Hop til indhold
Gæst

JULEKNALD I FISSELAND - Gangbang i Vejle den 15. december med 36 årig julegodte samt "fluffer"

Recommended Posts

Hej

 

overvejer det her , grænseoverskridende ! 

jeg kommer til Vejle qua mit job , hvordan forholder i andre jer til den situation at der kan være en du kender/har mødt ? Eller kommer i andre også udefra og ikke i Vejle boende? 

Jeg tænker at jeg personligt ik vil have godt af at der er en jeg kender!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Life2802 skrev, for 6 minutter siden:

Hej

 

overvejer det her , grænseoverskridende ! 

jeg kommer til Vejle qua mit job , hvordan forholder i andre jer til den situation at der kan være en du kender/har mødt ? Eller kommer i andre også udefra og ikke i Vejle boende? 

Jeg tænker at jeg personligt ik vil have godt af at der er en jeg kender!

Jeg forholder mig til på den måde at man er i samme båd - hvis jeg møder en jeg kender så har han lige så lidt grund til at snakke om det som jeg har.

Naturligvis er det lettest hvis man ikke møder en man kender, og chancen er vel også ret lille.

Når det så er sagt, så er der en uskreven lov, som siger at man ikke snakker om det med andre uanset om det er en man kender man møder eller en fremmed, som man tilfældigvis støder på 3 dage efter i et byggemarked eller lignende.

Alt i alt, så tror jeg ikke du behøver at være særligt nervøs, det er seriøse og diskrete fyre man møder til de GB's, og stedet i Vejle, er uden sammenligning der hvor der er bedst styr på tingene - pigerne er der fordi de nyder sex, og stemningen er altid rolig og afslappet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trofast skrev, for 2 timer siden:

Alt i alt, så tror jeg ikke du behøver at være særligt nervøs, det er seriøse og diskrete fyre man møder til de GB's, og stedet i Vejle, er uden sammenligning der hvor der er bedst styr på tingene - pigerne er der fordi de nyder sex, og stemningen er altid rolig og afslappet

Kan kun give Trofast ret. Du kan roligt tage afsted.

Sandsynligheden for at møde en som du kender er minimal. Tænk på, at vi er 5,5 millioner danskere, hvor af halvdelen er mænd - og der kommer 15-20 mand til et gangbang. Så kan du selv regne promillen ud.

Men dermed ikke være sagt, at det aldrig kan ske. Sådan er det jo med sandsynlighedsregning.

Og skulle det ske, så må man tage det som en mand. I mine øjne er der ikke noget pinligt i, at man gerne vil dyrke sex med en kvinde i selskab med en masse andre mænd.

Jeg kommer selv lidt langvejs fra, nemlig fra Sydfyn, og jeg har aldrig mødt nogen som jeg kender i det private.

Til gengæld kan man komme til at møde nogen som man er stødt på i Vejle, hvis man kommer til gangbangs andre steder i landet. Det har jeg været ude for et par gange. Men det er kun skægt, synes jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Nille skrev, for 52 minutter siden:

Man kan tage en maske på hvis man ikke vil genkendes :lol: 

Jeg var engang til et GB hvor der blev filmet, der var der mange med masker på, så det er da afgjort en mulighed

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Life2802 skrev, for 10 timer siden:

Hej

 

overvejer det her , grænseoverskridende ! 

jeg kommer til Vejle qua mit job , hvordan forholder i andre jer til den situation at der kan være en du kender/har mødt ? Eller kommer i andre også udefra og ikke i Vejle boende? 

Jeg tænker at jeg personligt ik vil have godt af at der er en jeg kender!

Tænker lidt, at du faktisk snyder dig selv for en utrolig stor oplevelse, hvis du lader din bekymring for at støde på en du kender komme i vejen for at deltage, særligt hvis tanken om et gangbang virkelig tænder dig.

Det er en ubeskrivelig fræk måde at have sex på, og jeg kan garantere dig for at du vil blive taget godt imod af både pigen og de øvrige deltagere i Vejle.

Julie, som laver GB'et på tirsdag, er en af de piger som virkelig nyder at være midtpunkt, hun er fuldstændig usnerpet, så jeg tror egentlig ikke jeg kan komme i tanke om en bedre start, og det mener jeg sgu 100% seriøst - hun er i en klasse for sig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trofast skrev, den 10/12/2015 at 22:45:

Tænker lidt, at du faktisk snyder dig selv for en utrolig stor oplevelse, hvis du lader din bekymring for at støde på en du kender komme i vejen for at deltage, særligt hvis tanken om et gangbang virkelig tænder dig.

Det er en ubeskrivelig fræk måde at have sex på, og jeg kan garantere dig for at du vil blive taget godt imod af både pigen og de øvrige deltagere i Vejle.

Julie, som laver GB'et på tirsdag, er en af de piger som virkelig nyder at være midtpunkt, hun er fuldstændig usnerpet, så jeg tror egentlig ikke jeg kan komme i tanke om en bedre start, og det mener jeg sgu 100% seriøst - hun er i en klasse for sig.

hej

 

tak for jeres feedback, jeg har lagt det lidt på hylden lige nu , selvom det kunne være fedt! 

jeg er gift og tænker at nu skal jeg sgu lige stoppe med det her , måske ikke stoppe som sådan med at besøge glædespiger , men nærmere stoppe med at overskride grænser , miste grebet , og risikere sit ægteskab, det vil jeg ikke , for vi er lidt presset i forvejen så lader være med at  hælde mere benzin på:-))

men man ved jo aldrig hvad fremtiden vil tilbyde , den med maske kunne være  interessant , men lad os nu se

 

go jul 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Life2802 skrev, for 8 timer siden:

hej

 

tak for jeres feedback, jeg har lagt det lidt på hylden lige nu , selvom det kunne være fedt! 

jeg er gift og tænker at nu skal jeg sgu lige stoppe med det her , måske ikke stoppe som sådan med at besøge glædespiger , men nærmere stoppe med at overskride grænser , miste grebet , og risikere sit ægteskab, det vil jeg ikke , for vi er lidt presset i forvejen så lader være med at  hælde mere benzin på:-))

men man ved jo aldrig hvad fremtiden vil tilbyde , den med maske kunne være  interessant , men lad os nu se

 

go jul 

Der er ikke andre end dig til at vurdere, hvad du risikerer ved at overskride grænser, så fuld forståelse for din beslutning

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thunder

Er hamrende nysgerrig på lidt beretninger fra dagen :-) Nogen der vil "løfte nissehatten" og fortælle lidt om hvordan det gik ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle

Jeg deltog i GB den 15.12. Må bare sige igen igen. Den kvinde er bare fantastisk. Hun skal opleves igen og igen. Samtidig var det vildt frækt med den frække fluffer. Hun formåede at tomme hele min sperm mængde i munden, sluge det og slikke helt ren bagefter. Fantastisk oplevelse

Tusind tak til begge piger

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...