Hop til indhold
Gæst

JULEKNALD I FISSELAND - Gangbang i Vejle den 15. december med 36 årig julegodte samt "fluffer"

Recommended Posts

Gæst

Jeg høret godt rygtet i tirsdags om et gensyn med den super dejlige Julie - uha jeg må se om jeg kan finde pengene når gaverne er overstået - men på den anden side så skal man vel også forære sig selv en ordentlig julegave - og sådan en nissegodte må vel være passende

https://annoncelight.dk/showad/197855

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

en fluffer er en pige som "varmer" mændene op - typisk med munden eller hånden, inden de begynder at hygge med pigen som er midtpunktet i GB'et

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MM40

Aaaaaaahhh så skal man på den igen, ved skønne frække lækre nymfomaniske Julie ... er du svedt det bliver godt ;-)

Flufferen oplevede jeg sidst ved gangbang ved Fru. Anne pigen - det primære er jo julie, men jeg synes det er frækt at der er en fluffer med ... så kan man blive slikket stiv imellem pauserne, før man går igang eller hvornår man nu har lyst :-) Hvis det er den samme fluffer som sidst .. så er det sgu top dollar ... hun kunne virkelig slikke gren ...

åh gud giv mig styrke til nok et gangbang .....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris
MM40 skrev, for 26 minutter siden:

Aaaaaaahhh så skal man på den igen, ved skønne frække lækre nymfomaniske Julie ... er du svedt det bliver godt ;-)

Flufferen oplevede jeg sidst ved gangbang ved Fru. Anne pigen - det primære er jo julie, men jeg synes det er frækt at der er en fluffer med ... så kan man blive slikket stiv imellem pauserne, før man går igang eller hvornår man nu har lyst :-) Hvis det er den samme fluffer som sidst .. så er det sgu top dollar ... hun kunne virkelig slikke gren ...

åh gud giv mig styrke til nok et gangbang .....

Omtalte Fru Anne kan man nu vist nok få på "egen hånd". Syntes jeg så hende / genkendte hendes billeder, hvor hun "hyggede", ned i Bording !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
MM40 skrev, 1 time siden:

Aaaaaaahhh så skal man på den igen, ved skønne frække lækre nymfomaniske Julie ... er du svedt det bliver godt ;-)

Flufferen oplevede jeg sidst ved gangbang ved Fru. Anne pigen - det primære er jo julie, men jeg synes det er frækt at der er en fluffer med ... så kan man blive slikket stiv imellem pauserne, før man går igang eller hvornår man nu har lyst :-) Hvis det er den samme fluffer som sidst .. så er det sgu top dollar ... hun kunne virkelig slikke gren ...

åh gud giv mig styrke til nok et gangbang .....

Du kunne vel ikke give en lille beskrivelse af flufferen - ser hun godt ud, og hvad er hendes alder ca.?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Hybris skrev, for 2 timer siden:

Omtalte Fru Anne kan man nu vist nok få på "egen hånd". Syntes jeg så hende / genkendte hendes billeder, hvor hun "hyggede", ned i Bording !

mon ikke det er denne!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja, det var altså som responds på det som Hybris skrev tidligere - at jeg smed ovenstående link på

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Icemand

Det er da ikke anna men gina som er på linket ,tror ikke anna er til enetimer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Icemand skrev, for 3 timer siden:

Det er da ikke anna men gina som er på linket ,tror ikke anna er til enetimer

jeg tror at det er den samme - men kan da tage fejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Icemand skrev, for 4 timer siden:

Gina er hende på billed https://annoncelight.dk/showad/190228 hende  vi skal lege med er Anne og det er hende som er julepige på billederne

Hejsa!

Det er nu Julie der kommer den 15. sept. og ikke fru Anne - når jeg refererede til hende så var det i forbindelse til det skrivere om hvem der havde holdt det GB hvor den fluffer som kommer den 15. havde været fluffer tidligere

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Icemand skrev, for 46 minutter siden:

hmmm sorry min fejl :)

helt ok, der er også en del "rod sammen" i tråden her

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

fik lige lidt info om flufferen hun skulle være en lille mørkhåret sag i slutningen af 30'erne

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trofast skrev, for 22 timer siden:

Tak til gæsten for at finde tråden og tak til Tommy for en god beskrivelse

Selv tak, Trofast  - husker med glæde flufferpigen fra i sommers. Hun suttede fantastisk. Det tror jeg, at alle de tilstedeværende mænd vil kunne skrive under på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
TommyHansen skrev, for 2 timer siden:

Selv tak, Trofast  - husker med glæde flufferpigen fra i sommers. Hun suttede fantastisk. Det tror jeg, at alle de tilstedeværende mænd vil kunne skrive under på.

skal du med på tirsdag - der er jo også en døblækker debutant på torsdag, og ved sgu ikke helt - ville ønske at jeg kunne tage med begge steder

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trofast skrev, for 26 minutter siden:

skal du med på tirsdag - der er jo også en døblækker debutant på torsdag, og ved sgu ikke helt - ville ønske at jeg kunne tage med begge steder

 

Ved det ikke helt endnu...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...