Hop til indhold
Blueberry

Jennyfer ved Sluseholmen. Dårlig oplevelse!!!

Recommended Posts

Da der ikke kører en tråd med en beskrivende titel, tillader jeg mig at gengive min negative oplevelse under en mere tydelig titel. Jeg SMSede og bestilte en tid, som blev overholdt, og det var til at finde stedet (moderne lejlighed). Jennifer ligner (nogle af) billederne, og taler OK engelsk, men så slutter det positive også :(

Jeg bestilte en halv time, men blev beordret i bad (havde været i bad hjemmefra) og da jeg kom ind i værelset igen, skulle Jennifer ordne musik og lægge væsker, cremer, servietter osv frem. Dernæst skulle jeg have vasket/afsprittet pikken igen, så der var nok gået 15 minutter, før hun begyndte at tage tøjet af. Herfra blev det kun værre; Ikke noget blow, kondomet mast ned over pikken, og samleje med ben / underliv placeret, så jeg dårligt kunne trænge ind. Efter 5 minutter blev jeg irriteret og afbrød.

Absolut dårligste oplevelse i år.  AVOID AT ALL COST !

 

Jennyfer.png

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest RasmusL

Hehe. Det rigtigt havde jeg helt glemt. Da jeg kom ud af badet skulle den også tørres med en vådserviet. Tænkte okay fair nok det er hendes mund hende premiser. Men kun svensk intet BJ :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi i sidste uge. Der var ingen kemi og hun gad knapt se på mig. Havde bestilt en halv time, men sagde pænt nej tak og gik igen. Synd du skulle spilde penge på hende!

mial

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mærkelig verden. Jeg håber næsten hun er selvstændig, så ansvaret er hendes eget, og der ikke er en "arbejdsgiver" i baggrunden som giver hende tørt på for den dårlige omtale. :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Thorsgade-pigerne har før holdt sig lidt til den samme lejlighed deraf navnet. Vil sige det længe har svinget med servicen, alt efter hvem man har valgt at besøge.

Nogen få af pigerne virker som om, de skyder pengene af på luksus varer hurtigere end de kan nå at tjene dem.

Netop den livsstil gør at de er hoppet på vognen end hvad de egentlig er gearet til og kan leve op til.

Men der er tilgengæld også nogen af dem som er super skønne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...