs extra, no, no, only the dick head, no no, no no kissing, oh, no no no, not today, no no, not everything listed in the ad is available, no, no touching pussy, only look, no, no, cumming not allowed, no no, bye bye :shock:

Tjah, mon ikke du kan være ret sikker på det er liiiige sådan en video du får ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Man burde bare "planke" den helt i bund, så hun kunne lære det... Det er så useriøst de piger der laver de numre, med 

Not touch my breast - its hard (Ja, så er du startet for tidligt efter din operation, men det er nok mænd som MIG der har betalt den!)

I can't ride you, my legs hurt (Ja, så skulle du nok prøve en stairmaster, alle andre træner & øver sig også inden for deres felt)

Not the dick inside (Ja, så skulle du have taget dagen fri, eller ikke været så fokuseret på indtjeningen, inden, så du er blevet bollet flad!)

- Og Jeg forventer nok at der er et par stykker, her på siden, der nu skal fortælle mig at jeg har et mærkeligt syn på de piger, eller skal huske at de også er mennesker,

og det er fint, men det er PIGEN der skal sige fra, INDEN hun tager dine penge, for så ikke at lade dig få varen.

Svare til at bestille en hotdog med det hele, og så opdage at Ketchup, løg, sennep og det meste af brødet ikke følger med, haha ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
MortenKBH skrev, for 12 timer siden:

Spurgte ikke. Er en afvejelse af den gode stemning vs. få hvad man har betalt for.

Men det var jo nok fordi hun ikke gad at få pikken længere ind. Og det var vigtigere end at jeg fik en god oplevelse.

 

Hun sagde også at hun ikke kom igen og det tror jeg på. Ikke et job for hende :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

retfærdigvis skal siges for dem som ikke gider læse alle de link mortenkbh fandt frem at 50% af dem var positive ))

måden han fik det skrever lød som de alle var dårlige .

Del dette indlæg


Link til indlæg

citat fra et af link : 

Penge blev udvekslet, et hurtigt bad blev taget (havde badet hjemmefra, men de ville gerne have man lige skyllede sig). Derefter stod den ellers bare på en hed omgang, først med Jennyfer ridende, derefter Tiffany som også kom en tur om på ryggen så jeg kunne tage lidt over, og så til sidst tilbage Jennyfer igen. Uden at gå for meget i detaljer, så var det satme en fræk tur. De er super søde, og nemme at tale med. 

"

lyder sgu da som om at nogle er heldigere end andre . 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jag ringde Jennyfer och frågade om hon erbjöd superfrench och då sa hon nej. Någon dag senare så står det i annonsen att det alltid ingår i alla services. Jag tycker det är mycket underligt men funderar som T-bone,hon behöver en rejäl genomkörare. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Loppan skrev, 1 time siden:

 funderar som T-bone,hon behöver en rejäl genomkörare. 

Altså en der nedbryder hendes grænser, så hun kan blive en god luder?

Mon ikke bare hun skulle tage hjem og finde på noget andet?

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nja, det kanske inte var så jag menade men ibland är det så att man måste slappna av och släppa lite på sina egna gränserna för att testa och uppleva något nytt. Kanske är det något som hon behöver pröva:) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...