Hop til indhold
Jonas1

GP Kæreste

Recommended Posts

Gæst

Ja ikke.. Hvis der er nogen der tilbyder sig, så smider jeg også gerne konen derhjemme ud for en sød pige med en fræk sidebeskæftigelse.. Yderlige krav er at hun skal kunne støvsuge, vaske tøj og rydde op efter mig... Og hun må ikke have børn.. :-P  måske jeg skulle finde en au-pair :D  :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slemmert skrev, for 6 minutter siden:

  måske jeg skulle finde en au-pair :D  :D 

Ja, en au pair, der tjener sin egen løn hjem på en thai massage-klinik. Win-win! (Foreslår tråden flyttet fra efterlysninger Jylland til Generel Debat)

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Jonas 1.

Jeg er egentlig lidt interesseret i, at hører hvorfor du synes det er mere spændende med en glædespige. Jeg ser det nok anderledes, Nogen glædespiger lever i ganske almindelige forhold med mand, børn, villa og Volvo .Og selv om det er hende, der har sex med fremmede, kan det lige så godt være hende som ham, der rammes fx. Af jalousi.

Og hvis du mener glædespiger, er rene sexmaskiner når de kommer hjem efter arbejde, tror jeg du bliver slemt skuffet. Jeg tror ikke det er anderledes end hvis du kommer hjem fra job, træt og udkørt, så gider du nok heller ikke noget. 

Du skal jo huske på, de her piger er helt almindelige. Når de ikke er på arbejde, de prutter, de bøvser, de går i joggingbukser, De skal ikke, opretholde den pæne pige stil de gør på jobbet, et andet punkt er nok fordommene. Noget af det værste ved at arbejde som  Glædespige,  eller for den sags skyld at være kæreste med en, der er i branchen, er den stigmatisering, der er omkring branchen, mener jeg.  Alt er ikke rosenrødt fordi det er en glædespige man er kæreste med. Men det er det jo heller ikke i et "normalt" forhold. 

Summasummarum. Der er da ting du/i skal tænke over. 

Ville du kunne leve med hun har sex med andre?. Hvordan vil du have det med, at hun fortæller om de ting der sker i jobbet?, Hvordan mht familien, venner, bekendte osv. 

Men ja Der er jo nogen der er kæreste med de søde piger. Og om de tror det er spændende, nej. De er kærester med hinanden, fordi de elsker hinanden. Selvom pigerne har et anderledes arbejde mener jeg. 

Ha en dejlig torsdag

KK

Redigeret af kanonkongen
Rettelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Bebop skrev, for 7 minutter siden:

Ja, en au pair, der tjener sin egen løn hjem på en thai massage-klinik. Win-win!

Er det ikke sådan Au-pair ordninger plejer at være??

Del dette indlæg


Link til indlæg
kanonkongen skrev, for 1 minut siden:

 Mange glædespiger lever i ganske almindelige forhold med mand, børn, villa og Volvo .

Ligefrem "mange?" Hvor mange kender du? Mon ikke det er rimeligt at sige "langt de færreste?"

Slemmert skrev, for 1 minut siden:

Er det ikke sådan Au-pair ordninger plejer at være??

Jeg har ikke tænkt over det og derfor ikke benyttet mig af det. Men nu går jeg da i gang med at indrette mit pulterrum.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 4 minutter siden:

Ligefrem "mange?" Hvor mange kender du? Mon ikke det er rimeligt at sige "langt de færreste?"

Jo det kan du da have en pointe i Bebop. Og hvor mange jeg, kender er jo sagen uvedkommende. Men nogen GPére lever i alm. Forhold, med mand, børn, villa, og Volvo

Ha en god torsdag.

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
kanonkongen skrev, for 5 minutter siden:

Jo det kan du da have en pointe i Bebop. Og hvor mange jeg, kender er jo sagen uvedkommende. Men nogen GPére lever i alm. Forhold, med mand, børn, villa, og Volvo

Ha en god torsdag.

KK

Hvorfor er det irrellevant?
Du nævner det jo selv. Du kunne have skrevet "nogle" istedet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
troldmanden skrev, for 4 minutter siden:

Hvorfor er det irrellevant?
Du nævner det jo selv. Du kunne have skrevet "nogle" istedet. 

Hej Trolmanden.

Det kommer da ikke jer ved, hvem jeg kender. Så enkelt kan der svares på dit spørgsmål.

God torsdag.

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg
kanonkongen skrev, for 3 minutter siden:

Det kommer da ikke jer ved, hvem jeg kender.

Det har ingen spurgt om. Kun hvor mange :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den sædvanlige spekulation om pigernes baggrund :roll: Hvis man vælger at indgå i et forhold med en gp, så må man altså også have gjort sig tanker om at håndtere hendes arbejde.

Hvis man vælger at indgå i et forhold med en gp, håber jeg da at det er af andre grunde end at man bare finder hendes beskæftigelse spændende :???:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg kender en der savner en sød fyr hvis det er,, i det østjyske... Så vil jeg lege kirsten giftekniv :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et er at det kan være spændende i starten hvor der ikke er følelser indblandet. Et andet er når hun er på arbejde og du er smaskforelsket i pigebarnet. For du vil sidde og spekulere over om hun mon møder en som dig, som hun kysser med som hun gør med dig, og nyder sexen med som hun gør med dig. Jeg har haft et forhold der har kunnet acceptere mit erhverv, men udelukkende fordi han kunne se hvor glad jeg er for det, og han selv fik lov til at være sammen med andre. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Når hun så ikke længere vil være luder, er hun så stadig spændende? 

Jeg har tidligere været kærester med to kunder, det var alt andet end ukompliceret, det er ingen forhold, men disse var i særdeleshed kompliceret. Tanken 'hvis hun kan forelske sig i mig, kan det også ske med en anden end mig' fyldte ret meget hos den ene af dem, og jeg ville aldrig kunne garantere, at det ikke skete. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jalousi findes hvor mindreværd gror...

Desværre er det de færreste der forstår mennesket ikke er skabt monogamt, og med den moralske ballast vi har gennem flere århundrede oparbejdet til monogami sker der stadig utroskab osv. 

Sex er sex og en af de mest naturlige egenskaber vi mennesker har for at kunne give ultimativ ego-nydelse til hinanden, jalousien er grådigheden i ikke at ville/kunne dele grundet i frygten for at miste !

Sex og samliv er en samfundsopgave der bør deles og glædes folk i mellem ! det er ikke alle der har mulighederne for at knalde den smukke blondine for enden af baren, men tirsdag formiddag kan han smutte forbi og knalde en der ligner i en times tid for x antal kroner og få den forløsning der kan få ham til at opdage den næste smukke pige som måske er kraftig og brunette....

blot en holdning...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det pigen, man er forelsket i?

Er det hendes job, der er spændende?

Er det en kombination af begge dele?

Hvis det er pigen, man er forelsket i, ja, så ville jeg bare nyde det!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 4 timer siden:

og jeg ville aldrig kunne garantere, at det ikke skete. 

Det kan man ingen steder, ej heller på en fabrik langt ude på heden, eller hvis man skal hente unger nede i børnehaven, tænker ikke på de andre børn, men de andre mødre/fædre 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

At vælge en partner ud fra personens beskæftigelse er da en virkelig dårlig plan... Og det er uanset, hvad man så tjener sine penge på. :huh: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Jonas1 skrev, for 8 timer siden:

Hej er her nogen der har haft en kæreste der er GP.

Synes det ville være ret spændende.

Hvis du tænder på denne tanke, så nøjes med at købe fede oplevelser, for hvis du virkeliggør det, vil du bare opleve, at dine illusioner bristes. Men hvis du derimod elsker kvinden som den hun er, hvilket kræver at du også lære at kende hende uden for illusionernes rum, så er det i min verden en langt bedre tilgang. Og..... hvis du samtidigt har hår på brystet, til at kunne håndtere omgivelsernes reaktioner, og hendes job, så kan der måske være grobund for et dejligt og skønt kæreste forhold.

 

Redigeret af Bluejacket

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest skrev, for 1 time siden:

Hvis du tænder på denne tanke, så nøjes med at købe fede oplevelser, for hvis du virkeliggør det, vil du bare opleve, at dine illusioner bristes. Men hvis du derimod elsker kvinden som den hun er, hvilket kræver at du også lære at kende hende uden for illusionernes rum, så er det i min verden en langt bedre tilgang. Og..... hvis du samtidigt har hår på brystet, til at kunne håndtere omgivelsernes reaktioner, og hendes job, så kan der måske være grobund for et dejligt og skønt kæreste forhold.

 

Undren: Guest????????

Hvorfor?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krølle Bølle skrev, for 2 minutter siden:

Undren: Guest????????

Hvorfor?

Jeg synes godt nok der er røget en del af de gamle kendinge på det sidste, er vi i et generationsskifte eller er lugten i bageriet blevet for dårlig for for mange ?  :( 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Bundstokken skrev, for 2 minutter siden:

Jeg synes godt nok der er røget en del af de gamle kendinge på det sidste, er vi i et generationsskifte eller er lugten i bageriet blevet for dårlig for for mange ?  :( 

Tja lugten er lidt slem, men det er nu kun rester fra seneste ildebrand, der stadig lugter lidt :) 

Ja der er sørme røget mange. 

Bluejacket som vi ser her - måske har han nu opgaver der ikke er forenelige med at være på EG? 

BX er væk, Cherie, BD, Jasmin, Claire og Mikkeheart, og en masse flere. 

Det ville være rart at vide om folk går, bliver smidt ud, eller har fået varetægtsfængsel. 

Mange af de der er smuttet på det seneste, var også de der tilførte forum nogle gedigne kvaliteter og sunde kalorier. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bundstokken skrev, for 5 minutter siden:

Jeg synes godt nok der er røget en del af de gamle kendinge på det sidste, er vi i et generationsskifte eller er lugten i bageriet blevet for dårlig for for mange ?  :( 

Det må vist indtil videre være et åbent spørgsmål.

Men beklageligt er det da.

Er det frivilligt,  så held og lykke fremover!!

Men nu er vi vist kommet på vildspor med en afsporing - beklager!!!!!!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

puha!

Det ville simpelthen knuse mit hjerte hver gang hun tog på job!

det ville jeg ikke kunne se det spændende i overhovedet!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...