Hop til indhold
AdamKBH

Når pigen ikke gennemfører

Recommended Posts

Maii Love skrev, for 15 timer siden:

Du siger at du har oplevet at pigerne har holdt pikken, så den ikke kunne komme til bunds, hvilket for mig lyder som om den både er tyk og lang.

Jeg er selv rimelig veludrustet, men synes alligevel det er sjældent at jeg (langsomt) kan trænge helt i bund og komme helt op, rotere rundt og forsigtigt pirre livmoderhalsen. Sjovt nok er det mest mørke proff-piger, der sætter en hånd for eller vil holde om pikken, så man ikke rigtig kan trænge ind - hvorimod de små thai-piger ingen problemer har (ihvertfald ikke med længden) og jeg mødes af og til med en mørk sugardater, der også godt kan tage imod - så jeg har lidt på fornemmelsen at det er påtaget hos de piger, der sætter hånden for og at de sådan set ville få mere ud af det, hvis de lærte at slappe mere af :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maii Love
Jernsvinet skrev, for 2 timer siden:

Jeg er selv rimelig veludrustet, men synes alligevel det er sjældent at jeg (langsomt) kan trænge helt i bund og komme helt op, rotere rundt og forsigtigt pirre livmoderhalsen. Sjovt nok er det mest mørke proff-piger, der sætter en hånd for eller vil holde om pikken, så man ikke rigtig kan trænge ind - hvorimod de små thai-piger ingen problemer har (ihvertfald ikke med længden) og jeg mødes af og til med en mørk sugardater, der også godt kan tage imod - så jeg har lidt på fornemmelsen at det er påtaget hos de piger, der sætter hånden for og at de sådan set ville få mere ud af det, hvis de lærte at slappe mere af :)

Nogen kvinder er længere end andre - man kan ikke træne sin længde eller gøre den længere. Men tænk på hvis det ikke er påtaget og rent faktisk gør ondt?

Jeg plejer at nyde langt de fleste, men en mand kommer med et tredje ben, så laver vi spilleregler - langsom start, så min hoohaa kan få lov at hive sig, ikke noget med at hamre i bund og jeg bestemmer tempo - det plejer gerne at afslutte i højt tempo :) Nogle kan jeg klare i doggy og andre ikke.

Pointen er, at det er mig og min hoohaa der bestemmer, og det må ikke gøre ondt. Men jeg ville være ked af at få at vide at jeg "bare skal slappe af" af en mand :) Jeg synes tid er bedre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maii Love skrev, for 6 timer siden:

Pointen er, at det er mig og min hoohaa der bestemmer, og det må ikke gøre ondt. Men jeg ville være ked af at få at vide at jeg "bare skal slappe af" af en mand :) Jeg synes tid er bedre.

Jeg foretrækker også en langsom indtrængning, hvor jeg forsigtigt støder dybere og dybere - men så har jeg oplevet private piger, der nærmest ikke kan vente med at få den helt op, før jeg er helt klar, hvor jeg gerne ville have trukket den lidt længere, så jeg kunne få dem til at komme, lige idet jeg kom helt op :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, den 6. december 2015 kl. 09.36.48:

Fordi du synes det er fedt at en kvinde bliver nervøs over din pik, eller fordi du har en lille pik og ville synes det var fedt, at den var stor, i drengeomklædningen til gymnastik?

Det er klart, at mange kvinder faktisk sætter pris på "en stor pik." Men de fleste sætter ikke pris på "en for stor pik." Så "en stor pik" er i virkeligheden bare "en pik, der ikke er for lille."

Jeg kan ikke se nogle steder i det jeg har skrevet at jeg nævner noget om min egen anatomi, men tak for hjælpen!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, den 6. dec. 2015 at 09:36:

Fordi du synes det er fedt at en kvinde bliver nervøs over din pik, eller fordi du har en lille pik og ville synes det var fedt, at den var stor, i drengeomklædningen til gymnastik?

Det er klart, at mange kvinder faktisk sætter pris på "en stor pik." Men de fleste sætter ikke pris på "en for stor pik." Så "en stor pik" er i virkeligheden bare "en pik, der ikke er for lille."

Du har helt ret

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

det er fin stil Adam, men det ville også have været professionelt fin stil af pigen, hvis hun uopfordret havde givet dig et blowjob eller en god håndtrold, når i nu ikke kan "det på dansk" på grund af din størrelse...Det er du i din gode ret til at bede om, du betaler for at komme eller gå :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 4 minutter siden:

det er fin stil Adam, men det ville også have været professionelt fin stil af pigen, hvis hun uopfordret havde givet dig et blowjob eller en god håndtrold, når i nu ikke kan "det på dansk" på grund af din størrelse...Det er du i din gode ret til at bede om, du betaler for at komme eller gå :)

Måske! Men jeg er en sød mand som vil gerne have at min medspiller har det godt :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AdamKBH skrev, for 10 timer siden:

Jeg sender også billeder på forhånd nu hvis muligt for at undgå skuffelser

Lige det der med at sende pik-billeder anses vist ikke for god stil.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtj skrev, for 5 timer siden:

Lige det der med at sende pik-billeder anses vist ikke for god stil.

 

Det er ikke dating.dk vel?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stalket P skrev, for 3 timer siden:

Enig, men bevar lige jordforbindelsen  din pik er næppe Gud.

Godt nytår.

Synes jeg heller ikke at den er... Indtil videre har den kun været en ulempe for mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
AdamKBH skrev, for 6 timer siden:

Synes jeg heller ikke at den er... Indtil videre har den kun været en ulempe for mig.

Hmm, du ser allerede din pik som en ulempe, det er virkelig øv.

En ulempe kan godt omdannes til effektivt redskab. Jeg er nødt til at sige...mænd med store pikke tror de er gode elsker. Når en kvinde mærker mandens størrelse og jo større den er desto mere ros bliver sendt mod pikken. Mænd med store pikke tror deres pik gør arbejdet....intet kunne og er mere forkert.

:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stalket P skrev, for 8 timer siden:

Hmm, du ser allerede din pik som en ulempe, det er virkelig øv.

En ulempe kan godt omdannes til effektivt redskab. Jeg er nødt til at sige...mænd med store pikke tror de er gode elsker. Når en kvinde mærker mandens størrelse og jo større den er desto mere ros bliver sendt mod pikken. Mænd med store pikke tror deres pik gør arbejdet....intet kunne og er mere forkert.

:-)

Jeg tror du blander mange ting sammen, og det er helt udenfor kontekst i denne tråd. Vi snakker om købesex her, ikke rigtig sex. Det er netop derfor pikken har været et problem, fordi det er ikke rigtig sex med alle de faktorer som gør sex godt for kvinden. 

Jeg er en god elsker når jeg dyrker sex privat .... Og kan "køre en lastbil i fissen" når jeg haft mulighed for forspil osv. 

Men det her er købesex så mit formål er at fyre pikken af og samtidigt skåne GP'en. Hvis en GP vil dyrke rigtig sex, så var der ingen udfordringer :-) men husk det er købesex. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og venligst lade være med at køre jantelov på mig. Det er lige meget hvor stor ens pik er eller hvor god en elsker man er her. Vores penge er lige god så vi er alle sammen på lige fod, hvis vi opfører os pænt overfor GPerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
AdamKBH skrev, for 52 minutter siden:

Og venligst lade være med at køre jantelov på mig. Det er lige meget hvor stor ens pik er eller hvor god en elsker man er her. Vores penge er lige god så vi er alle sammen på lige fod, hvis vi opfører os pænt overfor GPerne.

For mændene er pikken "Gud".................for pigerne er "fissen" pengeautomat. :):)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
BigDick skrev, for 5 timer siden:

For mændene er pikken "Gud".................for pigerne er "fissen" pengeautomat. :):)

3d applause

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigDick skrev, for 5 timer siden:

For mændene er pikken "Gud".................for pigerne er "fissen" pengeautomat. :):)

Ved du om "Gud" på almindelig hævekort eller om "Gud" kun bruger Mastercard i "pengeautomaten"? :):D

Del dette indlæg


Link til indlæg
gerog skrev, for 3 minutter siden:

Ved du om "Gud" på almindelig hævekort eller om "Gud" kun bruger Mastercard i "pengeautomaten"? :):D

Desværre nej, det vil "pengeinstituttet" af diskretions hensyn ikke oplyse. Men jeg har forstået på pigerne,at "Gud" bruger den >stående< betaling. :D:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Min erfaring er, at du skal give lidt tid til forspil, dernæst slikke hende godt og grundigt - så er det sjældent, at en pik er for tyk - og så kan man holde lidt igen med længden fra mandens side, når det er i missionæren, hvor manden kan komme dyb ind. Med den rette opvarmning kan selv den mindst byggede kvinde let nyde sex med selv den størst byggede mand.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...