Hop til indhold
Liv

Efterlysning, rensdyr

Recommended Posts

Gæst

Vil tro, at det kunne være en opgave for KK. Han skal bare iføres en brun joggingdragt fra 70´er. Herefter skal der bare hældes nogle fadbasser på ham, så bliver næsen rød, og man kan montere et gevir på hans søde hovedet. Og når han har fået så hatten/geviret passer, sidder han faktisk typisk musestille, hvilket jo er en fordel når der skal tages "Skarpe" billeder

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 19 minutter siden:

Jeg bringer en efterlysning. Er der nogen, der har et rensdyr (helst med rød næse) jeg må låne (evt mod betaling, kontant, ikke sex) til en fotosession? ;) 

 

Har du spurgt nede i Bonnies Dyrecenter? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er du egentlig klar over hvor meget et rensdyr fylder i et atelier? Og det bliver nok mægtigt svært at få det til at stå stille, mens næsen bliver malet. 

Jeg tror også KK er den bedste løsning. Eventuelt kan man tegne øjne på hans baller, idet geviret vist vokser naturligt på ham :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 39 minutter siden:

De har mest kaniner og den slags, de passer ikke så godt ind i det der juletema ;) 

jooe med en lille nisse hue på..;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bluejacket skrev, 1 time siden:

Vil tro, at det kunne være en opgave for KK. Han skal bare iføres en brun joggingdragt fra 70´er. Herefter skal der bare hældes nogle fadbasser på ham, så bliver næsen rød, og man kan montere et gevir på hans søde hovedet. Og når han har fået så hatten/geviret passer, sidder han faktisk typisk musestille, hvilket jo er en fordel når der skal tages "Skarpe" billeder

 

Hej Blue Basse Boy. :lol:

Nu kan, jeg se du hygger dig hehehe. Og, at Liv søger et Rensdyr. Det bliver næppe mig, af følgende grunde.

Hvis, jeg skulle stå foran et kamera, og vil da overhovedet ikke kunne stå stille. imens vil Liv. Blive irriteret og Rykke lidt lidt i rebet. Jeg står stadig ikke stille. Mens Liv rykker hårdere i rebet, hvilket resulterer i, at jeg efter tre ryk falder, helt til ro. Og tror ikke det er det Liv vil. For udfordringen vil så være, at Jeg opdager det er godt. og at turen er forbi, har jeg absolut ingen intentioner om at blive stående. Se det tror jeg ikke er med i Livs beregninger. 

Med hensyn til fadbamser er det en farlig ting for mig. Jeg bliver så kærlig af det. Og jeg kan se dette scenarie. Vores øjne vil mødes, og jeg kan se et Åhhh Nej udtryk blandet med irritation i Livs blik. Liv vil så bare drille mig, og Tovtrækkeriet vil fortsætter i et stykke tid til morskab for resten af selskabet, ved foto sessionen. Og så må jeg sætte mig og erkende, at rensdyr det bliver jeg aldrig. :lol: Bare se her.

6a66064dc96fc56d47118e85236d6735_14.jpg

Liv håber du finder et rensdyr. 

Godnat allesammen 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Liv skrev, for 5 minutter siden:

Jo jo, jeg KØRER til Jylland, evt flyver, alt efter hvor mange rensdyr jeg kan låne :D 

på Fyn har vi nogle vist nok skotske køer. kan en sådan fætter ikke bruges i stedet. ? Jeg vil godt være med til at købe en anpart i sådan en. Bøfferne smager godt, og skulle der være for mange, kan de sikkert afsættes senere når de blive bøf og BJ-dag

565e1a5e17255_kvg.jpg.942eced932680a5b17

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...