Hop til indhold
Jonas1

GP Kæreste

Recommended Posts

Fisseslikkeren skrev, for 14 timer siden:

Fisse koster altid. Det er så enten cool cash hos den professionelle eller husarbejde, smykker, forkælelsture til kæresten/hustruen/elskerinden. Og så er det sjovt, at nogle skriver om kærlighed.

Og til jer der skriver om kærlighed: Hvad fanden er kærlighed? Det er noget som nogle finder på at kalde en sindssyg besættelse af et andet menneske. Hvad kan man se, når man kigger dybt i sin elskedes "øjne"? Et spejlbillede af sig selv for fanden. 

Uha-uha. Så bliver vi vist ikke mere uenige. Du er nok en gammel kyniker og jeg er nok en gammel romantiker. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 3 minutter siden:

Uha-uha. Så bliver vi vist ikke mere uenige. Du er nok en gammel kyniker og jeg er nok en gammel romantiker. 

Og jeg er bare gammel :sad:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Bananas skrev, for 4 minutter siden:

Og jeg er bare gammel :sad:

Men vi elsker dig alligevel, min lille guldklump :)
Hvem elsker ikke bananer?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
PrinceCharming skrev, for 59 minutter siden:

Hvem elsker ikke bananer?

Jeg foretrækker æbler og meloner ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
troldmanden skrev, for 11 minutter siden:

Jeg foretrækker æbler og meloner ;) 

Men du siger vel ikke nej til en dejlig moden banan? :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
PrinceCharming skrev, for 1 time siden:

Men du siger vel ikke nej til en dejlig moden banan? :D

 

Gamle bananer er dog ikke så delikate med bløde og brune pletter ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Butch skrev, for 4 minutter siden:

Gamle bananer er dog ikke så delikate med bløde og brune pletter ;)

 

ik så sart, ned i blenderen med bananen så du kan lave en dejlig smoothie ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Butch skrev, for 9 minutter siden:

Gamle bananer er dog ikke så delikate med bløde og brune pletter ;)

 

Det værste er nu engang grønne bananer og umodne frugter :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Butch skrev, for 21 minutter siden:

Gamle bananer er dog ikke så delikate med bløde og brune pletter ;)

 

De er dog meget sundere end umodne bananer ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
PrinceCharming skrev, for 5 timer siden:

Men vi elsker dig alligevel, min lille guldklump :)
Hvem elsker ikke bananer?

Mange tak, søde Prince banana-heart-shape-10385797.jpg

gerog skrev, for 2 timer siden:

ik så sart, ned i blenderen med bananen så du kan lave en dejlig smoothie ;)

 

Jeg begynder hver dag med en tur i blenderen, for at holde mig smooth og dejlig.

 

Eastwood skrev, for 7 minutter siden:

Bananerne uddør nu, vi har dem højst 10-20 år endnu, før den grumme svampesygdom Tropical Race 4 har udryddet bananen som vi kender den i dag.
Trist men sandt.

Kilde: http://www.b.dk/nationalt/bananen-naermer-sig-udryddelse?ns_campaign=&ns_mchannel=Mailing&ns_source=red_nb-20151208&ns_linkname=berlingske_morgen

 

10-20 år endnu er lige præcis hvad jeg regner med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prinz skrev, den 3/12/2015 11.50.31:

 

Hvis man vælger at indgå i et forhold med en gp, håber jeg da at det er af andre grunde end at man bare finder hendes beskæftigelse spændende :???:

Jeps. 

Lidt i samme kategori som "hvor finder jeg en thai-pige" - hvor så det korrekte svar er "hvorfor lige thailand, hvorfor ikke en sød kone/kæreste fra any country".

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, den 6/12/2015 11.21.16:

Jeg skal aldrig være kæreste med en sælger. De er ikke til at stole på. Det handler om penge og ikke en skid andet når man er i den branche.

Jeg skal heller ikke være kæreste med en lønmodtager. De er ikke til at stole på. Det handler om penge og ikke en skid andet når man er i den branche.

Eller en selvstændig. De er ikke til at stole på. Det handler om penge og ikke en skid andet når man er i den branche.

Man skal vist i det hele taget passe på....... og så skal man hverken vælge fra eller til pga et job. Det handler altså om, om man elsker hinanden. Hvis du elsker hende, er jobbet da helt og aldeles ligegyldigt, og hvis det er dig hun kommer hjem til om aftenen, hvis det er dig hun lægger fremtidsplaner med, så kunne det jo være gensidigt ;) Og hvorfor så lade noget så ligegyldigt som jobbet komme imellem ?? 

 

Som Dan Turell siger :"Det er ikke nemt at være nogen". 

 

...og ja: 50 pct. af alle ægteskaber i Danmark crasher. Vover du at gifte dig med en udlænding er det endnu flere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

BARE ET forslag til  Nye forum. Gp/dating ;*  

Kan man være i forhold med Pige/ kvinde som er GP... da jeg mødte min fyr var vi bare venner. Han var ikke min kunde. Han fik vide tidligt i vores venskab at jeg har lidt usædvanlig job ;) han fik det hele på det rene. Yes jeg er en GP

Om det er nemt ? Nej.

Kompliceret? Ja til tider

 Dvs det er krævende men kan godt lade sig gøre. Hvis man virkelig vil..

 

 

 

Redigeret af SEXY JASMIN HERLEV

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Hej Jasmin godt forslag GP/Dating -tror faktisk den er bæredygtig - så jeg syntes du skal oprette dig en dating side - www.GPDating.dk - tag et gebyr for medlemsskab  - tror der er cash

 

vh - Alko

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det skal siges at alt hvad har med GP job at gøre. Bliver der ikke talt om i privaten. Dvs jeg tag ikke arbejde med hjem.

Når jeg har fri er jeg Mig og ikke ♡Sexy Jasmin♡  selvom de to versioner af mig kan ligne hinanden lidt Er der dog forskel. For det er Mig som vågner ved hans side hver morgen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
SEXY JASMIN HERLEV skrev, for 31 minutter siden:

BARE ET forslag til  Nye forum. Gp/dating ;*  

Kan man være i forhold med Pige/ kvinde som er GP... da jeg mødte min fyr var vi bare venner. Han var ikke min kunde. Han fik vide tidligt i vores venskab at jeg har lidt usædvanlig job ;) han fik det hele på det rene. Yes jeg er en GP

Om det er nemt ? Nej.

Kompliceret? Ja til tider

 Dvs det er krævende men kan godt lade sig gøre. Hvis man virkelig vil..

 

 

 

 

Et forum - date en glædes pige ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 2 minutter siden:

Hej Jasmin godt forslag GP/Dating -tror faktisk den er bæredygtig - så jeg syntes du skal oprette dig en dating side - www.GPDating.dk - tag et gebyr for medlemsskab  - tror der er cash

 

vh - Alko

 

Ha ha den Var god. Love Peace Harmony Mr ex alko

Del dette indlæg


Link til indlæg
SEXY JASMIN HERLEV skrev, for 2 timer siden:

Det skal siges at alt hvad har med GP job at gøre. Bliver der ikke talt om i privaten. Dvs jeg tag ikke arbejde med hjem.

Man kan vel som glædespige, ligesom i mange andre erhverv - bare henvise til at man har tavshedspligt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Jernsvinet skrev, 1 time siden:

Man kan vel som glædespige, ligesom i mange andre erhverv - bare henvise til at man har tavshedspligt :)

Ja det vil helt sikkert være en topsælger på sengekanten.

Del dette indlæg


Link til indlæg
SEXY JASMIN HERLEV skrev, for 11 timer siden:

Det skal siges at alt hvad har med GP job at gøre. Bliver der ikke talt om i privaten. Dvs jeg tag ikke arbejde med hjem.

Er det ikke lidt surt? Jeg ville have det svært med ikke at kunne diskutere arbejde med min partner. Jeg ved det, for jeg har ikke en partner p.t. og det savner jeg til bl.a. netop det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...